Novi S-8
Moderator: extremist1
- extremist1
- Tekmovalec
- Prispevkov: 397
- Pridružen: 03 Apr 2004, 22:44
- Kraj: lj
Novi S-8
No izdelal sem nov model raketoplana!
-teža modela 140g
-napajanje 2x li-po
-krila barvana nato vakumirana
-teža modela 140g
-napajanje 2x li-po
-krila barvana nato vakumirana
- Priponke
-
- 01092007156.jpg (101.52 KiB) Pogledano 8906 krat
- extremist1
- Tekmovalec
- Prispevkov: 397
- Pridružen: 03 Apr 2004, 22:44
- Kraj: lj
- extremist1
- Tekmovalec
- Prispevkov: 397
- Pridružen: 03 Apr 2004, 22:44
- Kraj: lj
- mitjazgajner
- Tekmovalec
- Prispevkov: 355
- Pridružen: 12 Dec 2006, 21:16
- Kraj: lenart
- extremist1
- Tekmovalec
- Prispevkov: 397
- Pridružen: 03 Apr 2004, 22:44
- Kraj: lj
- mitjazgajner
- Tekmovalec
- Prispevkov: 355
- Pridružen: 12 Dec 2006, 21:16
- Kraj: lenart
- extremist1
- Tekmovalec
- Prispevkov: 397
- Pridružen: 03 Apr 2004, 22:44
- Kraj: lj
Novica
Krist se je zelo dobro odrezal v Srbiji!
Zasedel je drugo mesto v kategoriji S8E/p na osmem Sirmium world Cup-u v Sremski Mitrovici.
Čestitke!
Zasedel je drugo mesto v kategoriji S8E/p na osmem Sirmium world Cup-u v Sremski Mitrovici.
Čestitke!
- Priponke
-
- Krist S8.jpg (75.72 KiB) Pogledano 5898 krat
Tako kot si omenil Mitja.
Zadeva je res podobna F5J, edino prakticira se že več kot 10 let.
Kolikor sem si ogledal in sodeloval na 2 f5j tekmah, je mogoče za odtenek f5j lažji, sploh motorni in pristajalni del. Pri raketoplanu ni stikala za izklop motorja, tako da se samo motorno letenje spremeni v vsakem trenutku v dirkanje po nebu. Zato se občasno, kot se reče pri raketarjih kdo podpiše po nebu . Sam model dejansko večino časa pospešuje, samo razmerje med potiskom in maso pa je večje, kot ga ima večina 3D letal. Pri štartu naraste sila v nekaj desetinkah na tudi do 15N, potem pa pade na 4-5N in drži konstantno, dokler motor ne zgori. Model na štartu ima vsega 200-210g skupaj z motorjem. KO motor zgori, model še kar veselo leti naprej vsaj 25m, če ne več...
Samo jadranje ni nič posebnega, zadeva se obnaša kot kak HLG ali DLG model. Pristanek pa zna biti dokaj zahteven, čeprav je polje dokaj veliko. Na piko je veliko lažje pristat, ker pilot lahko stoji tik ob njej, tukaj pa je prostor, kjer stoji pilot, že v naprej določen. Druga finta je, da ne pristajaš sam, ampak so zraven še drugi tekmovalci. sploh problem nastane, če vsi štartajo dokaj hitro en za drugim. Je pa tudi pripravljalni in delovni čas tu omejen, tako da ne moreš čakat v nedogled. V primeru, da oddajnika ne vrneš pravočasno, dobiš 0 točk za let. Pri močnejšem vetru pa zna biti tu loterija, tako kot je bila na tekmi v Sremski Mitrovici. 2x je že kazalo, da ne bom sploh pristal v polje...
Pri motorju si tu najbolj vesel, ko zgori do konca in da imaš model visoko ter da ti sodnik ni dal 0 za let, vse ostalo je samo še uživancija.
Bom še pripravil video z tekmovanja.
P.S.: Model na sliki je bivši Blažev (extremist1) model, ki sem ga kupil od njega in sedaj pridno treniram...
Hvala za čestitke in Blažu za odličen model!
Zadeva je res podobna F5J, edino prakticira se že več kot 10 let.
Kolikor sem si ogledal in sodeloval na 2 f5j tekmah, je mogoče za odtenek f5j lažji, sploh motorni in pristajalni del. Pri raketoplanu ni stikala za izklop motorja, tako da se samo motorno letenje spremeni v vsakem trenutku v dirkanje po nebu. Zato se občasno, kot se reče pri raketarjih kdo podpiše po nebu . Sam model dejansko večino časa pospešuje, samo razmerje med potiskom in maso pa je večje, kot ga ima večina 3D letal. Pri štartu naraste sila v nekaj desetinkah na tudi do 15N, potem pa pade na 4-5N in drži konstantno, dokler motor ne zgori. Model na štartu ima vsega 200-210g skupaj z motorjem. KO motor zgori, model še kar veselo leti naprej vsaj 25m, če ne več...
Samo jadranje ni nič posebnega, zadeva se obnaša kot kak HLG ali DLG model. Pristanek pa zna biti dokaj zahteven, čeprav je polje dokaj veliko. Na piko je veliko lažje pristat, ker pilot lahko stoji tik ob njej, tukaj pa je prostor, kjer stoji pilot, že v naprej določen. Druga finta je, da ne pristajaš sam, ampak so zraven še drugi tekmovalci. sploh problem nastane, če vsi štartajo dokaj hitro en za drugim. Je pa tudi pripravljalni in delovni čas tu omejen, tako da ne moreš čakat v nedogled. V primeru, da oddajnika ne vrneš pravočasno, dobiš 0 točk za let. Pri močnejšem vetru pa zna biti tu loterija, tako kot je bila na tekmi v Sremski Mitrovici. 2x je že kazalo, da ne bom sploh pristal v polje...
Pri motorju si tu najbolj vesel, ko zgori do konca in da imaš model visoko ter da ti sodnik ni dal 0 za let, vse ostalo je samo še uživancija.
Bom še pripravil video z tekmovanja.
P.S.: Model na sliki je bivši Blažev (extremist1) model, ki sem ga kupil od njega in sedaj pridno treniram...
Hvala za čestitke in Blažu za odličen model!
- mitjazgajner
- Tekmovalec
- Prispevkov: 355
- Pridružen: 12 Dec 2006, 21:16
- Kraj: lenart
- extremist1
- Tekmovalec
- Prispevkov: 397
- Pridružen: 03 Apr 2004, 22:44
- Kraj: lj
- mitjazgajner
- Tekmovalec
- Prispevkov: 355
- Pridružen: 12 Dec 2006, 21:16
- Kraj: lenart
Kakšne so omejitve, ali priporočila za takšen raketoplan?
(da mi ne bo treba brskati na FAI web strani, ker je precej nepregledna..)
Koliko vas je trenutno v Sloveniji s temi modeli?
Sem postal radoveden!
Vidim, da je tema o raketoplanih tudi na:
viewtopic.php?t=24445&postdays=0&postorder=asc&start=10
(da mi ne bo treba brskati na FAI web strani, ker je precej nepregledna..)
Koliko vas je trenutno v Sloveniji s temi modeli?
Sem postal radoveden!
Vidim, da je tema o raketoplanih tudi na:
viewtopic.php?t=24445&postdays=0&postorder=asc&start=10
- mitjazgajner
- Tekmovalec
- Prispevkov: 355
- Pridružen: 12 Dec 2006, 21:16
- Kraj: lenart