Zadnjič sva se s Saphirjem pri meni pogovarjala tudi malo o Flybarless sistemih ... na RR sem našel temo ki se nahaja ravno na to.
Nekateri so že uspeli narediti to modifikacijo na Raptorju 50
Mogoče če se bo dobro obneslo, bi lahko tudi to varianto probal
Nekateri so uporabili 2 Gyrota Futaba 401, baje je še boljša varianta če vzameš 2 Gyro Futaba 240 ( ceneje pa še direkt avcs ima-HH se ne sme uporabljati)...
Par Linkov:
http://www.runryder.com/helicopter/t398376p1/
http://airwolfrc.com/NFB.html
Povejte še vi svoje mnenje
Lp
Raptor 50 Flybarless ?!
Moderator: Parky
Raptor 50 Flybarless ?!
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Zelo zanimivo za eksperimentiranje in igračkanje in zapravljanje denarja. Za kaj drugega pa na strojih te velikosti to ni.
Bell-hillerjev sistem je na helikoptrih te velikosti z razlogom. Če bi bil flybarless toliko boljši, bi se že zdavnaj masovno uporabljal, pa se ne.
Je pa relativno zanimiva zadeva za večje mašine (3m+), za true-scale makete pa sploh.
Sicer pa sem na RR zasledil tudi že Trex450 s flybarless glavo, a je imel CSM-ovo elektroniko spodaj. Letelo je pa
Bell-hillerjev sistem je na helikoptrih te velikosti z razlogom. Če bi bil flybarless toliko boljši, bi se že zdavnaj masovno uporabljal, pa se ne.
Je pa relativno zanimiva zadeva za večje mašine (3m+), za true-scale makete pa sploh.
Sicer pa sem na RR zasledil tudi že Trex450 s flybarless glavo, a je imel CSM-ovo elektroniko spodaj. Letelo je pa
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Poglejte si tole, me ma da si bi kupil ta AC-3X
http://www.eheli-tuning.de/
In text na RR:
http://www.runryder.com/helicopter/t400227p1/
Prihodnost se bliza
http://www.eheli-tuning.de/
In text na RR:
http://www.runryder.com/helicopter/t400227p1/
Prihodnost se bliza
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Hoj !
Prva dva sistema AC-3x bosta že od petka naprej pri nas !
Dolgo je bilo čakanje 5 tednov ( dobavni rok ).
Prvi bo zmontiran na helikopterju Acrobat SE od Plochingerja
Drugi gre pa na Turbinčka V4, ki bo flybarless ( glavo sem izgotovil glih konec prejšnega tedna )
Bom probal še eno slikico od zasnove glave napopat če bo šlo.
LP Seme
Prva dva sistema AC-3x bosta že od petka naprej pri nas !
Dolgo je bilo čakanje 5 tednov ( dobavni rok ).
Prvi bo zmontiran na helikopterju Acrobat SE od Plochingerja
Drugi gre pa na Turbinčka V4, ki bo flybarless ( glavo sem izgotovil glih konec prejšnega tedna )
Bom probal še eno slikico od zasnove glave napopat če bo šlo.
LP Seme
- Priponke
-
- clip_image002.jpg (22.82 KiB) Pogledano 3130 krat
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Aja Boeing ?
Veš kdo je trenutno top of the top pilot na svetu in kaj on uporablja ?
Če bi bilo tako zanič najbrž nebi uporabljal le tega.
V Sant Johanu je menda kar veliko modelarjev uporabljalo flybarless sistem.
No tukajle pa še en link od Daniela
http://www.youtube.com/watch?v=r6fewWIBIuw
http://runryder.tv/rrtv.htm?v=/helicopt ... Daniel.wmv
LP Seme
Veš kdo je trenutno top of the top pilot na svetu in kaj on uporablja ?
Če bi bilo tako zanič najbrž nebi uporabljal le tega.
V Sant Johanu je menda kar veliko modelarjev uporabljalo flybarless sistem.
No tukajle pa še en link od Daniela
http://www.youtube.com/watch?v=r6fewWIBIuw
http://runryder.tv/rrtv.htm?v=/helicopt ... Daniel.wmv
LP Seme
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Seme, sej ne pravim da je zanič. Ni primerna za množice, to sem imel v mislih
Za mašine običajnih "za smrtnike" velikosti rabiš gyrote na obeh oseh, ker se glava sama po sebi ne stabilizira -> problem je cena.
Čeprav zopet vprašanje, kaj je ceneje... komplicirana aluminijasta glava s kupom ene mehanike in vzvodovja ali hub, dva nosilca z linki in 2 gyrota, da vso stvar držita stabilno.
Po drugi strani pa je popolnoma logično, zakaj se je flybarless začel uporabljati na tekmah... nestabliziran heli je veliko okretnejši
Za mašine običajnih "za smrtnike" velikosti rabiš gyrote na obeh oseh, ker se glava sama po sebi ne stabilizira -> problem je cena.
Čeprav zopet vprašanje, kaj je ceneje... komplicirana aluminijasta glava s kupom ene mehanike in vzvodovja ali hub, dva nosilca z linki in 2 gyrota, da vso stvar držita stabilno.
Po drugi strani pa je popolnoma logično, zakaj se je flybarless začel uporabljati na tekmah... nestabliziran heli je veliko okretnejši
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Ne samo to !
Ima več prednosti :
- 20% več moči na helikopterju ( padli povzročajo upor )
- Cela glava je heading hold
- Cena 500 republiških za komplet stabilizator z repnim girotom se mi ne zdi tako pretirano ( repni giro naj bi bil po performancah primerljiv s Špartancem ), špartanec ki trenutno velja za velikega košta cca 200 republiških da ga dobiš pod Alpe.
- Če ni na glavi nič, boš tudi bolj tezko kaj zlomil ko boš cepil heli.
- Veliko bolj okreten pri nizjih obratih
- Digitalno nastavljiv komplet ciclic rate ( ukuckaš 560 Grad na sekundo ), in ti bo delal role s 560 stopinjami na sekundo
- Linearno vodljiva glava ( večina helijev s pedli ima histerezo vb vodljivosti )
Slabosti : 1 X na leto menjati servte na heliju ( razen Futaba brushles - ker nima krtačk se ne more nič frderbat )
Ima več prednosti :
- 20% več moči na helikopterju ( padli povzročajo upor )
- Cela glava je heading hold
- Cena 500 republiških za komplet stabilizator z repnim girotom se mi ne zdi tako pretirano ( repni giro naj bi bil po performancah primerljiv s Špartancem ), špartanec ki trenutno velja za velikega košta cca 200 republiških da ga dobiš pod Alpe.
- Če ni na glavi nič, boš tudi bolj tezko kaj zlomil ko boš cepil heli.
- Veliko bolj okreten pri nizjih obratih
- Digitalno nastavljiv komplet ciclic rate ( ukuckaš 560 Grad na sekundo ), in ti bo delal role s 560 stopinjami na sekundo
- Linearno vodljiva glava ( večina helijev s pedli ima histerezo vb vodljivosti )
Slabosti : 1 X na leto menjati servte na heliju ( razen Futaba brushles - ker nima krtačk se ne more nič frderbat )
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33