Staudacher GS-600
Moderator: akodrun
Bray:
Za servote in sprejemnik imam BEC, ker imam napajanje z LiPo. Za motor pa imam NiMh brez BEC-a
Tale BEC:
http://www.der-schweighofer.at/web/prod ... prodID=443
Ni pa problem v BEC-u, saj sem tik pred padcem delal počasen šolski krog, torej nič takega, kar bi bilo obremenjujoče za serve - posledično za BEC.
Miskolin:
Imaš prav, res ti vse dol pade. Če ga bo kdo hotel odpeljati, ga bom dal, drugače ga bom pa pokrpal. Po ponovnem pregledu sem ugotovil, da popravilo niti ne bo zahtevno. Zanimivo mi je, da je bajonet ostal nepoškodovan. Očitno je večino sile prevzelo podvozje, se je izplačalo, da sem ga navrtal.
Za servote in sprejemnik imam BEC, ker imam napajanje z LiPo. Za motor pa imam NiMh brez BEC-a
Tale BEC:
http://www.der-schweighofer.at/web/prod ... prodID=443
Ni pa problem v BEC-u, saj sem tik pred padcem delal počasen šolski krog, torej nič takega, kar bi bilo obremenjujoče za serve - posledično za BEC.
Miskolin:
Imaš prav, res ti vse dol pade. Če ga bo kdo hotel odpeljati, ga bom dal, drugače ga bom pa pokrpal. Po ponovnem pregledu sem ugotovil, da popravilo niti ne bo zahtevno. Zanimivo mi je, da je bajonet ostal nepoškodovan. Očitno je večino sile prevzelo podvozje, se je izplačalo, da sem ga navrtal.
Lp Matej
Še slika mojga reveža.
Ena noga je odtrgana, ker ne bi smelo biti problem popraviti.
Nosilni stranici za pritrditev motorja sta počeni od tam naprej, ko sem rezal luknje, torej lahko na njiju pritrdim novo škatlo. Zgornja in spodnja sta bili itak samo s trikotno letvijo prilepljeni na trup.
Pokrov motorja bo pa rabil kakšno oplato tkanine odznotraj in odzunaj malo kita in barve. Na srečo ne manjka noben kos. Enako z levim copatkom. Desni je preživel.
Izpuh je doživel majhne aerodinamične popravke - cev je zapigana za par stopinj nazaj. Motor je v celoti ostal nedotaknjen vključno z GFK spinerjem
Če ne bi zmotal, da sem pristal na kolesa, bi verjetno bilo več škode.
Ena noga je odtrgana, ker ne bi smelo biti problem popraviti.
Nosilni stranici za pritrditev motorja sta počeni od tam naprej, ko sem rezal luknje, torej lahko na njiju pritrdim novo škatlo. Zgornja in spodnja sta bili itak samo s trikotno letvijo prilepljeni na trup.
Pokrov motorja bo pa rabil kakšno oplato tkanine odznotraj in odzunaj malo kita in barve. Na srečo ne manjka noben kos. Enako z levim copatkom. Desni je preživel.
Izpuh je doživel majhne aerodinamične popravke - cev je zapigana za par stopinj nazaj. Motor je v celoti ostal nedotaknjen vključno z GFK spinerjem
Če ne bi zmotal, da sem pristal na kolesa, bi verjetno bilo več škode.
- Priponke
-
- mini-P1110666.JPG (76.96 KiB) Pogledano 4677 krat
Zadnjič spremenil mato, dne 12 Maj 2007, 21:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp Matej
Torej BEC je linearni regulator, ki nic ne smeti, kar bi bilo mozno pri kaksnem switcherju...tako da tudi to odpade.
Hmm.....kot je ze rekel nekdo na rcgroups za DX7...
"odlicen izdelek ampak zal nepacno frekvencno podrocje"
Hmm.....kot je ze rekel nekdo na rcgroups za DX7...
"odlicen izdelek ampak zal nepacno frekvencno podrocje"
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
Sploh ni treba, da je taka zadeva na letališču. Lahko je celo zelo daleč. Dovolj je, da letaličše "seka" signal kake linkovske povezave, ki dela na 2,4 GHz. Oddajne moči sicer niso brutalne, uporabljajo pa se zelo usmerjene parabolične antene. V snopu, ki je mimogrede zelo ozek, pa so nivoji signala kar konkretni. Snop signala je lahko tako ozek in oster, da nekaj metrov stran vse deluje brez najmanjše težave. Tudi meritev s skenerjem dosti ne pomaga, saj je na tleh ponavadi vse v redu. Problemi se pojavijo šele na določeni višini, nad snopom, pa je spet vse lepo in krasno. Sicer ne trdim, da je to to, vendar ob preletu takega snopa, tvoj sprejemnik najbrž ni ravno "navdušen", če pa bi slučajno nekaj časa letel vzdolž snopa, ne izključujem možnosti popolne odpovedi komand.
Skušaj se spomniti, kdaj in kje so se motnje pojavljale.
Skušaj se spomniti, kdaj in kje so se motnje pojavljale.
To imas zrihtano v enem popoldnevu. Verjetno bo najdlje trajalo susenje barve.mato napisal/-a:Še slika mojga reveža.
Ena noga je odtrgana, ker ne bi smelo biti problem popraviti.
Nosilni stranici za pritrditev motorja sta počeni od tam naprej, ko sem rezal luknje, torej lahko na njiju pritrdim novo škatlo. Zgornja in spodnja sta bili itak samo s trikotno letvijo prilepljeni na trup.
Pokrov motorja bo pa rabil kakšno oplato tkanine odznotraj in odzunaj malo kita in barve. Na srečo ne manjka noben kos. Enako z levim copatkom. Desni je preživel.
Izpuh je doživel majhne aerodinamične popravke - cev je zapigana za par stopinj nazaj. Motor je v celoti ostal nedotaknjen vključno z GFK spinerjem
Če ne bi zmotal, da sem pristal na kolesa, bi verjetno bilo več škode.
V akcijo.
LP
Da nebi spet zašli v brezplodne znanstvene debate, bi se jaz omejil na tisto kar je bilo o težavah napisano.
Prva ugotovitev- bilo je vedno slabše
Druga ugotovitev-ni bilo vezano na določeno točko med letenjem
Tretja ugotovitev-možno (ampak samo možno) da ni bil preobremenjen BEC
Četrta ugotovitev-BEC ima menda navadno stikalo za vklop ( kot regulatorji za el motorje in podobno) tako stikalo na večji motorni model ne paše, ker je zaradi takih stikal padlo dol že malo morje modelov. Če ima BEC kakšno dodatno varovanje proti odklopu, je ta ugotovitev brezpredmetna.
Peta ugotovitev-težave so se začele, ko si hotel narediti nek manever (ta ugotovitev, je zadosten dokaz, da težav ni iskati v kakih zunanjih motečih dejavnikih, motnjah, snopih ...)
Šesta ugotovitev- da še marsikaj pomembnega ne vem, ker nisem bil tam.
Prva ugotovitev- bilo je vedno slabše
Druga ugotovitev-ni bilo vezano na določeno točko med letenjem
Tretja ugotovitev-možno (ampak samo možno) da ni bil preobremenjen BEC
Četrta ugotovitev-BEC ima menda navadno stikalo za vklop ( kot regulatorji za el motorje in podobno) tako stikalo na večji motorni model ne paše, ker je zaradi takih stikal padlo dol že malo morje modelov. Če ima BEC kakšno dodatno varovanje proti odklopu, je ta ugotovitev brezpredmetna.
Peta ugotovitev-težave so se začele, ko si hotel narediti nek manever (ta ugotovitev, je zadosten dokaz, da težav ni iskati v kakih zunanjih motečih dejavnikih, motnjah, snopih ...)
Šesta ugotovitev- da še marsikaj pomembnega ne vem, ker nisem bil tam.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Pred skoraj dvema letoma sem imel podobno težavo z modelom...šel trikrat v zrak...vsakič so bili simptomi hujši... vse do bridkega konca.
zelo podobno kot v tvojem primeru.
Pa se je potem izkazalo, da niso bile radijske motnje.
viewtopic.php?t=5050
LP Mitja
zelo podobno kot v tvojem primeru.
Pa se je potem izkazalo, da niso bile radijske motnje.
viewtopic.php?t=5050
LP Mitja
Zaradi Ultralajtovega posta sem ponovno pregledal ruševine in prišel do novega odkritja, ki zadeve malo spremeni. Sicer je možno, da je do tega prišlo pri padcu, vendar sem skoraj 95%, da je to vzrok padca.
Zagodla sta jo dva zatiča.
To je ena od redkih stavri, ki je bila že narejena na tem modelu, ko sem ga kupil, pa žal nisem šel preverjati, če je dobro narejena.
Nikoli več ne kupim rabljen model. Pri tem modelu imam same težave zaradi tega
Lep dan vsem skupaj.
Zagodla sta jo dva zatiča.
To je ena od redkih stavri, ki je bila že narejena na tem modelu, ko sem ga kupil, pa žal nisem šel preverjati, če je dobro narejena.
Nikoli več ne kupim rabljen model. Pri tem modelu imam same težave zaradi tega
Lep dan vsem skupaj.
- Priponke
-
- Dva taka zatiča sta vlepljena v krilo in oba sta med letom zlezla iz krila, zato se je le to verjetno prosto sukalo okoli bajoneta.
- mini-P1110670.JPG (50.54 KiB) Pogledano 4923 krat
-
- Evo krivca nesreče.
- mini-P1110669.JPG (67.89 KiB) Pogledano 4923 krat
Lp Matej