Previjanje BK motorja
Moderator: Coil
Mislim da ima tvoj polnilec program za utekanje krtačnih motorjev. Rabiš merilec napetosti, toka ter obratov.
In začneš:
2S baterija - tok, napetost, obrati (brez elise)
3S baterija - tok, napetost, obrati (brez elise)
3S baterija - tok, napetost, obrati (4 različne elise)
Ko imaš 6 meritev jih vneseš v DriveCalc pod Edit/Motor - izbereš prvega praznega in vpišeš svoje podatke.
Vse seveda meriš pod polnim gasom...
In začneš:
2S baterija - tok, napetost, obrati (brez elise)
3S baterija - tok, napetost, obrati (brez elise)
3S baterija - tok, napetost, obrati (4 različne elise)
Ko imaš 6 meritev jih vneseš v DriveCalc pod Edit/Motor - izbereš prvega praznega in vpišeš svoje podatke.
Vse seveda meriš pod polnim gasom...
Pomeriš obrate brez elise če meriš z napravo ki odčitava obrate na eni fazi ni nobenega problema npr. Hyperion EmeterII. Za obratomer pa je odvisno kakšnega imaš, če imaš laserskega prilepiš odbojno nalepko na lonček motorja in pomeriš, za optičnega nevem, ker ga nimam. Najbrž bi lahko vpel kakšen cd ali kaj podobnega, nevem do koliko obratov je dober. Mislim pa da bi moral zdržati 15k brez problem. To pa je v tvojem primeru čez glavo...
Spet sem previl 2 motorja. Eden je Tower Pro, 0,5mm laminati 10 ovojev 0,65Y izkoristk bolj slab tako da so verjeto magneti bolj bogi. Ax z lončkom pa ima 0,3mm laminate navit z 12 ovoji 0,65D. Oba sta ABC 9n12p.
- Priponke
-
- AX- 12x0,65D.jpg (98.66 KiB) Pogledano 3996 krat
-
- TP - 10x0,65Y.jpg (98.04 KiB) Pogledano 3996 krat
Res občudujem takole navite motorje, posebej zato, ker sem že večkrat neuspešno poizkušal previti motor.
Mi je pa pred časom le uspelo, in to ravno Koro. Moram reči, da je ta motor res prijazen za previjanje, saj je za razliko od večine drugih motorjev narejena tako da se lepo razstavi in sestavi.
Je pa ta Kora posebna zgodba, prvič mi je pregorela kmalu potem ko sem jo kupil, reklamiral, a mi reklamacije niso priznali. Plačal sem toliko, da bi ceneje dobil ustreznega novega kitajca, kar mi je bilo kasneje hudo žal, saj sem se je potem, ko mi je po enem letu pri preizkušanju nove Turnigy baterije, Korica ponovno pregorela, lotil sam.
Zaradi več neuspešnih poizkusov na raznih motorjih, jo niti nisem odpiral, da bi jo previl, a ko sem videl, kako razstavljanju prijazno, je narejena in predvsem, kako nagravžno gnilo je navita, sem si rekel, če je pa takole grdo navit motor, z na več delih vidno oglodanim lakom delal, je pa vredno poizkusiti.
Po sreči sem imel pri roki še ravno ustrezno dimenzijo lakirane žice in uspelo je, motor dela kot prej
Priznati moram, da sem navdušen nad konstrukcijsko izvedbo motorja, a toliko bolj razočaran nad kvaliteto navitja (slabše od najslabšega kitajca) .
No ampak sedaj je notri ta domača žica, bomo videli koliko časa bo, a tudi če ne bo dolgo me ne skrbi, naslednjič, bom skušal s kako malo debelejšo žico
Mi je pa pred časom le uspelo, in to ravno Koro. Moram reči, da je ta motor res prijazen za previjanje, saj je za razliko od večine drugih motorjev narejena tako da se lepo razstavi in sestavi.
Je pa ta Kora posebna zgodba, prvič mi je pregorela kmalu potem ko sem jo kupil, reklamiral, a mi reklamacije niso priznali. Plačal sem toliko, da bi ceneje dobil ustreznega novega kitajca, kar mi je bilo kasneje hudo žal, saj sem se je potem, ko mi je po enem letu pri preizkušanju nove Turnigy baterije, Korica ponovno pregorela, lotil sam.
Zaradi več neuspešnih poizkusov na raznih motorjih, jo niti nisem odpiral, da bi jo previl, a ko sem videl, kako razstavljanju prijazno, je narejena in predvsem, kako nagravžno gnilo je navita, sem si rekel, če je pa takole grdo navit motor, z na več delih vidno oglodanim lakom delal, je pa vredno poizkusiti.
Po sreči sem imel pri roki še ravno ustrezno dimenzijo lakirane žice in uspelo je, motor dela kot prej
Priznati moram, da sem navdušen nad konstrukcijsko izvedbo motorja, a toliko bolj razočaran nad kvaliteto navitja (slabše od najslabšega kitajca) .
No ampak sedaj je notri ta domača žica, bomo videli koliko časa bo, a tudi če ne bo dolgo me ne skrbi, naslednjič, bom skušal s kako malo debelejšo žico
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Dejan, kitajcem bi verjetno prav prišle tvoje izkušnje:
http://www.hobbyking.com/hobbycity/foru ... p?TID=5212
P.S.: DVD še ni prišel.
http://www.hobbyking.com/hobbycity/foru ... p?TID=5212
P.S.: DVD še ni prišel.
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Kolega dprules mi je dal v previjanje dva lepo zakurjena rdeča Turnigya 2836. En je bil 3700, drugi pa 3200kv. Seveda ne uspem odstraniti statorjev . Coilova navodila pa mi tudi niso nič jasna. Kako podložim jekleno ploščico? Samo z ene strani? Po čem tolčem z ročajem od metle in kladivom? Jaz ne vidim druge varijante, kot da segrejem in vlečem narazen, kar seveda ne uspevam. S čim oz. koliko sploh segrevam? Motorčki po 17$Coil napisal/-a:Jaz prvo odstranim ležaje vse skupaj segrejem, med nosilec statorja in statorjem podložim 2-3mm jekleno ploščico in z ročajem od metle in kladivom izbijem izbijem nosilec iz statorja...
lp Mitja
Živjo!
Jaz sem vedno odstranil srator, da sem nanj prislonil aluminijasto polno cev. Z eno roko sem prijel stator, z drugo sem z kladivom udarjal po aluminiju. Če mi to ni uspelo sem okoli statorja dal debelejši depron in vpel v primež. Še vsakemu zažganemu motorju mi je na ta nčin uspelo odstraniti stator.
lp
Jaz sem vedno odstranil srator, da sem nanj prislonil aluminijasto polno cev. Z eno roko sem prijel stator, z drugo sem z kladivom udarjal po aluminiju. Če mi to ni uspelo sem okoli statorja dal debelejši depron in vpel v primež. Še vsakemu zažganemu motorju mi je na ta nčin uspelo odstraniti stator.
lp
- Priponke
-
- slike04 012 [320x200].jpg (15.16 KiB) Pogledano 3610 krat
Hvala obema za trud in slike, toda še vseeno meni ni jasno kaj naj v konkretnem primeru sploj odstranjujem. V mojemprimeru je nosilec statorja iz dveh delov, vidi se lepo iz prve slike v notranjosti, kjer se stikata srebrni in eloksirani rdeči del nosilca. Naj poskusim izbiti oba dela nosilca statorja hkrati tako, da mi ostane samo Fe del z navitjem? To dvomim, da bo šlo saj je nosilec cel v zeleni zaščiti (druga slika).
lp Mitja
lp Mitja
- Priponke
-
- P1100343b.JPG (107.63 KiB) Pogledano 4310 krat
-
- P1100345b.JPG (142.5 KiB) Pogledano 4310 krat
Coil napisal/-a:Pa saj mi ni dalo miru, sem šel pogledat kako se ga res odstrani.
1. Segrej motor z spajkalnikom.
2. Privijači ga na podlago.
3. Z vrtečimi gibi vleci stator z nosilca.
AAAAAAAAAAAAAAAAA
Točno to sem počel, a ker nisem bil prepričan, da gre na ta način narazen, se ga nisem upal lotiti preveč močno. Segreval sem s pištolo, bom pa jutri poskusil še s spajkalnikom, kar bo bolje, ker bo segreto na pravem mestu!
Privijem na podlago in če bo treba tudi z rolcangami snamem stator
Malo so me tudi zavedla ostala navodila, ki so za druge tipe motorjev.
Dejan, najlepša ti hvala!
lp Mitja
Haj
Po parih poizkusih (neuspelih) zaradi slabo lakirane žice mi je uspelo previti dva motorjavelikosti 28 .Enega sem že sestavil in preizkusil, vendar zaradi "preslabotnega" regulatorja nisem šel do konca. Enkrat v naslednjih dneh pričakujem A-meter in regulator ,tako da bom vse skupaj lahko še preizkusil.
Za pokušino še slika enega previtega ki je orig. imel 10 ovojev po 4 žice 0,2mm
Po parih poizkusih (neuspelih) zaradi slabo lakirane žice mi je uspelo previti dva motorjavelikosti 28 .Enega sem že sestavil in preizkusil, vendar zaradi "preslabotnega" regulatorja nisem šel do konca. Enkrat v naslednjih dneh pričakujem A-meter in regulator ,tako da bom vse skupaj lahko še preizkusil.
Za pokušino še slika enega previtega ki je orig. imel 10 ovojev po 4 žice 0,2mm
Življenje je lepo,brez modelarstva pa bi bilo kot sadna kupa brez smetane!!!
40Mhz K58,K83
40Mhz K58,K83
Dimenzije ne vem iz glave, vem pa da paše, samo zadni del je treba malo pobrusiti, za okoli 3-4mm, glej na sliki.
Trenutno jin ni na zalogi, a naj bi prišli do začetka nove sezone. Takega kot ima @rossi je 6.5x0,65D, kv-1712, 7,2V - 10x7=8673rpm-36,4A-in262W-out178W-68,2%eff --10x8=8158rpm-41.4A-in298W-out192W-64,3%eff.
Mislim da več ne bo šlo, ker potem izkoristek toliko pade da nima smisla. Motor sem probal samo na mizi tako da z leta nimam nobenih podatkov, takoj ko jih dobijo na zalogo jih bom vzel nekaj kosov in probal z logerjem.
9mm stator je malo kratek (govorim iz glave), Cobra E10 se mi zdi najboljša izbira za trenutni pravilnik.
Trenutno jin ni na zalogi, a naj bi prišli do začetka nove sezone. Takega kot ima @rossi je 6.5x0,65D, kv-1712, 7,2V - 10x7=8673rpm-36,4A-in262W-out178W-68,2%eff --10x8=8158rpm-41.4A-in298W-out192W-64,3%eff.
Mislim da več ne bo šlo, ker potem izkoristek toliko pade da nima smisla. Motor sem probal samo na mizi tako da z leta nimam nobenih podatkov, takoj ko jih dobijo na zalogo jih bom vzel nekaj kosov in probal z logerjem.
9mm stator je malo kratek (govorim iz glave), Cobra E10 se mi zdi najboljša izbira za trenutni pravilnik.