mini eco mere
Moderatorji: KlemenR, Intruder
mini eco mere
Zanima me kakšne mere so lahko mini ecota
koliko je lahko najban in največ širina in tudi dovžina
enako.
koliko je lahko najban in največ širina in tudi dovžina
enako.
jetzt offiziell -
REGELN/RULES
Anhang zum Regelwerk fĂĽr die Klassen Sektion M
(gĂĽltig ab 1.1.2009)
Mini ECO: Höchstlänge max. 430 mm, min. Gewicht 450 gr.
- NiMH: max. 7 Zellen; Grösse 2/3 AF
- LiPo: Höchstgewicht - 110 gr Akkupacks (2s1p o. 2s2p)
- LiFePo: max. Zellen (nur A123): 3 Grösse 18650 oder 2 Grösse 26650.
ECO, TEAM, MONO 1,
HYDRO 1: - NiMH: max. 7 Zellen; Grösse Sub C (max. 44 mm x 23 mm)
- LiPo: Höchstgewicht - 280 gr Akkupacks, 2s1p o.2s2p
- LiFePo : max. 6 Zellen, nur A123 Grösse 26650 (3s2p)
MONO 2,
HYDRO 2: - NiMH: max. 14 Zellen (min ; Grösse Sub C (max. 44 mm x 23 mm)
- LiPo: Höchstgewicht - 560 gr Akkupacks (min. 281 gr), max. 4s1p o. 4s2p
- LiFePo: max. 12 Zellen (min. , nur A123 Grösse 26650 (4-6s2p)
FSR E: - NiMh: max. 21 Zellen, Grösse Sub C (max. 44 mm x 23 mm)
Die 21 zugelassenen Zellen können in verschiedene Akkupacks zusammengefügt werden. Ein Wechsel der Akkus wahrend der Fahrzeit ist erlaubt.
-LiPo: Höchstgewicht - 840 gr Akkupacks, Zellen können beliebig verschalten werden, aber darf die Spannung 43 V nicht überschritten werden. Ein Wechsel der Akkus Wahrend der Fahrzeit ist nicht erlaubt.
LiFePo: max. 18 Zellen, nur A123 Grösse 26650.Die 18 zugelassenen Zellen können in verschiedene Akkupacks zusammengefügt werden. Ein Wechsel der Akkus Wahrend der Fahrzeit ist erlaubt. Max Spannung 43 V.
F1E-1kg: - NiMh: max. Spannung 43 V
- LiPo: max. Spannung 43 V
- LiFePo: max. Spannung 43 V
F1E+1kg, F3E: - NiMh: max. 30 Zellen; max. Spannung 43 V
- LiPo: Höchstgewicht - 1400 gr Akkupacks, max. Spannung 43 V
- LiFePo: max. 24 Zellen; max. Spannung 43 V
da mi nebi kaka primorska glavca očitala nesramnost še zguglan prevod....zdaj uradno --
PRAVILA / PRAVILA
Priloge k pravila za področje razreda M
(velja od 1.1.2009)
Mini ECO: največja dolžina max. 430 mm, min. Teža 450 gr
- NiMH: max. 7 celic; Size 2 / 3 AF
- Lipo: največja dovoljena teža - 110 gr pakiranjih (2s1p ali 2s2p)
- LiFePo: max. Celice (samo A123): 3 Velikost 18.650 ali 2 velikosti 26650.
ECO TEAM, MONO 1
Hidro 1: - NiMH: max. 7 celic; velikosti Sub C (največ 44 mm x 23 mm)
- Lipo: največja dovoljena teža - 280 gr baterij, 2s1p o.2s2p
- LiFePo: max. 6 celic, le A123 Size 26650 (3s2p)
MONO 2
Hidro 2: - NiMH: max. 14 celic (8 min); velikosti Sub C (največ 44 mm x 23 mm)
- Lipo: največja dovoljena teža - 560 gramov Battery Packs (min. 281 gr), max. 4s1p ali 4s2p
- LiFePo: max. 12 celic (min. , samo A123 Size 26650 (4-6s2p)
E OKS: - NiMH: max. 21 celic, velikosti Sub C (največ 44 mm x 23 mm)
21. odobreno celic se lahko razdeli na različne baterijske sklope skupaj. Menjava baterij med vožnjo ni dovoljeno.
-Lipo: največja dovoljena teža - 840 gr paketi, celice se lahko katero koli povezavo, lahko pa se napetost 43 V, ni prekoračen. Menjava baterije Med vožnjo ni dovoljeno.
LiFePo: max. 18 celic, le A123 Velikost 26650.Die 18 celic se lahko razdeli na različne baterijske sklope skupaj. Menjava baterije Med vožnjo je dovoljeno. Max Napetost 43,
F1E-1 kg - NiMH: max. Napetost: 43 V
- Lipo: max. Napetost: 43 V
- LiFePo: max. Napetost: 43 V
F1E 1 kg, F3E: - NiMH: max. 30 celic, max. Napetost: 43 V
- Lipo: Največja masa - 1400 gr baterijskih vložkov, maks. Napetost: 43 V
- LiFePo: max. 24 celic, max. Napetost: 43 V
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
To nima veze, važna je končna teža
naj ti bo, stehtal sem moj bolho, prazna, brez elektronike, torej lupina + pokrov, os, krmilo, nosilec motorja, nosilec serva in zunanji izklop ima 130g, verjetno bi se dalo še kaj zgubiti, nosilec serva je "konjski" ker pa je minimalna teža omejena, bom pustil kot je...
naj ti bo, stehtal sem moj bolho, prazna, brez elektronike, torej lupina + pokrov, os, krmilo, nosilec motorja, nosilec serva in zunanji izklop ima 130g, verjetno bi se dalo še kaj zgubiti, nosilec serva je "konjski" ker pa je minimalna teža omejena, bom pustil kot je...
LP Blaž
ukteiztweiz
No po dolgem risanju in sanjarjenju sem narisal načrt za MICRO ECOTA.
Trenutno izdelujem pramodel in sicer naredil se par reber iz 3mm topolove vezane plošče.Sedaj pa me zanima, če bi bilo dobro, če bi ga prekril z 1mm balzo.Balzo, bi narezal na 0,5 debele trake in jih nato prilepil na rebra oziroma skelet.
Prosil, bi če me popravite in malo pokomentirate, če imam kaj sploh prav.
MICRO ECO je sedaj dolg - 25cm
širok - 11cm
Trenutno izdelujem pramodel in sicer naredil se par reber iz 3mm topolove vezane plošče.Sedaj pa me zanima, če bi bilo dobro, če bi ga prekril z 1mm balzo.Balzo, bi narezal na 0,5 debele trake in jih nato prilepil na rebra oziroma skelet.
Prosil, bi če me popravite in malo pokomentirate, če imam kaj sploh prav.
MICRO ECO je sedaj dolg - 25cm
širok - 11cm
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
Jaz bi uporabil nekaj takega........
http://cgi.ebay.fr/Motor-17gram-Outrunn ... .m14.l1262
http://cgi.ebay.fr/ESC-Mini-10A-Brushle ... .m14.l1262
http://cgi.ebay.fr/Motor-17gram-Outrunn ... .m14.l1262
http://cgi.ebay.fr/ESC-Mini-10A-Brushle ... .m14.l1262
sam bi raje izbral to pot"kitajsko":
regulator:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... Controller
motor:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... nner_Motor
Tegale imam na zalogi bi blo mogoče za ponucat:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... s_Inrunner
lipo:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... _Lipo_Pack
LP
regulator:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... Controller
motor:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... nner_Motor
Tegale imam na zalogi bi blo mogoče za ponucat:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... s_Inrunner
lipo:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... _Lipo_Pack
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim