Pozdravljeni
Nova pridobitev za našeka letalca....
Danes je Grega opravil prvi testni let z novim letalom Giles
Poganja ga 80 ccm ZDZ motor
Razpetina kril 2,3m
Upam da bo grega povedal kaj več o modelu.
Prilagam nekaj slikic...
Giles by Grega U.
Moderator: kiwi
Giles by Grega U.
- Priponke
-
- 3.JPG (108.97 KiB) Pogledano 4979 krat
-
- 2.JPG (102.12 KiB) Pogledano 4979 krat
-
- 1.JPG (122.43 KiB) Pogledano 4979 krat
Zadnjič spremenil JKP, dne 01 Maj 2008, 20:42, skupaj popravljeno 1 krat.
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
JKP me je razkrinkal
Ja, to je MIBO Giles G-202 2,3m verjetno "proto" (kasnejši imajo drugačen prehod krilo-trup).
Dolgo sem cincal, si ogledoval modele in se nato odločil za ta super model. Super MIBO-va konstrukcija .
Sem drugi lastnik. Lepo ga je izdelal g.Rado (A-320) iz Gorenjskega konca.
Sam sem nato opravil nekaj modifikacij pri rezervoarju, vpetje motorja sem spremenil na fiksno (bil je na gumah), odpravil zračnost na vpetju kril in repa, opravil nekaj lepotnih del na trupu, podvozju in copatkih, spinerju...
Poganja ga ZDZ 80 RV, servoti so analogni High-techovi z metal getribi, sprejemnik imam MULTIPLEX RX9 Synth Ă— EMCOTECH DPSI, 2X celice NiMh 2200mAh ,...
Koliko vaga še ne vem, ker sem bil dosedaj bolj na HLG/F3K sceni, in nimam v delavnici tak velike vage.
Samo elisa pa vaga toliko kot leteč HLG model !
Prvi vtisi z letenja:
Všeč mi je že to, da gorivo nabaviš kar na bencinski pumpi.
Motor vžiga in deluje zelo lepo. Troši zelo malo in model po letenju rabi samo čiščenje aerodinamike (napadne ivice). Letenje pa čista fantazija.
Leti zelo stabilno in neutralno (lepo drži linije) ter neproblematično. Pri prvem letu sem imel težišče malo preveč nazaj in je bil na pristajanju malo svojeglav (živahen po višini), ampak pri drugem, ko sem težišče pomaknil naprej zelo pohleven.
@frcac, Takoj se loti modela, ker ti nebo žal.
LP Grega
Ja, to je MIBO Giles G-202 2,3m verjetno "proto" (kasnejši imajo drugačen prehod krilo-trup).
Dolgo sem cincal, si ogledoval modele in se nato odločil za ta super model. Super MIBO-va konstrukcija .
Sem drugi lastnik. Lepo ga je izdelal g.Rado (A-320) iz Gorenjskega konca.
Sam sem nato opravil nekaj modifikacij pri rezervoarju, vpetje motorja sem spremenil na fiksno (bil je na gumah), odpravil zračnost na vpetju kril in repa, opravil nekaj lepotnih del na trupu, podvozju in copatkih, spinerju...
Poganja ga ZDZ 80 RV, servoti so analogni High-techovi z metal getribi, sprejemnik imam MULTIPLEX RX9 Synth Ă— EMCOTECH DPSI, 2X celice NiMh 2200mAh ,...
Koliko vaga še ne vem, ker sem bil dosedaj bolj na HLG/F3K sceni, in nimam v delavnici tak velike vage.
Samo elisa pa vaga toliko kot leteč HLG model !
Prvi vtisi z letenja:
Všeč mi je že to, da gorivo nabaviš kar na bencinski pumpi.
Motor vžiga in deluje zelo lepo. Troši zelo malo in model po letenju rabi samo čiščenje aerodinamike (napadne ivice). Letenje pa čista fantazija.
Leti zelo stabilno in neutralno (lepo drži linije) ter neproblematično. Pri prvem letu sem imel težišče malo preveč nazaj in je bil na pristajanju malo svojeglav (živahen po višini), ampak pri drugem, ko sem težišče pomaknil naprej zelo pohleven.
@frcac, Takoj se loti modela, ker ti nebo žal.
LP Grega
To je bila ljubezen na prvi pogled ko sem pred leti videl na Mitingu v Lescah Graupnerjevega pilota g. Schemppa, kako je z Gilesom na ZG62 odletel program perfektno... (pa je na koncu dobil pokal pilot ki je fino dimil in v zraku tudi nekaj pokazal, a zdaleč ne toliko). Še od dela v Mibu so mi ta model mokre sanje - in ko sem si ga lahko privoščil sem si ga pač privoščil. Tega je zdaj že dve leti, napredoval sem pa toliko da je lepo zložen skupaj, skratka, pripravljen na prekrivanje in barvo, brez notranjih komponent.GregaU napisal/-a:@frcac, Takoj se loti modela, ker ti nebo žal.
Ko se "zbudi" bo Poljančev S5-MMM - malo me sicer skrbijo barvni prelivi na trupu in airbrush tigra na nosu, ampak ga bomo že poštimal.
Skratka, je na "zalogi", pred njim pa še par ostalih "projektov" ki čakajo malo boljše čase - že dalj časa pridno delam, tako da bo počasi tudi kaj videti.
Se mi zdi pa tale barvna shema ki jo imaš zelo posrečena, lepo se poda tako obliki samega modela kot tudi verjetno pomaga pri samemu letenju.
Mimogrede - imaš na krilo za nagib po dva ali samo en servo?
Lep pozdrav, Sašo
"It's not how close you get to the ground, but how precise you can fly the airplane..." - Bob Hoover
malo pozno, a vseeno .
Dva servota na en eleron, nato pa kabla vsak posebaj v DPSI, kjer je verjetno Y vezava.
Dela super. Tako je v originalu verjetno zaradi manjših torzijskih obremenitev elerona ? (ker servoti se dobijo zadosti močni ~)
Do sedaj mi je uspelo narediti že (šele) 5 poletov in model je zares O.K.
Motor pa tako tih (verjetno zadušen) , da je kot elektro...
Že treniramo program za prvo F3A tekmo. Malo me še mučijo ulomki v programu 2/2 pa 3/4,..
LP Grega
Dva servota na en eleron, nato pa kabla vsak posebaj v DPSI, kjer je verjetno Y vezava.
Dela super. Tako je v originalu verjetno zaradi manjših torzijskih obremenitev elerona ? (ker servoti se dobijo zadosti močni ~)
Do sedaj mi je uspelo narediti že (šele) 5 poletov in model je zares O.K.
Motor pa tako tih (verjetno zadušen) , da je kot elektro...
Že treniramo program za prvo F3A tekmo. Malo me še mučijo ulomki v programu 2/2 pa 3/4,..
LP Grega
- Priponke
-
- giles g202 grega.jpg (12.91 KiB) Pogledano 4141 krat