Raptor 50 Flybarless ?!

Debate o helikopterjih z motorji na notranje izgorevanje

Moderator: Parky

Odgovori
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Raptor 50 Flybarless ?!

Odgovor Napisal/-a Parky »

Zadnjič sva se s Saphirjem pri meni pogovarjala tudi malo o Flybarless sistemih ... na RR sem našel temo ki se nahaja ravno na to.

Nekateri so že uspeli narediti to modifikacijo na Raptorju 50 :D

Slika


Mogoče če se bo dobro obneslo, bi lahko tudi to varianto probal :)
Nekateri so uporabili 2 Gyrota Futaba 401, baje je še boljša varianta če vzameš 2 Gyro Futaba 240 ( ceneje pa še direkt avcs ima-HH se ne sme uporabljati)...

Par Linkov:
http://www.runryder.com/helicopter/t398376p1/
http://airwolfrc.com/NFB.html

Povejte še vi svoje mnenje ;)

Lp
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing »

Zelo zanimivo za eksperimentiranje in igračkanje in zapravljanje denarja. Za kaj drugega pa na strojih te velikosti to ni.

Bell-hillerjev sistem je na helikoptrih te velikosti z razlogom. Če bi bil flybarless toliko boljši, bi se že zdavnaj masovno uporabljal, pa se ne.

Je pa relativno zanimiva zadeva za večje mašine (3m+), za true-scale makete pa sploh.


Sicer pa sem na RR zasledil tudi že Trex450 s flybarless glavo, a je imel CSM-ovo elektroniko spodaj. Letelo je pa :)
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 408
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Odgovor Napisal/-a Roby »

Poglejte si tole, me ma da si bi kupil ta AC-3X :wink:
http://www.eheli-tuning.de/

In text na RR:
http://www.runryder.com/helicopter/t400227p1/

Prihodnost se bliza 8)
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Hoj !

Prva dva sistema AC-3x bosta že od petka naprej pri nas !

Dolgo je bilo čakanje 5 tednov ( dobavni rok ).

Prvi bo zmontiran na helikopterju Acrobat SE od Plochingerja

Drugi gre pa na Turbinčka V4, ki bo flybarless ( glavo sem izgotovil glih konec prejšnega tedna )

Bom probal še eno slikico od zasnove glave napopat če bo šlo.

LP Seme
Priponke
clip_image002.jpg
clip_image002.jpg (22.82 KiB) Pogledano 3130 krat
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Aja Boeing ?

Veš kdo je trenutno top of the top pilot na svetu in kaj on uporablja ?

Če bi bilo tako zanič najbrž nebi uporabljal le tega.

V Sant Johanu je menda kar veliko modelarjev uporabljalo flybarless sistem.

No tukajle pa še en link od Daniela

http://www.youtube.com/watch?v=r6fewWIBIuw

http://runryder.tv/rrtv.htm?v=/helicopt ... Daniel.wmv

LP Seme
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing »

Seme, sej ne pravim da je zanič. Ni primerna za množice, to sem imel v mislih :)

Za mašine običajnih "za smrtnike" velikosti rabiš gyrote na obeh oseh, ker se glava sama po sebi ne stabilizira -> problem je cena.

Čeprav zopet vprašanje, kaj je ceneje... komplicirana aluminijasta glava s kupom ene mehanike in vzvodovja ali hub, dva nosilca z linki in 2 gyrota, da vso stvar držita stabilno.



Po drugi strani pa je popolnoma logično, zakaj se je flybarless začel uporabljati na tekmah... nestabliziran heli je veliko okretnejši :)
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Ne samo to !

Ima več prednosti :

- 20% več moči na helikopterju ( padli povzročajo upor )

- Cela glava je heading hold

- Cena 500 republiških za komplet stabilizator z repnim girotom se mi ne zdi tako pretirano ( repni giro naj bi bil po performancah primerljiv s Špartancem ), špartanec ki trenutno velja za velikega košta cca 200 republiških da ga dobiš pod Alpe.

- Če ni na glavi nič, boš tudi bolj tezko kaj zlomil ko boš cepil heli.

- Veliko bolj okreten pri nizjih obratih

- Digitalno nastavljiv komplet ciclic rate ( ukuckaš 560 Grad na sekundo ), in ti bo delal role s 560 stopinjami na sekundo

- Linearno vodljiva glava ( večina helijev s pedli ima histerezo vb vodljivosti )


Slabosti : 1 X na leto menjati servte na heliju ( razen Futaba brushles - ker nima krtačk se ne more nič frderbat )
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Seme najbolje da odpremo eno temo na Flybarless, pa da tam pišemo v celoti da nebo vse ''razmetano'' ;)
Pa da Saphir pod sticky, tvoje zgornje poste pa prekopiramo tja in to je to :)

Lp
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Ok
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Odgovori

Vrni se na Helikopterji z eksplozijskimi motorji