Ventus 2c 5,5m
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Ventus 2c 5,5m
Mi je tok hudo za ta malim Ventusom, da si moram kar novega sezidat
Nekaj podatkov:
razpon 550cm
trup 197cm
teža 10-11kg
12 servotov...
Nekaj podatkov:
razpon 550cm
trup 197cm
teža 10-11kg
12 servotov...
- Priponke
-
- Material se nabira...
- DSCN2779.JPG (161.86 KiB) Pogledano 20108 krat
-
- Stiro za krila
- DSCN2776.JPG (156.59 KiB) Pogledano 20108 krat
-
- Ls8 vs Ventus
- DSCN2664.JPG (137.47 KiB) Pogledano 20108 krat
Zadnjič spremenil Klemen SU27, dne 06 Dec 2009, 11:56, skupaj popravljeno 1 krat.
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Višinc je sprešan, manjka še korenska in stranske letvice. Vlepjlena je tudi ojačitev v repu. Trenutno se matram z izračunom rovingov v krilu. Trenutna ideja je, da bi bil nosilec iz balze ojačane s tkanino. Spodaj in zgoraj pa rovingi. Ima kdo kaj izkušenj z izračunom in delom takega nosilca?
- Priponke
-
- Ojačitev repka
- DSCN2773.JPG (127.11 KiB) Pogledano 20093 krat
-
- Višina
- DSCN2777.JPG (127.3 KiB) Pogledano 20093 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Trenutni napredek...
- Priponke
-
- Slikca za inspiracijo ;-)
- DSCN2786.JPG (125.01 KiB) Pogledano 19762 krat
-
- Vlepljeno ležišče smeri
- DSCN2780.JPG (114.07 KiB) Pogledano 19762 krat
-
- DSCN2782.JPG (147.18 KiB) Pogledano 19762 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
Bravo
Super, ko končam DG 1000, se lotim finiša Ventusa, da bo tvoj imel družbo...
LP Uroš
LP Uroš
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Trenuten izračun za nosilec...
- Priponke
-
- Holmberechnung ventus 5,5.JPG (87.87 KiB) Pogledano 19544 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Ena varianta je, da bi balzo pokončno ojačal s stekleno tkanino, spodaj in zgoraj karbonski rovingi+UD trak. Druga je, da dam namesto balze vezano ploščo. Recimo lipov nosilec v karbonskem štumfu pri takem razponu naj ne bi bistveno pripomogel k trdnosti prej k teži.
V reviji Modellflug-praxis 2007/2 sem našel podatek, da naj bi 8mm topolova VP, ojačana pokonci s stekleno tkanino, po robu z rovingi, zadoščala za 6-7m krilo??!
Ali je kdo že delal podobno veliko krilo?
V reviji Modellflug-praxis 2007/2 sem našel podatek, da naj bi 8mm topolova VP, ojačana pokonci s stekleno tkanino, po robu z rovingi, zadoščala za 6-7m krilo??!
Ali je kdo že delal podobno veliko krilo?
- Priponke
-
- sendviÄŤ 2.jpg (30.91 KiB) Pogledano 19294 krat
-
- sendviÄŤ.jpg (57.14 KiB) Pogledano 19294 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Malo brskal in našel zanimive tabele v FMT-ju iz nekega testa lomljenja različnega lesa, tudi v kombinaciji z drugimi materiali...
.. mal mi skener nagaja , ampak se vidi
.. mal mi skener nagaja , ampak se vidi
- Priponke
-
- nosilci.jpg (50.25 KiB) Pogledano 15862 krat
-
- obremenitve 003.jpg (65.56 KiB) Pogledano 15862 krat
-
- Zanimiva primerjava trdnosti klasične konstrukcije
- holm.jpg (34.9 KiB) Pogledano 15862 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Da ne bo pomote, testi iz zgornjih tabel so bili narejeni na način kot ga prikazuje skica spodaj, kar meni pri konstrukciji nosilca sicer ne pomaga kaj dosti. Bodo pa te tabele mogoče koristile komu drugemu
- Priponke
-
- test.JPG (12.72 KiB) Pogledano 15806 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Še trenutne variante nosilcev. Nosilec D sem uporabil pri 4m Ventusu in se je odlično obnesel.
- Priponke
-
- nosilci variante.JPG (45.64 KiB) Pogledano 15746 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Grobo končan višinc. Sledi še fino brušenje, izrez krilca in vgradnja servo mehanizma.
Vgradil sem tudi zadnje kolo, šlep kljuko in izrezal rebra za v krilo.
Vgradil sem tudi zadnje kolo, šlep kljuko in izrezal rebra za v krilo.
- Priponke
-
- šlep kljuka
- DSCN2793.JPG (138.17 KiB) Pogledano 15481 krat
-
- višina
- DSCN2788.JPG (159.13 KiB) Pogledano 15481 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Nekaj koristnih linkov za izračune...
http://www.hq-modellflug.de/theory%20co ... chnung.pdf
http://www.cb-roter-baron.de/
http://www.aerodesign.de/
http://www.hq-modellflug.de/theory%20co ... chnung.pdf
http://www.cb-roter-baron.de/
http://www.aerodesign.de/
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Nekaj se pa le dogaja...
Ker bo kabina bolj scale, sem se odločil da predelam originalen rom. Tako da sem ga obrezal in dobil okvir kabine, ki ga je potrebno še malo dodelati. Odrezal sem še panel za števce. Celotna armatura se bo odpirala na pante naprej kot pri originalu.
Ker bo kabina bolj scale, sem se odločil da predelam originalen rom. Tako da sem ga obrezal in dobil okvir kabine, ki ga je potrebno še malo dodelati. Odrezal sem še panel za števce. Celotna armatura se bo odpirala na pante naprej kot pri originalu.
- Priponke
-
- Rom pred obrezom
- DSCN2797.JPG (107.11 KiB) Pogledano 14828 krat
-
- Rom po obrezu
- DSCN2798.JPG (106.43 KiB) Pogledano 14828 krat
-
- Kabina z okvirjem in osnutek kokpita
- DSCN2800.JPG (162.85 KiB) Pogledano 14828 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
Krilni nosilec D
Zdravo
Pri gradnji DG 300 sem prišel do nosilcev za v krila.
Ali je nujno pri varianti nosilca D karbonski štumf potegniti po celi dolžini nosilca ali samo v delu, kjer je vrezkana cev za bajonet?
lp tomaž
Pri gradnji DG 300 sem prišel do nosilcev za v krila.
Ali je nujno pri varianti nosilca D karbonski štumf potegniti po celi dolžini nosilca ali samo v delu, kjer je vrezkana cev za bajonet?
lp tomaž
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Re: Krilni nosilec D
A lesen nosilec imaš že narejen?s56vtb napisal/-a:Zdravo
Pri gradnji DG 300 sem prišel do nosilcev za v krila.
Ali je nujno pri varianti nosilca D karbonski štumf potegniti po celi dolžini nosilca ali samo v delu, kjer je vrezkana cev za bajonet?
lp tomaž
Pri 4m Ventusu sem naredil lipov nosilec 40% dolžine polovice krila in ga v celoti oblekel v karbonski štumf. Poleg tega sem po vsej dolžini krila položil UD trak spodaj in zgoraj. Krila so se v praksi po občutku izkazala ravno prav trdna. Ker boš z DG-jem najbrž izvajal še kakšen akro program, mislim da bi bila podobna izvedba optimalna.
Obstaja pa formula o primerni dolžini nosilca v sendvič krilu. Mogoče jo kdo ve na pamet
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
Nosilec
Zdravo
Nosilec še ni odrezan, bo pa v prihodnjih dneh.
Tvoje navedbe pri meni pomenijo cca 72 cm dolg nosilec. Problem imam, ker sem pomotoma naročil samo 1 m štumfa pa sedaj nočem samo zaradi tega ponavljati naročila. Prerezal bi ga na pol in raztegnil po nosilcu. Ker je štumf malo večje dimenzije kot je nosilec v korenu računam, da se bo raztegnil do konca nosilca ali pa malo manj.
lp Tomaž
Nosilec še ni odrezan, bo pa v prihodnjih dneh.
Tvoje navedbe pri meni pomenijo cca 72 cm dolg nosilec. Problem imam, ker sem pomotoma naročil samo 1 m štumfa pa sedaj nočem samo zaradi tega ponavljati naročila. Prerezal bi ga na pol in raztegnil po nosilcu. Ker je štumf malo večje dimenzije kot je nosilec v korenu računam, da se bo raztegnil do konca nosilca ali pa malo manj.
lp Tomaž
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Namestitve
Klemen, prilagam ti obljubljene slike moje postavitve v trupu...
Na prednji mizi sta obe bateriji, servo kljuka ter oba stikala.
Pred prvim rebrom podvozja je mizica za sprejemnik, za zadnjim pa mizica za servo smer.
Vse je pripravljeno za CNC izrez, če rabiš javi.
Lp Uroš
Na prednji mizi sta obe bateriji, servo kljuka ter oba stikala.
Pred prvim rebrom podvozja je mizica za sprejemnik, za zadnjim pa mizica za servo smer.
Vse je pripravljeno za CNC izrez, če rabiš javi.
Lp Uroš
- Priponke
-
- Prednja miza.JPG (28.05 KiB) Pogledano 15235 krat
-
- Kolo.JPG (30.06 KiB) Pogledano 15235 krat
Kljuka
Zdravo
Imam eno pripombo na takole šlep kljuko:
Tisti, ki vgrajujete takole šlep kljuko kot jo ima Glider zgoraj na sliki, naj bodo pozorni na obdelavo kljuke. Potrebno je namreč posneti vse ostre robove zaklepa, v nasprotnem primeru lahko pride do zareznega učinka na vlečno vrvico, ki ali poškoduje vrvico ali pa povzroči težave pri odpiranju kljuke pod obremenitvijo.
Posledice so lahko boleče!
Vzemite pripombo dobronamerno, vsem, ki ste to že vedeli, se pa opravičujem za nepotrebno pisanje.
lp Tomaž
Imam eno pripombo na takole šlep kljuko:
Tisti, ki vgrajujete takole šlep kljuko kot jo ima Glider zgoraj na sliki, naj bodo pozorni na obdelavo kljuke. Potrebno je namreč posneti vse ostre robove zaklepa, v nasprotnem primeru lahko pride do zareznega učinka na vlečno vrvico, ki ali poškoduje vrvico ali pa povzroči težave pri odpiranju kljuke pod obremenitvijo.
Posledice so lahko boleče!
Vzemite pripombo dobronamerno, vsem, ki ste to že vedeli, se pa opravičujem za nepotrebno pisanje.
lp Tomaž
Re: Kljuka
Ja te kljuke so bolj tko tko, meni tudi niso všeč, plus tega te pa še cela kolonla folka čaka ker se težko zaklepajo. ZAMENAT!!!s56vtb napisal/-a:Zdravo
Imam eno pripombo na takole šlep kljuko:
Tisti, ki vgrajujete takole šlep kljuko kot jo ima Glider zgoraj na sliki, naj bodo pozorni na obdelavo kljuke. Potrebno je namreč posneti vse ostre robove zaklepa, v nasprotnem primeru lahko pride do zareznega učinka na vlečno vrvico, ki ali poškoduje vrvico ali pa povzroči težave pri odpiranju kljuke pod obremenitvijo.
Posledice so lahko boleče!
Vzemite pripombo dobronamerno, vsem, ki ste to že vedeli, se pa opravičujem za nepotrebno pisanje.
lp Tomaž