Peak-Hobby Binary
Moderator: samo3d
Peak-Hobby Binary
http://peak-hobby.com/main/home/cp.php?nowmenuid=3
Gradnja:
http://www.hobbynet-jp.com/Binary-II/Binary2-assy.html
Navodila:
http://www.peak-hobby.com/main/home/down/1146354779.pdf
Vgrajeni deli:
4x MPX NANO-S (Hitec HS-55)
sprejemnik Jeti duplex 5ch (ali 4ch)
4x 1/2 AAA 330mAh
Najprej sem nalepil ojačitev vijaka na krilu(epoksi), ker je ojačitev na V lomu, sem uporabil vijak z vgreznjeno glavo, tako je pritisnil krogec iz vitroplasta v V-lom, za matico sem uporabil kar vgrezno M4 (zaradi velike površine).
Gradnja:
http://www.hobbynet-jp.com/Binary-II/Binary2-assy.html
Navodila:
http://www.peak-hobby.com/main/home/down/1146354779.pdf
Vgrajeni deli:
4x MPX NANO-S (Hitec HS-55)
sprejemnik Jeti duplex 5ch (ali 4ch)
4x 1/2 AAA 330mAh
Najprej sem nalepil ojačitev vijaka na krilu(epoksi), ker je ojačitev na V lomu, sem uporabil vijak z vgreznjeno glavo, tako je pritisnil krogec iz vitroplasta v V-lom, za matico sem uporabil kar vgrezno M4 (zaradi velike površine).
- Priponke
-
- krilo vijak3.jpg (63.79 KiB) Pogledano 6741 krat
-
- krilo vijak2.jpg (65.46 KiB) Pogledano 6741 krat
-
- krilo vijak1.jpg (66.68 KiB) Pogledano 6741 krat
lp Melly
Nato je bil na vrsti zatič za met letala. Najprej sem zvrtal luknjo 4,5 mm od szadnjega roba krila 50 mm. Nato sem dobro namazal z epoksijem, vstavil obe ojačitvi (krogca) in zatič, na koncu pa še namazal okoli zatiča. (zatič je v desnem delu krila, ker bom metal z levo roko)
Dokler se je sušilo sem naredil mizico za servo motorje (laser CNC) iz topolove VP 3mm, sestavljena je iz dveh delov tako sta prednja servo motorja (nagib) dvignjena za 3 mm.
Najprej sem zalepil oba kosa skupaj (belo lepilo) nato pa z epoksijem v trup.
Dokler se je sušilo sem naredil mizico za servo motorje (laser CNC) iz topolove VP 3mm, sestavljena je iz dveh delov tako sta prednja servo motorja (nagib) dvignjena za 3 mm.
Najprej sem zalepil oba kosa skupaj (belo lepilo) nato pa z epoksijem v trup.
- Priponke
-
- mizica trup.jpg (56.81 KiB) Pogledano 6736 krat
-
- mizica.jpg (89.7 KiB) Pogledano 6736 krat
-
- zatic.jpg (74.89 KiB) Pogledano 6736 krat
Zadnjič spremenil Melly, dne 07 Apr 2009, 10:33, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Melly
Sledila je priprava ročic. Najprej sem naredil še nekaj lukenj v ročice, nato sem porezal utor v aileronu (dremel). Reža je za 5 mm oddaljena od pregiba, za 6 mm pri pregibu in za 9 mm dolga je 25mm.
Zalepil sem z epoksijem tako, da je razdalja gornje luknje v ročici od alierona 9 mm.
Zalepil sem z epoksijem tako, da je razdalja gornje luknje v ročici od alierona 9 mm.
- Priponke
-
- nagib1.jpg (55.65 KiB) Pogledano 6731 krat
-
- rocice.jpg (42.99 KiB) Pogledano 6731 krat
-
- krilo rocici.jpg (48.26 KiB) Pogledano 6449 krat
Zadnjič spremenil Melly, dne 08 Apr 2009, 07:50, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Melly
Tole pa sploh ne zgleda slabo. Daj malo zvagaj že ostale dele. Rep ima solidno maso.
Za pul pul povezavo uporabi ribiško prednitko za lovljenje ujed - čimtanjšo, z nosilnostjo 5-7 kg. Je rostfraj pletenica, ki je plastificirana. Razne kevlarske in čevljarske niti se raztegnejo in sledi napenjanje vsake 14 dni.
Poleg tega je bolje če pri pul pul sistemu narediš tako, da imaš nitko v enem kosu. napelješ jo od krmila čez ročico serva, pod vijakom in na drugi strani servo ročice zopet skozi luknjo in na krmilo (prilepim slike). S tem se izogneš neenakomerni napetosti med nitkama, pa še z iskanjem centra ni nobenih težav. Ko je center nastavljen, je potrebno nitko le fiksirati z vijakom.
LP Samo
Za pul pul povezavo uporabi ribiško prednitko za lovljenje ujed - čimtanjšo, z nosilnostjo 5-7 kg. Je rostfraj pletenica, ki je plastificirana. Razne kevlarske in čevljarske niti se raztegnejo in sledi napenjanje vsake 14 dni.
Poleg tega je bolje če pri pul pul sistemu narediš tako, da imaš nitko v enem kosu. napelješ jo od krmila čez ročico serva, pod vijakom in na drugi strani servo ročice zopet skozi luknjo in na krmilo (prilepim slike). S tem se izogneš neenakomerni napetosti med nitkama, pa še z iskanjem centra ni nobenih težav. Ko je center nastavljen, je potrebno nitko le fiksirati z vijakom.
LP Samo
Hvala za nasvete. Bom jutri povagal. Takole na uč, bo nekje 285g RTF.
Sem pa doživel majše negativno presenečenje. Ena od matic, ki drži krilo je odpadla... en kos vezane plošče je ostal prilepljen v trupu. Potem sem porezal nov košček lesa (dva pravokotnika 15x20mm, en ima luknjo 4mm en pa šestkotnik 7mm). Kos v trupu sem počasi bezal ven (ene pol ure z jekleno palico zvito v dvojni S in pobrušeno kot dleto) nato sem zalepil novo v trup (z mastjo sem namazal navoj v matici in navoj vijaka, potem sem s tem vijakom in eno vgrezno matico dobro stisnil vse skupaj v trup).
Sem pa doživel majše negativno presenečenje. Ena od matic, ki drži krilo je odpadla... en kos vezane plošče je ostal prilepljen v trupu. Potem sem porezal nov košček lesa (dva pravokotnika 15x20mm, en ima luknjo 4mm en pa šestkotnik 7mm). Kos v trupu sem počasi bezal ven (ene pol ure z jekleno palico zvito v dvojni S in pobrušeno kot dleto) nato sem zalepil novo v trup (z mastjo sem namazal navoj v matici in navoj vijaka, potem sem s tem vijakom in eno vgrezno matico dobro stisnil vse skupaj v trup).
- Priponke
-
- matica trup.jpg (68.35 KiB) Pogledano 6455 krat
-
- matica.jpg (50.07 KiB) Pogledano 6455 krat
lp Melly
Priprava smeri... najprej s spajkalnikom (kovinsko ravnilce in konica ob njem) odstranim folijo, kjer nalega na CF palico.
Nato poravnam smer s CF palico in kapnem CA kjer je odstranjena folija.
Potem pa s priloženim kosom steklenih vlaken in epoksijem prekrijem (na obeh straneh).
Nato poravnam smer s CF palico in kapnem CA kjer je odstranjena folija.
Potem pa s priloženim kosom steklenih vlaken in epoksijem prekrijem (na obeh straneh).
- Priponke
-
- smer epoksi.jpg (75.48 KiB) Pogledano 6451 krat
-
- smer CA.jpg (47.44 KiB) Pogledano 6451 krat
-
- smer spajkalnik.jpg (49.2 KiB) Pogledano 6451 krat
lp Melly
Tehtanje:
RV oprema 42g (sprejemnik Jeti duplex 5kanalni in 4 x MPX NANO-S)
Prednji del trupa 31g (prednji del z mizico, maticama in vijakoma)
Krilo 155g
Rep 26g (višina, smer CF cev)
Skupaj 254g.
Manjkajo še bovdni, kevlarski ovoj na spoju trupa, ročice v repu, malo uteži v eni polovici krila, malo epoksija in CAja in baterija (25g).
Prihranil bi lahko na servo motorjih (D47 nekje 15g manj pri štirih).
RV oprema 42g (sprejemnik Jeti duplex 5kanalni in 4 x MPX NANO-S)
Prednji del trupa 31g (prednji del z mizico, maticama in vijakoma)
Krilo 155g
Rep 26g (višina, smer CF cev)
Skupaj 254g.
Manjkajo še bovdni, kevlarski ovoj na spoju trupa, ročice v repu, malo uteži v eni polovici krila, malo epoksija in CAja in baterija (25g).
Prihranil bi lahko na servo motorjih (D47 nekje 15g manj pri štirih).
lp Melly
Mc ima prav. Moral bi pred steklom olupiti folijo.
Z maso boš malo pod 300g, če ne bo potrebno svinca v nosu, kar je za takšen model solidno. Precej težka so krila, ostale mase so povsem ok.
Salonitova full karbon krila tehatajo od 105, do 125g, pač odvisno od tega, koliko smole popivnamo in koliko dodatnih ojačitev dodamo.
Je pa verjetno cena takšnega modela precej ugodna. Če ni skrivnost, koliko pride komplet?
LP Samo
Z maso boš malo pod 300g, če ne bo potrebno svinca v nosu, kar je za takšen model solidno. Precej težka so krila, ostale mase so povsem ok.
Salonitova full karbon krila tehatajo od 105, do 125g, pač odvisno od tega, koliko smole popivnamo in koliko dodatnih ojačitev dodamo.
Je pa verjetno cena takšnega modela precej ugodna. Če ni skrivnost, koliko pride komplet?
LP Samo
Vrvica 7 kg... 2,5e za 10m. Prodajalec pravi, da smo zaviješ in malo goreješ z vžigalnikom... testirano drži.
V smer sem vlepil krmilni ročici (CA)...
Nato sem vgradil servo motorje in skrajšal ročice.
V smer sem vlepil krmilni ročici (CA)...
Nato sem vgradil servo motorje in skrajšal ročice.
- Priponke
-
- servo.jpg (62.38 KiB) Pogledano 6431 krat
-
- smer1.jpg (56.45 KiB) Pogledano 6431 krat
-
- vrvica.jpg (62.87 KiB) Pogledano 6431 krat
lp Melly
Zrezal sem reži v trup za povezave nagiba. (dolžina 20mm, 9 mm od gornjega roba in nekje v centru med obema luknjama za vijaka krila)
Z epoksijem sem polepil bovdne v reži.
Nato sem zalepil trup. Epoksi in čez še kevlarska vrvica... jutri poslikam, ko se posuši.
Z epoksijem sem polepil bovdne v reži.
Nato sem zalepil trup. Epoksi in čez še kevlarska vrvica... jutri poslikam, ko se posuši.
- Priponke
-
- trup reza nagib.jpg (41.52 KiB) Pogledano 6426 krat
-
- trup.jpg (58.81 KiB) Pogledano 6424 krat
-
- kevlar.jpg (100.33 KiB) Pogledano 6300 krat
Zadnjič spremenil Melly, dne 11 Apr 2009, 19:46, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Melly
Prosil bi, če mi kdo pomaga z nastavitvami oddajnika.
Uporabil bom EVO7 upgrejdan na PRO7. (programsko enak pro9 ali 12)
Imel bi tri faze, met, letenje, termika, flaperone bi nastavil v teh treh fazah kar po navodilih. Odklone po navodilih, recimo 20 do 30% expo na vseh krmilih. Kaj pa prednastavitev smeri ob metu? Recimo na eno tipko, pa odkloni smer dokler držim...
Uporabil bom EVO7 upgrejdan na PRO7. (programsko enak pro9 ali 12)
Imel bi tri faze, met, letenje, termika, flaperone bi nastavil v teh treh fazah kar po navodilih. Odklone po navodilih, recimo 20 do 30% expo na vseh krmilih. Kaj pa prednastavitev smeri ob metu? Recimo na eno tipko, pa odkloni smer dokler držim...
- Priponke
-
- Pages from evotutorialnew.pdf
- (42.6 KiB) Prenešeno 160 krat
lp Melly
Našel sem en star 8 celični paketek 2/3 AAA in nekako sestavil 4 boljše celice v paket. Na srečo Jeti duplex sporoča napetost sprejemniške baterije...
Po kosilu, pa je šel v zrak. Najprej par metov v vertikalo, takih za infarkt. Potem sem že malo pogruntal in je bil v zraku nekje do 30 sekund, ob metih do 20 m višine (ali pa še manj). Metal sem na mini letališču, ki se nahaja nad tunelom (avtocesta Koper-Trst, tunel Škofije). Vetra ni bilo, ko pa je malenkost pihnilo, pa kar ni hotel dol.
Uff roka me boli pa rama tudi, ampak nasmeh je pa do ušes. Poraba bo dobri uri približno 200mAh. Višina je malo premalo odzivna, nagib in smer pa sta kar uredu, sicer imam miksano smer z nagibom, samo še smer v krožnico ob metu moram nastaviti.
Po kosilu, pa je šel v zrak. Najprej par metov v vertikalo, takih za infarkt. Potem sem že malo pogruntal in je bil v zraku nekje do 30 sekund, ob metih do 20 m višine (ali pa še manj). Metal sem na mini letališču, ki se nahaja nad tunelom (avtocesta Koper-Trst, tunel Škofije). Vetra ni bilo, ko pa je malenkost pihnilo, pa kar ni hotel dol.
Uff roka me boli pa rama tudi, ampak nasmeh je pa do ušes. Poraba bo dobri uri približno 200mAh. Višina je malo premalo odzivna, nagib in smer pa sta kar uredu, sicer imam miksano smer z nagibom, samo še smer v krožnico ob metu moram nastaviti.
lp Melly
Super. Dobrodošel med odvisniki
Smeri na metu ni potrebno odklanjat. Nihanje modela takoj po metu se zmanjšuje s tem, ko povečuješ hitrost izmeta. Za zakrilca uporabim 3 nastavitve: 1.met in speed sta enaki, potem je normalna nastavitev, zakrilca cca 2mm navzdol in nastavitev za termiko, zakrilca okoli 5mm dol.
Pri obeh nastavitvah je potrebna tudi minimalna korekcija po višini. Izogibaj se komplikacijam pri nastavitvah. Uporabi 1 fazo in si nastavitve za met nastavi enake, kot za speed. potem se malo igraj s težiščem in vpadnim kotom krila. Če boš imel za met uporabljeno drugo fazo in slučajno pozabiš preklopit pred metom, lahko razbiješ model. Vsekakor pa čimveč leti in ne pozabi prilepit kakšne slikce.
LP Samo
Smeri na metu ni potrebno odklanjat. Nihanje modela takoj po metu se zmanjšuje s tem, ko povečuješ hitrost izmeta. Za zakrilca uporabim 3 nastavitve: 1.met in speed sta enaki, potem je normalna nastavitev, zakrilca cca 2mm navzdol in nastavitev za termiko, zakrilca okoli 5mm dol.
Pri obeh nastavitvah je potrebna tudi minimalna korekcija po višini. Izogibaj se komplikacijam pri nastavitvah. Uporabi 1 fazo in si nastavitve za met nastavi enake, kot za speed. potem se malo igraj s težiščem in vpadnim kotom krila. Če boš imel za met uporabljeno drugo fazo in slučajno pozabiš preklopit pred metom, lahko razbiješ model. Vsekakor pa čimveč leti in ne pozabi prilepit kakšne slikce.
LP Samo
ob metu imej zakrilca poravnana s profilom. Ta nastavitev velja tudi za hitre preskoke, ko je potrebno hitro zbežat iz slabega zraka. 2mm dol je za normalno letenje in široko kroženje. 5mm dol pa za ozko kroženje. Tako velja za AG serijo Drelinih profilov, ki jih uporablja najbrž tudi tvoj model.
LP Samo
LP Samo