Nabavil sem moj moj prvi (rabljen) štiritakter. Ko sem pokukal noter sem zgrožen ugotovil, da ga je že pričela gristi korozija (malo na rjavo).
Kako naj zaščitim motorje, kateri dalj časa ne bodo v uporabi.
Kako najlaže odstranim zapečeni ricinus a površine ?
Hvala za pomoč.
Da ležaji čez zimo ne bi zarjaveli
Moderator: Mipo
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
Za protikorozijsko zaščito že več let uspešno uporabljam Krown antikorozijsko olje ki se ga dobi v flaškah ali pa v spreju
Z redkim se da motor tudi sčistit. Gostejši pa ostane tam kamor ga nanesemo
Dobi se ga v vseh bolje založenih tehničnih trgovinah in tudi na nekaterih petrolovih črpalkah sem ga že viidel
Z redkim se da motor tudi sčistit. Gostejši pa ostane tam kamor ga nanesemo
Dobi se ga v vseh bolje založenih tehničnih trgovinah in tudi na nekaterih petrolovih črpalkah sem ga že viidel
Re: Da ležaji čez zimo ne bi zarjaveli
O odstranjevanju zapečenega ricinusa sem pisal na :ALEKSANDER napisal/-a:Nabavil sem moj moj prvi (rabljen) štiritakter. Ko sem pokukal noter sem zgrožen ugotovil, da ga je že pričela gristi korozija (malo na rjavo).
Kako naj zaščitim motorje, kateri dalj časa ne bodo v uporabi.
Kako najlaže odstranim zapečeni ricinus a površine ?
Hvala za pomoč.
http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.php?t=5122
LP
A
Čiščenje ricinusa !
Pozdravljeni !
Ricinus je ena talšna čudna stvar..grdo zgleda zapečen pa še pri hlajenju ne pomaga preveč v takšnem stanju. Sem poskušal to in ono pa nič pametnih rezultatov. In ker industrija pač dela po svoje sem malce vrtal in izvrtal !
Sam motor razstavim (enklrat letno..4 taktne in ostanek 2 taktnih) in sestavne dele zmečem v posodo, z vodo in čistilom QMI all purpose cleaner (QMI SD d.o.o.) zadevo nato lepo grejem cca 20 minut na plinu, tako da je vroče in NE vre. Nato vso stvar pustim stat 24ur. Nakar sledi čiščenje z krpico in zobno ščetko....zadeva gre čist lahko !!!
Rezultat .... motor kot NOV !...preverjeno in preizkušeno.
OP. seveda od 10 let starih zapeklin ni pričakovati, da bo aluminij in ostalo bleščeče čisto, ampak več kot 60 % pa gre z lahkoto dol.
Če pa zadevo, kot jaz izvajaš od začetka življenja motorja, je rezultat KOT NOV !
Zadeva ni poceni cca. 4000 sit/liter, toda v 5 letih sem potrošil cca 2 litra !!
Torej je računica....da o dodatku k tekočini za čiščenje modela po letenju niti ne govorim...ni sledu o maščobi in folija dobi lepo zaščito !!!
Recept: 80% vode, 15 %QMI, 5% Metanol.....BOMBA!
Pa lep pozdrav !
Za več info pa na privat message !
Igor
Ricinus je ena talšna čudna stvar..grdo zgleda zapečen pa še pri hlajenju ne pomaga preveč v takšnem stanju. Sem poskušal to in ono pa nič pametnih rezultatov. In ker industrija pač dela po svoje sem malce vrtal in izvrtal !
Sam motor razstavim (enklrat letno..4 taktne in ostanek 2 taktnih) in sestavne dele zmečem v posodo, z vodo in čistilom QMI all purpose cleaner (QMI SD d.o.o.) zadevo nato lepo grejem cca 20 minut na plinu, tako da je vroče in NE vre. Nato vso stvar pustim stat 24ur. Nakar sledi čiščenje z krpico in zobno ščetko....zadeva gre čist lahko !!!
Rezultat .... motor kot NOV !...preverjeno in preizkušeno.
OP. seveda od 10 let starih zapeklin ni pričakovati, da bo aluminij in ostalo bleščeče čisto, ampak več kot 60 % pa gre z lahkoto dol.
Če pa zadevo, kot jaz izvajaš od začetka življenja motorja, je rezultat KOT NOV !
Zadeva ni poceni cca. 4000 sit/liter, toda v 5 letih sem potrošil cca 2 litra !!
Torej je računica....da o dodatku k tekočini za čiščenje modela po letenju niti ne govorim...ni sledu o maščobi in folija dobi lepo zaščito !!!
Recept: 80% vode, 15 %QMI, 5% Metanol.....BOMBA!
Pa lep pozdrav !
Za več info pa na privat message !
Igor
Lepo nam je, a ne !
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
Hvala za nasvete !
Glede na stanje sem se odločil za temeljit poseg.
- najprej sem motor popolnoma razstavil in očistil z namakanjem v nitro. Maščoba gre lepo dol, pa tudi ricinus se da z zobno ščetko lepo odstraniti.
- zamenjal sem ležaje (Milošu hvala za pomoč in nasvete). Ohišje sem segrel v pečici in potem grejo ležaji lepo ven. Dobro je, da je ohišje v tej fazi že očiščeno od rincinusa in pa suho, sicer to lahko iritira občutljiva ženska čutila.
- pri sestavljanju sem dele dobro naoljil z oljem AeroSint (TopModeltehnik).
Motor je kot prerojen. Pridobil sem cca 200 Rpm , in sedaj čaka na nov projekt. Odločil sem se, da bom tako očistil tudi ostale motorje.
Glede na stanje sem se odločil za temeljit poseg.
- najprej sem motor popolnoma razstavil in očistil z namakanjem v nitro. Maščoba gre lepo dol, pa tudi ricinus se da z zobno ščetko lepo odstraniti.
- zamenjal sem ležaje (Milošu hvala za pomoč in nasvete). Ohišje sem segrel v pečici in potem grejo ležaji lepo ven. Dobro je, da je ohišje v tej fazi že očiščeno od rincinusa in pa suho, sicer to lahko iritira občutljiva ženska čutila.
- pri sestavljanju sem dele dobro naoljil z oljem AeroSint (TopModeltehnik).
Motor je kot prerojen. Pridobil sem cca 200 Rpm , in sedaj čaka na nov projekt. Odločil sem se, da bom tako očistil tudi ostale motorje.
Dobro pomislimo kaj bi radi sčistili z motorja odgovor je zažgano olje torej nekaj takega kot imamo v pečici
Torej motor starega ricinusa očistimo zelo preprosto z čistilom za pečice ki ga navadno dobimo v spreju malo posprejamo počakamo speremo če je še kaj ostalo postopek ponovimo čas kolik časa čakamo pa piše na piksni
Torej motor starega ricinusa očistimo zelo preprosto z čistilom za pečice ki ga navadno dobimo v spreju malo posprejamo počakamo speremo če je še kaj ostalo postopek ponovimo čas kolik časa čakamo pa piše na piksni
Preizkušeno deluje. Je pa res, da aluminj po tem postopku potemni. Motor je čist, ne izgleda pa "kot nov". Funkcionalno je motor brezhiben, le izgled malce trpi.MC GAYVER napisal/-a:čistilom za pečice ki ga navadno dobimo v spreju malo posprejamo počakamo speremo če je še kaj ostalo postopek ponovimo čas kolik časa čakamo pa piše na piksni
Mipo