''Atlantis by Belovic''
''Atlantis by Belovic''
Vidim da se vsi ze vneto pripravljate na sezono in opazam, da ste na veliko eksperimentirali s pogoni jaz pa se vedno tavam v temi in prosim za vase mnenje...
sicer vem da je nekaj takega zelo tezko napovedat a vendar upam da mi lahko iz vasih dosedanjih izkusenj pomagate..
V svojem novem modelu bom uporabljal sledec setup:
-motor Speed 4,8V Race
-prenos Cosmotech 4,5:1
-regler Schulze Slim 26be
-7 celic GP1100
in ker je do tekme zelo malo casa ter zelo malo moznosti za eksperimentiranje me skrbi izbira elise za tale pogon.. v mislih sem imel eliso 12.5*7.5, kar bi po Motocalcu dalo cca. 620 gr. potiska pri 17,2 A statike a se potiho bojim da je to vendarle prevelika elisa in bi mi kaj hitro ''pobralo'' motor... ... iz vasih izkusenj, koliko kaj A prenesejo tile ''Race-i'' da mi jih nebo treba prepogosto menjavat???
...bil bi zelo vesel vsakega vasega predloga in nasveta, ker pravim casa in prostora za manipulacije je vse manj
lp,ivica
sicer vem da je nekaj takega zelo tezko napovedat a vendar upam da mi lahko iz vasih dosedanjih izkusenj pomagate..
V svojem novem modelu bom uporabljal sledec setup:
-motor Speed 4,8V Race
-prenos Cosmotech 4,5:1
-regler Schulze Slim 26be
-7 celic GP1100
in ker je do tekme zelo malo casa ter zelo malo moznosti za eksperimentiranje me skrbi izbira elise za tale pogon.. v mislih sem imel eliso 12.5*7.5, kar bi po Motocalcu dalo cca. 620 gr. potiska pri 17,2 A statike a se potiho bojim da je to vendarle prevelika elisa in bi mi kaj hitro ''pobralo'' motor... ... iz vasih izkusenj, koliko kaj A prenesejo tile ''Race-i'' da mi jih nebo treba prepogosto menjavat???
...bil bi zelo vesel vsakega vasega predloga in nasveta, ker pravim casa in prostora za manipulacije je vse manj
lp,ivica
- Priponke
-
- Atlantis2.PNG (16.14 KiB) Pogledano 14101 krat
Zadnjič spremenil belovic, dne 09 Mar 2010, 14:49, skupaj popravljeno 1 krat.
@McGayver
Potem imaš pa srečo, da je s konioni samo malo nežnejši vlek:) Pri meni se na oko grozno pozna....Zdej pa ne vem al so konioni že tok zmatrani al pa je kje drugje problem:)
@Ivica
17 amperov se mi res kar mal velik zdi za 4,8V motor. Tali Racei imajo dobro lastnost, da se zvrtijo orenk hitro, ampak slabo lastnost, da znajo hitro it v pokoj.
A bo tale model do tekme fertik?
lp
m
Potem imaš pa srečo, da je s konioni samo malo nežnejši vlek:) Pri meni se na oko grozno pozna....Zdej pa ne vem al so konioni že tok zmatrani al pa je kje drugje problem:)
@Ivica
17 amperov se mi res kar mal velik zdi za 4,8V motor. Tali Racei imajo dobro lastnost, da se zvrtijo orenk hitro, ampak slabo lastnost, da znajo hitro it v pokoj.
A bo tale model do tekme fertik?
lp
m
---------------------
na sreco imam pri roki tudi krake 11*8 in jih bom v primeru preobremenitve uporabil ... sicer mene se vedno matra tale 12.5*7.5 ki po teoriji obljublja dosti vec...bilo bi vse lepo in prav ce bi imel na voljo vec casa za experimente a model bo nazalost poletel predvidoma sele v sredo in me vsaka napaka lahko stane tekme
Milan kaksna pa je kaj visina takole od oka v primerjavi s tole naso ''raketasko'' konkurenco?
thx,ivica
Milan kaksna pa je kaj visina takole od oka v primerjavi s tole naso ''raketasko'' konkurenco?
thx,ivica
Z akuji ne smeš pre lepo delat treba jih je gonit pa dajo kaj od sebe
Mimogrede še tole
Pri vseh testiranjih ki so imela možnost konkretnih meritev se je pokazalo da topla (vroča) 400tka vleče precej švohneje kot hladna. Podatek iz motocalka je tako tako tale tvoj (ivica) bi vzdržal vendar 17A bi v prvih 20 sek imelo vlek cca 550-600 v drugih 20 sek 400-450 v tretjih 20 sek pa le še 300-350 vprašanje je kaj se splača:praskam:
Mimogrede še tole
Pri vseh testiranjih ki so imela možnost konkretnih meritev se je pokazalo da topla (vroča) 400tka vleče precej švohneje kot hladna. Podatek iz motocalka je tako tako tale tvoj (ivica) bi vzdržal vendar 17A bi v prvih 20 sek imelo vlek cca 550-600 v drugih 20 sek 400-450 v tretjih 20 sek pa le še 300-350 vprašanje je kaj se splača:praskam:
Ko si ti "špijuniral" na letališču sem imel v modelu lanske "skurjene" Kan 1050. Z Gp-jkami gre še 25 - 30% bolje. Razlike med 7-celičnim in 8-celičnim paketom GP 1100 pri istem propu se na oko skoraj ne vidi ???rossi napisal/-a:Vceraj sem gladal od Robija model kako penja in vem da nima noter nic posebnega. V minuti model se komaj vidis.
Robi
Ivica
Raketarska konkurenca ni nič posebnega večina modelov ki sem jih videl ali celo letel se vspenja cca enako za tisti procent ali dva me pa ne skrbi kajti če so normalne razmere v zraku vse ostane zgoraj 10 min z lahkoto
Teško pa čakam pravila ki jih naj bi pžegnal FAII kjer upam da se bo delovni čas motorčka zmanjšal kajti to kar imamo sedaj nima več nikakršnega smisla
Naštudirani SET UPi nam omogočajo, da v eni minuti spravimo model ki tehta 550g na 250-300 m ( modeli imajo obtežbo kril 12-17g/dm/2) v normalnih netermičnih pogojih model ne da bi ga kdorkoli letel ostane v zraku 10 ali več min torej je vsa tekma samo še v čakanju konca turnusa in najbolši pripravi na pristanek v točko v zadnji sekundi
Ni ravno nek izziv
Na drugi strani pa F5JEXTREM ponuja malo bolj izzivalna pravila mu pa pristanek nič ne šteje pa še večkrat lahko vklopiš motor s čimer se riziko spusti na nulo.
Kje je ADRENALIN tekme
Raketarska konkurenca ni nič posebnega večina modelov ki sem jih videl ali celo letel se vspenja cca enako za tisti procent ali dva me pa ne skrbi kajti če so normalne razmere v zraku vse ostane zgoraj 10 min z lahkoto
Teško pa čakam pravila ki jih naj bi pžegnal FAII kjer upam da se bo delovni čas motorčka zmanjšal kajti to kar imamo sedaj nima več nikakršnega smisla
Naštudirani SET UPi nam omogočajo, da v eni minuti spravimo model ki tehta 550g na 250-300 m ( modeli imajo obtežbo kril 12-17g/dm/2) v normalnih netermičnih pogojih model ne da bi ga kdorkoli letel ostane v zraku 10 ali več min torej je vsa tekma samo še v čakanju konca turnusa in najbolši pripravi na pristanek v točko v zadnji sekundi
Ni ravno nek izziv
Na drugi strani pa F5JEXTREM ponuja malo bolj izzivalna pravila mu pa pristanek nič ne šteje pa še večkrat lahko vklopiš motor s čimer se riziko spusti na nulo.
Kje je ADRENALIN tekme
Glede ponovnega vklapljanja motorja jaz razmišljam takole:
Res se izgubi riziko vendar ne smemo pozabiti, da je namen jadranje. Poskusiš uporabljati motor čim manj. Če znese si lepo pojadral, če ne si pa kaznovan in moraš ponovno vklopiti. Mislim, da možnost ponovnega vklopa motorja celoten let nekoliko prizemlji in da se bodo na tekmi videli tudi poskusi med marjeticami. Če ponoven vklop motorja ne bi bil dovoljen, postane glavna naloga pomočnika opazovati, kdaj je izklopil prvi sotekmovalec.
Res se izgubi riziko vendar ne smemo pozabiti, da je namen jadranje. Poskusiš uporabljati motor čim manj. Če znese si lepo pojadral, če ne si pa kaznovan in moraš ponovno vklopiti. Mislim, da možnost ponovnega vklopa motorja celoten let nekoliko prizemlji in da se bodo na tekmi videli tudi poskusi med marjeticami. Če ponoven vklop motorja ne bi bil dovoljen, postane glavna naloga pomočnika opazovati, kdaj je izklopil prvi sotekmovalec.
in koncno se slika modela, ki je dozivel ognjeni krst na F5J-tekmi v Sentjurju
skratka z modelom sem zadovoljen, treba bo le se odpraviti nekaj tehnicnih pomanjklivosti (zapiranje elise... , nastavitve odklonov in mesalnikov) in malce dodelati setup...
t.j. uporaba 8 celicnega paketa namesto 7-celicnega ter zamenjava elise namesto 14*10 bom uporabil 14*8 in potem ostane le se pilot, ki pa bo moral zaceti konkretno trenirati ker je konkurenca zelooo napredovala in ne dopusca nikakrsnih napak ce zelis poseci v zgornji del razpredelnice...
skratka z modelom sem zadovoljen, treba bo le se odpraviti nekaj tehnicnih pomanjklivosti (zapiranje elise... , nastavitve odklonov in mesalnikov) in malce dodelati setup...
t.j. uporaba 8 celicnega paketa namesto 7-celicnega ter zamenjava elise namesto 14*10 bom uporabil 14*8 in potem ostane le se pilot, ki pa bo moral zaceti konkretno trenirati ker je konkurenca zelooo napredovala in ne dopusca nikakrsnih napak ce zelis poseci v zgornji del razpredelnice...
- Priponke
-
- 3.jpg (71.84 KiB) Pogledano 10364 krat
Mitja pri meni nastane nacrt vedno po modelu in tako je bilo tudi tokrat... enostavno se mi ni dalo vec risat repa pa sem nahiterco narisal V-rep... LENOBA
Za X-rep sem se odlocil iz treh razlogov:
1. Pri prejsnih modelih sem imel tezave s teziscem zaradi prelahkega repa (premikanje celic v trupu je dokaj omejeno )... sedaj tega problema ni vec!
2. Stabilnost modela pri penjanju ... Z V-repom sem imel veliko tezav z upravljivostjo pri motornem letu, model je nihal, uhajal iz smeri...
3. Natancnost pri pristankih.. ne oko se mi zdi da je let z X-repom bolj premocrten in je tudi lazje ''zadeti'' pristajalno piko...
Za X-rep sem se odlocil iz treh razlogov:
1. Pri prejsnih modelih sem imel tezave s teziscem zaradi prelahkega repa (premikanje celic v trupu je dokaj omejeno )... sedaj tega problema ni vec!
2. Stabilnost modela pri penjanju ... Z V-repom sem imel veliko tezav z upravljivostjo pri motornem letu, model je nihal, uhajal iz smeri...
3. Natancnost pri pristankih.. ne oko se mi zdi da je let z X-repom bolj premocrten in je tudi lazje ''zadeti'' pristajalno piko...
se nekaj: vceraj sem preizkusil nov setup na modelu:
8 celic GP1100 in eliso 14*8 in potrdila so se pricakovanja... me ze matra firbec in bom preizkusil se eliso 14*10...
model,ki sedaj tehta 670gr. kljub temu pa gre suvereno v vertikalo in koncna visina je prevelika za moje ''corave'' oci... po 40 sek. model zelo slabo ali skoraj ne vidim in vsaka napaka me stane kar nekaj 10 metrov ko se model pelje po svoje... problemi z nesklapljanjem elise obstajo se vedno (sumim na motnje, ki zavrtijo motor zavora pa ne blokira ) kar vcasih povzroci da se model namesto v jadralca spremeni v ''padalca''...
ker na tej visini model slabo vidim, ne morem realno ocenit kaj se dogaja z modelom ali penja ali samo planira in je potrebno kar nekaj casa da se stvari postavijo na svoje mesto, pogosto je takrat izguba visine ze prevelika
8 celic GP1100 in eliso 14*8 in potrdila so se pricakovanja... me ze matra firbec in bom preizkusil se eliso 14*10...
model,ki sedaj tehta 670gr. kljub temu pa gre suvereno v vertikalo in koncna visina je prevelika za moje ''corave'' oci... po 40 sek. model zelo slabo ali skoraj ne vidim in vsaka napaka me stane kar nekaj 10 metrov ko se model pelje po svoje... problemi z nesklapljanjem elise obstajo se vedno (sumim na motnje, ki zavrtijo motor zavora pa ne blokira ) kar vcasih povzroci da se model namesto v jadralca spremeni v ''padalca''...
ker na tej visini model slabo vidim, ne morem realno ocenit kaj se dogaja z modelom ali penja ali samo planira in je potrebno kar nekaj casa da se stvari postavijo na svoje mesto, pogosto je takrat izguba visine ze prevelika
Mitja, obstaja lažja in cenejša varianta: model pelješ z motorjem toliko časa, dokler ga še lahko 100 % obvladuješ. Če si v 1/2 minute v stratosferi pomeni, da si se z motorjem vozil po termiki ...Ultralajt napisal/-a:Jaz sem že razmišljal o giroskopu, ki bi v fazi vzpenjanja "silil" model pod določenim naklonom (naprimer 45°) navzgor. Samo se ne spoznam na uporabo te napravice, ker je nimam, tako da lahko samo ugibam kako bi to delovalo.Mitja
Čisto po resnici povej, če ti nas en mau j...
Robi
Na žalost nebi delaloUltralajt napisal/-a:Jaz sem že razmišljal o giroskopu, ki bi v fazi vzpenjanja "silil" model pod določenim naklonom (naprimer 45°) navzgor. Samo se ne spoznam na uporabo te napravice, ker je nimam, tako da lahko samo ugibam kako bi to delovalo.
Mitja
preprosteje ti je zmiksat nekaj višinca k motorju in pokompeziraš napako premočnega dviga zaradi napačnega kota motorja
Če pa ni kot motorja po tem moraš pa obvezno dat manjši prop ker si nevaren
Kratek sprehod skozi čas F5J modelov v moji režiji na FSB-u:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... bc23536110
lp
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... bc23536110
lp
Zadnjič spremenil belovic, dne 15 Jan 2010, 12:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Za tiste ki nimate Facebook profila...
To sem kopiral iz Belovicevega facebooka, da nebo kaj pomote.
1. model, sezona 2003/04.
Dobra konstrukcija, nedorasao konstruktor i pilot
2. model, sezona 2004.
Prototip
3. model, sezona 2005.
Model velikog poteniciala ali premalo u zraku,
izgorio na Euro-Cupu u Mađarskoj
4. model, sezona 2005...
Najuspješniji model sa osvojenih nekoliko 1. mjesta
5. model, sezona 2006.
Prototip
6. model, sezona 2006.
Dobar komercialni model
http://www.rivamodels.sk/f5magazin_97.html
7. model, sezona 2006.
Stork 2 izrađen po naruđbi,
nikakada poletio
8. model, sezona 2007.
Xperience PRO, najljepša ptica
9. model, sezona 2007/08
Model specialno izrađen za
CRO "nacionalnu" kategoriju
10. model, sezona 2008/09
2. uspješna "nacionalka"
p.s.
@belovic
Če je kaj narobe, ko sem kar tako objavil, mi sporoči in bom pobrisal.
Lep pozdrav!
Simon
To sem kopiral iz Belovicevega facebooka, da nebo kaj pomote.
1. model, sezona 2003/04.
Dobra konstrukcija, nedorasao konstruktor i pilot
2. model, sezona 2004.
Prototip
3. model, sezona 2005.
Model velikog poteniciala ali premalo u zraku,
izgorio na Euro-Cupu u Mađarskoj
4. model, sezona 2005...
Najuspješniji model sa osvojenih nekoliko 1. mjesta
5. model, sezona 2006.
Prototip
6. model, sezona 2006.
Dobar komercialni model
http://www.rivamodels.sk/f5magazin_97.html
7. model, sezona 2006.
Stork 2 izrađen po naruđbi,
nikakada poletio
8. model, sezona 2007.
Xperience PRO, najljepša ptica
9. model, sezona 2007/08
Model specialno izrađen za
CRO "nacionalnu" kategoriju
10. model, sezona 2008/09
2. uspješna "nacionalka"
p.s.
@belovic
Če je kaj narobe, ko sem kar tako objavil, mi sporoči in bom pobrisal.
Lep pozdrav!
Simon