Cool power, high power... zmešnjava z gorivi

Debate o helikopterjih z motorji na notranje izgorevanje

Moderator: Parky

Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Točno za 4T gre tud goriv ... samo da ima dovolj olja in je to to ;)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a shqwarch »

A potem sklepam da morajo tisti motorji se pravi heli in 4T motorji, ki imajo batne obročke, uporabljati bol mastna goriva. Kako je potem z nitrom? Predvidevam da če je le hobi in scale letenje(kot v originalu) potem je lahko vsebnost nitra minimalna, če pa želiš 3D potem pa mora biti vsebnost nitra nekaj višja zaradi bolšega performensa.
Ti motorji so mi tako mal postali zanimivi oz. sem bil pozoren na njihove specifikacije in bi prav prišli za kakšno drugo aplikacijo. Imajo nekaj višje vrtljaje od letalskih pa večjo hladilno glavo, ker jih v tem primeru letalski "puhalnik" ne more hladit.
Slika
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Za normanlno letenje je 10-17% nitrometana čist dovolj ... kaj več gre pa od tod naprej ;)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Odgovori

Vrni se na Helikopterji z eksplozijskimi motorji