MACCHI NIEUPORT 11
Moderator: mihasodja
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
MACCHI NIEUPORT 11
MACCHI - NIEUPORT (danes Aermacchi) je za Italijo po Nieuportovi licenci izdeloval letalo Nieuport 11. Med leti 1914-1917 so izdelali 450 letal.
http://de.wikipedia.org/wiki/Aermacchi
http://www.enricopezzi.it/aerei_n.htm
http://www.enricopezzi.it/aerei_m.htm
http://de.wikipedia.org/wiki/Aermacchi
http://www.enricopezzi.it/aerei_n.htm
http://www.enricopezzi.it/aerei_m.htm
- Priponke
-
- cav2A.jpg (11.74 KiB) Pogledano 11018 krat
-
- Macchi Nieuport 11000_3.gif (64.8 KiB) Pogledano 11018 krat
-
- Macchi Nieuport 11000_4.gif (64.12 KiB) Pogledano 11018 krat
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
Največji italijanski letalski as iz WWI, Francesco Baracca je v letu 1916 in 1917 letel na Nieuport-Macchi 11 (Nieuport 11), s katerim je dosegel 14 zmag (od 34).
Za nas je zanimiv, ker je letel največ na soški fronti http://www.finn.it/regia/html/vittorie_baracca.htm
http://www.theaerodrome.com/aces/italy/baracca.php.
V popisu zmag prepoznamo slovenske kraje; Gorica, Bilje, Kobarid, Stol, Kostanjevica, Miren, Gradišče, Vrtojba, Korada, Plave, Kuk, Selo, Zagorje, Sabotin, Ravne, Čepovan, Panovec,...
Francesco Baracca je bil prvi italijanski pilot, ki je sestrelil nasprotnikovo letalo (7.aprila 1916).
Posebna zanimivost je njegov zaščitni znak: konj, ki je bil od aprila 1917 naslikan na letalih njegove skupine. Prvotno je bil baje rdeč, po njegovi smrti pa so barvo spremenili v črno. Leta 1923 ga je njegova mati podarila Enzu Ferrariju, in odtlej je postal njegov zaščitni znak.
http://www.aeroprogetti.net/baracca.htm
http://www.museobaracca.it/
http://it.wikipedia.org/wiki/Francesco_Baracca
http://www.lineacadornaviadipace.it/ind ... e1480.html
http://www.aeronautica.difesa.it/SitoAM ... 4&idsez=15
Sedaj je že vsem jasno, da bo moje naslednje letalo Nieuport - Macchi 11.
Aleksander
Za nas je zanimiv, ker je letel največ na soški fronti http://www.finn.it/regia/html/vittorie_baracca.htm
http://www.theaerodrome.com/aces/italy/baracca.php.
V popisu zmag prepoznamo slovenske kraje; Gorica, Bilje, Kobarid, Stol, Kostanjevica, Miren, Gradišče, Vrtojba, Korada, Plave, Kuk, Selo, Zagorje, Sabotin, Ravne, Čepovan, Panovec,...
Francesco Baracca je bil prvi italijanski pilot, ki je sestrelil nasprotnikovo letalo (7.aprila 1916).
Posebna zanimivost je njegov zaščitni znak: konj, ki je bil od aprila 1917 naslikan na letalih njegove skupine. Prvotno je bil baje rdeč, po njegovi smrti pa so barvo spremenili v črno. Leta 1923 ga je njegova mati podarila Enzu Ferrariju, in odtlej je postal njegov zaščitni znak.
http://www.aeroprogetti.net/baracca.htm
http://www.museobaracca.it/
http://it.wikipedia.org/wiki/Francesco_Baracca
http://www.lineacadornaviadipace.it/ind ... e1480.html
http://www.aeronautica.difesa.it/SitoAM ... 4&idsez=15
Sedaj je že vsem jasno, da bo moje naslednje letalo Nieuport - Macchi 11.
Aleksander
- Priponke
-
- za začetek nekaj lažjega..
- jeseni 2007 027.jpg (32.09 KiB) Pogledano 10983 krat
-
- 174_1_b1.jpg (33.71 KiB) Pogledano 10983 krat
-
- Francesco Baracca, letalo v ozadju je SPAD XIII
- ferg a.jpg (15.13 KiB) Pogledano 10972 krat
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
pa še pogled na celo letalo.
Lep pozdrav,
Aleksander
Lep pozdrav,
Aleksander
- Priponke
-
- pilotov začiden pogled izdaja rahlo tremo... se vidi da še ni letel s to mašino
- DSCF5638.jpg (68.74 KiB) Pogledano 10373 krat
-
- in še kapotaž pobarvan v aluminijasto, patiniran, z imitacijami "bušk"
- DSCF5604.jpg (29.58 KiB) Pogledano 10373 krat
-
- motorizacija - oldtimer : OS FS 20
- DSCF5600.jpg (52.43 KiB) Pogledano 10373 krat
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
Danes je dobil oborožitev, darilo od MIPOTA. Čudovito pobarvana LEWISKA; takoj mora na svoje mesto.
Še nov nosilček in lahko pričnemo z končno montažo.
lp
Aleksander
Še nov nosilček in lahko pričnemo z končno montažo.
lp
Aleksander
- Priponke
-
- Tole vidi pilot, ko ima na muhi AVIATIKA...
- DSCF5649.jpg (37.68 KiB) Pogledano 10102 krat
-
- montirana LEWISKA in nov nosilec, ki je še manjkal.
- DSCF5651.jpg (53.2 KiB) Pogledano 10102 krat
-
- oborižitev : LEWIS GUN - ročno pobarvana, darilo MIPO-ta. Hvala MIPO !!!
- DSCF5648.jpg (28.33 KiB) Pogledano 10102 krat
Bilo mi je v veselje. Pobarval sem tri Leviske za tri Nieuporte. Vsaka je malce drugačna, ker sem preizkušal mešanje barv za doseganje patine in ravno primerne "svilnatosti" barve (mat).ALEKSANDER napisal/-a:Hvala MIPO !!!
Mipo
- Priponke
-
- Ena od treh je že dobila novega lastnika.
- IMG_2599 copy.jpg (114.09 KiB) Pogledano 10072 krat
Zadnjič spremenil Mipo, dne 10 Mar 2008, 08:24, skupaj popravljeno 1 krat.
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
Spregledal sem post. Ni še poletel.RobertH napisal/-a:Je nieport že poletel? Slike zaželjene..
Treba je bilo urediti še nekaj malenkosti. Zaradi težišča sem moral akumulatorje in sprejemnik pomakniti nazaj. V ta namen sem v spodnji strani trupa naredil servisno loputo.
- Priponke
-
- poskusno sestavljanje
- Slika 068.jpg (68.43 KiB) Pogledano 9554 krat
-
- uvodnice bi naj preprečile prehitro obrabo vrvice.
- DSCF5660.jpg (46.94 KiB) Pogledano 9554 krat
-
- detajl vpetja jeklene vrvice
- DSCF5657.jpg (71.12 KiB) Pogledano 9554 krat
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
Še nekaj podrobnosti, pa bo.
- Priponke
-
- Zelo ostri robovi, čeprav iz fotografije ni razvidno. Tiskano s starim HP inkjet tiskalnikom direktno na ORATEX - trik: nastavitev papirja je prosojnica. Počakati je treba, da se posuši (fen). Zaščitna prevleka bo kar prozorni oracover.
- Slika 012.jpg (60.99 KiB) Pogledano 7730 krat
-
- levi in desni konjiček in serijska številka - pripravljeno za tisk
- oznakeN11.jpg (15.66 KiB) Pogledano 7730 krat
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
Motorja običajno ne preizkušam na modelu. Tokrat izjema. V nedeljo je bilo slabo vreme, zato pa torek...
- Priponke
-
- Slika 009.jpg (117.27 KiB) Pogledano 7702 krat
-
- Slika 002.jpg (117.27 KiB) Pogledano 7702 krat
-
- popoldansko sonce je kar vabilo na preizkušanje motorja
- Slika 001.jpg (108.92 KiB) Pogledano 7703 krat
Zadnjič spremenil ALEKSANDER, dne 18 Mar 2008, 21:18, skupaj popravljeno 1 krat.
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
Danes se je zgodil prvi polet.
Pred vzletom sem imel pošteno tremo, saj so taka letala lahko zelo muhasta in nervozna.
Še enkrat preverim, da je vse v redu, polni plin ... in ... gremo. Letalo zavije po travnati pisti rahlo levo, kontriram, in že je v zraku. Kar samo sili navzgor. Občutki so fantastični. Leti zelo hitro, moči več kot dovolj. Sledi trimanje aleronov in VIŠINSKEGA krmila. Aja ! pozabil sem na priporočilo: višinsko krmilo obvezno nastaviti v minus !!. Pristanek z ugasnjenim motorjem, brez težav.
Letenje je s tem letalom je pravi užitek. Takoj sem opravil še dva poleta, ki sta že priprava na zračne boje.
MIPO (MIloš) ! hvala za asistenco, dragocene nasvete in fotko:
viewtopic.php?t=2794&start=90
Pa še nekaj tehničnih podatkov:
kit: Nieuport N-11
motor: OS FS20
propeler: Graupner 9 x 4 (11.200 Rpm)
teža: 1.380 g
Za poslastico :
http://www.youtube.com/watch?v=MPDfHjBfQwg&NR=1
Aleksander
Pred vzletom sem imel pošteno tremo, saj so taka letala lahko zelo muhasta in nervozna.
Še enkrat preverim, da je vse v redu, polni plin ... in ... gremo. Letalo zavije po travnati pisti rahlo levo, kontriram, in že je v zraku. Kar samo sili navzgor. Občutki so fantastični. Leti zelo hitro, moči več kot dovolj. Sledi trimanje aleronov in VIŠINSKEGA krmila. Aja ! pozabil sem na priporočilo: višinsko krmilo obvezno nastaviti v minus !!. Pristanek z ugasnjenim motorjem, brez težav.
Letenje je s tem letalom je pravi užitek. Takoj sem opravil še dva poleta, ki sta že priprava na zračne boje.
MIPO (MIloš) ! hvala za asistenco, dragocene nasvete in fotko:
viewtopic.php?t=2794&start=90
Pa še nekaj tehničnih podatkov:
kit: Nieuport N-11
motor: OS FS20
propeler: Graupner 9 x 4 (11.200 Rpm)
teža: 1.380 g
Za poslastico :
http://www.youtube.com/watch?v=MPDfHjBfQwg&NR=1
Aleksander