Pozor!
Električni napeljavi in priključkom v visokozmogljivih modelih, kjer tečejo relativno veliki tokovi velja poudariti:
- Žice naj bodo čim krajše! Pri brezkrtačnih pogonih naj ne bo presežena maks. dolžina 25 cm na akumulatorski strani, sicer je možnost uničenja krmilnika zelo velika!
- Čim večji presek kablov (dejansko sredic, debela izolacija še ne pomeni, da je sredica tudi velikega preseka!)
- Uporaba kvalitetnih priključkov z čim manjšo prehodno upornostjo
Priporočam branje:
http://modelarji.com/forum/viewtopic.php?t=695
http://modelarji.com/show.php?id=30
http://modelarji.com/show.php?id=109
Primer spodaj:
16 GP1100 akumulatorjev, kratke žice preseka 4 mm2 in MP Jet 3.5 mm priključki. Akumulatorji so zelo "pomični" in se lahko obrnejo v obe smeri za doseganje optimalnega težišča.
Dejansko bom potem še dodatno optimiziral dolžino žic pri določitvi težišča. Lahko, da bom uporabljal pozicijo na spodnji sliki in žic na akumulatorski strani ne bo potrebno. Priključki bodo neposredno prispajkani na akumulatorje.
Dolžina žic in priključkov!
Dolžina žic in priključkov!
- Priponke
-
- zice2.jpg (23.16 KiB) Pogledano 10737 krat
-
- zice1.jpg (30.96 KiB) Pogledano 10737 krat
Se mi ni hodilo it slikat, upam, da bo skica malo bolj nazorna.
Skratka še eden od načinom razporedive. S tem je rešen problem sicer teoretično krajših kablov, če bi bilo vse inline. Ampak dejansko je tam dostop pod krmilnikom zelo slab in otežkočen. Zato je mogoče bolj priročno razporediti akumulatorski paket "napol". Potem se zadevšna dosti lažje priključi
Skratka še eden od načinom razporedive. S tem je rešen problem sicer teoretično krajših kablov, če bi bilo vse inline. Ampak dejansko je tam dostop pod krmilnikom zelo slab in otežkočen. Zato je mogoče bolj priročno razporediti akumulatorski paket "napol". Potem se zadevšna dosti lažje priključi