Extra 300S 1.60ARF
Moderator: Pisaneli
Extra 300S 1.60ARF
k ste že glih pr EXTRI mam pa tut jst neki uprašanj
ugledano mam extro 300S 1.60ARF pa me zanima ker motor nej dam gor
(piše da je fajn MVVS 26I.)
sam jst nevem a nej dam tega 26 ccm al pa tega:
35ccm IGFS RC Ring+Walbro-bencinar
(letalo in motor ima TOP-MODELTEHNIK)
ugledano mam extro 300S 1.60ARF pa me zanima ker motor nej dam gor
(piše da je fajn MVVS 26I.)
sam jst nevem a nej dam tega 26 ccm al pa tega:
35ccm IGFS RC Ring+Walbro-bencinar
(letalo in motor ima TOP-MODELTEHNIK)
Zadnjič spremenil sl0ven1an, dne 05 Nov 2008, 19:45, skupaj popravljeno 1 krat.
just fly.................
K s že glih pr napačni ekstri (tale nj bi bla 230 tvoja pa je 300s) ti dam link od taprave ekstre (k ima 1.6m razpetine, itd.) viewtopic.php?t=22587
Drugič ne smeti uporabne teme in uporabi išči... simple kot pes.
Drugič ne smeti uporabne teme in uporabi išči... simple kot pes.
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem
Na napisanem linku, ti lepo v teh. podatkih pise da uporabi 2T 18-26/4T 20-25 ccm motor, to pomeni, da je pač za ta model to najboljsa/prijazna izbira.Torej priporočen je 26ccm...Drži se navodil.
V kolikor bos nameščal večji motor, prilagodi temu potem tudi boljso konstrukcijo (dodelavo), a kljub temu vzemi v zakup, da ti morda vseno konstrukcija letala ne bo vzdrzala.
Lp Gingers
S kakšnimi modeli letiš sedaj?sl0ven1an napisal/-a:ja sam da bi pa malo bol potegnlo use skupi bi dau pa lohka gor 30ccm bencinarja
Koliko kubični je tvoj trenutno največji motor?
Bojim se, da nimaš občutka, kaj potrebuje Extra, ki ti je všeč.
Koliko potegne, pa ni odvisno samo od kubature, ampak od tipa motorja, uporabljenega izpuha, propelerja, nastavitev vplinjača, tako, da se lahko zgodi, da en motor manjše kubature da od sebe več kot drugi večje kubature....
Preberi poste o bencinskih motorjih (posebnosti, izkušnje)
viewtopic.php?t=5027
Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 22 Avg 2008, 07:41, skupaj popravljeno 1 krat.
maš prou! letim ze 10 kubičnim CAPOM 232Ultralajt napisal/-a:S kakšnimi modeli letiš sedaj?sl0ven1an napisal/-a:ja sam da bi pa malo bol potegnlo use skupi bi dau pa lohka gor 30ccm bencinarja
Koliko kubični je tvoj trenutno največji motor?
Bojim se, da nimaš občutka, kaj potrebuje Extra, ki ti je všeč.
just fly.................
zanimal me je če bi blo dobr da bi dau gor 35kubičnga zto k je sam 20€ draži od 26 kubičnga
tle sm še enga najdu: http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... rungspreis
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... ion_2.45PS
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=68396
k bom kupu bom kupu ROTO 26ccm al pa MVVS 26ccm
tle sm še enga najdu: http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... rungspreis
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... ion_2.45PS
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=68396
k bom kupu bom kupu ROTO 26ccm al pa MVVS 26ccm
Zadnjič spremenil sl0ven1an, dne 22 Avg 2008, 08:40, skupaj popravljeno 1 krat.
just fly.................
res so metanolci rahlo močnejši, nadležno je pa, da so zaradi štroma tudi malo težji in prav ta dodatna teža je tista, ki se pri bencinarjih te velikosti pozna bolj kot pri večjih motorjih.
Kar se pa tiče izbire 26-35 sem pa na tem forumu že večkrat pisal kako navdušen sem bil nad 35 kubičnim motorjem in kakšna švohotna reč je 26 kubični, če mu ne daš zraven vsaj resonance.
Torej bi bilo moje priporočilo lahko samo MVVS 35 pa ni tako.
Ker sem sam imel to Extro, vem, da ima precej dolg kljun in zato kakega težkega motorja v kljunu ne prenese, zato bo moje priporočilo, žal, slabotnejši 26 kubični motor z resonanco.
Moči sicer ni v iber, a za hovering, s kakim dobrim propelerjem je.
Kar se pa tiče izbire 26-35 sem pa na tem forumu že večkrat pisal kako navdušen sem bil nad 35 kubičnim motorjem in kakšna švohotna reč je 26 kubični, če mu ne daš zraven vsaj resonance.
Torej bi bilo moje priporočilo lahko samo MVVS 35 pa ni tako.
Ker sem sam imel to Extro, vem, da ima precej dolg kljun in zato kakega težkega motorja v kljunu ne prenese, zato bo moje priporočilo, žal, slabotnejši 26 kubični motor z resonanco.
Moči sicer ni v iber, a za hovering, s kakim dobrim propelerjem je.
- Priponke
-
- DSC05456.JPG (59.84 KiB) Pogledano 3130 krat
-
- DSC05447.JPG (60.98 KiB) Pogledano 3130 krat
-
- DSC05445.JPG (60.09 KiB) Pogledano 3130 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Lep pozdrav vsem!
Tudi sam imam takšno extro in tudi sam sem nanjo montiral MVVS-35 ccm bencinarja. Glede na to, da sem pred tem že pregledal poste v zgraj omenjeni temi, posebej, kjer Brane omenja probleme s težiščem, zaradi relativno dolgega kljuna letala in teže motorja ki roko na srce ne spada med najlažje, sem bil presenečen, da z lovljenjem težišča nisem imel posebnih težav. Seveda sem opravil nekaj prdelav in ojačitev v trupu. Prva je bila ta, da sem tank postavil v samo težišče in ne na predvideno msto v kljunu. Baterije , dva paketa s po 4xsub C 2400 mah pa sem postavil v trup nekje v višini zadnjega roba krila. Res je, da tudi moj model še ni letel in ga to čaka v naslednjih dneh, tako, da vtisov okoli letenja še ne morem sporočiti. Lahko rečem le, da takčna postavitev ne zahteva dodatne teže v repu, saj so nenazadnje v njem trije servomehanizmi.
Imam pa malo pomislekov glede tega, ali sta bateriji za napajanje elektronike in napajanje sprejemnika, lahko montirani skupaj ali ne?
Naj omenim, da je elktronika motorja montirana na motordomu na eni strani, servo za plin pa na nasprotni strani motordoma.
Če ima kdorkoli kakršnekoli pomisleke glede takšne postavitve, naj mi to prosim sporoči.
LP Brane
Tudi sam imam takšno extro in tudi sam sem nanjo montiral MVVS-35 ccm bencinarja. Glede na to, da sem pred tem že pregledal poste v zgraj omenjeni temi, posebej, kjer Brane omenja probleme s težiščem, zaradi relativno dolgega kljuna letala in teže motorja ki roko na srce ne spada med najlažje, sem bil presenečen, da z lovljenjem težišča nisem imel posebnih težav. Seveda sem opravil nekaj prdelav in ojačitev v trupu. Prva je bila ta, da sem tank postavil v samo težišče in ne na predvideno msto v kljunu. Baterije , dva paketa s po 4xsub C 2400 mah pa sem postavil v trup nekje v višini zadnjega roba krila. Res je, da tudi moj model še ni letel in ga to čaka v naslednjih dneh, tako, da vtisov okoli letenja še ne morem sporočiti. Lahko rečem le, da takčna postavitev ne zahteva dodatne teže v repu, saj so nenazadnje v njem trije servomehanizmi.
Imam pa malo pomislekov glede tega, ali sta bateriji za napajanje elektronike in napajanje sprejemnika, lahko montirani skupaj ali ne?
Naj omenim, da je elktronika motorja montirana na motordomu na eni strani, servo za plin pa na nasprotni strani motordoma.
Če ima kdorkoli kakršnekoli pomisleke glede takšne postavitve, naj mi to prosim sporoči.
LP Brane
35 MHZ, Ch 76
Ne razumem zakaj uporabljaš sub C celice, ko pa na tržišču mrgoli Li-Po paketkov.breny napisal/-a:Lep pozdrav vsem!
Baterije , dva paketa s po 4xsub C 2400 mah pa sem postavil v trup nekje v višini zadnjega roba krila.
Imam pa malo pomislekov glede tega, ali sta bateriji za napajanje elektronike in napajanje sprejemnika, lahko montirani skupaj ali ne?
LP Brane
Tukaj še link do teme kjer sem osušil avijon za nekaj gramov.
Link:
viewtopic.php?t=20091&postdays=0&postor ... &start=140
Celice za napajanje elektronike motorja in servo motorjev imam z vezicami zapete skupaj in se tesno dotikajo med seboj. Ni problema.
Lep pozdrav