WWI modeli - seznam in druge informacije
Moderator: mihasodja
WWI modeli - seznam in druge informacije
Pozdravljeni,
V preteklem tednu sem zbral kar nekaj uporabnega gradiva o modelih in njihovi opremi. Še največ mi ga je priskrbel prijatelj Gert Koenig, ki se s to kategorijo že dalj časa ukvarja. Nekaj informacij sem dobil iz tekstov Rainerja Handta in Tima Starkloffa, zanimiv link pa mi je posredoval tudi Poljak Japim:
-----------------------------------------
- Preglednica večine pomembnih WWI lovcev je v prilogi.
------------------------------------------
- Imam pet načrtov v merilu 1:8, ki jih lahko kopram, če koga zanima:
Fokker D VII (dvokrilec)
Fokker D VIII (enokrilec)
S E 5 (dvokrilec)
Siemens-Schuckert D III (dvokrilec)
Albatros D III (dvokrilec)
-------------------------------------------
- Zanimiv je tekst Rainerja Handta o motorjih in njihovi uporabi pri teh lovcih:
first we whant to use 4 stroke engines. These could have a Propeller 10X4 zoll. And these engines have a RPM of 10.000.
4 zoll gradient muliplcated with the rpm of 10.000 is 40.000 and a propspeed of 60 km/h
This should be our limit.
But if you whant to use a 2 stroke 15 engine, an 9X3 prop is ideal with an limit of 13.000 rpm
An elektric engine can use different props gradient,
examples:
10.000 rpm X 4 zoll gradient = 40.000 = 60km/h
8.000 rpm X 5 zoll gradient = 40.000 = 60km/h
6.500 rpm X 6 zoll gradient = 39.000 = 59km/h
In WWII aircombat we have the propsum, but that was not the accurate way to egalise the speed. You can use a 4 or 5 zoll gradiate prop with the same rpm you can speed it up for 25%.
In WWI we whant to limit the topspeed and my idea is to limit it in the region of 60 km/h with a multiplicate of rpm and prop gradiate.
I build a Nieuport 11 with an old 2,5ccm magnum engine. I search the smalest biplane fighter to test it. I use a 9X3 prop ( APC Combat prop for slow Combat USA)
It has speed enough and can pull a long 15m streamer. The next modell will be a Fokker D VII, it is more bigger and get a 5ccm 4stroke engine.
At this time we have no fixed rules, but we must show, that we limit the speed at first. And we have a list of originals. It is the first cheme.
For searching plans:
http://www.airwar.ru/other/draw_1w.html
Mit freundlichen GrĂĽĂźen
Rainer Handt
------------------------------------------
- Poljak Japim mi je svetoval obisk italjanske web strani, kjer je objavljenih kar nekaj zanimivih načrtov: http://www.77sterminalegni.it/progetti_ww1.htm
-------------------------------------------
- še nekaj koristnih informacij
- češka firma Stein Model pripravlja kit Nieuport 17.
- Ing. Patrik Svida iz Brna prodaja čudovit in relativno cenen kit Aviatik Berg http://www.svida.cz/horrido/index.php?id=64
- V Kanadi imajo dober forum o WWI zračnih bojih:
http://www.rccanada.ca/bb/viewforum.php ... c9fa49daf3
- Gert je svojega Fokker DVII kupil kot ARF za cca 130 USD v Ameriki - Arizona models http://www.arizonamodels.com/ Tam imajo še mnogo drugih.
V naši okolici ni prav dosti izbire štiritaktnih motorjev, dobijo pa se 5 kubični OS Surpass, Magnum, ASP. Manjše kubature je težko dobiti, ker jih skoraj nikjer ne delajo več. V Ameriki je nekoliko večja izbira: www.mecoa.com
lp
Andrej
V preteklem tednu sem zbral kar nekaj uporabnega gradiva o modelih in njihovi opremi. Še največ mi ga je priskrbel prijatelj Gert Koenig, ki se s to kategorijo že dalj časa ukvarja. Nekaj informacij sem dobil iz tekstov Rainerja Handta in Tima Starkloffa, zanimiv link pa mi je posredoval tudi Poljak Japim:
-----------------------------------------
- Preglednica večine pomembnih WWI lovcev je v prilogi.
------------------------------------------
- Imam pet načrtov v merilu 1:8, ki jih lahko kopram, če koga zanima:
Fokker D VII (dvokrilec)
Fokker D VIII (enokrilec)
S E 5 (dvokrilec)
Siemens-Schuckert D III (dvokrilec)
Albatros D III (dvokrilec)
-------------------------------------------
- Zanimiv je tekst Rainerja Handta o motorjih in njihovi uporabi pri teh lovcih:
first we whant to use 4 stroke engines. These could have a Propeller 10X4 zoll. And these engines have a RPM of 10.000.
4 zoll gradient muliplcated with the rpm of 10.000 is 40.000 and a propspeed of 60 km/h
This should be our limit.
But if you whant to use a 2 stroke 15 engine, an 9X3 prop is ideal with an limit of 13.000 rpm
An elektric engine can use different props gradient,
examples:
10.000 rpm X 4 zoll gradient = 40.000 = 60km/h
8.000 rpm X 5 zoll gradient = 40.000 = 60km/h
6.500 rpm X 6 zoll gradient = 39.000 = 59km/h
In WWII aircombat we have the propsum, but that was not the accurate way to egalise the speed. You can use a 4 or 5 zoll gradiate prop with the same rpm you can speed it up for 25%.
In WWI we whant to limit the topspeed and my idea is to limit it in the region of 60 km/h with a multiplicate of rpm and prop gradiate.
I build a Nieuport 11 with an old 2,5ccm magnum engine. I search the smalest biplane fighter to test it. I use a 9X3 prop ( APC Combat prop for slow Combat USA)
It has speed enough and can pull a long 15m streamer. The next modell will be a Fokker D VII, it is more bigger and get a 5ccm 4stroke engine.
At this time we have no fixed rules, but we must show, that we limit the speed at first. And we have a list of originals. It is the first cheme.
For searching plans:
http://www.airwar.ru/other/draw_1w.html
Mit freundlichen GrĂĽĂźen
Rainer Handt
------------------------------------------
- Poljak Japim mi je svetoval obisk italjanske web strani, kjer je objavljenih kar nekaj zanimivih načrtov: http://www.77sterminalegni.it/progetti_ww1.htm
-------------------------------------------
- še nekaj koristnih informacij
- češka firma Stein Model pripravlja kit Nieuport 17.
- Ing. Patrik Svida iz Brna prodaja čudovit in relativno cenen kit Aviatik Berg http://www.svida.cz/horrido/index.php?id=64
- V Kanadi imajo dober forum o WWI zračnih bojih:
http://www.rccanada.ca/bb/viewforum.php ... c9fa49daf3
- Gert je svojega Fokker DVII kupil kot ARF za cca 130 USD v Ameriki - Arizona models http://www.arizonamodels.com/ Tam imajo še mnogo drugih.
V naši okolici ni prav dosti izbire štiritaktnih motorjev, dobijo pa se 5 kubični OS Surpass, Magnum, ASP. Manjše kubature je težko dobiti, ker jih skoraj nikjer ne delajo več. V Ameriki je nekoliko večja izbira: www.mecoa.com
lp
Andrej
- Priponke
-
- WWI liste.xls
- Seznam lovcev WWI z glavnimi merami
- (28.5 KiB) Prenešeno 555 krat
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
3 view arhiv - http://www.airwar.ru/other/draw_1w.html
Re: BARVNE SHEME
Hvala! Na teh straneh sem izbrskal tudi dve barvni shemi Aviatik Berg v slovenskih barvah(!)ALEKSANDER napisal/-a:Barvne sheme letal WW1, obširen spisek letal. Ni načrtov.
http://wp.scn.ru/en/ww1/f
Aleksander
Komentar k slikam:
MAG Aviatik Berg D.I
Letalska Stotnija Ljubljana
Serijska številka: 38.53
Šiška, 1918-1919. // Letalska Stotnija Ljubljana je bila formirana v novembru 1918 iz letal in osebja bivše avstro-ogrske letalske službe. Enota je nudila podporo kopenskim operacijam na Koroškem in južni Štajerski.
Mega!
lp
A
- Priponke
-
- Aviatik Berg 141_2.jpg (54.14 KiB) Pogledano 16928 krat
-
- Aviatik Berg 141_1.jpg (59.8 KiB) Pogledano 16928 krat
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
SLOVENSKE LETALSKE SILE 1918
(spisek letal) avtor: Matjaž Partlič
- Letalska stotnija Ljubljana in
- Letalska stotnija Maribor
http://aeroflt.users.netlink.co.uk/waf/ ... -types.htm
Aleksander
(spisek letal) avtor: Matjaž Partlič
- Letalska stotnija Ljubljana in
- Letalska stotnija Maribor
http://aeroflt.users.netlink.co.uk/waf/ ... -types.htm
Aleksander
- Priponke
-
- Slovenian ALBATROS D.III Oeffag of
Letalska Stotnija Ljubljana.
(foto dr.Sandi Sitar). - Albatros DIII.jpg (63.01 KiB) Pogledano 16732 krat
- Slovenian ALBATROS D.III Oeffag of
Zdravo!
V reviji Krila letnika okrog 1985 je dober članek, ki opisuje potek dogodkov po bojih za severno mejo. Tam je z očmi letalca opisano kako so nas tudi z rošadami eskadrilj priključili tahratni Jugoslaviji in kje v Mariboru ter Ljubljani so bila letališča. Žal te revije že nekaj let ne najdem.
V časih, ko je revija izšla je bil članek kar malce svetoskrunski.
V reviji Krila letnika okrog 1985 je dober članek, ki opisuje potek dogodkov po bojih za severno mejo. Tam je z očmi letalca opisano kako so nas tudi z rošadami eskadrilj priključili tahratni Jugoslaviji in kje v Mariboru ter Ljubljani so bila letališča. Žal te revije že nekaj let ne najdem.
V časih, ko je revija izšla je bil članek kar malce svetoskrunski.
lp
Sašo
Sašo
Dve strani s katerih morda nastane celo kak nov načrt za kako ww1 letalo.
http://www.theaerodrome.com/ seznam vseh (večine) letal prve svetovne vojne z njihovimi teničnimi podatki in slikami.
in
http://richard.ferriere.free.fr/3vues/3vues.html kjer boste našli skice večine teh letal.
http://www.theaerodrome.com/ seznam vseh (večine) letal prve svetovne vojne z njihovimi teničnimi podatki in slikami.
in
http://richard.ferriere.free.fr/3vues/3vues.html kjer boste našli skice večine teh letal.
Gravitacija je hudič.
LP Primož Iskra
LP Primož Iskra
Tile so sicer v merilu 1:5 in torej niso primerni za boj.. http://www.kwmairpl.com.ph/
Pred kratkim sem našel zelo zanjimiv forum, kjer so tudi gradnje letal iz WWI in ostale informacije
http://www.worldwar1aeroplanesinc.org/forums/index.php
http://www.worldwar1aeroplanesinc.org/forums/index.php
Odlično ravno 2.5 Magnum doma čaka na metanol a kaj ko je moj mali bratec preveč zategnil vijake za fergazer in je napravil luknjo v ohišje le tega tako, da sedaj vleče preveč zraka in deluje le na polne obrate _tega je uničil in je dal potem 4.5ccm v combat
ali bi se dalo dobiti samo lito ohišje fergazarčka (brez usega) samo zlitina?
ali bi se dalo dobiti samo lito ohišje fergazarčka (brez usega) samo zlitina?
www.okarbon.eu
Ravno malce raziskujem oz. se odločam kateri WW1 model bi sestavil čez zimo. Tile kiti res zgledajo neverjetno in me mikajo, vendar ne vem kako je smiselno naročat iz Amerike.jernejk napisal/-a:WWI kiti: http://www.aerodromerc.com/
Amapk jaz ne bi imel srca s katerim od teh iti v boj#-o
Malce sem že prebrskal samo mi ne uspe najti kakšnih zanimivih kitov po Evropi. Seveda še najraje bi videl, če lahko kdo ponudi izrezkane dele in načrt kar lepo tu, v Sloveniji