Graupner MX-16
Moderator: TŠ
MX-16s - oddajniški modul
A je kdo kje na netu uspel najti oz. ve, kaj je na teh dveh konektorjih?
Napr. kje je GND, kje je signal, kje je UBAT in kaj so ostale žice.
Vnaprej hvala za vsako informacijo.
Napr. kje je GND, kje je signal, kje je UBAT in kaj so ostale žice.
Vnaprej hvala za vsako informacijo.
- Priponke
-
- Mx16s.JPG (89.87 KiB) Pogledano 3241 krat
Lp Matej
viewtopic.php?t=26404&start=20dinko napisal/-a:jaz mam pa tudi eno vprasanje... ce prav razmisljam... bi lahko dal ven modul za (vmojem primeru 35 mhz) in notri ugradil 2,4 GHz ??
Lp Matej
MX-16 - rabim "PRAVNI" nasvet
--
Zadnjič spremenil A. Kovač, dne 24 Avg 2008, 12:38, skupaj popravljeno 3 krat.
Re: MX-16 - rabim "PRAVNI" nasvet
A verjameš da je kje v SLO firma, ki ima POOBLAŠČEN servis za Graupnerjeve oddajnike? Ima pogodbo s proizvajalcem, svoj laboratorij s testno opremo in usposobljenega strokovnjaka? Ne me hecat. Trgovec zna kvečjemu akuje napolnit, to je vse.A. Kovač napisal/-a: Naslednji dan dobim klic, da je serviser ugotovil, da je naprava fuč in jo bodo poslali v GRAUPNER in dobim novo. O.K. vse lepo in prav.
lp KOVAČ
Obstaja kvečjemu pooblaščen prodajalec, katerega dolžnost je posredovati napravo v pooblaščen servis. Zahtevaj servisno poročilo. V garancijskem roku je to edini pravi način reševanja zadeve, stroški gredo na račun proizvajalca. Brez debate.
--------------------
ZVP: http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=4288
16. člen
(2) Pooblaščen je tisti servis, ki ima veljavno pooblastilo proizvajalca, da lahko izvaja servisna dela na proizvodih in ima sklenjeno pogodbo za dobavo originalnih rezervnih delov.
19. člen
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
---------------------
Kako bosta zadevo finančno uredila prodajalec in proizvajalec je njuna stvar, od tebe pa je odvisno, ali boš zahteval povrnitev stroškov zaradi uveljavljanja garancije. Seveda ti ne pripada strošek porabljenega bencina in tvojega časa, ampak maksimalno le povrnitev poštnih stroškov, kar bi moralo biti navedeno v garanciji.
Popust pri nakupu druge robe pri istem prodajalcu nima nobene zveze s servisiranjem naprave in je le stvar dobre volje prodajalca. Ti kot kupec kupuješ s svojim denarjem in imaš možnost izbrati drugega, ugodnejšega, če obstaja.
Zadnjih 14 let kot proizvajalec poslujem s strankami in že davno mi je jasno: kupec je CAR. Večkrat je treba požreti slino, in nahitro in zastojn rešiti reklamacijo tudi izven garancijske dobe, tudi v svojo izgubo, vendar sem ravno zaradi tega pridobil veliko kupcev. Dober glas... saj veš. Hiter in dober servis ni strošek ampak investicija v prihodnost. Tega bi se moral zavedati tudi tvoj prodajalec X.
Sploh majhne firme se otepajo reklamacij kot hudiča in se izvijajo na vse načine. Velikim so te stvari jasne.
LP, Tom
Zadnjič spremenil WineFly, dne 15 Avg 2008, 21:35, skupaj popravljeno 1 krat.
Tudi sam sem imel zaplet pri napravi MX-16 in v isti trgovini (mislim, da ni dvoma o kateri govoriš)).Ampak, moram priznati, da sem bil s postopkom reklamacije, kar zadovoljen. Sicer je res trajalo precej časa. Najprej so jo poslali na popravilo v Nemčijo. Po enem mesecu pride nazaj - ista napaka. Malo sem sumil in sem kar v trgovini zahteval, da preizkusimo. Ne dela. Pošljejo nazaj v Nemčijo in me po cca. enem mesecu obvestijo, da naj pridem po - novo postajo. Soliden odziv, posebej s "šefico" sva se najhitreje zmenila. Trgovec (kako mu je že ime - nekaj na M?) je malo "lesen", ampak nekako gre. Ja pa tudi res, da tam zdaj zelo redko kupujem. Zame sta še vedno najboljša "trgovca" Primož in Vlasta...Prav z veseljem grem tja...
No, kakorkoli, vztrajati moraš, da dobiš brezhibno postajo in to brez dodatnih stroškov. Vse ostalo je lari-fari..
Aja, še to, kar si omenil v tvojem postu. Močno upam, da oddajnik (in vse kolobocije z njim) nimajo nobene zveze z mojim strmoglavljenjem. Vsaj do sedaj - 300-400 poletov, prav nič ni nakazovalo na to. Nasprotno, s postajo sem bil zadovoljen. Kdo bi vedel....
LP Nemo
No, kakorkoli, vztrajati moraš, da dobiš brezhibno postajo in to brez dodatnih stroškov. Vse ostalo je lari-fari..
Aja, še to, kar si omenil v tvojem postu. Močno upam, da oddajnik (in vse kolobocije z njim) nimajo nobene zveze z mojim strmoglavljenjem. Vsaj do sedaj - 300-400 poletov, prav nič ni nakazovalo na to. Nasprotno, s postajo sem bil zadovoljen. Kdo bi vedel....
LP Nemo
Re: MX-16 - rabim "PRAVNI" nasvet
--
Zadnjič spremenil A. Kovač, dne 24 Avg 2008, 12:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: MX-16 - rabim "PRAVNI" nasvet
Kar tolaži se. Neuradnega serviserja NI, ne obstaja... to je balkanska iznajdba za izigravanje naivnih kupcev, kakršnih je 95%.A. Kovač napisal/-a:Mogoče sem se napačno izrazil. Trgovina X ima namreč svojega serviserja, ki ji sicer neuraden in je nekakšen filter preden pošiljajo naprave v Nemčijo. Zato, da morebitne manjše napake že odpravijo kar v Sloveniji in ni brezpotrebne izgube časa.WineFly napisal/-a:A verjameš da je kje v SLO firma, ki ima POOBLAŠČEN servis za Graupnerjeve oddajnike? Ima pogodbo s proizvajalcem, svoj laboratorij s testno opremo in usposobljenega strokovnjaka? Ne me hecat. Trgovec zna kvečjemu akuje napolnit, to je vse.A. Kovač napisal/-a: Naslednji dan dobim klic, da je serviser ugotovil, da je naprava fuč in jo bodo poslali v GRAUPNER in dobim novo. O.K. vse lepo in prav.
lp KOVAČ
Obstaja kvečjemu pooblaščen prodajalec, katerega dolžnost je posredovati napravo v pooblaščen servis. Zahtevaj servisno poročilo. V garancijskem roku je to edini pravi način reševanja zadeve, stroški gredo na račun proizvajalca. Brez debate.
LP, Tom
Več ti ne morem pomagat.
LP, Tom
Zadnjič spremenil WineFly, dne 16 Avg 2008, 20:54, skupaj popravljeno 1 krat.
V napravo lahko poseže le pooblaščen serviser. V kolikor vanjo poseže nepooblaščena oseba se obriši za garancijo, pa naj bo ta oseba trgovec ali sveti Peter!
Vsi ti trgovčiči in proizvajalci se močno zavedajo, da jim po krešu ne boš mogel dokazat vzroka in v svojem kratkovidnem pehanju za drobtinice zanemarjajo dejstvo, da gre slab glas v deveto vas in oni so odvisni od glasu! Vse skupaj me spominja na balkansko turistično zgodbo - lupi kolikor moreš, prihodnosti itak ni.
Žal sem imel tudi sam pred leti težave z Robbe oddajnikom. Na pomlad sem ga poslal na njihov pooblaščen servis v Avstriji in ga po treh mesecih dobil nazaj z spremnim besedilom, da v času testa ni bilo opazit nobene napake. Sranje se je pojavljalo le na trenutke in mi sesulo vse kar sem imel takrat letečega. Na koncu mi ni preostalo drugega kot nabava nove zadeve.
Povsem drugačno zgodbo sem doživel pti MPXu, kamor sem poslal na kontrolo sprejemnik, ker sem se želel čim bolj zavarovat pred nevšečnostmi pri hitrejših letalih. Zadevo so vzeli resno, pregledali celo stvar in mi jo v manj kot mesecu dni vrnili. Da so pogledali v drobovje vem, ker sem si napravil neopazne zaznamke na spoju ohišja.
Tudi proizvajalci reglerjev načeloma poslujejo bolj profesionalno. Od YGE in Jeti sem že dobil brezplačen nov regler, ko sem starega poslal v popravilo, čeprav je bila krivda na moji strani. Očitno tam konkurenca bolj neusmiljeno reže žemlje.
Vsi ti trgovčiči in proizvajalci se močno zavedajo, da jim po krešu ne boš mogel dokazat vzroka in v svojem kratkovidnem pehanju za drobtinice zanemarjajo dejstvo, da gre slab glas v deveto vas in oni so odvisni od glasu! Vse skupaj me spominja na balkansko turistično zgodbo - lupi kolikor moreš, prihodnosti itak ni.
Žal sem imel tudi sam pred leti težave z Robbe oddajnikom. Na pomlad sem ga poslal na njihov pooblaščen servis v Avstriji in ga po treh mesecih dobil nazaj z spremnim besedilom, da v času testa ni bilo opazit nobene napake. Sranje se je pojavljalo le na trenutke in mi sesulo vse kar sem imel takrat letečega. Na koncu mi ni preostalo drugega kot nabava nove zadeve.
Povsem drugačno zgodbo sem doživel pti MPXu, kamor sem poslal na kontrolo sprejemnik, ker sem se želel čim bolj zavarovat pred nevšečnostmi pri hitrejših letalih. Zadevo so vzeli resno, pregledali celo stvar in mi jo v manj kot mesecu dni vrnili. Da so pogledali v drobovje vem, ker sem si napravil neopazne zaznamke na spoju ohišja.
Tudi proizvajalci reglerjev načeloma poslujejo bolj profesionalno. Od YGE in Jeti sem že dobil brezplačen nov regler, ko sem starega poslal v popravilo, čeprav je bila krivda na moji strani. Očitno tam konkurenca bolj neusmiljeno reže žemlje.
lp
Sašo
Sašo
Še moja dva centa.
Če si izgubil zaupanje v oddajnik, potem ti to zaupanje tudi popravilo na pooblaščenem servisu ne bo povrnilo. (podoben odnos imam do avtomobila, če se kvarijo "čudne" stvari in jih z veliko nejevoljo popravljajo se na hitro znebim vozila, med njimi je bil tudi Merce...). Letenje je hobi in hobi bi moral biti vir veselja in sprostitve...
Moj predlog je sledeč: kupi nov oddajnik (mpx, verjetno hočeš ostati na 35MHz) in počakaj na popravilo mx16s, potem pa ga prodaj. MPX se je z vpoklicom precej izkazal, preberi odzive na našem forumu.
p.s. imam mx16s, sem zadovoljen z njo, predelana na 2,4GHz IFS...
p.s.2 tudi sam imam opravka s kupci in kupci niso CARJI ampak BOGOVI
Če si izgubil zaupanje v oddajnik, potem ti to zaupanje tudi popravilo na pooblaščenem servisu ne bo povrnilo. (podoben odnos imam do avtomobila, če se kvarijo "čudne" stvari in jih z veliko nejevoljo popravljajo se na hitro znebim vozila, med njimi je bil tudi Merce...). Letenje je hobi in hobi bi moral biti vir veselja in sprostitve...
Moj predlog je sledeč: kupi nov oddajnik (mpx, verjetno hočeš ostati na 35MHz) in počakaj na popravilo mx16s, potem pa ga prodaj. MPX se je z vpoklicom precej izkazal, preberi odzive na našem forumu.
p.s. imam mx16s, sem zadovoljen z njo, predelana na 2,4GHz IFS...
p.s.2 tudi sam imam opravka s kupci in kupci niso CARJI ampak BOGOVI
lp Melly
Pozdravljen!
Naj ti povem še mojo izkušnjo. Kupil sem Futabo 2,4 GHZ. Po odkritju serijske napake (o tem je bilo govora tudi na forumu), sem kontaktiral prodajalca (kjer sem kupil) in ker je bil njegov odziv podoben kot pri tebi (sami malo pogledali in pretestrali), sem se zaradi tega, ker delam v takem poslu in vem kaj pomeni malo pogledati in testirati, odločil, da se obrnem direktno na Robbe. Tam so bili zelo prijazni in so mi zadevo poštimali, res pa je, da sem moral sam plačti poštnino (Nemčija). Nekaj je stalo, vendar vem, da je zadeva sigurno popravljena (poslali so mi tudi servis report) in nisem zgubil dosti časa.
Vsekakor pa menim, da si upravičen do nove naprave ali povrnitve kupnine-glej zakon o varstvu potrošnikov, lahko se obrneš tudi direktno na Urad za varovanje potrošnikov ali nekja podobnega.
LP
Naj ti povem še mojo izkušnjo. Kupil sem Futabo 2,4 GHZ. Po odkritju serijske napake (o tem je bilo govora tudi na forumu), sem kontaktiral prodajalca (kjer sem kupil) in ker je bil njegov odziv podoben kot pri tebi (sami malo pogledali in pretestrali), sem se zaradi tega, ker delam v takem poslu in vem kaj pomeni malo pogledati in testirati, odločil, da se obrnem direktno na Robbe. Tam so bili zelo prijazni in so mi zadevo poštimali, res pa je, da sem moral sam plačti poštnino (Nemčija). Nekaj je stalo, vendar vem, da je zadeva sigurno popravljena (poslali so mi tudi servis report) in nisem zgubil dosti časa.
Vsekakor pa menim, da si upravičen do nove naprave ali povrnitve kupnine-glej zakon o varstvu potrošnikov, lahko se obrneš tudi direktno na Urad za varovanje potrošnikov ali nekja podobnega.
LP
No, mogoče sem se malo narobe izrazil....Ampak, kolikor slišim tudi od drugih firm, pošiljanje v Nemčijo na servis z vsem kar paše zraven, običajno traja okoli 1 mesec... Da pa ne bi izpadlo, da zagovarjam omenjeno trgovino (trgovca), moram zatrditi, da se mi njihov odnos do kupca (stranke) nikoli ni zdel posebej korekten. Zdaj, ko so se "prevzeli" je prej kot ne slabše...Saj si lepo napisal - pusti tam deset jurjev - nosili te bodo po rokah- pusti sto, dvesto, pa si nujno zlo...A. Kovač napisal/-a:Moram reči da imaš zeloo visok prag tolerance, če zgoraj opisanem odzivu praviš soliden odziv. Sorry, izgleda da si v resnih gospodarskih panogah ne moremo privoščiti podobnih odzvinih časov kaj šele takšnega obnašanja.Nemo napisal/-a:Tudi sam sem imel zaplet pri napravi MX-16 in v isti trgovini (mislim, da ni dvoma o kateri govoriš)).Ampak, moram priznati, da sem bil s postopkom reklamacije, kar zadovoljen. Sicer je res trajalo precej časa. Najprej so jo poslali na popravilo v Nemčijo. Po enem mesecu pride nazaj - ista napaka. Malo sem sumil in sem kar v trgovini zahteval, da preizkusimo. Ne dela. Pošljejo nazaj v Nemčijo in me po cca. enem mesecu obvestijo, da naj pridem po - novo postajo. Soliden odziv, posebej s "šefico" sva se najhitreje zmenila. LP Nemo
Mogoče pa zato, ker so to "igračke" in niso življenskega pomena.
Malo je trgovcev, ki se zavedajo, da je "raja" tista, ki nosi pravi denar...
LP Nemo
Kovač, čisto preprost nasvet - steraj X v 3 pm in si najdi drugega ponudnika. Vsaj 2 modelarski trgovini pri nas sta, v katerih vejo, kako se postreže kupca in hudiča da se jim to tudi obrestuje.
Ker predvidevam kaj stoji za X, ti lahko povem, da sem po podobnem arogantnem in vzvišenem odnosu tudi sam prekinil sodelovanje z njimi. Sedaj nimam več nobenih problemov, en samcat problemček ki se je pojavil, pa so mi pri konkurenci rešili hitro, prijazno in na lastne stroške, čeprav smo ugotovili, da tudi sam nisem bil čisto nedolžen.
Zdaj tam kupujem še raje in z še večjim zaupanjem.
Nič profita na baterije ? Haha, good one.... ko pa vsi vemo, da se marže štejejo v n*100%, n>>1. Balkanski nateg, seveda oz. poskus njega
Pa še čisto praktičen nasvet - kupi futabico ali mpx.
Ker predvidevam kaj stoji za X, ti lahko povem, da sem po podobnem arogantnem in vzvišenem odnosu tudi sam prekinil sodelovanje z njimi. Sedaj nimam več nobenih problemov, en samcat problemček ki se je pojavil, pa so mi pri konkurenci rešili hitro, prijazno in na lastne stroške, čeprav smo ugotovili, da tudi sam nisem bil čisto nedolžen.
Zdaj tam kupujem še raje in z še večjim zaupanjem.
Nič profita na baterije ? Haha, good one.... ko pa vsi vemo, da se marže štejejo v n*100%, n>>1. Balkanski nateg, seveda oz. poskus njega
Pa še čisto praktičen nasvet - kupi futabico ali mpx.
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Pa še moje mnenje!
V vsakem primeru je prodajalec dolžan prevzet obveznost glede reklamacije. Vsi stroški pošiljanja na sevis in povratno so zajeti v garancijskih obvezah, torej ti ne plačaš nič. Če Graupner nima pooblaščenega serviserja kje bližje to ni tvoj problem. Seveda če bo res ugotovljena napaka, ki pa jo potrdi oz zavrže le pooblašen serviser. Popravilo mora biti izvedeno v 45 dneh, sicer si upravičen do nadomestila z najmanj enakovredno napravo ali povračila kupnine v celoti. Upam, da imaš kak zapisnik z datumom prevzema s strani prodajalca. Čas teče in teče v tvoje dobro zato kar mirno kri. Če ne bodo rešili zadeve in ob zavrnitvi ne bo priloženo poročilo s strani pooblaščenega servisa z natančno razlago zavrnitve pa se obrni na tržni inšpektorat.
Če pa je takšen odnos do kupca primeren pa verjetno ni potrebno komentirati. Iz osebnih izkušenj v poslu vem, da bo stranka v večini primerov zadovoljna če se izkaže, da dobavitelj razume njegovo težavo in bo naredil vse, kar je možno za odpravo le te, pa če tudi sam ni kriv zanjo. Skratka, do ljudi je potrebno imeti odnos, ne pa jih obravnavati kot nujno zlo. Takšen odnos se vselej dolgoročno obrestuje. Predvsem v današnji internetni dobi, ko cenovno niso najbolj konkurenčni ta "velikim" na združenem Evropskem trgu, bi se jim takšen odnos lahko na domačem trgu pošteno obrestoval. Odločitev pa je seveda na njihovi strani, ti pa se lahko odločaš, kje boš potrošil tvoj denar.
V vsakem primeru je prodajalec dolžan prevzet obveznost glede reklamacije. Vsi stroški pošiljanja na sevis in povratno so zajeti v garancijskih obvezah, torej ti ne plačaš nič. Če Graupner nima pooblaščenega serviserja kje bližje to ni tvoj problem. Seveda če bo res ugotovljena napaka, ki pa jo potrdi oz zavrže le pooblašen serviser. Popravilo mora biti izvedeno v 45 dneh, sicer si upravičen do nadomestila z najmanj enakovredno napravo ali povračila kupnine v celoti. Upam, da imaš kak zapisnik z datumom prevzema s strani prodajalca. Čas teče in teče v tvoje dobro zato kar mirno kri. Če ne bodo rešili zadeve in ob zavrnitvi ne bo priloženo poročilo s strani pooblaščenega servisa z natančno razlago zavrnitve pa se obrni na tržni inšpektorat.
Če pa je takšen odnos do kupca primeren pa verjetno ni potrebno komentirati. Iz osebnih izkušenj v poslu vem, da bo stranka v večini primerov zadovoljna če se izkaže, da dobavitelj razume njegovo težavo in bo naredil vse, kar je možno za odpravo le te, pa če tudi sam ni kriv zanjo. Skratka, do ljudi je potrebno imeti odnos, ne pa jih obravnavati kot nujno zlo. Takšen odnos se vselej dolgoročno obrestuje. Predvsem v današnji internetni dobi, ko cenovno niso najbolj konkurenčni ta "velikim" na združenem Evropskem trgu, bi se jim takšen odnos lahko na domačem trgu pošteno obrestoval. Odločitev pa je seveda na njihovi strani, ti pa se lahko odločaš, kje boš potrošil tvoj denar.
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Jaz pa sem z to trgovino bil zadovoljen, ko sem po moji napaki pošiljal komando na servis. Vsaj mislim, da po moji napaki. Čeprav sem delal po navodilih. Ok to nima veze.
Pa vedno, ko sem jih kaj vprašal sem dobil hitro nazaj odgovor.
Sedaj če mislimo isto trgovino nevem. Upam pa, da boš uspešno rešil problem.
Pa vedno, ko sem jih kaj vprašal sem dobil hitro nazaj odgovor.
Sedaj če mislimo isto trgovino nevem. Upam pa, da boš uspešno rešil problem.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Najprej si nastaviš osnovne zadeve (servo centre, travel, limit).
Potem nastaviš želene faze. To narediš čisto enostavno v "Phase setting" kjer tudi določiš čas prehoda iz ene faze v drugo (recimo 1sek-da servoti ne "skočijo" prehito). Nato na Phase assigment nastaviš z katerim stikalom boš vklopil katero fazo.
Nato v "Control adjust" nastaviš "nulo" servotov v posameznih fazah. Enter 5 so eleroni, Enter 6 pa flapi. Ostale zamike iz nevralnega položaja (recimo višina) lahko narediš v meniju "wing mixers."
lp
Potem nastaviš želene faze. To narediš čisto enostavno v "Phase setting" kjer tudi določiš čas prehoda iz ene faze v drugo (recimo 1sek-da servoti ne "skočijo" prehito). Nato na Phase assigment nastaviš z katerim stikalom boš vklopil katero fazo.
Nato v "Control adjust" nastaviš "nulo" servotov v posameznih fazah. Enter 5 so eleroni, Enter 6 pa flapi. Ostale zamike iz nevralnega položaja (recimo višina) lahko narediš v meniju "wing mixers."
lp
GRAVITY SUCKS