Supra za 2008
ej, ej ne biti tako skrivnosten, nimam rad presenečenj bo dostopna široki množici ali samo individualcem ?rossi napisal/-a:tole se bo pa na kilometer vidl..
Si pa zadnji ki je dobil supro iz stiropora. Naslednji mesec pride cela full gfk ali cfk original AG itd.. in nima nobene veze s Qanabissom naj ostane presenečenje....
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
supra za 2008
Bodn in drat imam kot lastnik druge supre tudi jaz-pošlji zs-za dogovor
Coil napisal/-a:lep pozdrav, imam prošnjo za lastnike Super,
lahko prosim izmerite višino TE in LE od višinca do vrha karbonske palice... (za neutrali položaj)
in če kdo ve kje so na zalogi 1.5m bovdni in žica, ker je za smer 1m prekratek.
Hvala
..tak na uč nekje vzporedno z karbonsko palico, je zmeraj špilal. Pol boš pa že natrimu. Kjub temu da se giba cel višinc, model ni pretirano občutljiv na velike hode višine...
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
supra za 2008
No-pa se bosta srečala lastnika prve in zadnje Supre za 2008-made by Seba company
- Priponke
-
- IMG_3708.jpg (42.57 KiB) Pogledano 8614 krat
@Coil;
11x8 bo dobro vlekel, a na začetku boš izgubil kar nekaj sekund v kavitiranju in pospeševanju. Ta dimenzija bi bila dobra za nekaj z maso do 1,6-1,8 kg, za 2,2 kg pa ni ravno ena-a. Tu bi že rabil vsaj 13 col.
Z 6s in 80A bi moral priti malenkost čez 30 m/s.
p.s.
Zakaj imajo Supre to pendel vagico za višinca? Vgradnja vsega skupaj v smernik ne bi bila nič bolj zapletena in nič težja, a bi delala manj zračnega upora.
11x8 bo dobro vlekel, a na začetku boš izgubil kar nekaj sekund v kavitiranju in pospeševanju. Ta dimenzija bi bila dobra za nekaj z maso do 1,6-1,8 kg, za 2,2 kg pa ni ravno ena-a. Tu bi že rabil vsaj 13 col.
Z 6s in 80A bi moral priti malenkost čez 30 m/s.
p.s.
Zakaj imajo Supre to pendel vagico za višinca? Vgradnja vsega skupaj v smernik ne bi bila nič bolj zapletena in nič težja, a bi delala manj zračnega upora.
lp
Sašo
Sašo
Ker sem za flape za servote malo varčeval, so leteli ven ker se kjub dobri povezavi imeli flapi +- 2.5mm hoda kar je občutno preveč...
Povsod drugje so digitalci HD ki mi dobro služijo v dveh modelih.
Zgleda bo treba jutri po dva nova serva...
Razmišljam o HS-65MG ima kdo kakšen komentar rad bi da niso digitalni in dovolj močni za flape.
Povsod drugje so digitalci HD ki mi dobro služijo v dveh modelih.
Zgleda bo treba jutri po dva nova serva...
Razmišljam o HS-65MG ima kdo kakšen komentar rad bi da niso digitalni in dovolj močni za flape.
Če imaš dobre tečaje in če pikaš tako, da tik pred dotikom z zemljo zapreš buterfly so že D60 več kot dovolj!
V lahki ellipsi jih imam drugo leto, precej letim, pa še vedno odlično služijo namenu. Vsekakor ti jih bolj priporočam kot razne Hitecove servote. Seveda ob predpostavki, da ti migalice lepo tečejo na rahlih tečajih in, da ne pristajaš z odprtim buterflyjem. V zraku jih 100% ne boš uničil, ker prenesejo več kot suprin rep.
@muha in marsikdo;
Močni servoti so v glavnem za take, ki imajo "močne" pristanke, ali pa za take, ki večji model dvignejo na 300 ali več metrov in ga nato navpično spustijo skoraj do zemlje.
100% sem prepričan, da za večino F3J modelov ustrezajo D60 servoti, nisem pa prepričan, da ustrezajo večini modelarjev.
Jaz dam kaj močnejšega edino za pendel rep, ki je malce bolj zoprn kot te migalice na krilih. Seveda na drugi 3 kg ellipsi nimam D60 servov.
p.s.
Ve kdo kake servote uporablja g. Rižner za V-rep?
V lahki ellipsi jih imam drugo leto, precej letim, pa še vedno odlično služijo namenu. Vsekakor ti jih bolj priporočam kot razne Hitecove servote. Seveda ob predpostavki, da ti migalice lepo tečejo na rahlih tečajih in, da ne pristajaš z odprtim buterflyjem. V zraku jih 100% ne boš uničil, ker prenesejo več kot suprin rep.
@muha in marsikdo;
Močni servoti so v glavnem za take, ki imajo "močne" pristanke, ali pa za take, ki večji model dvignejo na 300 ali več metrov in ga nato navpično spustijo skoraj do zemlje.
100% sem prepričan, da za večino F3J modelov ustrezajo D60 servoti, nisem pa prepričan, da ustrezajo večini modelarjev.
Jaz dam kaj močnejšega edino za pendel rep, ki je malce bolj zoprn kot te migalice na krilih. Seveda na drugi 3 kg ellipsi nimam D60 servov.
p.s.
Ve kdo kake servote uporablja g. Rižner za V-rep?
lp
Sašo
Sašo
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Jaz sem prvič v življenju uporabil digitalce v Šedovu in moram rečt, da so vredni dodatnega denarja. Je pa res, da se bodo poznali samo v kombinaciji z dobro narejenim modelom (profilom).
Jaz imam parkirana 2x3150 za flape, drugje pa so hs5085bb/mg in niti z enim nimam kakršnih koli težav. Sploh pri repu sem zelo navdušen, saj mi prvič v življenju model pokaže spremembo pri enem kliku na digitalni trim.
Bi pa, če bi še enkrat kupoval servote, dal not same futabice, ker kažejo manj znakov obrabe.
V rep je neproblematičen, če je povezava lepo narejena.
Jaz izbiram metalne zobnike, kljub večji zračnosti, zgolj zaradi moje nerodnosti pri transportiranju modela (tu sem jih največ polomil). In po mojem zračnost (do neke meje) nima nobene veze in jo sploh ne občutiš. Luft vse to pol lepo nagliha
lp, Matej
Jaz imam parkirana 2x3150 za flape, drugje pa so hs5085bb/mg in niti z enim nimam kakršnih koli težav. Sploh pri repu sem zelo navdušen, saj mi prvič v življenju model pokaže spremembo pri enem kliku na digitalni trim.
Bi pa, če bi še enkrat kupoval servote, dal not same futabice, ker kažejo manj znakov obrabe.
V rep je neproblematičen, če je povezava lepo narejena.
Jaz izbiram metalne zobnike, kljub večji zračnosti, zgolj zaradi moje nerodnosti pri transportiranju modela (tu sem jih največ polomil). In po mojem zračnost (do neke meje) nima nobene veze in jo sploh ne občutiš. Luft vse to pol lepo nagliha
lp, Matej
plp, Matej
@rosi, saj zato, ker ni tako kritično.
@Matej, mene pa prav ta zračnost pri metalnih zobnikih moti, saj krilo občutno prej zaflatra kot pri plastičnih zobnikih. Vsekakor je metalce težje zlomit.
Med letom navadno res ni čutit te +-1mm zračnosti, toda pri brisancu se najprej vidi in izgleda kot postovka, nato pa se hudo sliši, če ne kar zlomi. To zračnost sem med drugim reševal tudi z močnejšimi silikonskimi panti, ki sem jih izdelal tako, da so elerone vlekli navzgor kot neka vzmet in je bil servo vedno malce napet.
@Matej, mene pa prav ta zračnost pri metalnih zobnikih moti, saj krilo občutno prej zaflatra kot pri plastičnih zobnikih. Vsekakor je metalce težje zlomit.
Med letom navadno res ni čutit te +-1mm zračnosti, toda pri brisancu se najprej vidi in izgleda kot postovka, nato pa se hudo sliši, če ne kar zlomi. To zračnost sem med drugim reševal tudi z močnejšimi silikonskimi panti, ki sem jih izdelal tako, da so elerone vlekli navzgor kot neka vzmet in je bil servo vedno malce napet.
lp
Sašo
Sašo
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Še nikoli nisem imel težav s flatrom, je pa res, da ne podiram hitrostnih rekordov z modelom, čeprav si ga tu pa tam pošteno privoščim.raktivec napisal/-a:
@Matej, mene pa prav ta zračnost pri metalnih zobnikih moti, saj krilo občutno prej zaflatra kot pri plastičnih zobnikih. Vsekakor je metalce težje zlomit.
Med letom navadno res ni čutit te +-1mm zračnosti, toda pri brisancu se najprej vidi in izgleda kot postovka, nato pa se hudo sliši, če ne kar zlomi. To zračnost sem med drugim reševal tudi z močnejšimi silikonskimi panti, ki sem jih izdelal tako, da so elerone vlekli navzgor kot neka vzmet in je bil servo vedno malce napet.
+-1mm je pa že veliko. Pri meni je večina lufta pri povezavah, ker imam vsepovsod kar Z-je, pa ne pridem do +-1mm.
Drži pa, da silikonski paniti ali abrajza pošteno izničijo težave s "flatrom".
lp, Matej
plp, Matej