Glej mama, brez krtačk ABC
Moderator: Coil
Lepa slikca!
Pri Lehnerju se lepo vidi kako je statorsko jedro na zunanji strani. V jedro so polozene tri tuljave, katere so navite na mizi okoli sablone, potem pa vlozeno v jedro in zapresano. Ko zapresajo nakoncu se zalijejo z lakom ali epoxijem. Epoxi je malo boljsi, ker se ne topi pri malo vecjih temperaturah.
LP Seba
Pri Lehnerju se lepo vidi kako je statorsko jedro na zunanji strani. V jedro so polozene tri tuljave, katere so navite na mizi okoli sablone, potem pa vlozeno v jedro in zapresano. Ko zapresajo nakoncu se zalijejo z lakom ali epoxijem. Epoxi je malo boljsi, ker se ne topi pri malo vecjih temperaturah.
LP Seba
Men slikca nece delat.
Mam pa zdej SP480S z novim navitjem:
18*1 (0,7mm)
Frej: 3900rpm/V, 2,6A
Prop no1: 11A 7,9V 27.000rpm 3417rpm/V izkoristek 86% (nic iskrenja!)
Prop pylon 5,2*5,2: 20A 6V 16.000rpm 2667rpm/V 67% (nastavljena omejitav na 20A na reglerju)
Brez omejitve: 36A 7,2V 17.500rpm 2430rpm/V 61% iskrenje!
Prop pylon 5,5*4,3: 30,5A 7,0V 18.000rpm 2570rpm/V 65% iskrenje
U mini H bo kakih 80% ce smo bol zemlski.Kaki brushless!
Mam pa zdej SP480S z novim navitjem:
18*1 (0,7mm)
Frej: 3900rpm/V, 2,6A
Prop no1: 11A 7,9V 27.000rpm 3417rpm/V izkoristek 86% (nic iskrenja!)
Prop pylon 5,2*5,2: 20A 6V 16.000rpm 2667rpm/V 67% (nastavljena omejitav na 20A na reglerju)
Brez omejitve: 36A 7,2V 17.500rpm 2430rpm/V 61% iskrenje!
Prop pylon 5,5*4,3: 30,5A 7,0V 18.000rpm 2570rpm/V 65% iskrenje
U mini H bo kakih 80% ce smo bol zemlski.Kaki brushless!
kolesarjev.info...najbolša stran o vrhunskem kolesarstvu in drugih dobrih zadevah
Zakaj so BK motorji tako dragi? Pomojem mnenju z njimi dobro služijo tako proizvajalci, še bolj pa trgpvci! Ker je to relativno nova stvar pobirajo smetano! Na žalost to niso izdelki,ki se proizvajajo v velikih količinah in je to tudi razlog za visoke cene. Vendar bo tudi BK motorjem cena padla, vprašanje je le če bodo trgovci na to pristali!!
Prvi izdelek narejen na novi pridobitvi (stružnici). Premer statorja je 22,7 mm. Čaka samo še magnetke in baker.
V pripravi pa je nov, večji model, s premerom statorja 28,5 mm. Z različnimi kombinacijami debelin statorskega paketa in magnetov, bodo motorji imeli od 100 pa do skoraj 500 W.
lp
V pripravi pa je nov, večji model, s premerom statorja 28,5 mm. Z različnimi kombinacijami debelin statorskega paketa in magnetov, bodo motorji imeli od 100 pa do skoraj 500 W.
lp
- Priponke
-
- IMAG0002.jpg (46.67 KiB) Pogledano 18122 krat
-
- IMAG0003.jpg (57.86 KiB) Pogledano 18122 krat
-
- IMAG0001.jpg (48.32 KiB) Pogledano 18122 krat
Danes je "malček" dobil močnejšega brata.
- Priponke
-
- IMAG0011_resize.JPG (46.84 KiB) Pogledano 18623 krat
-
- IMAG0007_resize.JPG (71.12 KiB) Pogledano 18623 krat
-
- IMAG0009_resize.JPG (74.72 KiB) Pogledano 18595 krat
Zadnjič spremenil Slowfly, dne 26 Maj 2005, 20:35, skupaj popravljeno 1 krat.
PRI NAŠTEVANJU SI MIHA POZABIL NA BK MOTORJE CYCLON FRANCOSKEGA PROJZVAJALCA ELECTRONIC.
Cyclon:Nova serija motorjev Cyclon francoskega proizvajalca Electronic Model je bila narejena z enim samim namenom: Elektromotorji, ki bi imeli najboljše razmerje med maso in močjo!
Motorji Cyclon Elite imajo navor običajnih zunanje vrtečih brezkrtačnih motorjev, vendar dosegajo vrtljaje notranje vrtečih brezkrtačnih motorjev. Posebna konstrukcija motorjev ne zahteva posebnih brezkrtačnih krmilnikov.
Za grobo primerjavo proizvajalec podaja podaterk, da so motorji Cyclon do dvakrat močnejši od običajnih zunanje vrtečih brezkrtačnih motorjev pri enaki masi in velikosti.
Motorji iz različic »Elite« imajo že serijsko vgrajen prenos.
Cyclon:Nova serija motorjev Cyclon francoskega proizvajalca Electronic Model je bila narejena z enim samim namenom: Elektromotorji, ki bi imeli najboljše razmerje med maso in močjo!
Motorji Cyclon Elite imajo navor običajnih zunanje vrtečih brezkrtačnih motorjev, vendar dosegajo vrtljaje notranje vrtečih brezkrtačnih motorjev. Posebna konstrukcija motorjev ne zahteva posebnih brezkrtačnih krmilnikov.
Za grobo primerjavo proizvajalec podaja podaterk, da so motorji Cyclon do dvakrat močnejši od običajnih zunanje vrtečih brezkrtačnih motorjev pri enaki masi in velikosti.
Motorji iz različic »Elite« imajo že serijsko vgrajen prenos.
- Priponke
-
- elitemini.jpg (23.09 KiB) Pogledano 18533 krat
Lp, Žiga Debevec
Ja to so getribi ja, Miha pa ni nič pozabil. Če bi bolje pogledal, kdaj je ta tema nastala bi ti bilo jasno, zakaj ni bi ta motor omenjen. Tema je staa več kot 2 leti (mislim da) in takrat še noben k**** ni vedel za to firmo. Vse te firme so se pojavile šele zdaj, ko so uspeško pokradle ideje vseh osnovnih, prvoobstoječih firm, ki izdelujejo BK motorje. Če že govorimo o pozabi...veš koliko je še kitajčkov, ki niso napisano
Jan
P.S:
Sem šel pogledat. Čez 21 dni bo tale tema praznovala 3. leto obstoja! Čestitke tistemu, ki jo je obnovil
Jan
P.S:
Sem šel pogledat. Čez 21 dni bo tale tema praznovala 3. leto obstoja! Čestitke tistemu, ki jo je obnovil