hydro Atlas van lines
Moderatorji: KlemenR, Intruder, brejker, StEEm
Čolna bi moralo z obemi motorji približno enako. Ker si omejen z časom vožnje v H2 (5 min) bi
moral na tistega z več obrati dati malo manjši propeler. Če gre samo za zabavo potem
vzemi tistega z 2600 rpm/V + 40-42 mm propeler. Ti težko svetujem, ker ne vem kako dobro
bo čoln glisiral na vodi - če bo zadnji konec preveč v vodi (propeler skoraj cel pod vodo) potem
bo niti motor z 2000 rpm/V ne bo imel dovolj navora da ne bi vlekel preveč toka.
moral na tistega z več obrati dati malo manjši propeler. Če gre samo za zabavo potem
vzemi tistega z 2600 rpm/V + 40-42 mm propeler. Ti težko svetujem, ker ne vem kako dobro
bo čoln glisiral na vodi - če bo zadnji konec preveč v vodi (propeler skoraj cel pod vodo) potem
bo niti motor z 2000 rpm/V ne bo imel dovolj navora da ne bi vlekel preveč toka.
Na tole kljub toliko prebranim temam nism nikoli pomislu oz sm vedno spregledal. Nikol nism sploh pomislu na to čeprav so tudi načrti tako skonstruirani.če bo zadnji konec preveč v vodi (propeler skoraj cel pod vodo) potem bo niti motor z 2000 rpm/V ne bo imel dovolj navora da ne bi vlekel preveč toka.
Ja to dilemo sem imel tudi jaz amapk za teh par evrov koliko je ta motor stal je bilo vseeno, in pa že nekaj časa se na stelaži praši mono čoln, ki čaka na nov motor tako da bo izključeni motor bo romal tja notri.ps. to je še vredu če imaš na razpolago oba. hujši problem se pojavi ko naročuješ in se ne znaš odločiti...motor pa ima vrednost 200 ali pa 300€
Koliko pa so kaj teže H2 čolnov, ker mene kar malo skrbi končna teža čolna s tem setupom?
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
Čoln nikamor ne napreduje ker imam ogromne probleme z pogonom. že od samga začetka se mi dogaja da mi sklopka spušča. To se mi dogaja pri prov vseh modelih neglede na osovine(fleks toge) in sklopke(original, narejene pri strugarju). Do sedaj mi še ni uspelo vozit več kot 1m pod polnim gasom ker je vedno imbus v sklopki spustil. Probal pa sem že praktično vse(menjal osovine, spreminjal naklon...). Kako imate to drugi narejeno da vam ne spodleti sklopka?
Loctite je zakon. Ko rabiš da drži fajn zalepiš, ko nočeš da drži sergreješ pa popusti... Na ta način me je na tekmi rešil ko je na sklopki navoj za šrauf bil uničen. Loctite v skopko in na os od motoja, drži kot mora! Doma pa malo segreti pa lepo dol zdrsne, ni lepšega...
Drugače vedno uporabljam notranje vijake m3x3 ali m3x5.
Drugače vedno uporabljam notranje vijake m3x3 ali m3x5.
"Kdor nikdar ni storil napake, ni nikdar poizkusil nič novega."-Albert Einstein
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
1 minuto pod polnim gasom, a ni to malo prehuda? Sam imam Missbud dolgega cca. 450mm pa ga minuto nikoli ne držim pod polnim plinom.mero napisal/-a:Čoln nikamor ne napreduje ker imam ogromne probleme z pogonom. že od samga začetka se mi dogaja da mi sklopka spušča. To se mi dogaja pri prov vseh modelih neglede na osovine(fleks toge) in sklopke(original, narejene pri strugarju). Do sedaj mi še ni uspelo vozit več kot 1m pod polnim gasom ker je vedno imbus v sklopki spustil. Probal pa sem že praktično vse(menjal osovine, spreminjal naklon...). Kako imate to drugi narejeno da vam ne spodleti sklopka?
Poganja ga previta Cobra 2200Kv in pa 60a ESC, vozim pa na 3s 2200mAh.
Upam, da ne boš jezen, če pripopam eno fotografijo...
Fotka:
Lp, Matej
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Ja to sem tud skos probaval doseč pa mi ni ratal. Toge osi imajo kar nekaj vibracij in to je tisto česar nisem mogel preprečit ampak fleks os pa naj nebi imela vibracij že zaradi svoje zgradbe pa se to vseen dogaja.ce os laufa u "0" ne rabis limat vijakov...ker vibracije in ekscenter edino povzrocajo da se vijaki odvijajo.
No pa mi ga je končno uspelo stestirat ampak vedno pa je kaj narobe. Testiral sem ga na 4s 5000 in k42 eliso. Zgodilo se je podobno kot pri katamaranu ko je samo eno dolžino zdržal poln gas in nič več. Kje bi lahko bila težava? Regler je marine 120A in je tisti ki ga sumim da je kriv. Motor je bil tud precej vroč na koncu, baterije pa so se spraznile v dveh minutah pa pol. Video pride ko bo upload na you tubu mogoč.
Pa še eno vprašanje imam glede baterij, ker jih nemorem do konca nafilat oz polnilc jih lahko fila v nedogled. Do zdej sem v njih največ spravu 3150mAh po tem, ko sem kar nekaj časa vozil tako, da je regler odklapljal. Imajo pa za sabo mogoče 4 cikle.
Pa še eno vprašanje imam glede baterij, ker jih nemorem do konca nafilat oz polnilc jih lahko fila v nedogled. Do zdej sem v njih največ spravu 3150mAh po tem, ko sem kar nekaj časa vozil tako, da je regler odklapljal. Imajo pa za sabo mogoče 4 cikle.
evo video:
http://www.youtube.com/watch?v=uSGnPIOJvuE
http://www.youtube.com/watch?v=uSGnPIOJvuE
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
Problem je verjetno v tem (video) da model zglisira prav. Potem ti namesto da bi v povprečju teklo 50A toka vleče 100A toka - zaradi tega tu tudi baterije držijo samo 2.5 minuti. Poizkusi težišče spravit bolj naprej in os pod kotom ~3 stopinje.
Glede polnjenja - preveri z voltmetrom (ali na balenserju - med polnjenjem!) kako je z napetostjo posameznih celic - mogoče je ena slaba, oziroma balanser balansira z tako majhnim tokom da to podaljša čas polnjenja.
Glede polnjenja - preveri z voltmetrom (ali na balenserju - med polnjenjem!) kako je z napetostjo posameznih celic - mogoče je ena slaba, oziroma balanser balansira z tako majhnim tokom da to podaljša čas polnjenja.
No težavo z reglergem smo rešili. Nabavil sem nov regler in zdej gre čoln še kar hitro. Ostaja pa težava z osovino in sicer se mi dogaja da mi osovina poči v sklopki. Danes sem probal z zajlo pa se ni dobro končalo. Poleg tega da mi je uničlo osovino mi je tudi odtrgalo nosilec motorja. Torej kako scentrirate os?
Imam nove sklopke, ki naj bi bile točne pa se je vseen to zgodilo.
Imam nove sklopke, ki naj bi bile točne pa se je vseen to zgodilo.
Misliš da bi res lahko tista varovalka povzročala takšne vibracije, da se zato os lomi? Bom odstranil pa preveril. Glede dolžine osi v čolnu pa sem videl že tudi dalše napeljave predvsem v monotih. Žal ne vidim razlike med tem če dam več osovine v vodo ali pa da je v čolnu. Če je res razlika bi prosil za razlago.
Prosil bi še da mi svetujete na kaj naj bom pozoren pri vgradnji, ker počasi že obupujem nad tem čolnom. To bo že 5 ali 6 menjava osovine pa gre vedno nekaj narobe.
Ja tukaj je nosilc motorja prestavljen in pa tudi cevka osovine je v treh kosih. Slika naj bi prestavljala škodo tako da ni merodajna.Ultralajt
Najboljše zdravilo je natančna izdelava!
Po sliki sodeč, gred motorja in cevka gredi propelerja "ciljata" vsaka nekam čisto po svoje. To je glavni vzrok težav.
Prosil bi še da mi svetujete na kaj naj bom pozoren pri vgradnji, ker počasi že obupujem nad tem čolnom. To bo že 5 ali 6 menjava osovine pa gre vedno nekaj narobe.