GAUI Hurricane 550 / 550CF - Gradnja - KOMENTARJI
GAUI Hurricane 550 / 550CF - Gradnja - KOMENTARJI
Tu lahko objavljate svoje misli, komentarje in predloge, da ne bomo motili preglednosti same teme.
Lp, Jure
Lp, Jure
Zadnjič spremenil Phoinix, dne 10 Jun 2010, 08:16, skupaj popravljeno 5 krat.
Vidim, da gradnja hitro in lepo napreduje... Moram pa reči, da sem velik nasprotnik ARF modelov, kajti prej ali slej je potrebno kaj "šariti" po mehaniki in če model sestavimo iz nule dobimo že lepo predstavo kje,kaj,...
Kakšna pa je kakovost plastičnih delov...paše vse lepo skupaj? Rep je prav takšen kot pri Raptorju... + dodatno nastavljanje zračnosti na sliderju.
Glavne rotorje pa svetujem da menjaš za kakšne GFK ali CFK... se model popolnoma drugače pelje.
Kar tako naprej....
lp,S
Kakšna pa je kakovost plastičnih delov...paše vse lepo skupaj? Rep je prav takšen kot pri Raptorju... + dodatno nastavljanje zračnosti na sliderju.
Glavne rotorje pa svetujem da menjaš za kakšne GFK ali CFK... se model popolnoma drugače pelje.
Kar tako naprej....
lp,S
fly it like u stole it
Če samo pomislim da ta ARF helikopter daje skupaj četica kitajčkov, ki se bore malo sekira, če da kaj skupaj prav ali ne, je to "Almost Ready to F*ck up model".
Drugače pa tako kot si rekel, se seznaniš z modelmo samim, mehaniko in morebitnimi pomankljivostmi.
Sama kvaliteta modela me je presenetila. Vse lepo paše skupaj, trup je zelo tog, v primerjavi z prejšnjim Shogunom je bil shogun iz želeja. Posebej repni rotor me je presenetil. Zračnosti nula. Vseeno pa bi rad videl da bi GAUI izdal še CNC repne dele. Lepo bi dopolnil celoto.
Lesene lopate bodo gor za fazo privajanja in kako akro figuro... če gre ravno kaj narobe Sem pa že bral komentarje kot si napisal ti. Z drugimi lopatami se model popolnoma spremeni. Razmišljam da bi vsaj na rep dal T-rex 600 lopatice. Baje je malo len.
Edino za baterije me nekoliko skrbi. Na trupu so bile mišljene ala 2100 klasa baterij, jaz imam 3700 3S2P. Spodnja baterija bi bila v morebitnemu crashu zelo na udaru. Moram se dokopat do nekaj karbona, potem pa da nareim nov nosilec, ali pa naredim zaščito za baterijo.
Kaj bi priporočali?
Hvala za vzpodbudo! Bom teral dokler ne bo popoln.
Drugače pa tako kot si rekel, se seznaniš z modelmo samim, mehaniko in morebitnimi pomankljivostmi.
Sama kvaliteta modela me je presenetila. Vse lepo paše skupaj, trup je zelo tog, v primerjavi z prejšnjim Shogunom je bil shogun iz želeja. Posebej repni rotor me je presenetil. Zračnosti nula. Vseeno pa bi rad videl da bi GAUI izdal še CNC repne dele. Lepo bi dopolnil celoto.
Lesene lopate bodo gor za fazo privajanja in kako akro figuro... če gre ravno kaj narobe Sem pa že bral komentarje kot si napisal ti. Z drugimi lopatami se model popolnoma spremeni. Razmišljam da bi vsaj na rep dal T-rex 600 lopatice. Baje je malo len.
Edino za baterije me nekoliko skrbi. Na trupu so bile mišljene ala 2100 klasa baterij, jaz imam 3700 3S2P. Spodnja baterija bi bila v morebitnemu crashu zelo na udaru. Moram se dokopat do nekaj karbona, potem pa da nareim nov nosilec, ali pa naredim zaščito za baterijo.
Kaj bi priporočali?
Hvala za vzpodbudo! Bom teral dokler ne bo popoln.
Sem tudi jaz razmišljal kam bi ga lahko dal. Varianta je tudi v trup, tam ko je baterija. Drugače pa, malo proč od gyrota je 8mm jeklena gred, pomojem zelo dobra podpora če pride do prevračanja
Kar se tiče rotirajočih delov, je gyro pod nihajno ploščo, flybar se bo pa moral postavit pod kotom 30° na gred če ga bo hotel zadet - skoraj nemogoče.
Zaenkrat bo še tu, ko bo pa kdo povedal da ga je sklatil, potem ga bom pa prestavljal.
Kar se tiče rotirajočih delov, je gyro pod nihajno ploščo, flybar se bo pa moral postavit pod kotom 30° na gred če ga bo hotel zadet - skoraj nemogoče.
Zaenkrat bo še tu, ko bo pa kdo povedal da ga je sklatil, potem ga bom pa prestavljal.
Omenil si da bi repne rotorje zamenjal z tistimi od T-Rexa 600...kakšno dolžino pa daš lahko max. gor? Če jih boš potreboval se lahko kaj zmeniva, ker bom sam uporabil V-blade in bodo originalni odveč.
Celice so pa res nekoliko "izzivalno" spredaj. Morda ne bi bilo napačno iz karbon plošče narediti neke vrste nosilec-zaščito . In če se boš že "igral" s karbonom bi kakšna extremno lahka plošča pasala tudi za "grund plato", ker kot vidim bo pri trših pristankih utrpelo poškodbe ohišje modela.
Gyro...je defenitivno na udaru, ker imaš flybar pod glavnim rotorjem za razliko od nekaterih modelov, ki ga imajo zgoraj. Pri krešu se zvije v nemogoče oblike...no, za začetek bo O.K., samo bi resno razmišljal o drugi lokaciji. Priporočljivo je da ga, tako kot sprejemnik, držiš stran od "jakega" toka.
lp,S
Celice so pa res nekoliko "izzivalno" spredaj. Morda ne bi bilo napačno iz karbon plošče narediti neke vrste nosilec-zaščito . In če se boš že "igral" s karbonom bi kakšna extremno lahka plošča pasala tudi za "grund plato", ker kot vidim bo pri trših pristankih utrpelo poškodbe ohišje modela.
Gyro...je defenitivno na udaru, ker imaš flybar pod glavnim rotorjem za razliko od nekaterih modelov, ki ga imajo zgoraj. Pri krešu se zvije v nemogoče oblike...no, za začetek bo O.K., samo bi resno razmišljal o drugi lokaciji. Priporočljivo je da ga, tako kot sprejemnik, držiš stran od "jakega" toka.
lp,S
fly it like u stole it
Zaenkrat še ne vem kake so max lopatice, trenutne so 80mm. T600 kuri 95mm ne? Imaš te?
Všečen dizajn.
Nosilec bo zgleda kar iz aluminija, se ne morem dokopat do karbonske ploščice, po katalogu je pa drago za m2 da je kaj.
Na trupu je res veliko placa za izmišljevanje. Ko bo preteklo nekaj vode in me bo strah za gyro bom naredil nosilec, zaenkrat bo pa teh nekaj letov zgoraj. Imaš prav, vidi se marsikaj; kako se flybar lepo da oviti okrog trupa...
EDIT: Sem pravkar izvedel da bi bilo nekoliko požrešno uporabit daljše lopatice, po drugi strani sta pa demo pilota napisala da še zdaleč nista imela polne palice ko sta ga sukala... moja napaka.
Všečen dizajn.
Nosilec bo zgleda kar iz aluminija, se ne morem dokopat do karbonske ploščice, po katalogu je pa drago za m2 da je kaj.
Na trupu je res veliko placa za izmišljevanje. Ko bo preteklo nekaj vode in me bo strah za gyro bom naredil nosilec, zaenkrat bo pa teh nekaj letov zgoraj. Imaš prav, vidi se marsikaj; kako se flybar lepo da oviti okrog trupa...
EDIT: Sem pravkar izvedel da bi bilo nekoliko požrešno uporabit daljše lopatice, po drugi strani sta pa demo pilota napisala da še zdaleč nista imela polne palice ko sta ga sukala... moja napaka.
Da ne bom "smetil" po članku...
Lepo opisana gradnja s poudarkom na "kritičnih" delih. Za gas uporabljaš governor mode ali imaš nastavljeno krivuljo ( koliko %)?
Drugače pa kot vidim iz filmov model pelješ že lepo suvereno naokoli... po repu se pa vrti da je kaj
Obilo letalnih užitkov!
lp,S
Lepo opisana gradnja s poudarkom na "kritičnih" delih. Za gas uporabljaš governor mode ali imaš nastavljeno krivuljo ( koliko %)?
Drugače pa kot vidim iz filmov model pelješ že lepo suvereno naokoli... po repu se pa vrti da je kaj
Obilo letalnih užitkov!
lp,S
fly it like u stole it
Hvala Saphir!
Se trudim čim bol naučit normalno letenje preden se lotim kakih zahtevnih manevrov. Na mojo srečo sta looping in raversman podalška normalnega letenja. Vrti se pa tako, da nimam ravno dobrega filinga ob polnem odklonu. Bo treba doterat instinkt, tu za razmišljanje ni časa
Imam governor za 3D, krivulje sem imel le za testni let. RPM glave je nastavljen med 1750 in 1700, ko "popeni" gre pa malo čez 1900.
Se trudim čim bol naučit normalno letenje preden se lotim kakih zahtevnih manevrov. Na mojo srečo sta looping in raversman podalška normalnega letenja. Vrti se pa tako, da nimam ravno dobrega filinga ob polnem odklonu. Bo treba doterat instinkt, tu za razmišljanje ni časa
Imam governor za 3D, krivulje sem imel le za testni let. RPM glave je nastavljen med 1750 in 1700, ko "popeni" gre pa malo čez 1900.
Vse cene so na okroglo:
Helikopter ~ 300€
Dodatki ~ 160€
Servomotorji ~ 200€
Gyro 401 ~ 100€
Baterija (2x3S) ~ 200€
Sprejemnik SPCM ~ 75€
Baterija za BEC ~ 20€
BEC ~ 20€
Regler in motor sta že v kompletu
Za nekaj € bi sigurno še lahko znižal vsoto če vzameš druge servo motorje.
Za natančne cene se prosim pozanimaj pri MIBO modeli. Fantje ti bodo radi pomagali.
Helikopter ~ 300€
Dodatki ~ 160€
Servomotorji ~ 200€
Gyro 401 ~ 100€
Baterija (2x3S) ~ 200€
Sprejemnik SPCM ~ 75€
Baterija za BEC ~ 20€
BEC ~ 20€
Regler in motor sta že v kompletu
Za nekaj € bi sigurno še lahko znižal vsoto če vzameš druge servo motorje.
Za natančne cene se prosim pozanimaj pri MIBO modeli. Fantje ti bodo radi pomagali.
Regler sem zamenjal ker hocem zanesljivost, pa cetudi ni poceni. Seveda, ce si navajen enega proizvajalca, imas dolocene izkusnje in se potem tezko pripravis na nekaj kar pride s skatlo. Regler, ki je bil prilozen, sigurno deluje v redu, temu so prica mednarodni forumi. Zaenkrat ga na Hurricanu ne bom uporabljal.
Navadil sem se na JETI-ja in ne grem od tega, dokler me ne razocara seveda.
Kako je z lopatami pa naj MIBO odgovarja, nisem na tekocem s tem. Jaz zaenkrat uporabljam 500mm les.
Navadil sem se na JETI-ja in ne grem od tega, dokler me ne razocara seveda.
Kako je z lopatami pa naj MIBO odgovarja, nisem na tekocem s tem. Jaz zaenkrat uporabljam 500mm les.
Ja, se kar nabirajo cikli.
Ves čas sem letel v "Acro" modu (+/-10°), ampak glej ga zlomka, po tem ko sem testiral novo pridobitev mx-22 sem preverjal kako deluje Phase timing... pa sem pustil v "Normal"... nastavljen čas prehoda iz enega v drugega pa 3 sekunde.... veliko premalo da bi kaj več naredil kot to kar sem Že dolgo velja da je za p*zdarijo potrebno to da gre več stvari narobe hkrati... Na napakah se učimo.
Ves čas sem letel v "Acro" modu (+/-10°), ampak glej ga zlomka, po tem ko sem testiral novo pridobitev mx-22 sem preverjal kako deluje Phase timing... pa sem pustil v "Normal"... nastavljen čas prehoda iz enega v drugega pa 3 sekunde.... veliko premalo da bi kaj več naredil kot to kar sem Že dolgo velja da je za p*zdarijo potrebno to da gre več stvari narobe hkrati... Na napakah se učimo.
Pol praviš da sem zaenkrat osamljen primer...
Kje ti je pa crknu da si ga rešu, koliko od tal, hitrost?
Spredaj levo, ta dolga palčka na mx-22. Ne vem kako se je znašla tam. Na srečo sem lebdel pol metra od tal, edina škoda so polomljene sanke... 10€ Zaenkrat se še smejim.
Nisem imel prostora za odreagirat. Ko sem hotel karkoli popravit so bili obrati že tako nizki da sem ga le še pospremu na sanke. Mogoče sem s tem rešu vrteče dele. Novi rep stabilizator se je vsekakor izkazal.
Kje ti je pa crknu da si ga rešu, koliko od tal, hitrost?
Spredaj levo, ta dolga palčka na mx-22. Ne vem kako se je znašla tam. Na srečo sem lebdel pol metra od tal, edina škoda so polomljene sanke... 10€ Zaenkrat se še smejim.
Nisem imel prostora za odreagirat. Ko sem hotel karkoli popravit so bili obrati že tako nizki da sem ga le še pospremu na sanke. Mogoče sem s tem rešu vrteče dele. Novi rep stabilizator se je vsekakor izkazal.
Ponavadi imajo stikal na desni strani... tretje gledano na komando ... sicer pa odvisno kako se navadiš in kaj ti lepše paše
Men je motor crknu na petih metrih tko da sem ga počasi pripeljal na tla ...
repni rotor je samo travco oplazil
Škoda je pa minimalna
Lp
B
Men je motor crknu na petih metrih tko da sem ga počasi pripeljal na tla ...
repni rotor je samo travco oplazil
Škoda je pa minimalna
Lp
B
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Ko letiš dovolj dolgo se zgodi tudi to....meni se je že zgodilo in sem varno pristal... Mašina je tudi nekajkrat crknila ampak v večini primerov je šlo vse lepo z avtorotacijo dol. Tiste najbolj zoprne so ko ti "odreže" mašino recimo med hrbtnim tornadom 1 m od tal.
Zato se je pametno čimprej naučiti avtorotacij saj nam prihranijo precej EUR in niso samo akrobatski "vložek" v programu.
lp,S
Zato se je pametno čimprej naučiti avtorotacij saj nam prihranijo precej EUR in niso samo akrobatski "vložek" v programu.
lp,S
fly it like u stole it
Dvakrat sem imel odpoved repnega rotorja na micro star 400, enkrat mi je motor riknu na Shogunu. V vseh treh primerih sem varno pristal... tokrat pa zgleda ni več neke začetniške sreče
To je dovolj nazoren namig da bo treba začet trenirat avtorotacije. Modela sem se že dodobra navadu, tako da se bom kar lotu tega.
To je dovolj nazoren namig da bo treba začet trenirat avtorotacije. Modela sem se že dodobra navadu, tako da se bom kar lotu tega.