predelava F5J-400 na F5J-7...
Moderator: Pisaneli
predelava F5J-400 na F5J-7...
sam ze nekaj casa razmisljam, da bi uporabil obstojeci model klase 400 za kategorijo 7 celic in sedaj je treba preiti k dejstvu...modeli za prihodnjo sezono so v izdelavi, iscem in ubadam se pa z cenovno ugodnim (light) pogonom in seveda s solidnimi karakteristikami... zavedam se, da se bo v tem primeru treba zanesti tudi na jadranje, ker visina ne bo ekstremna...
tako bi uporabil:
-7 celic GP1100 (vozim lahko obe kategoriji...),
-regler jeti advance 30-40A ali Swing 3000...
-zatakne se pa pri motorju-zunajvrteci (obvezno brez getribe...)
npr. Dancer-pro, Axi, Mega...
skratka zanima me, ce mi lahko kdo svetuje konkreten tip motorja in elise zanj, ki naj bi ga uporabil...
hvala in lp,ivica
tako bi uporabil:
-7 celic GP1100 (vozim lahko obe kategoriji...),
-regler jeti advance 30-40A ali Swing 3000...
-zatakne se pa pri motorju-zunajvrteci (obvezno brez getribe...)
npr. Dancer-pro, Axi, Mega...
skratka zanima me, ce mi lahko kdo svetuje konkreten tip motorja in elise zanj, ki naj bi ga uporabil...
hvala in lp,ivica
Pri tej predelavi pa res ni potrebno zgubljati besed.....
Tule je Miha že vse predlagal
http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.ph ... 3&start=60
cenovno najbolj ugoden je tale
Model Motors - Mini AC 1215/EXTREME cena s reduktorjem je max 130 evrov.....teža kompleta pa komaj 77g
Če samo malo pomisliš že z izborom tega motorja si lažji kot si prej bil....
Pa še najhujše....najmanj enkrat hitreje gre gor.....
A si še sploh upaš izgublati besede.... verjamem pa, da bo tudi tu kar naenkrat cela znanost nastala...kar je pa tudi prav..
Tule je Miha že vse predlagal
http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.ph ... 3&start=60
cenovno najbolj ugoden je tale
Model Motors - Mini AC 1215/EXTREME cena s reduktorjem je max 130 evrov.....teža kompleta pa komaj 77g
Če samo malo pomisliš že z izborom tega motorja si lažji kot si prej bil....
Pa še najhujše....najmanj enkrat hitreje gre gor.....
A si še sploh upaš izgublati besede.... verjamem pa, da bo tudi tu kar naenkrat cela znanost nastala...kar je pa tudi prav..
By Roberto & Motocalc Co. Ltd.:
Mega 16-15-3
Reduktor 4,5 : 1 (Maxon, cosmotech)
Propeler: 15 x 10
Poraba: cca 30 A
Statika: 1300 g +
Vzpenjanje: 10 m/s +
Teža pogona: enaka kot speed 400 s prenosom
V tej smeri razmišljam jaz. Odločitev bo padla, ko bom videl kaj pripravlja konkurenca. Če se bo izkazalo, da bo na tekmah preveč modelov, ki bojo konkurirali samo z močjo pogona, potem ne mislim investirati v ta projekt in se bom udeleževal tekem v tej kategorijo s čisto navadnim F5J-400 setupom, s 7 celicami. Če bo termika bom z mojim modelom vseeno konkurenčen, v slabših pogojih bom pa za številko
Robi Roberto
Mega 16-15-3
Reduktor 4,5 : 1 (Maxon, cosmotech)
Propeler: 15 x 10
Poraba: cca 30 A
Statika: 1300 g +
Vzpenjanje: 10 m/s +
Teža pogona: enaka kot speed 400 s prenosom
V tej smeri razmišljam jaz. Odločitev bo padla, ko bom videl kaj pripravlja konkurenca. Če se bo izkazalo, da bo na tekmah preveč modelov, ki bojo konkurirali samo z močjo pogona, potem ne mislim investirati v ta projekt in se bom udeleževal tekem v tej kategorijo s čisto navadnim F5J-400 setupom, s 7 celicami. Če bo termika bom z mojim modelom vseeno konkurenčen, v slabših pogojih bom pa za številko
Robi Roberto
Ta kombinacija na 7 celic ne bo prav dobra. Tudi meni je ta motor takoj padel v oko, ko sem pa podatke vnesel v motocalc na 7 celic sem bil pa zelo razočaran.belovic napisal/-a:Grega, zanima me na kaksnem modelu (podatki:razpon, teza) in zmogljivosti s tem pogonom... to bila ena od boljsih opcij...
thx,ivica
Robi Roberto
Ja, zadeva ima dejansko na 7 celic premajhno moč. Toka se pa tud ne da povečevati v neskončnost, optimum je tam pri 16A, max. pa ene 20.
Drugač imam pa isti model, kot ga je imel Petrovčič in če se ne motim si Petrovčičovega naredil ti. Krilo s 4x lomom, wingletsi, 3 servoti v krilu.
LP, Grega
p.s. Trenutno zadeva vleče zelo spodobno, da bi pa probaval na 7 celic bi rabil pa celice in en VELIK propeler... Vsaj 14 ali 15 col. Ki ga pa nimam... Ravno tko celic...
Drugač imam pa isti model, kot ga je imel Petrovčič in če se ne motim si Petrovčičovega naredil ti. Krilo s 4x lomom, wingletsi, 3 servoti v krilu.
LP, Grega
p.s. Trenutno zadeva vleče zelo spodobno, da bi pa probaval na 7 celic bi rabil pa celice in en VELIK propeler... Vsaj 14 ali 15 col. Ki ga pa nimam... Ravno tko celic...
Mislim da lahko kratkotrajno racunamo s 30A, vsaj jaz mislim tako. Se pa nagibam k uporabi redutorja. Njegova os je debelejsa kakor na motorju, zato bo bolj vzdrzala "pikanje v piko".
Je pa tukaj ena drzna varianta s potisnim propelerjem, kjer bi nos modela bil narejen trdnostno samo za "pikanje v piko" brez straha za motor.
Pa model? Ja dvotrupc..ni druge...pa kontra obrnjen V rep iz vsakega booma, tako da se repa stakneta skupaj zgoraj.
Cilj mi je vzpenjanje pod 90° nekje 10 do 15 m/s. Je pa res da je treba med vzpenjanjem tudi odpeljati model tja kjer pricakujemo ugodne pogoje za jadranje po koncu motornega casa, tako da sama vertikala ne bo veliko pripopmogla k uspehu...
Zanimivo mi je, ker se spet podajamo v vode, ki se niso raziskane do vseh svojih mej..niti ne vemo koliko smo od te meje oddaljeni. Poslastica za brihtne glavce!
LP Mitja
Je pa tukaj ena drzna varianta s potisnim propelerjem, kjer bi nos modela bil narejen trdnostno samo za "pikanje v piko" brez straha za motor.
Pa model? Ja dvotrupc..ni druge...pa kontra obrnjen V rep iz vsakega booma, tako da se repa stakneta skupaj zgoraj.
Cilj mi je vzpenjanje pod 90° nekje 10 do 15 m/s. Je pa res da je treba med vzpenjanjem tudi odpeljati model tja kjer pricakujemo ugodne pogoje za jadranje po koncu motornega casa, tako da sama vertikala ne bo veliko pripopmogla k uspehu...
Zanimivo mi je, ker se spet podajamo v vode, ki se niso raziskane do vseh svojih mej..niti ne vemo koliko smo od te meje oddaljeni. Poslastica za brihtne glavce!
LP Mitja
Baj d vej, malo za intermezzo.
Pogoni bojo dodelani za doseganje neslutenih višav pri odklopu motorjev.
Pikanju v nulo bo zgleda tudi doterano v desetinko sekunde.
Dečki, kaj bo pa dogajalo tisti čas med odklopom motorja in pristankom?
Če bo šlo tako naprej bo treba na tekmah naročit tudi plesalke, da se mojstri piloti ne bomo dolgočasili, ko bomo čakali, da se nas bojo modeli usmilili in nekako prišli do desete minute nazaj na zemljo
Robi Roberto
Pogoni bojo dodelani za doseganje neslutenih višav pri odklopu motorjev.
Pikanju v nulo bo zgleda tudi doterano v desetinko sekunde.
Dečki, kaj bo pa dogajalo tisti čas med odklopom motorja in pristankom?
Če bo šlo tako naprej bo treba na tekmah naročit tudi plesalke, da se mojstri piloti ne bomo dolgočasili, ko bomo čakali, da se nas bojo modeli usmilili in nekako prišli do desete minute nazaj na zemljo
Robi Roberto
Mitja, vsa čast za izvirnost.....kapo dol...
Nekaj glede pikanja.....jaz sem letos pikal in pikal...vsi ste videli in nič nisem polomil....reduktor pa MVGM za katerega nekateri pravijo da je "nežen"...
Pri teži 600g pikanje ni problem za naše reduktorčke in pogone....ravno tako ni problem s 600g in našimi površinami modelov pristajati 100% v piko, brez pikanja
Problematični so samo F5B modeli z vsemi "krakteristikami" tudi F5B pogonov.....gre za velike krilne obremenitve....alo 1.6 kg z veliko manjšo površino krila.....tak model je na žalost hiter na pristanku in res nebi bil tisti, ki bi pikal.... , modelarji se bodo pač po svoje znašli
Pa kdo pravi da je potrebno leteti take model.....
Če me bo zaneslo v 7-celic, bo samo z modelom F5J-400 in mogoče zamenjavo pogonskega setupa, ki pa bo dejansko samo zamenjava konusa. Ne vidim nobenih težav, samo veliko lažje bo marsikaj....
Pri vsem skupaj si pa predstavljam najmajši strošek, če pač enostavno letimo z F5J-400 še 7-celic....madona 40 sekund je še vedno veliko...
lp, rok
PS. kakorkoli, bodite izvizni, kot Mitja....da nam res ne bo dolgčas, kot pravi Robi
Nekaj glede pikanja.....jaz sem letos pikal in pikal...vsi ste videli in nič nisem polomil....reduktor pa MVGM za katerega nekateri pravijo da je "nežen"...
Pri teži 600g pikanje ni problem za naše reduktorčke in pogone....ravno tako ni problem s 600g in našimi površinami modelov pristajati 100% v piko, brez pikanja
Problematični so samo F5B modeli z vsemi "krakteristikami" tudi F5B pogonov.....gre za velike krilne obremenitve....alo 1.6 kg z veliko manjšo površino krila.....tak model je na žalost hiter na pristanku in res nebi bil tisti, ki bi pikal.... , modelarji se bodo pač po svoje znašli
Pa kdo pravi da je potrebno leteti take model.....
Če me bo zaneslo v 7-celic, bo samo z modelom F5J-400 in mogoče zamenjavo pogonskega setupa, ki pa bo dejansko samo zamenjava konusa. Ne vidim nobenih težav, samo veliko lažje bo marsikaj....
Pri vsem skupaj si pa predstavljam najmajši strošek, če pač enostavno letimo z F5J-400 še 7-celic....madona 40 sekund je še vedno veliko...
lp, rok
PS. kakorkoli, bodite izvizni, kot Mitja....da nam res ne bo dolgčas, kot pravi Robi