GAUI Hurricane 550 / 550CF - Gradnja & Flight test

Akrobatski in 3D modeli
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Tokrat malo bol resno. Še pred crashom sem imel s hurricanom nekaj drobnih problemov. Nekoliko je izgubil na stabilnosti okrog prečne osi. Simptomi so bili približno tako, kot bi se ciklična komanda naprej/nazaj zatikala v plastično lupinico. Pri meni se delno tudi je, sem porihtal, vendar so simptomi ostali. Danes sem se po dobrih 5 urah odločil da nekoliko pregledam helija in razstavim ključne komponente. Kar se ugotovil me je zmrazilo.

Ciklična povezava zadnjega 120° kraka je bila odlomljena. Tako je servo le še preko trenja med polomljeno plastiko prenašal ukaze na nihajno ploščo.

Kolikor imam izkušenj, takole razcefrana plastika, sploh ker so se simptomi pojavili še pred prvim crashom, ne more nastati od enkrat. Plastika je skoraj zagotovo malo po malo popuščala preden se je dokončno razdvojila.


Slika


Slika


Ko sem že dvomil, da bom kdaj uporabil ta CNC konček, sem sedaj odločen da ga bom. Ne le da je lepši delček, s tem linkom je tudi varnost večja. Bo pa ta CNC delček zahteval modifikacijo na servo koleščku, saj ima luknje v ravni liniji z razliko od plastičnega, ki ima pod kotom, tako kot tudi na ostalih dveh servo povezavah. Brez modifikacije bi se v povezavi pojavile nepotrebne napetosti.
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Po zadnjem lomu sank in vertikalnega fina sem se odločil za nekoliko odbit pristop k Hurricanu. Prvo sem cincal če bi narisal pravega Makota, ampak me je med letenjem proti večeru ali na kak siv dan zelo motila vidnost. Pri modro črnem odtenku bi ga zgubil na podlagi, zato sem se odločil za fluorescentne barve. Moje prvo igračkanje z barvicami :-?... enkrat treba probat.


Prej / potem...


Slika



Slika



Slika



Slika
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Zadnji fin kar malo skrajšaj ... se mi zdi nekoliko predolg :-?
Drugače ti je pa kr fajn ratal =D>
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Fina ne gre kar tako krajšat, znotraj ima strukturo in še eno alu cevčico, skozi katero bodo žičke... v kratkem se bo svetilo po zraku :D Fin je namenoma tak. Kakor čudno se sliši, testiral sem ga v horizontalnem letu v rate gyro modu in dejansko pomaga repnemu rotorju z nekaj sile kontra momentu. Tako ali tako ne bom letel hard 3D, vse kar pravi zmore... bom upam da nekoč znal... ali pa ga bom pač prej nekam pognal in naredil novega :D
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Sedaj je pa komplet. Po pregledu sem ga še nadgradil v popolnoma ALU glavo. Komplet gre z lahkoto skupaj čeprav deluje zelo robustno. Težava se pojavi edino pri tem, če želimo razstaviti ležaje iz gripa. Grip bi bilo potrebno kar precej segreti, potem pa razstaviti. Sam sem to naredil, ampak sem se le opekel :D in se zatekel k bol fail proof varianti in enostavno nakapal olje v aksialen ležaj, za katerega že vrabci čivkajo da ga GAUI serijsko ne maže. Vsake toliko bom postopek ponovil pa bi moral bit enak efekt kot če bi bila v ležaju mast. Ko kraki niso več mastni se pa dolije :D Kot vsak pravi helikopter...



Slika


Če razkrijem še novo strukturo pristajalnih sani. V celoti iz alu cevi, v bistvu tri točkovno vpeta na helikopter. Kakor čudno se sliši, namenoma sem se lotil tega, ker bom od sedaj naprej vadil avtorotacije... želim čim bol ugoden kolaps sani, v kolikor bi prišlo do hujšega trka z zemljo. Pri zadnjem takem trku sta se oba cross tuba polomila, kar pomeni, da helikopter pade na bok, pri taki strukturi pa upam, da se bo lok skrivil in da bo heli ostal strukturno nepoškodovan. Probat ni greh...



Slika



Pa še rep. Predvidel sem lučke, kar se točno vidi v repnem finu, temna lisa je alu cevčica. Prednji par lučk bom imel na starem prednjem vpetju sani, tam kjer je aluminijast nosilec fiksiran na trup. Kako bo uspelo, se bo pa seveda videlo... v temi :D



Slika



Danes sem že naredil testni let in moram rečt da model kar seva. Fluorescentno oranžno se odbija tudi od krakov. Pa naj pride siv dan... da se preizkusi vidnost. Edino kar bi spremenil je, da bi namesto rumene med obema fluorescentnima, dal črno črto, ki zelo očitno pokaže bočno premikanje oz. reakcijo trupa na le to. Rumena preveč posploši vse skupaj in ne da pravega efekta. Mogoče se pa le moram navadit.
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Bling bling to your heli =D> na barve se boš pa že navadil no vsaj jest
sem se ... ;)

Lp
Borut
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Hehe, Bling bling :D Temu jaz pravim bol varnost kot bling. Moram se z nečem tolažit ali bolje, opravičevat stroške. No, ko smo že pri tem, zlahka se da opravičit stroške če pomislim da sem za celotno predelavo v ALU verzijo porabil 180€. Za primerjavo, samo gripi za Shoguna V2 (400 klasa) so bili 42€, pa sem prepričan da sem jih zelo poceni dobil.

Kakorkoli že, po celodnevnem letenju sem vztrajal do mraka. Model je viden, če že ne kar seva. Ves aluminij se pri letenju ne pozna nikjer, razen na bol mirni vesti da ne bo kaj odneslo iz glave rotorja. Plastični deli so bili kljub plastiki natančni in brez neke zračnosti v premikih, tako kot mora biti.


Slika



Slika


Hurricane na skoraj večernem nebu.
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Imaš pa lep travniček ;)


Lp
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Končno sem prišel do dna tej sagi, med katero sem zamenjal tri 42T zobnike. Zgornji ležaj free-willing enote je bil crknjen že od prvih nekaj minut letenja. Samo tako je lahko kljub nastavitvam požrlo vse tri zobnike v zelo kratkem času.

Kdor leti s tem helikopterjem naj pregleda vse ležaje, ki gredo v ohišje. Tega se na srečo da odmontirati brez razstavljanja ohišja samega, a bom pregledal vse še enkrat.

Do napake sem prišel, ko sem se igral z zobnikom in ga frcal, gruntal zakaj jih tako pobira... zobnik se je odmikal tudi do enega milimetra proč od prvotne lege. Tu je pa rezultat iskanja. Zelo vidna okvara ležaja.



Slika
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Helikopterček se nenehno razvija. Vsak dan zvem o kakem novem delu, o kaki novi high power izdaji, kot napreimer tale. Bom kar takoj verjetno naročil :D Če ne drugega za boljši občutek.

Slika
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Kdor išče nadgradnjo v moči, je kar precej brushless motorjev, ki bi to zadovoljstvo prinesli. Da pa to prenese tudi helikopter, je potreben manjši poseg po telefonu in poklicati v MIBO za dele.


Slika


Nadgradnja za večjo moč je je potrebna, ker stari serijski zobniki nebi prenesli več kot 4-5 letov. Kot sem že prej pisal, sem imel kar nekaj problemov z 42T zobnikom, saj ga je pobiralo kot da teče na "šmirgl" papirju. Druga nadgradnja je v samem vležajenju gredi prenosa, saj je namesto dvakrat, vležajena trikrat. Tudi tu sem že moral v stari konfiguraciji menjati ležaje. Koliko bo to prispevalo k življenjski dobi zobnika in k lepšemu teku se bo pa pokazalo v praksi. Zobniki sami izgledajo enako kot prej, od starih jih pa loči oznaka "OK". Prenesli naj bi 1600W, torej bo treba biti nekoliko pazljiv pri polnemu kolektivu :D


Slika


Moja izbira motorja je na tujih forumih zelo opevani Z-power Z30A. Baje je zelo močan (okrog 1800W), teče zelo hladen in je zelo zanesljiv. Koliko "zelo" ima zares, poročam v kratkem. Po testih naj bi dejansko pokuril manj amperov v režimu lebdenja kot standardni GAUI.


Kars e tiče teh GAUI motorjev. Uporabniki so ugotovili že 4 verzije motorjev, a se po sposobnostih dejansko razlikujeta le dva. Drugi naj bi bil močnejši, ima KV1100, ampak se še vedno ne more niti primerjati z Z-power. Močnejši GAUI se od starejšega loči tudi po velikosti.


Slika
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Ker sem moj primarni regler poslal na servis imam nekaj časa, da povem nekaj besed o GAUI reglerju.


Slika


Nastavitev je enostavna, preko piskanja. Prižgeš komande, gas do konca priklopiš regler (ki mora biti priključen na motor in sprejemnik), ter poslušaš piske. Po prvi seriji na minimum ter nazaj na maksimum. Poslušaš dalje... in ko prideš do željene nastavitve po navodilih, gas gor dol, ter preskoči na zadnjo nastavitev.

Omogoča sledeče nastavitve:

o Standard discharge protection for Li-Polymer (Factory Default) ♪-♪
o +5V cut-off protection for Ni-MH ♪-♪♪


o Aircraft ♪♪-♪
o Glider ♪♪-♪♪
o Helicopter with Governor ♪♪-♪♪♪
o Helicopter without Governor (Factory Default) ♪♪-♪♪♪♪

Preizkusil sem governer za helikopterski način. Nekaj reglerjev sem že dal skozi ampak tako lepega "soft starta" pa še ne. Jeti je absoluten grobjan v primerjavi z GAUI. Saj ne da je toliko sunka, ampak GAUI enostavno elegantno izpelje štart. Governer sem zaenkrat preizkusil le v lebdenju z nekaj hitrimi vzponi. Kaj naj rečem, dela svoje in vzdržuje vrtljaje brez večjih (slišnih) odstopanj. Je pa res da to ni 3D governer, saj pri najmanjšem gasu odklopi motor.

Po 10 minutah testnega leta je bil regler topel, nekje 40-50°C maksimalno. Lahko rečem da se je ob tem reglerju motor Z30A komaj ogrel. Bil je tako kot pišejo drugi, topel, v primerjavi z GAUI motorjem pa hladen kot led. Prvi testni let je bil s 5S. Malo več obratov kot sem navajen, ampak se je dalo, potem pa s 6S. Jiha, obratov pol preveč. Naredil avtorotacijo iz 2 metrov in kar nekaj sekund še letel :D ...Strah... Mi je bol domače nekje pri 1700-1800 obratih.

Res je da so uporabniki prvih serij teh reglerjev imeli težave z odklopi in cvrtjem, a naj bi bila druga serija le teh popravljena in dokaj zanesljiva. Koliko je zanesljiv ta regler bom povedal v teh nekaj dnevih, ali pa pisal v "Zbirka sesutih"

Slika


Pa še to. Na novih "OK" zobnikih sem naletel 2:15 v 19 ciklih, pa se ne vidi nikakršne obrabe, čeprav delajo z močnejšim pogonom. Zadeva zgleda deluje.
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Kot se spodobi za gorenjca, se lopatic ravno ne meče stran, če se foilja na njej poškoduje :D Govorim o standardnih GAUI 500mm krakih, ki pridejo s kompletom.

Že od začetka mi je bila folija na krakih glavnega rotorja sumljiva. Na nekaterih mestih je ohlapna, po nekaj letih in kakim ornk hrošču pa se je začela luščiti. Zaradi tega sem se odločil da poskusim brez folije.

Krake sem pobrusil, lakiral, barval, lakiral, lakiral,... da sem dobil probljižno semi matt površino. Do svetleče površine bi bilo še kar nekaj nanosov, vsekakor preveč dela za 15€ krake.

Ven sem dobil nekaj takega:

Slika

Slika


Rdeče bela kombinacija je dokaj opazna na soncu, na oblačen dan pa katerekoli barve na krakih težko spremljaš. Vrteči vzorec je kar všečen.

Slika


Da ne bom preveč dolgovezil okrog enih cheap krakov. Prišel sem do zaključka, ki sem ga predvideval. Folija na krakih škoduje aerodinamiki.


Slika




Naredil sem preprost test. Krake s folijo in predelane krake, sem vrtel pri 1700 rpm governor mode, -5° koraka, 5 minut. Ko sem napolnil obe bateriji sem dobil očitno razliko 10% v prid predelanim krakom. Pri meni to pomeni skoraj minuto in pol več letenja. Poleg manjše porabe moči so predelani kraki tudi opazno tišji.



Torej, če se gre komu za daljše čase letenja, dol s folijo!
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Moram priznat, da me je zelo šokiralo mnenje nekaterih, ki se niso hoteli odločit za nakup Hurricana zaradi prekomernega razstavljanja in komplikacij pri tem.


Naj pojasnim moja dejanja in misli.

Hurricana sem vam hotel predstaviti v drobovje, takega kot je, nič več, nič manj. Prikazal sem iz česa je sestavljen in kako kaj deluje. Nisem hotel povdarjati kompleknosti, ker to hurrican zagotovo ni. Če sem tu naredil napako se opravičujem. Simon je za T-rexa 600 naredil podobno predstavitev, čeprav je še bolj obsežen helikopter, se niti slučajno ne zdi kompleksen. Hurrican ima svoje prednosti in slabosti, kompliciran pa defenitivno ni. Na enak način lahko predstavim še t-rex-a 450, pa dvomim, da ga bo kdo nehal kupovati. Po mojem mnenju si novinec v Sloveniji zasluži priložnost.


Tako kot dobrega prijatelja ne moreš imeti če ne poznaš tudi slabih strani, tako tudi helikopterja ne moreš z veseljem leteti, če ne veš kje so meje. Vsakič ko dobim nov helikopter, ga želim spoznati, zato ga razstavim v koščke.


Po objavi te teme, ko sem hurricana začel aktivno leteti, sem na njem naredil 200 letov, skupaj 35 ur letenja. Pri 30 urah sem naredil pregled za voljo varnosti. Spet sem ga razstavil in ugotivil, da nobena komponenta ni pretirano obrabljena in prav tako nobena ne predstavlja tveganja pri letenju. Izkazal se je za zelo super helikopter za učenje in trenažo. Z večjimi obrati na glavi pa tudi govorijo tuji forumi, tudi kot super 3D helikopter, ampak to ni moj namen.


Danes sem prvič zaupal oba moja helikpterja nekomu, ki ne leti z njimi. Leti le letala. Prvo sem mu zaupal t-rexa 450, s križem seveda. Helikopter je po dobrih pol urah letenja lahko držal nekje v kocki 2x2x2 m. Potem sem mu zaupal hurricana. Helikopter je lebdel bistveno bolj samozavestno.
Kretnje helikopterja je hitro zaznal, te naredil popravek. Prav tako je hitrejše kot pri t-rexu, zaznal, kaj je helikopter naredil. Brez zamere, ampak to naredi Hurricana veliko boljšega, kar se tiče učenja. Vse skupaj je bilo v dvorani, v brezveterju. Zunaj bi bila razlika zaradi vetra še bolj očitna.

Po stabilnosti in opazovanju sem od kolega dobil rezultat, t-rex 6, hurricane 8 od 10 po stabilnosti. Naj še enkrat omenim, da kolega prej ni letel helikopterjev. Danes bom dal helikopterja letet še enemu laiku pri helikopterjih, pa navedem še njegove ocene.


V tem tednu bom zaključil in objavil prispevek primerajve treh elektro helikopterjev: Hurricane 550EP, T-rex 450SE in 600CF. Upam, da bom s tem popravil vtis na bralce ter še bolj približal področje eletro helikopterjev.


Skratka, zakaj jokam tu kot da se je utrgalo nebo... Žal mi je če sem koga odvrnil od nakupa Hurricana kot kaže splošno mnenje. Žal mi je tudi če sem predstavil temo preveč v detajle.
Vsak helikopter je kompleksen stroj in letenje ni lahko, prav zato pa posamezniki ne bomo nikoli zamenjali helikopter za letalo ali avto.


Lp, Jure
Zadnjič spremenil Phoinix, dne 28 Nov 2007, 17:44, skupaj popravljeno 1 krat.
Maiden109
Začetnik
Prispevkov: 12
Pridružen: 23 Jun 2007, 21:38

Odgovor Napisal/-a Maiden109 »

Mene si pa prepričal, da bo moj drugi heli ravno Hurricane. Razen če bo kaj boljšega in ugodnejšega prišlo na tržišče drugo leto.

Ravno to da si ga tako podrobno predstavil mi je všeč. Tako vsaj veš kaj te čaka.
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Phoinix ne se sekirat ti so lepo predstavil kako pa kaj :wink: , vsak heli ima svoje pluse in minuse tko je ...

Folk se bo že sam odločil ali mu je všeč ali ne!

Drugače pa tudi mene zanima kako stvarce 550size letijo :D

Lp
Borut
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
capo
Tekmovalec
Prispevkov: 356
Pridružen: 19 Sep 2005, 15:28
Kraj: okolica Domžal

Odgovor Napisal/-a capo »

mene tudi, tako, da se bom tudi jaz v prihodnosti priključil floti hurricanov, le da bo moja pot glede na predznanje oziroma lahko bi rekli neznanje v modelarstvu malo daljša
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Prosim ne me narobe razumet. Ne gre se mi za reklamo tega helikopterja. Jaz z njim sem zadovoljen, ampak tega ne vsiljujem.

To kar mi je žal je moribitno kompliciranje in odvračanje morebitnih interesentov.



@ Borut, na spomladanskem srečanju boš videl in preizkusil.

@ capo, če te zanima si ga lahko kdaj pobližje ogledaš.



Tistim, ki ste mnenja da vaše predznanje ne ustreza, Hurricana pregledam, sestavim in testiram. Mene to delo veseli in s tem res nimam težav.
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Phoinix napisal/-a:
V tem tednu bom zaključil in objavil prispevek primerajve treh elektro helikopterjev: Hurricane 550EP, T-rex 450SE in 600CF. Upam, da bom s tem popravil vtis na bralce ter še bolj približal področje eletro helikopterjev.
Uu to bo pa zanimivo branje :D prava poslastica.
Uporabniški avatar
capo
Tekmovalec
Prispevkov: 356
Pridružen: 19 Sep 2005, 15:28
Kraj: okolica Domžal

Odgovor Napisal/-a capo »

Phoinix napisal/-a:Prosim ne me narobe razumet. Ne gre se mi za reklamo tega helikopterja. Jaz z njim sem zadovoljen, ampak tega ne vsiljujem.

To kar mi je žal je moribitno kompliciranje in odvračanje morebitnih interesentov.



@ Borut, na spomladanskem srečanju boš videl in preizkusil.

@ capo, če te zanima si ga lahko kdaj pobližje ogledaš.



Tistim, ki ste mnenja da vaše predznanje ne ustreza, Hurricana pregledam, sestavim in testiram. Mene to delo veseli in s tem res nimam težav.
sem ga že enkrat videl pri tebi-bom pa prišel ko ga boš vozil
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

O jebela, se pardoniram, sem imel drug nick v glavi za tebe :D Spomin peša...
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Včeraj sem že 4-ič v pol leta crashnil mojega varovanca. Zgodba se ponavlja, v loop, kolektiv čez zgornjo polovico in viola, ESC mi izklopi.

Davek po padcu iz 5 metrov (kraki ustavljeni): boom, 1x boom brace, 1x crosstube in 2x servo zobniki, skupaj škoda ogromna... 15€ :lol:



Skratka, hurricana sem po eni uri spet sprobal. Vse super, le ta izklop mi ni dal miru. Imel sem skrivno orožje :D



Včeraj sem dobil po pošti, drektno iz USA enega od prvih primerkov Eagle tree eLogger V3. Skupaj s tem pa cel kup senzorčkov, katerih še nisem dovolj pogruntal.

Z malo glavo in veliki jajci se odpravim na polje. Poženem Hurija v flight idle, vse ok, dvignem v lebdenje OGE, še ok. Poženem s polnim kolektivom proti nebu. Kar lepo je vzpenjal. Na višini kakih 50 m ga prevrnem na hrbet in z več kot 3/4 kolektiva spravim iz backflipa v horizontalni položaj.

Od takrat naprej slišim le še, cuf, cuf, cuf, seveda spet je odklopil. Kolektiv na minimum, ciklik naprej, flare, pristanek tako nežen kot da bi pristajal na kurja jajca. Prvi ever pristanek iz progresivne AR. Verjetno me razumete zakaj še kar pišem s takim navdušenjem, namreč po 5 urah se mi še kar smehlja.

Odnesem zadevico domov, priklopim na USB. Tole sem dobil ven:



Slika




Zadeva ni bila v fail safe, ker sem ga priletel do tal, baterija po diagramih vidno vredu, drugih razlogov pa ni. Stvaren ESC cut off.

Seveda, dnevi so hladnejši in padec voltaže je večji za enako amperažo, kot na topel dan. Poleti mi ni nikoli odklapljal. Na JETI SPIN-u imam nastavljen izklop na 3,2V, torej 5x 3,2V = 16V. #-o

Za tem se poskusil še dve rexy baterije, da sem dobil 6S.



Slika



Opazno sem premlatil ESC in ni odklopil. 90A, med tem ko je relger rated 75A top. Po petih zaporednih backflipih in loopih ni odklopil, vse ok.



Torej, pazljivo z cut off nastavitvami voltaž ko delate v hladnih podogjih z 5S paketi. Vsak dan nove izkušnje.
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Še nekaj mišic na displayu:

temperatura zraka = 0°C
brezveterje
Kraki CF 550 @1630 RPM

Hurricane 550EP = 2630 g
Podvesni tovor = 2400 g
_______________________
Skupna masa = 5030 g

OGE lebdenje = 2/3 kolektiva ~ 8,5° nastavnega kota



Slika


Slika


Slika



Sigurno bi lahko dvignil še dodatni 2 kg ampak potem bi to že precej vplivalo na sposobnsti upravljanja, da ne omenjam koliko bi repni rotor porabil moči, ko kontrira tako močnemu momentu glavnega rotorja. Skratka, preblizu meja nebi hodil, sploh pa ne s kako drago opremo.

Vsekakor se splača obtežiti helikopter in prvo preveriti kako dodatna masa vpliva na maneversko envelopo.

Bi podal še eagletree podatke, ampak sem zaradi čudnega upgrejda firmwara kakih 14 dni bos, saj mora na krajši obisk v USA.
Zadnjič spremenil Phoinix, dne 03 Mar 2008, 22:19, skupaj popravljeno 2 krat.
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

GAUI je dokazal, da je možno helikopter narediti poceni, nekoliko pa uničil te želje pri CNC delih, ki so občutno dražji. Pa se je spet našel nekdo, ki je GAUI-ju dokazal, da je možno narediti tudi CNC dele ceneje. Končno sem dočakal tudi CNC repni del. Zadevice so baje precej natančno izdelane. Repni del je že v moji šoping listi.


http://www.cnchelicopter.com/servlet/th ... Categories
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

GAUI je izdal dva nova zobnika, seveda vzdržljiva kot zadnja nadgrajena serija. S tem je zadovoljil željo uporabnikov po različnih prestavnih razmerjih.

204621 Front Main Gear (50T) Gaui
204622 Front Main Gear (60T) Gaui

še zadnji manjkajoči del CNC glave:

204641 CNC Seesaw Gaui Hurricane 550
Odgovori

Vrni se na Elektro helikopterji