Model potegne proti desni ob vzletu
Moderatorji: Pisaneli, luigidon, JKSniper, alien2108
Model potegne proti desni ob vzletu
Pred kratkim sem "splovil" nov model motornega letala EASY TRAINER 40 - "mikado" s 7,5 ccm motorjem (OS FX 46).
PROBLEM:
Letalo ob vzletu s polnim plinom (in dodajanju le tega ob pospeševanju po pisti) močno potegne na desno stran.
Sicer letalce lepo leti in je od nadavnega lepo strimano, podvozje - predvsem prednje kolo sem po težavah ojačal, tako da kolo ne šajta ...
Menda ne pride do tega nesrečnega vlečenja v desno zaradi navora motorja ?!! Ali pač?
PROBLEM:
Letalo ob vzletu s polnim plinom (in dodajanju le tega ob pospeševanju po pisti) močno potegne na desno stran.
Sicer letalce lepo leti in je od nadavnega lepo strimano, podvozje - predvsem prednje kolo sem po težavah ojačal, tako da kolo ne šajta ...
Menda ne pride do tega nesrečnega vlečenja v desno zaradi navora motorja ?!! Ali pač?
Še vsak model sem varno spravil na tla - tako ali drugače... sestavljenega ali pa po komponentah !
Mogoče je problem ravno pri prednjem kolesu. Če ima prednje kolo samo eno nogo, se lahko zgodi da se malo deformira in model zavije stran. Poglej še povezavo od servota do kolesa, ki bi morala biti nekje ukrivljena pod kotom 90 stopinj, da se sunki blažijo, poglej če je ta dovolj toga! V skrajnem primeru je lahko tudi servo kaj poškodovan!
Ko sem jaz delal trainerja so mi svetovali naj kupim dvojno podvozje in sem tako tudi naredil, pa lahko rečem da za trainerja nimaš boljšga podvozja!
LP,Marko
Ko sem jaz delal trainerja so mi svetovali naj kupim dvojno podvozje in sem tako tudi naredil, pa lahko rečem da za trainerja nimaš boljšga podvozja!
LP,Marko
Hvala za odgovore...
Servo ni poškodovan,
kolo ne pogled ne šajta
model pelje po pisti lepo naravnost, če ga peljem pri npr pol plina
AMPAK - ob dodajanju plina model potegne na desno (tudi sila navora deluje v desno - če se ne motim - saj se prop. vrti v smeri urinega kazalca, če gledaš smer leta), če zadevo primem za rep, dodam plin do konca in spustim letalo po pisti, do tega zavijanja ne pride.
Že prej sem imel trainer SWALLOW 40 - z istim motorjem in ga ni vleklo v desno. Verjetno bo res to, da prednji bicikel nekaj šajta...
MARKEC
Kam je najboljše iti po dvojno podvozje ?
IN KJE ZA BOGA IMAJO SMUČKE ZA MODELE - zunaj je danes sneg - bemti ...
Servo ni poškodovan,
kolo ne pogled ne šajta
model pelje po pisti lepo naravnost, če ga peljem pri npr pol plina
AMPAK - ob dodajanju plina model potegne na desno (tudi sila navora deluje v desno - če se ne motim - saj se prop. vrti v smeri urinega kazalca, če gledaš smer leta), če zadevo primem za rep, dodam plin do konca in spustim letalo po pisti, do tega zavijanja ne pride.
Že prej sem imel trainer SWALLOW 40 - z istim motorjem in ga ni vleklo v desno. Verjetno bo res to, da prednji bicikel nekaj šajta...
MARKEC
Kam je najboljše iti po dvojno podvozje ?
IN KJE ZA BOGA IMAJO SMUČKE ZA MODELE - zunaj je danes sneg - bemti ...
Še vsak model sem varno spravil na tla - tako ali drugače... sestavljenega ali pa po komponentah !
- King Arthur
- Razpravljalec
- Prispevkov: 54
- Pridružen: 10 Feb 2005, 14:54
Če "vleče" motor lahko preveriš tako, da pri polnem plinu model pevidno (ne sunkovito) uvedeš v vertikalo in opazuješ če leti naravnost navzgor. Če v tem primeru tudi vleče v desno, je vzrok prevelik kot motorja.
Lep pozdrav,
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Podvozje sem kupil v Top modeltehniku!
Poglej pod pribor za modele in podvoza, kolesa!
http://www.top-modeltehnik.si/indexslo.htm
Poglej pod pribor za modele in podvoza, kolesa!
http://www.top-modeltehnik.si/indexslo.htm
Če z polovico gasa model ne zavija je zavijanje po pisti plod naglega dodajanja plina
Pri enakomernem dodajanju plina se po potrebi lahko z smerjo kompenzira smer rulanja
Pri hitrem pospeševanju pa je moment propa prevelik in ti ga ne uspa "ujeti"
Ker praviš da če model zadržiš in ga pri polnem plinu spustiš pa ne zavija je vse znanje v enakomernem pospeševenju in pravočasni korekciji smeri
Pri enakomernem dodajanju plina se po potrebi lahko z smerjo kompenzira smer rulanja
Pri hitrem pospeševanju pa je moment propa prevelik in ti ga ne uspa "ujeti"
Ker praviš da če model zadržiš in ga pri polnem plinu spustiš pa ne zavija je vse znanje v enakomernem pospeševenju in pravočasni korekciji smeri
To povzroči moment motorja. Tudi pri pravih letelih (propelerskih) na začetku poletanja dodajamo "nogo" oz. smer (katero, pa je odvisno od smeri vrtenja elise).Prav tako je ta moment potrebno "popravljati" pri akrobatskih figurah (npr. na vrhu raversmana, ko je odklon smeri maksimalen, da gre letalo še naravnost.
LP Damjan
LP Damjan