p75 eagle

Bojevanja z modeli letal

Moderator: Big A

Odgovori
nace
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Dec 2004, 20:59
Kraj: mojstrana

p75 eagle

Odgovor Napisal/-a nace »

Zanima me če s tem letalom lahko nastopam na tekmah?
Narejen je bil leta 43, naredili pa so 14 primerkov. Zanimiv pa mi je ker ima zelo streamline trup, ter velik razpon 15m. Bo veliko hitrejši od hellcata.

GOOD HUNTING!

Nace
Priponke
p75a_infl.jpg
p75a_infl.jpg (14.11 KiB) Pogledano 4341 krat
p75a_gro.jpg
p75a_gro.jpg (19.05 KiB) Pogledano 4341 krat
Uporabniški avatar
Big A
Dr. Modelar
Prispevkov: 2065
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: p75 eagle

Odgovor Napisal/-a Big A »

nace napisal/-a:Zanima me če s tem letalom lahko nastopam na tekmah?
...
Nace
Seveda.

lp

Andrej
Uporabniški avatar
Stormovik
Trgovina
Prispevkov: 389
Pridružen: 24 Jan 2006, 08:40
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a Stormovik »

Nace...preden pričneš z izdelavo dobro naštudiraj težišče modela! Ta avion je imel krila dobesedno na sredini trupa in utegneš imet težave. Ne vem če se spomniš kobric od bratov Požar? Če me spomin ne vara sta imela kar težave s težiščem, vem da sta dajala v rep standardne servote za višino...

LP Gorazd

P.S. Miloš ali Marko, če sledita temi lahko dasta kak predlog oz. rešitev...
"Moč ni v obrambi, pač pa v napadu!!!!!!"
www.balcore.si
Uporabniški avatar
slo-warhavk
Freak
Prispevkov: 704
Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
Kraj: Hrastnik

Odgovor Napisal/-a slo-warhavk »

=D>

Čestitam na dobri izbiri. Ja težišče bo majhen problem. So pa prave Kobrice, k jih navajaš Gorazd, baje imele zelo slabo lastnost, ko so enkrat padle v kovit, so bile zelo svinske. Ponavadi je šlo letalo do konca.

Nace. Tudi sam sem iskal takšno letalo. Mogoče si ga celo umislim.


LP Darko
Uporabniški avatar
ogrizek
Tekmovalec
Prispevkov: 337
Pridružen: 31 Dec 2004, 11:03
Kraj: Ptuj

letalo

Odgovor Napisal/-a ogrizek »

Pozdravljen
Pred leti sem se zagrel za to letalo vendar me je motilo to kaj pravi Gorazd,ima tudi ogromen smernik in višino pa tudi trup je dokaj debel na sredini,mislim pa da sem opustil zato ,ker je imel dva motorja ali nekako tako.Malo še potipaj dva propa je imel sigurno.
Drugače pa veselo na delo.
L.P.Vlado
hunter
Uporabniški avatar
Big A
Dr. Modelar
Prispevkov: 2065
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Big A »

Preden začneš, ti dam še nekaj predlogov - razpon več kot 12 m in več kot 25m2 površine kril:

Blackburn Skua - 14,07 m
Blackburn Firebrand -
Boeing XF8B-1 - 16,64 m
Consolidated P-30 - 13,38 m
Consolidated PB-2A - 13,38 m
Consolidated-vultee XP-81 - 15,39 m
Fairey Battle - 16,45 m
Fairey Fulmar - 14,14 m
Fairey Firefly - 13,56 m
Hawker Typhoon - 12,67 n
Hawker Tempest - 12,49 m
Mitchubishi A7M Reppu - 14 m
Nakajima Ki-87 - 13,42
Ryan FR-1 fireball - 12,19 m
Westlad Wyvern - 13,42 m
nace
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Dec 2004, 20:59
Kraj: mojstrana

p75 eagle

Odgovor Napisal/-a nace »

Hvala za informacojo andrej!
Smo nekako že pretuhtali želja je bila da bi mel za hec pač samo ameriška letala, v ožjem izboru sta bila samo fireball in eagle, slednji pa je tudi edini od velikih ameriških lovcev ki nima radialnega motorja zato je tudi kaputaža spredaj zelo ozka.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: p75 eagle

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

nace napisal/-a:......ker ima zelo streamline trup, ter velik razpon 15m. Bo veliko hitrejši od hellcata....
Ko boš montiral motor...adijo streamlining....
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Stormovik napisal/-a:Ne vem če se spomniš kobric od bratov Požar? Če me spomin ne vara sta imela kar težave s težiščem, vem da sta dajala v rep standardne servote za višino...

P.S. Miloš ali Marko, če sledita temi lahko dasta kak predlog oz. rešitev...
Oba sva tu.
V čast si štejem, da se še kdo spomni najinih kobic, ki so zelo dobro (in hitro) letele (nazadnje še jeseni 2006 na Ptuju). Problemi pa so bili (so) z dinamičnim kovitom. Rep je resnično blizu kril in nekateri stabilizacijski momenti so zato majhni. Za doseganje težšča je bilo potrebno postaviti standardne servomotorje za višino v rep. Tudi s tema kobrama se da odrezati kakšen trak. Ni pa to zmagovalna kombinacija.

Moje mnenje je, da predlagani model ne bo konkurenčen. Bo pa zanimiv!
Kaj si boš postavil za cilj?

Miloš
Priponke
Pod višinskim stabilizatorjem so vidni servomotorji standardne velikosti.
Pod višinskim stabilizatorjem so vidni servomotorji standardne velikosti.
4 cobre 2.jpg (107.61 KiB) Pogledano 3908 krat
nace
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Dec 2004, 20:59
Kraj: mojstrana

eagle

Odgovor Napisal/-a nace »

Cilj mi je nekej novga sprobat, zanimiv mi je avion tud zato ker ga v izvedbi kombata še nisem videl, kar se pa konkurenčnosti tiče ne morm nč rečt. Bom vidu ko leti, pomoje da bom do crngroba že naredu eno testno serijo.

GOOD HUNTING!

LP nace
nace
Začetnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Dec 2004, 20:59
Kraj: mojstrana

Odgovor Napisal/-a nace »

Ultralajt napisal/-a:Ko boš montiral motor...adijo streamlining....
Ce pa cilinder pa auspuh ven gledata to glih še ne pokvar toka zraka, zna bit še bolje ker se potem motor lepo hladi pa lepše dela.

PS:kok različnih kombat modelov si pa vozu??? [-X
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

nace napisal/-a:
Ultralajt napisal/-a:Ko boš montiral motor...adijo streamlining....
Ce pa cilinder pa auspuh ven gledata to glih še ne pokvar toka zraka, zna bit še bolje ker se potem motor lepo hladi pa lepše dela.

PS:kok različnih kombat modelov si pa vozu??? [-X
No, vozil res nisem še prav nobenega Combat modela! Če bi ga pa imel, bi ga vsekakor letel.

Sem pa bil na dveh tekmah (na eni sem sodil, na drugi sem snemal dogajanje), vem pa, da se spoznam na letala iz druge svetovne vojne, da se spoznam na modelarstvo in predvsem aerodinamiko, tako da sem si upal oglasiti se v tej temi.
Najbolj pa sem se za Combat zanimal, ko je Sašo Babič začenjal s to sceno v Sloveniji.....to je zagotovo pred kakimi sedmimi leti ali več, vendar me ni povleklo noter, ker se mi je takrat zdelo škoda motorja, modela in RV opreme.

Seveda pa star pregovor pravi: "govoriti je srebro, molčati pa zlato!"....in jaz sem ves posrebren, ker nič ne skrivam zase....

Pa brez zamere!

Mitja
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Ta model je že v osnovi kot izdelan za ploščati kovit. Zaradi dolgega nosu se zna precej čudno obnašat po višini, okrog "streamline" se pač moram strinjat z Ultralajtom.
Izpuh in cilinder ne pokvarita zračnega toka? Slika Zaradi turbulence, ki jo ustvari prop po trupu to res ni pretirano opazno.(Streamline, kaj je pa to ena čudna sestavljanka črk? Posebej tam okrog kabine je posrečena in "povsem" odgovarja obliki trupa.)
Še ena ne preveč zanemarljiva. Trup modela sploh ni tanek, je le zelo dolg in zato izgleda vitkejši od ostalih. K uporu seveda pripomore tudi površina trupa in ne le njegov čelni presek. Slednje zelo velja pri modelih gnanih z vlečnim propom.




p.s.

Preden se je pri nas pričelo tekmovat z kombati sem jih že gonil skoz grmovje, obenem se mi zdi, da imam enega največjih naletov z hitrimi modeli pri nas. (Model ki leti z 200 km/h ni ravno med hitrimi, da ne bo nesporazuma.)
To pripominjam le zato, da ne bo kake neumne opazke; nace. Slika
lp
Sašo
Slowfly
Profesor
Prispevkov: 1015
Pridružen: 11 Jun 2003, 19:04
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Slowfly »

Glede na to, da so v dveh vojnih letih, oziroma nasploh naredili celih 14 primerkov, je to moralo biti vrhunsko letalo. 8) :wink:
Uporabniški avatar
Big A
Dr. Modelar
Prispevkov: 2065
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Big A »

Slowfly napisal/-a:Glede na to, da so v dveh vojnih letih, oziroma nasploh naredili celih 14 primerkov, je to moralo biti vrhunsko letalo. 8) :wink:
Letalo je razvijal Fisher - letalski oddelek General Motorsa, ki je avtomobilska tovarna.
Odzvali so se na nujno potrebo po prestrezniku, ki bi se čim hitreje vzpenjal, imel velik akcijski radij in veliko hitrost.
Vzeli so najmočnejši motor, ki je bil takrat na voljo - Allison 24 cilindrov - 2885 KM emergency power (motor je bil sestavljen iz dveh 12 cilindrskih Allisonov V-1710). Da bi pospešili izdelavo, so za zunanje dele kril uporabili kar krila P-40, rep je prispeval SDB Dauntles, podvozje od F4U corsairja.
Prvi prototip je poletel novembra 1943. Pričela so se testiranja in odpravljanje otroških bolezni. Imeli so veliko probelmov - s težiščem, s hlajenjem motorjev, s stabilnostjo, z aileroni itd... Letala tudi niso dosegala zahtevanih performans. Težav niso nikoli odpravili. Izdelali so le majhno število letal, pa še ta se niso prebila preko preizkusnih testov. Oktobra 1944 so proizvodnjo ustavili in se preusmerli na druga, boljša letala.
Odgovori

Vrni se na Combat modeli