Shadow elektro
Shadow elektro
Eden je za Milana, drugi bo šel v Izrael, tretji pa k meni
Zdej pa malo na počitnice pol pa v akcijo...
Zdej pa malo na počitnice pol pa v akcijo...
- Priponke
-
- shadow.JPG (124.29 KiB) Pogledano 13133 krat
namen imam kupiti ta model
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=1932
pa brezkrtačni motor E-Max
lp
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=1932
pa brezkrtačni motor E-Max
lp
35Mhz kanal 80
letala: easystar, tiger3(metanol), yak 54 3D
letala: easystar, tiger3(metanol), yak 54 3D
Ah j..ga. Model sem dubu pred dopustu in ko sem po 3 tednih prišel domov je bil model končan v dveh dneh. Vse sem naredu tako kot treba, razen kabla za BEC, ker sem ga samo štuku z podalškom (nič lotanja )
Naredu sem že tri štarte in ni bilo problema. Ker je bilo vse v redu sem dal gor ornk eliso celice pogrel in v luft. Od šusa ki ga dobi model pri štartu mi je celice tako močno porinl nazaj da mi je podalšek od beca snel ..... ostalo mi ni več potrebno razlagat...
Še malo podatkov in občutkov
teža modela z motorjem fun500 točno 2000g (brez celic), ker ima debelejši profil od Vižna je prava igračka in bi ga priporoču vsem ki imajo občutek da je velike modele težje letet....
P.S.
Milan ga še iz vrečke ni dal....
Naredu sem že tri štarte in ni bilo problema. Ker je bilo vse v redu sem dal gor ornk eliso celice pogrel in v luft. Od šusa ki ga dobi model pri štartu mi je celice tako močno porinl nazaj da mi je podalšek od beca snel ..... ostalo mi ni več potrebno razlagat...
Še malo podatkov in občutkov
teža modela z motorjem fun500 točno 2000g (brez celic), ker ima debelejši profil od Vižna je prava igračka in bi ga priporoču vsem ki imajo občutek da je velike modele težje letet....
P.S.
Milan ga še iz vrečke ni dal....
Škoda. A jih je fejst dobil? Se bo dalo popravit?
Moj je praktično ready to fly. Samo po celice skočim k jodlarjem...
Je pa moj malo težji. 2139g komplet brez celic. Verjetno zaradi X-repa.
No, sedaj bom verjetno še BEC podaljšek zamenjal z nalotanim kablom, saj imam trenutno narejeno enako kot si imel ti
Moj je praktično ready to fly. Samo po celice skočim k jodlarjem...
Je pa moj malo težji. 2139g komplet brez celic. Verjetno zaradi X-repa.
No, sedaj bom verjetno še BEC podaljšek zamenjal z nalotanim kablom, saj imam trenutno narejeno enako kot si imel ti
GRAVITY SUCKS
NE GRE BREZ!!!!zerdoner napisal/-a:Joj Ä�ani...ti pa ne moreš brez provokacij...?
Tale je najnovejša:
Kak to da nisi šel zraven Rossija na morje??
Bi ti gratalo na POP TV prit. V F5J ne prideš na TV (Rossi je bil sicer že v Savinjskem utripu ),
če pa Hrvatom denar neseš na Hvar, si pa takoj v osrednjem dnevniku.
Moj predlog:
Ti se sam Rossija za kiklo prim, pa si takoj na POP - u - on ma nos za te stvari!!!
Letenje pa drugim prepust!!!!
P.s:pa brez zamere
Jaz se šele dobro ogrevam za Shadowa, ampak imam zanj v mislih HET 2W25 s 5,2 reduktorjem in 2000mAh, 6S 30C celice in 13x11 oz. 14x12 prop.
V praksi to pomeni okoli 1,1 + kW na propelerju.
Baje da naj bi bil Shadow s takšnim setupom težek okoli 2100g.
Dviganja bi morala biti 20+ m/s.
Lp, Silvester
V praksi to pomeni okoli 1,1 + kW na propelerju.
Baje da naj bi bil Shadow s takšnim setupom težek okoli 2100g.
Dviganja bi morala biti 20+ m/s.
Lp, Silvester
Shadow-E
Xplorer
MX22
Xplorer
MX22
Pomembna je masa, profil (v mejah normale) pri dviganjih nima kake bistvene funkcije, saj pri dviganjih z pičlimi 20-30 m/s upor ne predstavlja bistvenega faktorja. Vseeno bi bil prop 14x9, 14x10 ali 15x8 prijaznejši do motorja. 14x12 je resnično prenapetež.
@Ivica;
Če nimaš v mislih kakega Funa, ki se ti valja po predalih je to pretekla zgodba, saj je na trgu kar nekaj boljših motorjev. V kolikor ti je glavna zmogljivost poglej malce Mego 16/30/1 ali 16/35/1, v kolikor nisi imun na ceno je verjetno prvi favorit Typhon 2W25.
@Ivica;
Če nimaš v mislih kakega Funa, ki se ti valja po predalih je to pretekla zgodba, saj je na trgu kar nekaj boljših motorjev. V kolikor ti je glavna zmogljivost poglej malce Mego 16/30/1 ali 16/35/1, v kolikor nisi imun na ceno je verjetno prvi favorit Typhon 2W25.
lp
Sašo
Sašo
Naj omenim da gre za "jadralni" trup in kaksni "outrunnerji" ter motorji z vecjim fi-jem ne pridejo v postev.
Zakaj omenjam FUN serijo? Motor Fun 480 sem imel ze v Xperiencu, ki je bil sicer v osnovi lazji 150gr. in sem bil z njim vec kot zadovoljen v kombinaciji z Jazz-om 80A, tako da tu kaj prevec nebi rad eksperimentiral s poceni pogoni vprasljive kakovosti. Zanimajo me samo preverjene in kvalitetne. Ve mogoce kdo kaj ima Rizner v svojem avionu?
Zakaj omenjam FUN serijo? Motor Fun 480 sem imel ze v Xperiencu, ki je bil sicer v osnovi lazji 150gr. in sem bil z njim vec kot zadovoljen v kombinaciji z Jazz-om 80A, tako da tu kaj prevec nebi rad eksperimentiral s poceni pogoni vprasljive kakovosti. Zanimajo me samo preverjene in kvalitetne. Ve mogoce kdo kaj ima Rizner v svojem avionu?
Ivica;
Mega nikakor ni vprašljive kakovosti v primerjavi z Kontroniki in ob tokovih, ki jih potrebuješ ima precej boljši izkoristek. 2W25 ni nič drugega kot poceni kopija Mege 16/25/2, morebiti sta celo izdelana v isti tovarni, a drugi izmeni.
Vsi motorji, ki sem jih opisal imajo zunanji premer enak motorčku speed 400 in vsi so izjemno lahko glede na dano moč. 2W25 ali Mego 16/25/2 lahko bolj obremeniš od vsakega fun ali Kira 480, pri 1-1,4 Kw imata boljši izkoristek in sta vsaj 35 g lažja od Nemca.
Mega 16/30/1 in 16/35/1 sta bili razviti posebej za dirke z pylon modeli in imata vsaj po meni znanih podatkih najboljše podatke o izkoristku pri porabi okrog 1,4 Kw, tehtata pa med 135 in 145 g. Prepričan sem, da sta to najboljša motorja za 2-2,2 kg F5J modele.
Vsi ti motorji so 6 polni, Kontronik je še vedno 2 polen in ob večjih obremenitvah mu enostavno zmanjka sape. Ob manjših amperčkih je Kontr. še vedno odličen in ima enak ali včasih boljši izkoristek od 6 polnih motorjev, a pri omenjenih močeh in omenjeni velikosti zaostaja vsaj za 4-5%. Kot staremu modelarju ti je verjetno znano, da vsak odstotek izkoristka pomeni precej glede življenske dobe motorčka, saj se to močno odraža v pregrevanju. Vse izgube gredo v toploto...
Outrunerji? Kdo govori o njih?
p.s.
Če želiš "preverjene in kvalitetne" motorje nabavi Neu motor, a ne bo bistveno boljši od Megice, Kontronika pa postavi v muzej.
Odličen motor bi bil tudi Typhon 600-22, ki ima premer speed 600, a tehta le 155 g. Pri njem moraš pazit, da ga ne zavrtiš čez 50 000 rpm (enako kot Kira 500), drugače pa prenese okrog 30% večje moči kot Typhon 2W25 in je lepo izdelan.
Mega nikakor ni vprašljive kakovosti v primerjavi z Kontroniki in ob tokovih, ki jih potrebuješ ima precej boljši izkoristek. 2W25 ni nič drugega kot poceni kopija Mege 16/25/2, morebiti sta celo izdelana v isti tovarni, a drugi izmeni.
Vsi motorji, ki sem jih opisal imajo zunanji premer enak motorčku speed 400 in vsi so izjemno lahko glede na dano moč. 2W25 ali Mego 16/25/2 lahko bolj obremeniš od vsakega fun ali Kira 480, pri 1-1,4 Kw imata boljši izkoristek in sta vsaj 35 g lažja od Nemca.
Mega 16/30/1 in 16/35/1 sta bili razviti posebej za dirke z pylon modeli in imata vsaj po meni znanih podatkih najboljše podatke o izkoristku pri porabi okrog 1,4 Kw, tehtata pa med 135 in 145 g. Prepričan sem, da sta to najboljša motorja za 2-2,2 kg F5J modele.
Vsi ti motorji so 6 polni, Kontronik je še vedno 2 polen in ob večjih obremenitvah mu enostavno zmanjka sape. Ob manjših amperčkih je Kontr. še vedno odličen in ima enak ali včasih boljši izkoristek od 6 polnih motorjev, a pri omenjenih močeh in omenjeni velikosti zaostaja vsaj za 4-5%. Kot staremu modelarju ti je verjetno znano, da vsak odstotek izkoristka pomeni precej glede življenske dobe motorčka, saj se to močno odraža v pregrevanju. Vse izgube gredo v toploto...
Outrunerji? Kdo govori o njih?
p.s.
Če želiš "preverjene in kvalitetne" motorje nabavi Neu motor, a ne bo bistveno boljši od Megice, Kontronika pa postavi v muzej.
Odličen motor bi bil tudi Typhon 600-22, ki ima premer speed 600, a tehta le 155 g. Pri njem moraš pazit, da ga ne zavrtiš čez 50 000 rpm (enako kot Kira 500), drugače pa prenese okrog 30% večje moči kot Typhon 2W25 in je lepo izdelan.
lp
Sašo
Sašo
Sašo, ne postavljati outrunnerje v kot.raktivec napisal/-a:
Outrunerji? Kdo govori o njih?
Dr. Ralph Okon je na Scorpion kit motorjih pokazal, da se da ven dobiti zavidljive številke...
viewtopic.php?t=30120
# bis zu 2000W fĂĽr einen Motor der 175g- klasse sind schon eine feine Sache.
# dazu passt dieser Motor mit seinen 37mm Aussendurchmesser auch in etwas dĂĽnnere RĂĽmpfe.
# für 5s (16,5V) wäre die Aeronaut 10x8 am 42er Mittelstück mit 15000 rpm eine interessante Auslegung.
bei 100A beträgt der Wirkungsgrad am Arbeitspunkt ca. 80% und es werden ca. 4kg Schub mit einer Fortschrittsgeschwindigkeit von 50m/s erreicht.
Das ist mit Sicherheit ein preiswerter, brauchbarer und vor allem kreischfreier Hotlinerantrieb.....
www.lipo.si
Glede na to da mam glih tak trup doma (F3J) se mi ne sanja kam bi dal batarije. Motor bi še nekak stlaču not ampak baterije ni šans. Mogoče 3s tam do 2100mAh, vendar bi še vrabec imel večje dviganje...
Model je velik in ima sorazmerno debu profil tak da pod 900W se ni kaj igrat (govorim tekmovalno ker za hojladri ni važn sploh)..Pol so pa tu še servoti, pa sprejemnik in regler ...ne rečem da se ne da, vendar za tekme tak avijon ni, je preveč čejev...
Vsi ki pa računate in študirate kakšen motor in batarije za F5J model, lahko uporabite formulo 300W/kg. S katerga motorja in koliko celic je pa vaša presoja, splošno velja da bolje več celic in manj toka kar pomeni manj gretja in boljši izkoristek ZA VSE MOTORJE..
Model je velik in ima sorazmerno debu profil tak da pod 900W se ni kaj igrat (govorim tekmovalno ker za hojladri ni važn sploh)..Pol so pa tu še servoti, pa sprejemnik in regler ...ne rečem da se ne da, vendar za tekme tak avijon ni, je preveč čejev...
Vsi ki pa računate in študirate kakšen motor in batarije za F5J model, lahko uporabite formulo 300W/kg. S katerga motorja in koliko celic je pa vaša presoja, splošno velja da bolje več celic in manj toka kar pomeni manj gretja in boljši izkoristek ZA VSE MOTORJE..
Govoriva o F3J trupu za Shadow-a? Imaš mogoče vlepljeno cevko za balast? Moj je nima... Kolikor vem je le ta nastal iz Xperiencovega trupa s tem, da sta nos in zadnji del podaljšana, vse ostalo s preseki trupa naj bi ostalo enako. V Xperienca sem pod krilo BP stlačil noter 3S paket 3700mAh, trenutno pa doma nimam nobenih celic da bi zadevo preveril še na Shadowu...rossi napisal/-a:Glede na to da mam glih tak trup doma (F3J) se mi ne sanja kam bi dal batarije. Motor bi še nekak stlaču not ampak baterije ni šans. Mogoče 3s tam do 2100mAh...
Ja če ni cevke za balast pol mogoče, sam je treba odprtino ob strani obrusit ker drugač motor ne gre not (480). Servote je potrebno dat pod krila prav tako sprejemnik. Tam je dosti brušenja in potem pacanja s smolo, malo prostora...
Tudi sam sem imel idejo da bi ta trup prerihtu v F5J pa me je minil. Preveč dela zame, tisti ki ima malo več potrplenja bi pa prav gotovo uspel, jest rad letim delavnica mi ne diši....
Tudi sam sem imel idejo da bi ta trup prerihtu v F5J pa me je minil. Preveč dela zame, tisti ki ima malo več potrplenja bi pa prav gotovo uspel, jest rad letim delavnica mi ne diši....
Tega ne razumem.. Tudi kabinica je enaka Xperience VS Shadow, kako potem nebi šel noter Fun 480... Če je ta zadeva rešljiva potem več ni vprašanj okoli motorizacije jadralne verzije. Servote pod trup in sprejemnik zadaj smo itak že dajali, tako da tu nekakšnih presenečenj nebi smelo biti..rossi napisal/-a:Ja če ni cevke za balast pol mogoče, sam je treba odprtino ob strani obrusit ker drugač motor ne gre not (480)
Takole je zgledalo to pri Xperiencu...FUN 480 + Jazz 80