F3K CONTEST Mollram 1.5.2005
Moderator: samo3d
F3K CONTEST Mollram 1.5.2005
slike na:
http://flyfreak-hr.org/gallery/Mollram_050501
in kaj je novega na sceni
satjasti trup
Zachova krila iz rohacella
prerez krila
full karbon
rep XYZNJ
na svidenje, ivica
http://flyfreak-hr.org/gallery/Mollram_050501
in kaj je novega na sceni
satjasti trup
Zachova krila iz rohacella
prerez krila
full karbon
rep XYZNJ
na svidenje, ivica
Se mi zdi da so tole sami neki ekstremisti
Vzamejo najboljše metariale, potem pa šparaja na njih, tako da se potem zadeva vseeno zlomi
Krilo mi je zelo všeč....kot pomanjšana različica "pravega" krila. Na prelomu (ne na prerezu) se prav lepo vidi kako je narejena struktura.
Zanimiva (a grda za moje oči) je postavitev višinskega repa pod smernega. Ne vem, kaj se s tem doseže. Bi pa bilo zanimivo videti detajl pogona repa na levi strani slike, ki je očitno pendel.
Honeycomb v kokpitu, pa se mi zdi da je le malenkost pretiravanja...res da luft v satovju ne tehta nič, ampak oplata trupa je zato debelejša, kar poveča čelni presek modela, kar zagotovo kvari performanse pri hitrem letu pri metu.
Vsekakor hvala Ivica za link do slik, ki so zanimive, ter v glavi sprožajo mnoga vprašanja, razmišljanja in rojevajo nove ideje, zamisli, ter najpomembneje..željo, imeti čimprej nekaj takega (mislim... SAL model)
LP Mitja
Vzamejo najboljše metariale, potem pa šparaja na njih, tako da se potem zadeva vseeno zlomi
Krilo mi je zelo všeč....kot pomanjšana različica "pravega" krila. Na prelomu (ne na prerezu) se prav lepo vidi kako je narejena struktura.
Zanimiva (a grda za moje oči) je postavitev višinskega repa pod smernega. Ne vem, kaj se s tem doseže. Bi pa bilo zanimivo videti detajl pogona repa na levi strani slike, ki je očitno pendel.
Honeycomb v kokpitu, pa se mi zdi da je le malenkost pretiravanja...res da luft v satovju ne tehta nič, ampak oplata trupa je zato debelejša, kar poveča čelni presek modela, kar zagotovo kvari performanse pri hitrem letu pri metu.
Vsekakor hvala Ivica za link do slik, ki so zanimive, ter v glavi sprožajo mnoga vprašanja, razmišljanja in rojevajo nove ideje, zamisli, ter najpomembneje..željo, imeti čimprej nekaj takega (mislim... SAL model)
LP Mitja
niti ne... rokca se vedno ostaja...Bošti napisal/-a: Ivica, a imamo razloge za strah?
Lp,b
Mitja, kar se pa tice preseka trupa, je to nekaksen trend in ni videti da bi kaj vplivalo na lastnosti pri metu...upajo pa, da pridobijo kaksen cm2 koristne povrsine in zaradi nizkega ovalnega preseka povecajo trdnost (manjsa moznost loma pri metu...) meni osebno je zelo vsec in tudi v nasem timu je nastalo nekaj podobnega
nazalost ti lahko pomagam samo s skico...nisem ga se videl leteti
- Priponke
-
- aspirin_2d.pdf
- (71 KiB) Prenešeno 235 krat
- Bošti
- Tekmovalec
- Prispevkov: 214
- Pridružen: 15 Nov 2004, 23:25
- Kraj: Pokoše, na sončni strani Pohorja
- Kontakt:
Hvala, Ivica
Model bratov Herrig poznam zgolj iz literature. Predstavljan je bil kot model, pri katerem so uporabili ogromno teoretičnega znanja iz aerodinamike in tehnike. Zanimalo me je, koliko je model v resnici dober. Uporabili so kar nekaj rešitev, ki v DLG sceni vzbujajo zanimanje že dolgo. Za pogon flaperonov uporabljajo t.i. notranji pogon (znan iz F5B); v nemščini je vse opisano tukaj
http://www.agm-penig.de/Tech.htm#iqa
Prav tako imajo na svojih modelih repne površine napravljene v kalupu, kar se je do sedaj izkazalo za pretežko, vsaj na teh dolžinah trupov, ki jih uporablja večina.
Ajaja, bo treba počakat, da se vidimo v živo.
Lp, Boštjan
Model bratov Herrig poznam zgolj iz literature. Predstavljan je bil kot model, pri katerem so uporabili ogromno teoretičnega znanja iz aerodinamike in tehnike. Zanimalo me je, koliko je model v resnici dober. Uporabili so kar nekaj rešitev, ki v DLG sceni vzbujajo zanimanje že dolgo. Za pogon flaperonov uporabljajo t.i. notranji pogon (znan iz F5B); v nemščini je vse opisano tukaj
http://www.agm-penig.de/Tech.htm#iqa
Prav tako imajo na svojih modelih repne površine napravljene v kalupu, kar se je do sedaj izkazalo za pretežko, vsaj na teh dolžinah trupov, ki jih uporablja večina.
Ajaja, bo treba počakat, da se vidimo v živo.
Lp, Boštjan
- Priponke
-
- notranji pogon
- Anlenkungen.jpg (3.89 KiB) Pogledano 3923 krat
ali drugace povedano ''RDS'' system...
se bolj detaljno o tem, kako ga narediti v domaci delavnici:
http://homepage.ntlworld.com/goddo/T%20 ... et-Ups.htm
pa veselo na delo
se bolj detaljno o tem, kako ga narediti v domaci delavnici:
http://homepage.ntlworld.com/goddo/T%20 ... et-Ups.htm
pa veselo na delo