Kaj naj rečem, inovativnost na višku
Super pristajaš, kot kakšen "space shuttle" pregledal sem že kar nekaj tem na tem forumu in moram reči, da super za tvoje izčrpne komentarje, tiste ki nas to zanima je prav prijetno branje...
sem mal po googlu in našel tole http://hackedgadgets.com/2007/09/17/gyr ... ed-camera/
ARROW Elektro
Moderator: carcar
Hehe...Ultralajt napisal/-a:Krist, bolje vrabec v roki, kakor golob na strehiUltralajt napisal/-a: Sedaj gre gor ko šus!
Samo povem ti, da imam skoraj polovico zaloge HC, tako da če kaj rabiš, samo javi. Depron pa bi se tudi našel...
Kolikor sem probal tisti 10g motor z 6x3, je pri polnema plinu model prava raketa.
Vidim, da si se nalezel filozofije gradnje modelov iz ostankov
Finesa pr pristanku je pa brutalno majhna, mislim, da ima celo space shuttle boljšo.
Se bom še jaz malce poigral s gyroskopom, samo da heli dokončno udesim
To je položaj z do konca zategnjeno komando višino nase. Model takrat pravzaprav "parašutira" in ne leti.Krist napisal/-a: Finesa pr pristanku je pa brutalno majhna, mislim, da ima celo space shuttle boljšo.
Krilo nima več vzgona (v pravem smislu besede) ker je v "stallingu" (prevlečeno do konca) in nudi zraku le še upor. Vendar je upor obrnjern tako navzgor, da nadomesti izgubo pravega vzgona.
Če je le malo čelnega vetra, pa model pada vertikalno proti tlem.
To rad izvajam na koncu poletov, ker se mi zdi zanimivo, ko mi model takole z neba pade pred noge.
Brez gyrota je bilo treba za spoznanje bolj loviti model, se je pa dalo tudi tako vertikalno pasti na tla.Krist napisal/-a:Zanimiv način pristajanja, brez gyrota bi bilo verjetno zelo pestro.
Vektorsko usmerjanje curka je bilo narejeno najprej.Krist napisal/-a:Mitja, kaj praviš na naslednji iziv?
Vektorski premik motorja (višina)
Krilca so bila podaljšana navznoter v zračni curek propelerja.
Model je bil za moje pojme preveč NOR, zato sem tisti del krilc, po parih poizkusih letenja enostavno s škarjami skrajšal.
Tako kot leti sedaj, mi veliko bolj leži...