Align T-REX 450
8min je kar lepa številka. Sam nevem točno sem pozabil vklopiti timer , vendar se mi zdi da okoli 6min.
Bom jutri štopal, drugače ima pa baterija šele 5 Ciklov za seboj.
Se pa mi je SeeSaw v glavi zrahljal, tako da ga bo treba zamenjati!
Ko bi videli ta luft jest pa 3D ... ne smem izivati
Bom jutri štopal, drugače ima pa baterija šele 5 Ciklov za seboj.
Se pa mi je SeeSaw v glavi zrahljal, tako da ga bo treba zamenjati!
Ko bi videli ta luft jest pa 3D ... ne smem izivati
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Phoinix: zdele sem letel T-Rexa pri -4°C , baterije mi je držala okoli 6min 15sek.
Kljub mrazu sem letel 3D, motor in regler sta bila hladna, baterije pa malo topla da sem si lahko potem pogrel moje zmrzjene prstke
Malo me je samo nagajal Gyro... ker sem podaljšal servo-ročko na 9650, tako da je na momente malo trznil rep. Tako da bom moral še malo popraviti Gain na 401ki
ajnstajn: Katere ''blejde'' pa uporabljaš ??? kaka slikca mogoče
Lp
Kljub mrazu sem letel 3D, motor in regler sta bila hladna, baterije pa malo topla da sem si lahko potem pogrel moje zmrzjene prstke
Malo me je samo nagajal Gyro... ker sem podaljšal servo-ročko na 9650, tako da je na momente malo trznil rep. Tako da bom moral še malo popraviti Gain na 401ki
ajnstajn: Katere ''blejde'' pa uporabljaš ??? kaka slikca mogoče
Lp
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Rotorji so 325 Carbon... Na prvi Sliki se vidi hrapava površina, na drugi sliki na sredini se pa vidi del, kjer sem s selotejpom pobral dol folijo, ki se ni držala. Ostale so majhne pikice, ki mislim da so folija, ki se ni odlepila... Razmišljal sem, da bi cele pobrusil in potem z nečim prešprical?
- Priponke
-
- SP_A0043.jpg (75.83 KiB) Pogledano 2324 krat
-
- SP_3553644.jpg (78.21 KiB) Pogledano 2324 krat
Danes je kljub poštenemu mrazu in zmanjšani vidljivosti prvič poletel Rex od Ajnstajna. Lahko rečem samo to, da tako urejenega in dobro nastavljenega modela nisem videl še od nobenega začetnika
Še eden več v naši "ekipi"
Na sliki je njegov PRVI samostojni let. Brez problemov...
lp,S
Še eden več v naši "ekipi"
Na sliki je njegov PRVI samostojni let. Brez problemov...
lp,S
- Priponke
-
- T-Rex_450_Ajnstajn.jpg (50.76 KiB) Pogledano 2413 krat
-
- T-Rex_450_Ajnstajn_first_soloĹľ.jpg (68.13 KiB) Pogledano 2413 krat
fly it like u stole it
Hvala. Moram rečt, da sem pričakoval, da bo težje. Lebdenje mi je še kolikor toliko šlo, ene parkrat sem ga pa mogel loviti, da ni odletel predaleč Še najtežji so se mi zdeli pristanki, kjer še ground efekt začne delovat, ampak prišli smo skoz. To je važno. Saphir, za tole se ti še enkrat zahvaljujem.
Če ima kdo aluminijast boom je res pametno preverit napetost jermena. Doma na toplem sem ga napel ravno prav, zunaj na mrazu se je pa boom tako skrčil, da se jermen ni več oklepal zobnika zadosti in se je med letenjem opazilo nekako trzanje repa. Sedaj doma, kjer je toplo, se je boom spet "podaljšal" in jermen napel. Treba pazit.
Tole pa ne bo držalo. Pri 35°C razlike ima aluminij na 300 mm dolžine 0,25m razlike - se skrči. Torej četrtinka milimetra krajši boom, kar pa nebi smeli biti zadosti, da jermen zdrsava. Vsaj meni še nikoli ni, pa kar letim v teh mrzlih dneh.ajnstajn napisal/-a:Če ima kdo aluminijast boom je res pametno preverit napetost jermena. Doma na toplem sem ga napel ravno prav, zunaj na mrazu se je pa boom tako skrčil, da se jermen ni več oklepal zobnika zadosti in se je med letenjem opazilo nekako trzanje repa. Sedaj doma, kjer je toplo, se je boom spet "podaljšal" in jermen napel. Treba pazit.
Ohlajen jermen bi moral samo še bolje držati na krajši dolžini, tako da ta ne more biti faktor v tem problemu.
Je pa vprašanje, če se ti ni tail boom v ležišču zaradi krčenja razrahljal in jermen sprostil. Meni se pri 35° temperaturne razlike ni še nikoli razrahljal, niti na huricanu ne, ki ima dvakrat daljši boom.
Zadnjič spremenil Phoinix, dne 01 Jan 2008, 18:11, skupaj popravljeno 1 krat.
trex
no po krajsem odmoru se tudi jst javljam kot zacetnik....dozivel manjsi kres tail boom zadnji rotorcek blejdi ter servo....ampak to je ze za nami tako da lepo napredujemo na simulatorju in na samem heliju....tle pri nas je se en kolega ki sva letala v sami telovadnici zadeva je perfektna le problem je da je kolega pred casom obupal.....
lp
lp
nesimetrično potovanje swash plošče
Pozdravljeni ! Oglašam se prvič !
Že nekaj časa prebiram ta forum, pa nisem nikjer zasledil (ali pa sem spregledal), da bi bilo kje napisano kakšna odstopanja so še dovoljena pri premikih swasha. Pred meseci sem se namreč odločil, da si nabavim T-Rex 450 s. Že v srednji šoli sem se ukvarjal z modelarstvom, predvsem z elektro jadrilicami, nakar sem pa zadevo malo opustil. Lani sem se pa peljal na gorenjsko in sem na nekem travniku videl kar nekaj ljudi, ki je letelo z modeli helikopterjev. Zadeva me je tako pritegnila, da sem si takoj naročil (na predlog enega od tam udeleženih) koaksilni heli. Zadeva je za začetnika res primerna, predvsem iz vidika spoznavanja koordinacije v prostoru. To pa je tudi vse, kar ti nudi takšen heli. Počasi sem ga prerastel in posledično hočem nekaj bolj zmogljivega. Zdaj pa k bistvu.
TRex-a sem setavil po navodilih Finlessa, kar se mi zdi super zadeva. Vse je zelo dobro opisano razen tega. Ko sem si nastavil servote in komando mi pri polnem nagibu swasha levo ali desno, ter pri full pitchu ali full negatvnem pitchu, swash ne dosega tolikšnega nagiba levo/desno, kot pa pri pitchu tam nekje med -5 do 5 stopinj. Iz same mehanike helija to ni niti mogoče, ker se pot/dolžina na ročici servota (gledano iz centra osi na servotu proti swashu), takrat ko sta obrnjena v nasprotno smer, močno spremenita. Opravičujem se, če sem zadevo malo zakompliciral, pa vendar, sam sem v strojniških vodah, ter iz tega pač izhajam. Imam OPTIC6 komande, imajo tudi mešalni meni za 120 st..
Glavno, kar me zanima. Ali se zadevo tako pusti ali pa je treba narediti še kaj drugega. Po eni strani se mi tudi zdi, da takrat ko letimo z full pitch-om enostavno ne rabimo tako velikega nagiba swasha, ker je zajem zraka že tako na maksimali. Popravite me, ker se varjetno motim.
Za odgovore se že v naprej zahvaljujem !
Že nekaj časa prebiram ta forum, pa nisem nikjer zasledil (ali pa sem spregledal), da bi bilo kje napisano kakšna odstopanja so še dovoljena pri premikih swasha. Pred meseci sem se namreč odločil, da si nabavim T-Rex 450 s. Že v srednji šoli sem se ukvarjal z modelarstvom, predvsem z elektro jadrilicami, nakar sem pa zadevo malo opustil. Lani sem se pa peljal na gorenjsko in sem na nekem travniku videl kar nekaj ljudi, ki je letelo z modeli helikopterjev. Zadeva me je tako pritegnila, da sem si takoj naročil (na predlog enega od tam udeleženih) koaksilni heli. Zadeva je za začetnika res primerna, predvsem iz vidika spoznavanja koordinacije v prostoru. To pa je tudi vse, kar ti nudi takšen heli. Počasi sem ga prerastel in posledično hočem nekaj bolj zmogljivega. Zdaj pa k bistvu.
TRex-a sem setavil po navodilih Finlessa, kar se mi zdi super zadeva. Vse je zelo dobro opisano razen tega. Ko sem si nastavil servote in komando mi pri polnem nagibu swasha levo ali desno, ter pri full pitchu ali full negatvnem pitchu, swash ne dosega tolikšnega nagiba levo/desno, kot pa pri pitchu tam nekje med -5 do 5 stopinj. Iz same mehanike helija to ni niti mogoče, ker se pot/dolžina na ročici servota (gledano iz centra osi na servotu proti swashu), takrat ko sta obrnjena v nasprotno smer, močno spremenita. Opravičujem se, če sem zadevo malo zakompliciral, pa vendar, sam sem v strojniških vodah, ter iz tega pač izhajam. Imam OPTIC6 komande, imajo tudi mešalni meni za 120 st..
Glavno, kar me zanima. Ali se zadevo tako pusti ali pa je treba narediti še kaj drugega. Po eni strani se mi tudi zdi, da takrat ko letimo z full pitch-om enostavno ne rabimo tako velikega nagiba swasha, ker je zajem zraka že tako na maksimali. Popravite me, ker se varjetno motim.
Za odgovore se že v naprej zahvaljujem !
Razložil bom "po domače".
Ko je ročica za plin-collective pitch v srednjem položaju (nevtrala) je pravilna oddaljenost Swasha 9-10mm od zgornjega nosilca ležaja (glej sliko). Tu nastaviš vpadni kot 0 stopinj, prav tako je vpadni kot "paddlov" 0 stopinj. Potem sledi nastavljanje "Collective pitcha" +-10 stopinj. Na koncu se nastavi še cyclic (roll in nick), ki naj znaša 6-7 stopinj. Pri nastavljanju kotov za nick in roll je ročica za plin v "nevtrali", torej collective pitch 0 stopinj.
Ko je ročica za plin-collective pitch v srednjem položaju (nevtrala) je pravilna oddaljenost Swasha 9-10mm od zgornjega nosilca ležaja (glej sliko). Tu nastaviš vpadni kot 0 stopinj, prav tako je vpadni kot "paddlov" 0 stopinj. Potem sledi nastavljanje "Collective pitcha" +-10 stopinj. Na koncu se nastavi še cyclic (roll in nick), ki naj znaša 6-7 stopinj. Pri nastavljanju kotov za nick in roll je ročica za plin v "nevtrali", torej collective pitch 0 stopinj.
- Priponke
-
- nevtrala.jpg (92.45 KiB) Pogledano 2654 krat
fly it like u stole it
Hvala Saphir !
Zadevico sem nastavil po tvojih navodilih, ni mi bilo niti treba kaj dosti, sem pa naredil napako pri roll/nick, saj sem imel na paddelsih nastavljen prevelik kot, zato pa se mi je tudi dogajalo to kar sem opisal. Pomik sem omejil na komandah, zdaj swash potuje 99% simetrično (poplnoma je verjetno nemogoče). Še nekaj. Kot začetnik se zelo nagibam k temu, da bi si nabavil HeliCommand od Robbe-a. Po prebranem sodeč, ti naprava samodejno postavi heli v lebdenje, v njej pa je tudi rudder gyro. Ker gyrota tako ali tako še nisem nabavil se mi ta zadeva zdi zelo dobra (razen cene seveda- razlika je nekje 150 €). Malo napišite vaša mnenja o tem.
Zanima me tudi, če se kje kdo ukvarja z učenjem začetnikov (kakšen tečaj ali pa kar tako). Ko heli enkrat dokončaš je malo predrag, da bi ga zaradi pomanjkanja osnov takoj skreširal.
Lep pozdrav !
Zadevico sem nastavil po tvojih navodilih, ni mi bilo niti treba kaj dosti, sem pa naredil napako pri roll/nick, saj sem imel na paddelsih nastavljen prevelik kot, zato pa se mi je tudi dogajalo to kar sem opisal. Pomik sem omejil na komandah, zdaj swash potuje 99% simetrično (poplnoma je verjetno nemogoče). Še nekaj. Kot začetnik se zelo nagibam k temu, da bi si nabavil HeliCommand od Robbe-a. Po prebranem sodeč, ti naprava samodejno postavi heli v lebdenje, v njej pa je tudi rudder gyro. Ker gyrota tako ali tako še nisem nabavil se mi ta zadeva zdi zelo dobra (razen cene seveda- razlika je nekje 150 €). Malo napišite vaša mnenja o tem.
Zanima me tudi, če se kje kdo ukvarja z učenjem začetnikov (kakšen tečaj ali pa kar tako). Ko heli enkrat dokončaš je malo predrag, da bi ga zaradi pomanjkanja osnov takoj skreširal.
Lep pozdrav !
- Priponke
-
- Kakšna mora biti označena razdalja na ročici servota ?
- kakšna je pravilna razdalja.JPG (110.5 KiB) Pogledano 2600 krat
Tečaji so občasno:
viewtopic.php?t=23087
S helicommandom res nimam izkušenj. Baje je stabilna zadeva, v glavnem pa zelo pomaga ob izgubi orientacije. Spustiš ročice pa bo helikopter lepo mirno stal. Če imaš sredstva bo to v redu za začetnika, vsekakor pa bo to pobralo ven iz helikopterja tisti pravi izziv letenja.
viewtopic.php?t=23087
S helicommandom res nimam izkušenj. Baje je stabilna zadeva, v glavnem pa zelo pomaga ob izgubi orientacije. Spustiš ročice pa bo helikopter lepo mirno stal. Če imaš sredstva bo to v redu za začetnika, vsekakor pa bo to pobralo ven iz helikopterja tisti pravi izziv letenja.
Tista razdalja naj bi bila taka, da so linki kar se da navpični oz. vzporedni z glavno osjo. To naj bi bilo nekje 12-13mm. Če si sestavljal po navodilih finlessa, kot praviš, bi lahko to tudi tam zvedel
Pa se nauči osnove Komande menda maš, zrihtaj si simulator in vadi, vadi, vadi... To sem jaz naredil in mi je za zdaj uspelo opraviti 6 letov brez kreša. Sem ter tja je sicer zelo malo manjkalo...enkrat se se skor zaletel v tablo pr'kurahyamatuma napisal/-a:Ko heli enkrat dokončaš je malo predrag, da bi ga zaradi pomanjkanja osnov takoj skreširal.
Zadnjič spremenil ajnstajn, dne 31 Jan 2008, 18:46, skupaj popravljeno 1 krat.