hydro Atlas van lines
Moderatorji: KlemenR, Intruder, brejker, StEEm
hydro Atlas van lines
Naredil sem čoln Atlas van lines po načrtu. meni sicer izgleda bolj miss budweiser letnik 1980 ampak to niti ni pomembno. Čoln bi rad optimiral tako, da bi lahko tudi če se mi bo dalo prišel z njim na kakšno tekmo pogledat. Čoln je bil testiran in pojavil se je problem da je težko obvladljiv. Probleme predstavlja predvsem krmiljenje in pa prednji del čolna, ki ga voda kaj hitro zalije pri počasnem štartu ali minimalni hitrosti(ko model spravljaš v vodo in iz nje). Sledijo še slike in pa posnetek prve vožnje(kasnejših posnetkov nimam ker se mi je pri prvi vožnji čoln razlimal in se je kar nekaj časa potem sestavljal nazaj).
Želel sem tudi narediti kalup vendar mi ni uspelo najbolje. Delal sem sicer iz poliestra, sedaj pa sem nabavil tudi epoxi vendar sem se odločil prej malce povprašati za mnenja da nebi metal stran materiala.
Nek setup že imam in bi ga rad tudi čim manj spreminjal.
Setup:
motor- kms 380/10 http://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=2198
bec-cobra 80Ahttp://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=4246
baterije-LiPo 3s 2500mAh-5000mAh
toga os http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=5636
propeler je 29mm
Želel sem tudi narediti kalup vendar mi ni uspelo najbolje. Delal sem sicer iz poliestra, sedaj pa sem nabavil tudi epoxi vendar sem se odločil prej malce povprašati za mnenja da nebi metal stran materiala.
Nek setup že imam in bi ga rad tudi čim manj spreminjal.
Setup:
motor- kms 380/10 http://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=2198
bec-cobra 80Ahttp://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=4246
baterije-LiPo 3s 2500mAh-5000mAh
toga os http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=5636
propeler je 29mm
Zadnjič spremenil mero, dne 23 Nov 2009, 23:29, skupaj popravljeno 1 krat.
hmm... a nihče nima nobenega predloga ali morda tema ni zanimiva? Je mogoče kaj narobe s samim čolnom? Sprejmem tudi kritike ker se bom na ta način nekaj naučil in bom lahko na drugem čolnu popravil napake ki sem jih zagrešil pri tem. Tako da bi prosil za kakršne koli komentarje v zvezi z modelom.
Hvala.
Hvala.
Lepo, da se še izdelujejo leseni čolni .
Na filmčku lepo vodo ven meče (zame najlepši karakter vsh hidrotov).
Tamal(a) ma tudi ful simpatične zvočne vložke not
Sam se tudi na podobnem dizajnu ukvarjam.
Ali imaš zadnji spojler pod kakšnem kotu? Mogoče 2° navzgor, da
krmo ven iz vodo "tišči" ?
Daj kakšno detailno sliko krmila nalepi. Zelo me zanima kako si izdelal nosilec.
Imaš turn fin samo na desni? Naj bi se hidroti vozili le v desno stran.
Malo zmanjšaj hode krmila (ali uporabi exponetne funkcije, da "olajšaš" efektivnost krmila), da se ti čoln nebo tako agresivno prevračal.
Z težiščem si tudi že kaj experimentiral? Ali je "po načrtu" v piko?
Kar tako naprej
Na filmčku lepo vodo ven meče (zame najlepši karakter vsh hidrotov).
Tamal(a) ma tudi ful simpatične zvočne vložke not
Sam se tudi na podobnem dizajnu ukvarjam.
Ali imaš zadnji spojler pod kakšnem kotu? Mogoče 2° navzgor, da
krmo ven iz vodo "tišči" ?
Daj kakšno detailno sliko krmila nalepi. Zelo me zanima kako si izdelal nosilec.
Imaš turn fin samo na desni? Naj bi se hidroti vozili le v desno stran.
Malo zmanjšaj hode krmila (ali uporabi exponetne funkcije, da "olajšaš" efektivnost krmila), da se ti čoln nebo tako agresivno prevračal.
Z težiščem si tudi že kaj experimentiral? Ali je "po načrtu" v piko?
Kar tako naprej
www.okarbon.eu
Ker je bil to moj prvi resni čoln(prej sem jih izdeloval iz stirodurja) sem ga naredil iz lesa. Na sliki krmila se pa dobro vidi pomanjklivost lesa. Po vsaki vožnji ga moram popravljat. Les pač ne zdrži vseh teh sil ki jih čoln premaguje med vožnjo. Zdej je v načrtu da ga naredim iz epoksija ampak težave presdtavljajo vsi ostri robovi na dnu čolna. Kalup že imam neznam pa si predstavljat kako bom vanj vlival model.
Kar se tiče krmiljenja sem že popravil, spremenil sem tudi naklon osi in tako se čoln zelo lepo obnaša na vodi. Zdej se je pa pojavil problem ker se mi vsi lipoti nenormalno grejejo motor in regler pa sta samo topla(vodno hlajena). Kako merite tok, ki ga porabi motor med vožnjo in pa s katerim instrimentom?(Najbrš navadn kitajček ki gre do 10 ali pa 20A ni dovolj)
Spojler je toliko pod kotom kolikor je ukrivljen pokrov čolna(cca 2-3°).
Težišče je odvisno od baterij ki jih priklopim. Ko so bili v njem 5000mAh lipoti je čoln v štartu kar potonil enkrat pa je bil celo podmornica. Z ostalimi bterijami pa mislim da je kar dobro uravnotežen.
Kar se tiče krmiljenja sem že popravil, spremenil sem tudi naklon osi in tako se čoln zelo lepo obnaša na vodi. Zdej se je pa pojavil problem ker se mi vsi lipoti nenormalno grejejo motor in regler pa sta samo topla(vodno hlajena). Kako merite tok, ki ga porabi motor med vožnjo in pa s katerim instrimentom?(Najbrš navadn kitajček ki gre do 10 ali pa 20A ni dovolj)
Spojler je toliko pod kotom kolikor je ukrivljen pokrov čolna(cca 2-3°).
Težišče je odvisno od baterij ki jih priklopim. Ko so bili v njem 5000mAh lipoti je čoln v štartu kar potonil enkrat pa je bil celo podmornica. Z ostalimi bterijami pa mislim da je kar dobro uravnotežen.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 7
- Pridružen: 28 Jul 2009, 11:59
- Kraj: Horjul
Jaz delam prav isti model.
Naredil ga bom iz 3mm lepljene plosce, stranski plovci (katamaran) pa bodo iz purpen pene.
Cel hidro pa bo nato se oblecen s steklenimi vlakni.
Dolzina 550mm
Predvidena koncna teza naj bi bila cca 1200g
Pogon ima povodni
Zanima me ce se bo sploh premaknil s speed 400 motorjem.
Uporablam pa lipo celice 7.4 V 1600mAh
Naredil ga bom iz 3mm lepljene plosce, stranski plovci (katamaran) pa bodo iz purpen pene.
Cel hidro pa bo nato se oblecen s steklenimi vlakni.
Dolzina 550mm
Predvidena koncna teza naj bi bila cca 1200g
Pogon ima povodni
Zanima me ce se bo sploh premaknil s speed 400 motorjem.
Uporablam pa lipo celice 7.4 V 1600mAh
Na 400 sem imel takšnega hidrota.Tadej Vretič napisal/-a:Jaz delam prav isti model.
Naredil ga bom iz 3mm lepljene plosce
Cel hidro pa bo nato se oblecen s steklenimi vlakni.
Dolzina 550mm
Predvidena koncna teza naj bi bila cca 1200g
Zanima me ce se bo sploh premaknil s speed 400 motorjem.
Uporablam pa lipo celice 7.4 V 1600mAh
Imel je 520g RTR. Grajen iz 2mm balse+poliesterkit+barva&lak
Na 7 nimh celic. Dolžina je bila krajša od 450mm.
Površinski pogon.
Je šel kar fajn.
Tvoj bo šeenkrat težji od mojega
Razmišljaj o kakšnem speed 600 ali 700. (če te zanima imam doma 80A regler viška)
Brez krtačni pogon je pa vsekakor najbolj ekonomska rešitev.
www.okarbon.eu
-
- Začetnik
- Prispevkov: 7
- Pridružen: 28 Jul 2009, 11:59
- Kraj: Horjul
Kok pa hoces za regler?brejker napisal/-a:Na 400 sem imel takšnega hidrota.Tadej Vretič napisal/-a:Jaz delam prav isti model.
Naredil ga bom iz 3mm lepljene plosce
Cel hidro pa bo nato se oblecen s steklenimi vlakni.
Dolzina 550mm
Predvidena koncna teza naj bi bila cca 1200g
Zanima me ce se bo sploh premaknil s speed 400 motorjem.
Uporablam pa lipo celice 7.4 V 1600mAh
Imel je 520g RTR. Grajen iz 2mm balse+poliesterkit+barva&lak
Na 7 nimh celic. Dolžina je bila krajša od 450mm.
Površinski pogon.
Je šel kar fajn.
Tvoj bo šeenkrat težji od mojega
Razmišljaj o kakšnem speed 600 ali 700. (če te zanima imam doma 80A regler viška)
Brez krtačni pogon je pa vsekakor najbolj ekonomska rešitev.
A to mas avtomobilski regler ali?
Btw stehtu sem hidro in trenutno tehta (brez poliestra in barve) 500g
-
- Začetnik
- Prispevkov: 7
- Pridružen: 28 Jul 2009, 11:59
- Kraj: Horjul
-
- Začetnik
- Prispevkov: 7
- Pridružen: 28 Jul 2009, 11:59
- Kraj: Horjul
-
- Začetnik
- Prispevkov: 7
- Pridružen: 28 Jul 2009, 11:59
- Kraj: Horjul
Huuu tkole je pa ce mas dnar
http://www.youtube.com/watch?v=cLrodXRR ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=cLrodXRR ... re=related
Čoln ravno preživlja malenkonste izbolšave. Prekril sem ga s tkanino ter pobarval dno čolna. No prišel sem do ideje, da bi zamenjal motor in me zanima kaj bi kle gor pasalo? Trenutno imam v mislih nekaj takega:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... v_Inrunner
ali pa tale
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... s_Inrunner
Prehudo?
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... v_Inrunner
ali pa tale
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... s_Inrunner
Prehudo?
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
No danes je končno po enotedenski zamudi zaradi carine prišla pošiljka. Vedno zanimive stvari pridejo ravno med izpiti, da potem za njih nimaš več časa. No v paketu je bilo več stvari vendar za ta čoln pa so prišle
baterije
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... duct=10307
in motorja
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=6527
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=6676
no tukaj se sedaj postavi dilema katerega izbrat za ta čoln. Ker sem do zdej delal samo z 380 velikostjo motorjev bi prosil za mal pomoči pri nastavitvi teh motorjev. Trenutno imam vgrajeno togo os ki pa jo bo sedaj zamenjala flex os. Ker imam nekaj teh doma in lahko izbiram med 1.2 in 1.5mm me zanima katero je bolš uporabit. Potem pa me zanima še kakšen propeler priporočate. Zaenkrat bom uporabljal K serijo ker octure še ne znam obdelat.
Kaj pa naredite z baterijskimi konektorji? Trenutno so gor 5.5mm konektorji, ampak moram spravit na 3.5mm ker imam vse standardiziran na to velikost.
baterije
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... duct=10307
in motorja
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=6527
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=6676
no tukaj se sedaj postavi dilema katerega izbrat za ta čoln. Ker sem do zdej delal samo z 380 velikostjo motorjev bi prosil za mal pomoči pri nastavitvi teh motorjev. Trenutno imam vgrajeno togo os ki pa jo bo sedaj zamenjala flex os. Ker imam nekaj teh doma in lahko izbiram med 1.2 in 1.5mm me zanima katero je bolš uporabit. Potem pa me zanima še kakšen propeler priporočate. Zaenkrat bom uporabljal K serijo ker octure še ne znam obdelat.
Kaj pa naredite z baterijskimi konektorji? Trenutno so gor 5.5mm konektorji, ampak moram spravit na 3.5mm ker imam vse standardiziran na to velikost.
Os - 1.5 mm
Propelerji, začni z malimi (K36 na 2600 rpm/V motorju), (K39 na 2200rpm/V motorju). Plastike na 3/16" se začnejo od velikosti 40 mm.
Jaz na H2 z 2200 rpm/V motorjem uporabljam Prather 225 (premer 46mm, korak 1.5).
Konektorje kar pusti 5.5 mm, 3.5 mm za take moči niso uporabni (razen MPJETovih, katere pa je težko lotati na 4 mm^2 kable).
Propelerji, začni z malimi (K36 na 2600 rpm/V motorju), (K39 na 2200rpm/V motorju). Plastike na 3/16" se začnejo od velikosti 40 mm.
Jaz na H2 z 2200 rpm/V motorjem uporabljam Prather 225 (premer 46mm, korak 1.5).
Konektorje kar pusti 5.5 mm, 3.5 mm za take moči niso uporabni (razen MPJETovih, katere pa je težko lotati na 4 mm^2 kable).
Hvala AnteJ samo še vedno se ne morem odločit kateri motor dat notri. Včeraj sem mal računal hitrosti propelerjev pri teh dveh motorjih in dobil tele rezultate:
14,8V baterija 2200k/V propeler K 40 ima hitrost 10853mm/s
14,8V baterija 2600k/V propeler K 40 ima hitrost 12826,6mm/s
to so obodne hitrosti propelerja brez obremenitve in pri 100% izkoristku. Verjetno v vodi hitrost pade za cca 30% in pa ker je 2600 motor bolj obremenjen se bolj greje tako da izgube prinesejo pri tej velikosti propelerja približno enako končno hitrost(ranga 0~5Km/h). To je moja teorija, nevem pa če drži.
Po tej logiki se bolj splača vgradit 2200 motor ampak kot sm že napisal nimam toliko izkušenj in nevem kateri je bolj primeren. Testiranje pa od oka nevem če bi prineslo tiste prave rezultate. Nimam instrumentov da bi lahko meril tokove, moči, obrate in temperaturo.
14,8V baterija 2200k/V propeler K 40 ima hitrost 10853mm/s
14,8V baterija 2600k/V propeler K 40 ima hitrost 12826,6mm/s
to so obodne hitrosti propelerja brez obremenitve in pri 100% izkoristku. Verjetno v vodi hitrost pade za cca 30% in pa ker je 2600 motor bolj obremenjen se bolj greje tako da izgube prinesejo pri tej velikosti propelerja približno enako končno hitrost(ranga 0~5Km/h). To je moja teorija, nevem pa če drži.
Po tej logiki se bolj splača vgradit 2200 motor ampak kot sm že napisal nimam toliko izkušenj in nevem kateri je bolj primeren. Testiranje pa od oka nevem če bi prineslo tiste prave rezultate. Nimam instrumentov da bi lahko meril tokove, moči, obrate in temperaturo.
če imaš možnost naredi vožnjo z obema....
daš v vodo in po 2eh minutah prečekiraš temperature. naslednjo vožnjo probaš odpeljati 5 minut oz. do konca...
potipaš use komponente kolk so vroče in daš celice filat. ko nafila si zapomneš kolko je šlo notri.
vajo ponoviš še iz motorjem št.2
rezultate primerjaš ( hitrost, čas vožnje, temperature) in nato se odločiš. tako delamo mi
lp gregor
ps. to je še vredu če imaš na razpolago oba. hujši problem se pojavi ko naročuješ in se ne znaš odločiti...motor pa ima vrednost 200 ali pa 300€
daš v vodo in po 2eh minutah prečekiraš temperature. naslednjo vožnjo probaš odpeljati 5 minut oz. do konca...
potipaš use komponente kolk so vroče in daš celice filat. ko nafila si zapomneš kolko je šlo notri.
vajo ponoviš še iz motorjem št.2
rezultate primerjaš ( hitrost, čas vožnje, temperature) in nato se odločiš. tako delamo mi
lp gregor
ps. to je še vredu če imaš na razpolago oba. hujši problem se pojavi ko naročuješ in se ne znaš odločiti...motor pa ima vrednost 200 ali pa 300€