Previjanje BK motorja
Moderator: Coil
Previjanje BK motorja
Ob padcu je ostal BK motor blokiran na polovici plina. Sicer se še zavrti vendar bi ga bilo treba previti (kar pošteno se je kadilo iz njega). Pustimo ob strani racionalnost tega početja (cena novega motorja je nižja od porabljenega časa), vendar razmišljam, da bi ga tako za "šport" previl.
Motor je welgard A22/12/15. Zanima me, če se da mehansko ločiti navitje od ohišja v katerem so ležaji, a je samo naprešano ali tudi zalepljeno.
Če razstavim, bom veliko lažje navil žico...
Prosim z idejami na dan.
Motor je welgard A22/12/15. Zanima me, če se da mehansko ločiti navitje od ohišja v katerem so ležaji, a je samo naprešano ali tudi zalepljeno.
Če razstavim, bom veliko lažje navil žico...
Prosim z idejami na dan.
lp Melly
Lavakol bo verjetno tudi "spucal" barvo s statorja. Običajno se take zadeve razdira povsem mehnsko, seveda s primernim orodjem (preša, abciger), za segrevanje vsega skupaj jaz uporabim samo fen z regulacijo temperature, ali pa kar ženino kuhinjsko pečico. Segrevam le toliko, da se lepilo malenkost zmehča-popusti. Vsekakor pa pod 120° C.
lp
lp
V temi elektronika, se v bodoče ne bom več oglašal.
S prešo bi v tem primeru težko, saj nimaš kam vpeti kosa. Sem ga pa segrel mogoče do 80 stopinj in ne več (izolacija se ni topila...), tako da je pločevina še OK. Magneti (rotor) so bili pa na varnem. Ob priliki (ko skočim do kolega, ki previja motorje) dobim pravo žico pa na juriš.
p.s. eno so feriti (lepljen prah), drugo pa transformatorska pločevina (komot greš do 150 stopinj celzija).
p.s. eno so feriti (lepljen prah), drugo pa transformatorska pločevina (komot greš do 150 stopinj celzija).
lp Melly
zivjo . tudi jaz imam tak problem z BK motorjem in sicer tower pro ki vleče 900g.problem pri meni je z žičkami.odtrgale so se mi in sem probaval zaspajkat vendar zaradi vibracij mi razpoka cin v motorju in tisti cin opade in po nekaj sekundah letenja motor postane tako vroč da mi ga regler odklopi pri 100 stopinjah.mislil sem da sem ga zakuril pa je bil še čisto vredu. sicer nevem kako se navija novo navitje pa bi rad to izvedel da tudi sam to prenovim. zato prosim za nasvete.
@Melly;
Pri tistem kolegu, ki navija motorje dobi še izolacijski papir in naj ti pokaže kako se natakne na jedro.
V kolikor nisi poškodoval barvne izolacije bi bilo vseeno dobro, da z lepilom Patex Extreme prevlečeš vse ostre robove in pustiš en dan, da se strdi. Tako boš imel precej manj možnosti, da vzpostaviš kontakt med žico in jedrom.
Ko naviješ premeri, da ni kakega preboja, zlotaj konce, na debelo prelakiraj z lakom za žice in daj v pečico na 80-100 oC (prej se dogovori z družino, ker smrdi).
@teddy; Tvoj motor je skoraj zagotovo uničen. Tudi, če ga uspeš previt ne bo nič iz njega, ker si skuril magnete.
Pri tistem kolegu, ki navija motorje dobi še izolacijski papir in naj ti pokaže kako se natakne na jedro.
V kolikor nisi poškodoval barvne izolacije bi bilo vseeno dobro, da z lepilom Patex Extreme prevlečeš vse ostre robove in pustiš en dan, da se strdi. Tako boš imel precej manj možnosti, da vzpostaviš kontakt med žico in jedrom.
Ko naviješ premeri, da ni kakega preboja, zlotaj konce, na debelo prelakiraj z lakom za žice in daj v pečico na 80-100 oC (prej se dogovori z družino, ker smrdi).
@teddy; Tvoj motor je skoraj zagotovo uničen. Tudi, če ga uspeš previt ne bo nič iz njega, ker si skuril magnete.
lp
Sašo
Sašo
@Melly, v kolikor je tale epoxi barva nepoškodovana bo dovolj, če ostre robove prevlečeš z 0,5-1 mm debelo plastjo Patex extreme.
Ne pozabi nataknit mehkih usnjenih rokavic na roko, ki bo vlekla, ker znaš imeti brez tega globoke udrtine med členki na prstih. Prav vsak navoj posebej poravnaj z leseno palčko, da ti ne zmanjka prostora.
Ne pozabi nataknit mehkih usnjenih rokavic na roko, ki bo vlekla, ker znaš imeti brez tega globoke udrtine med členki na prstih. Prav vsak navoj posebej poravnaj z leseno palčko, da ti ne zmanjka prostora.
lp
Sašo
Sašo
Taki komentarji so nepotrebni, saj je iz prvega posta jasno, kako in kaj, so pa razni triki in izkušnje dobrodošle, saj tudi mene mika, da bi malo za šport previl en motor, ga morda tudi malo prilagodil svojim željam.SUKHOI napisal/-a:@tedy Bolje, da si kupis nov motor, ker ne bos mel problemov, pa se mocnejsi bo.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Danes sem ga previl, uporabil sem bakreno žico, odvito iz starih transformatorjev iz PC napajalnikov.
Bifilarno (dve tanjši žici naenkrat), vendar sem na žalost naredil zvezdo namesto trikot in dobil manjše obrate. Vrti se lepo enakomerno, jutri bom še enkrat navil v trikot.
http://www.rcgroups.com/forums/showthre ... 580&page=4
Bifilarno (dve tanjši žici naenkrat), vendar sem na žalost naredil zvezdo namesto trikot in dobil manjše obrate. Vrti se lepo enakomerno, jutri bom še enkrat navil v trikot.
http://www.rcgroups.com/forums/showthre ... 580&page=4
lp Melly
Zgornji link ima narobe vezavo delta(trikot), ne dela.
V pdf je shema za oboje in dela, motorček se prav lepo vrti. Sicer ima zvito os, jutri dobi novo.
p.s. če seštejem ure dela bi verjetno kupil 3 nove motorje.
V pdf je shema za oboje in dela, motorček se prav lepo vrti. Sicer ima zvito os, jutri dobi novo.
p.s. če seštejem ure dela bi verjetno kupil 3 nove motorje.
- Priponke
-
- KH-257-2.pdf
- (292.96 KiB) Prenešeno 567 krat
lp Melly
Gred ima premr 3,17mm????? Jao Welgard, kje ste se pa to spomnili, zanimivo, da je izhod gredi postružen na 3mm.
Tako ni bilo druge, kot vpeti gred v stružnico, merilno urico prisloniti na gred in na roko poiskati največji odklon in tam udariti s kladivom in takole nekajkrat, sedaj je iz prvotnega odklona skoraj 1mm, odklon gredi max. +- 0,02mm.
GWS oranžen 10x4,7SF zavrti na 6000 obratov na 3s, 11A.
Tako ni bilo druge, kot vpeti gred v stružnico, merilno urico prisloniti na gred in na roko poiskati največji odklon in tam udariti s kladivom in takole nekajkrat, sedaj je iz prvotnega odklona skoraj 1mm, odklon gredi max. +- 0,02mm.
GWS oranžen 10x4,7SF zavrti na 6000 obratov na 3s, 11A.
lp Melly
Krtačni motorji tipa 540-600 so imeli vsi 3,17 gred, najbrž so te osi ostale od tam.
Drugače gre pa ravnanje gredi tudi brez urice.
Jaz uporabljam alkoholni flomaster. Motor poženem, na rahlo pritisnem ob vrtečo se gred flomaster in tam kjer je sled najdebelejša s primerno silo udarim z manjšim kladivom, ali, da bolj ohranim ležaje ( če so kroglični) vzamem palico fi 10-12 vanjo zvrtam luknjo, da jo lahko nataknem na gred in v primerni smeri poravnam gred.
Seveda to ne rata od prve, zato postopek ponavljam, dokler gred ni povsem ravna.
Da vem ali sem poravnal preveč ali premalo, vedno puščam sled od prejšjega poizkusa, ostale pa brišem z nitro razredčilom.
Ko po zelo rahlem dotiku flomastra ostane samo še povsem enakomeren tanek obroček, je gred povsem ravna.
Drugače gre pa ravnanje gredi tudi brez urice.
Jaz uporabljam alkoholni flomaster. Motor poženem, na rahlo pritisnem ob vrtečo se gred flomaster in tam kjer je sled najdebelejša s primerno silo udarim z manjšim kladivom, ali, da bolj ohranim ležaje ( če so kroglični) vzamem palico fi 10-12 vanjo zvrtam luknjo, da jo lahko nataknem na gred in v primerni smeri poravnam gred.
Seveda to ne rata od prve, zato postopek ponavljam, dokler gred ni povsem ravna.
Da vem ali sem poravnal preveč ali premalo, vedno puščam sled od prejšjega poizkusa, ostale pa brišem z nitro razredčilom.
Ko po zelo rahlem dotiku flomastra ostane samo še povsem enakomeren tanek obroček, je gred povsem ravna.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Previjanje BK
Kako naj se lotim razdiranja motorja, ali im kodo kakšno idejo.
potrebno ga je previti. Motor nima nobenih vijakov. Potrebno ga je previti.
LP
potrebno ga je previti. Motor nima nobenih vijakov. Potrebno ga je previti.
LP
- Priponke
-
- Slika 2
- IMG_0207.jpg (65.31 KiB) Pogledano 20322 krat
-
- Slika 1
- IMG_0206.jpg (66.09 KiB) Pogledano 20322 krat