DHC-6 Twin Otter
DHC-6 Twin Otter
Večmotorci me še kar mikajo in ker mi za večjega dasha zmanjkuje prostora in časa (pa tudi nekaj znanja), sem si v svojo modelarsko pot vštukal eno manjšo dvomotorno žverco. Gre pravtako za deHavillanda in sicer dvojno vidro, ki jo kot arf komplet izdeluje vmar, na razprodaji pa sem jo dobil na d2air. Ta trgovina je tako prijazna, da vam po "primerni" ceni h kompletu ponudi še vse potrebne kable, odrezane na mero. Namig našim trgovcem za dodano vrednost
Gre za semi-scale model pravega letala, ki leti pri British Airways pod registracijo G-BZFP. Nekaj dobrih slik sem našel tu, tu in tu. Google med drugim najde tudi poročilo o incidentu, ki ga je doživelo to letalo.
Model je večinoma opremljen s kitajsko opremo: motorja, krmilnika, bec in servoti. Servoti so upravičili svojo ceno, saj je tisti za višino crknil koj, ko je model naredil nekih 10m po travi
Trava je nagajala tudi vodljivemu nosnemu kolesu, ki se je prehitro postavil pravokotno na smer vzleta ...
Zato več vtisov o letenju, ko bo model dejansko poletel (upam da bo pripravljen za Lesce), medtem pa nekaj vtisov o sami izdelavi. Na rcgroups je bilo precej povedanega o prvih verzijah tega modela in njegovega pakiranja. Krilo ima rahel v lom, pakiranje pa je bilo pripravljeno za ravno krilo, tako da je prva serija kompletov prišla s poškodovanim ali celo zlomljenim krilom Današnji paketi pridejo s krilom v dveh polovicah in kosom vezane plošče, ki naj bi predstavljal nosilec krila. Luknja v krilu zanj je vsaj 3x debelejša, tako da je potrebno kos še malce obleči v balzo ali šper, da lepo sede v krilo, preden se polovici zlimata. Izdelava na splošno zelo niha; kvaliteta lesa je slaba do obupna (ali pa so nas naši trgovci res zelo razvadili s kvalitetno balso), a so zato vsi spoji izdatno zalimani, česar pri do sedaj videnih kitajskih modelih nisem opazil. Lepila je ponekod toliko, da je potrebno viške odrezati stran. Presenetijo posamezni detajli (lepi sedeži v kabini, kvalitetne palčke za krmila, učinkovito in enostavno rešene fleksibilne opornice za krila) in razočarajo nekateri drugi (pritrditev ročice nosnega kolesa, plastika za gondole motorjev je narejena zelo na približno, več kot 3mm odstopanja pri nekaterih delih kljub cnc laser rezanju).
Presenetilo me je, da je model z mojo konfiguracijo skoraj v težišču že brez pogonske baterije, zato je za moj okus kadička zanjo vlimana preveč naprej. Opremljena je tudi z 20A avtomobilsko varovalko, skozi katero naj bi speljal tok. Nenavadna in ob uporabi beca celo nevarna domislica. Moje meritve so sicer take: oba motorja ob polnem plinu skupaj vlečeta 27A na 3S, vsi servoti ob maksimalnem miganju in bremzanju pa 1.6A, tako da 3A bec zadostuje. Masa znaša okrog 1600g, odvisno od uporabljene baterije. Prvi štarti bodo z FP evo lite 2Ah, kasneje pa planiram uporabo FP evo20 5Ah in lete prek 20min
Gre za semi-scale model pravega letala, ki leti pri British Airways pod registracijo G-BZFP. Nekaj dobrih slik sem našel tu, tu in tu. Google med drugim najde tudi poročilo o incidentu, ki ga je doživelo to letalo.
Model je večinoma opremljen s kitajsko opremo: motorja, krmilnika, bec in servoti. Servoti so upravičili svojo ceno, saj je tisti za višino crknil koj, ko je model naredil nekih 10m po travi
Trava je nagajala tudi vodljivemu nosnemu kolesu, ki se je prehitro postavil pravokotno na smer vzleta ...
Zato več vtisov o letenju, ko bo model dejansko poletel (upam da bo pripravljen za Lesce), medtem pa nekaj vtisov o sami izdelavi. Na rcgroups je bilo precej povedanega o prvih verzijah tega modela in njegovega pakiranja. Krilo ima rahel v lom, pakiranje pa je bilo pripravljeno za ravno krilo, tako da je prva serija kompletov prišla s poškodovanim ali celo zlomljenim krilom Današnji paketi pridejo s krilom v dveh polovicah in kosom vezane plošče, ki naj bi predstavljal nosilec krila. Luknja v krilu zanj je vsaj 3x debelejša, tako da je potrebno kos še malce obleči v balzo ali šper, da lepo sede v krilo, preden se polovici zlimata. Izdelava na splošno zelo niha; kvaliteta lesa je slaba do obupna (ali pa so nas naši trgovci res zelo razvadili s kvalitetno balso), a so zato vsi spoji izdatno zalimani, česar pri do sedaj videnih kitajskih modelih nisem opazil. Lepila je ponekod toliko, da je potrebno viške odrezati stran. Presenetijo posamezni detajli (lepi sedeži v kabini, kvalitetne palčke za krmila, učinkovito in enostavno rešene fleksibilne opornice za krila) in razočarajo nekateri drugi (pritrditev ročice nosnega kolesa, plastika za gondole motorjev je narejena zelo na približno, več kot 3mm odstopanja pri nekaterih delih kljub cnc laser rezanju).
Presenetilo me je, da je model z mojo konfiguracijo skoraj v težišču že brez pogonske baterije, zato je za moj okus kadička zanjo vlimana preveč naprej. Opremljena je tudi z 20A avtomobilsko varovalko, skozi katero naj bi speljal tok. Nenavadna in ob uporabi beca celo nevarna domislica. Moje meritve so sicer take: oba motorja ob polnem plinu skupaj vlečeta 27A na 3S, vsi servoti ob maksimalnem miganju in bremzanju pa 1.6A, tako da 3A bec zadostuje. Masa znaša okrog 1600g, odvisno od uporabljene baterije. Prvi štarti bodo z FP evo lite 2Ah, kasneje pa planiram uporabo FP evo20 5Ah in lete prek 20min
- Priponke
-
- Zadeva lepo paše v avto :)
- img_1508a.jpg (96.4 KiB) Pogledano 14716 krat
Daj človeku malo časa za dopust
Ker Kamnik še vedno nima urejene piste, se moram zahvaliti Modrim ptičem, da so mi dali na voljo svojo stezo v Krtini. Danes zvečer sem tako opravil testna leta in moram reči, da sem zelo zadovoljen. Vodoravni let na 50-60% plina, scale vzpenjanje na 100%, nobenega zahrbtnega obnašanja pri prevlečenem letu, scale pristanki z dvignjenim nosom.
Zdaj pa da vidimo, kaj bo vreme skuhalo v naslednjih 8-12 urah ...
Ker Kamnik še vedno nima urejene piste, se moram zahvaliti Modrim ptičem, da so mi dali na voljo svojo stezo v Krtini. Danes zvečer sem tako opravil testna leta in moram reči, da sem zelo zadovoljen. Vodoravni let na 50-60% plina, scale vzpenjanje na 100%, nobenega zahrbtnega obnašanja pri prevlečenem letu, scale pristanki z dvignjenim nosom.
Zdaj pa da vidimo, kaj bo vreme skuhalo v naslednjih 8-12 urah ...
Jup, mikavna igračka.
Po današnjih letih v Lescah mi postaja vedno bolj všeč. Celo v vetru, ki je pihal nekako diagonalno po stezi, nisem imel večjih težav pri vzletih in pristankih, le taksiranje z vetrom v bok je bilo nemogoče. Zanimiva opazka je tudi, da 5Ah baterija, ki poveča skupno maso na okrog 1800g, ne umiri kaj dosti letenja v vetru in je model še vedno igrača vetru. Torej za scale vtise potrebuje mirno ozračje.
Mimogrede sem opazil, da je zadeva občasno opažena tudi na Brniku.
Po današnjih letih v Lescah mi postaja vedno bolj všeč. Celo v vetru, ki je pihal nekako diagonalno po stezi, nisem imel večjih težav pri vzletih in pristankih, le taksiranje z vetrom v bok je bilo nemogoče. Zanimiva opazka je tudi, da 5Ah baterija, ki poveča skupno maso na okrog 1800g, ne umiri kaj dosti letenja v vetru in je model še vedno igrača vetru. Torej za scale vtise potrebuje mirno ozračje.
Mimogrede sem opazil, da je zadeva občasno opažena tudi na Brniku.
Tele ho!pegasus napisal/-a:Jup, mikavna igračka.
Po današnjih letih v Lescah mi postaja vedno bolj všeč. Celo v vetru, ki je pihal nekako diagonalno po stezi, nisem imel večjih težav pri vzletih in pristankih, le taksiranje z vetrom v bok je bilo nemogoče. Zanimiva opazka je tudi, da 5Ah baterija, ki poveča skupno maso na okrog 1800g, ne umiri kaj dosti letenja v vetru in je model še vedno igrača vetru. Torej za scale vtise potrebuje mirno ozračje.
Mimogrede sem opazil, da je zadeva občasno opažena tudi na Brniku.
ja, tvoj današnji nastop v lescah je bil zelo lušten. všečmi je bil ker je bil scale. letel si kot bi bilo pravo letalo (v sicermočni turbulenci )
lp
3g
I like airplane noise!
http://www.teleho.eu
http://www.teleho.eu