DHC-6 Twin Otter

Moderatorji: Mipo, pegasus

Odgovori
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

DHC-6 Twin Otter

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Večmotorci me še kar mikajo in ker mi za večjega dasha zmanjkuje prostora in časa (pa tudi nekaj znanja), sem si v svojo modelarsko pot vštukal eno manjšo dvomotorno žverco. Gre pravtako za deHavillanda in sicer dvojno vidro, ki jo kot arf komplet izdeluje vmar, na razprodaji pa sem jo dobil na d2air. Ta trgovina je tako prijazna, da vam po "primerni" ceni h kompletu ponudi še vse potrebne kable, odrezane na mero. Namig našim trgovcem za dodano vrednost :)

Gre za semi-scale model pravega letala, ki leti pri British Airways pod registracijo G-BZFP. Nekaj dobrih slik sem našel tu, tu in tu. Google med drugim najde tudi poročilo o incidentu, ki ga je doživelo to letalo.

Model je večinoma opremljen s kitajsko opremo: motorja, krmilnika, bec in servoti. Servoti so upravičili svojo ceno, saj je tisti za višino crknil koj, ko je model naredil nekih 10m po travi #-o =D>
Trava je nagajala tudi vodljivemu nosnemu kolesu, ki se je prehitro postavil pravokotno na smer vzleta ...

Zato več vtisov o letenju, ko bo model dejansko poletel (upam da bo pripravljen za Lesce), medtem pa nekaj vtisov o sami izdelavi. Na rcgroups je bilo precej povedanega o prvih verzijah tega modela in njegovega pakiranja. Krilo ima rahel v lom, pakiranje pa je bilo pripravljeno za ravno krilo, tako da je prva serija kompletov prišla s poškodovanim ali celo zlomljenim krilom #-o Današnji paketi pridejo s krilom v dveh polovicah in kosom vezane plošče, ki naj bi predstavljal nosilec krila. Luknja v krilu zanj je vsaj 3x debelejša, tako da je potrebno kos še malce obleči v balzo ali šper, da lepo sede v krilo, preden se polovici zlimata. Izdelava na splošno zelo niha; kvaliteta lesa je slaba do obupna (ali pa so nas naši trgovci res zelo razvadili s kvalitetno balso), a so zato vsi spoji izdatno zalimani, česar pri do sedaj videnih kitajskih modelih nisem opazil. Lepila je ponekod toliko, da je potrebno viške odrezati stran. Presenetijo posamezni detajli (lepi sedeži v kabini, kvalitetne palčke za krmila, učinkovito in enostavno rešene fleksibilne opornice za krila) in razočarajo nekateri drugi (pritrditev ročice nosnega kolesa, plastika za gondole motorjev je narejena zelo na približno, več kot 3mm odstopanja pri nekaterih delih kljub cnc laser rezanju).
Presenetilo me je, da je model z mojo konfiguracijo skoraj v težišču že brez pogonske baterije, zato je za moj okus kadička zanjo vlimana preveč naprej. Opremljena je tudi z 20A avtomobilsko varovalko, skozi katero naj bi speljal tok. Nenavadna in ob uporabi beca celo nevarna domislica. Moje meritve so sicer take: oba motorja ob polnem plinu skupaj vlečeta 27A na 3S, vsi servoti ob maksimalnem miganju in bremzanju pa 1.6A, tako da 3A bec zadostuje. Masa znaša okrog 1600g, odvisno od uporabljene baterije. Prvi štarti bodo z FP evo lite 2Ah, kasneje pa planiram uporabo FP evo20 5Ah in lete prek 20min 8)
Priponke
Zadeva lepo paše v avto :)
Zadeva lepo paše v avto :)
img_1508a.jpg (96.4 KiB) Pogledano 14632 krat
bonagode
Razpravljalec
Prispevkov: 136
Pridružen: 08 Nov 2006, 20:48
Kraj: Litija

Odgovor Napisal/-a bonagode »

No, a že kaj leti??? Koliko je prišel paket (EUR)?? Eleganten stroj, predvsem me veseli da pri crashu verjetno ne polomiš motorjev, če je količkaj sreče...
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Daj človeku malo časa za dopust :)

Ker Kamnik še vedno nima urejene piste, se moram zahvaliti Modrim ptičem, da so mi dali na voljo svojo stezo v Krtini. Danes zvečer sem tako opravil testna leta in moram reči, da sem zelo zadovoljen. Vodoravni let na 50-60% plina, scale vzpenjanje na 100%, nobenega zahrbtnega obnašanja pri prevlečenem letu, scale pristanki z dvignjenim nosom. =D>

Zdaj pa da vidimo, kaj bo vreme skuhalo v naslednjih 8-12 urah ...
bonagode
Razpravljalec
Prispevkov: 136
Pridružen: 08 Nov 2006, 20:48
Kraj: Litija

Odgovor Napisal/-a bonagode »

Ok, oprosti. Me mika nekaj v tem stilu...
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Jup, mikavna igračka.
Po današnjih letih v Lescah mi postaja vedno bolj všeč. Celo v vetru, ki je pihal nekako diagonalno po stezi, nisem imel večjih težav pri vzletih in pristankih, le taksiranje z vetrom v bok je bilo nemogoče. Zanimiva opazka je tudi, da 5Ah baterija, ki poveča skupno maso na okrog 1800g, ne umiri kaj dosti letenja v vetru in je model še vedno igrača vetru. Torej za scale vtise potrebuje mirno ozračje.

Mimogrede sem opazil, da je zadeva občasno opažena tudi na Brniku.
Uporabniški avatar
3g
Profesor
Prispevkov: 1547
Pridružen: 26 Nov 2006, 18:36
Kraj: LJPZ-LJxx-LJMS
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a 3g »

pegasus napisal/-a:Jup, mikavna igračka.
Po današnjih letih v Lescah mi postaja vedno bolj všeč. Celo v vetru, ki je pihal nekako diagonalno po stezi, nisem imel večjih težav pri vzletih in pristankih, le taksiranje z vetrom v bok je bilo nemogoče. Zanimiva opazka je tudi, da 5Ah baterija, ki poveča skupno maso na okrog 1800g, ne umiri kaj dosti letenja v vetru in je model še vedno igrača vetru. Torej za scale vtise potrebuje mirno ozračje.

Mimogrede sem opazil, da je zadeva občasno opažena tudi na Brniku.
Tele ho!

ja, tvoj današnji nastop v lescah je bil zelo lušten. všečmi je bil ker je bil scale. letel si kot bi bilo pravo letalo (v sicermočni turbulenci :) )
=D> =D>

lp
3g
I like airplane noise!

http://www.teleho.eu
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

HVala hvala :oops:
Letel sem tako, kot se mi je zdelo primerno. Pač ni bilo preveč za publiko ... je pa zato bilo toliko bolj všeč tistim, ki vedo, kako letala letijo ;)
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Nekaj slik iz letenja v Krškem, po F5J tekmi:
Priponke
Preoster tretji zavoj ;)
Preoster tretji zavoj ;)
dsc_0298cut.jpg (18.86 KiB) Pogledano 12209 krat
Vzlet
Vzlet
dsc_0330a.jpg (130.63 KiB) Pogledano 12209 krat
Priprave ...
Priprave ...
dsc_0291a.jpg (251.34 KiB) Pogledano 12209 krat
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Še ...
Priponke
dsc_0314a.jpg
dsc_0314a.jpg (19.71 KiB) Pogledano 12199 krat
dsc_0313a.jpg
dsc_0313a.jpg (18.18 KiB) Pogledano 12199 krat
Nizki preleti ...
Nizki preleti ...
dsc_0304a.jpg (136.97 KiB) Pogledano 12199 krat
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Še ...
Priponke
dsc_0300cut.jpg
dsc_0300cut.jpg (19.11 KiB) Pogledano 12184 krat
dsc_0328a.jpg
dsc_0328a.jpg (120.09 KiB) Pogledano 12184 krat
dsc_0297a.jpg
dsc_0297a.jpg (113.96 KiB) Pogledano 12184 krat
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Final approach ...
Priponke
dsc_0324a.jpg
dsc_0324a.jpg (227.87 KiB) Pogledano 10328 krat
dsc_0323a.jpg
dsc_0323a.jpg (173.66 KiB) Pogledano 10328 krat
dsc_305cut.jpg
dsc_305cut.jpg (10.65 KiB) Pogledano 10328 krat
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Touchdown
Priponke
Taxi out
Taxi out
dsc_0335a.jpg (272.42 KiB) Pogledano 10312 krat
Landing
Landing
dsc_0334a.jpg (288.99 KiB) Pogledano 10312 krat
dsc_0333a.jpg
dsc_0333a.jpg (236.78 KiB) Pogledano 10312 krat
Odgovori

Vrni se na Večmotorni letalski modeli