Trening na Floridi

Vse, kar ne spada drugam v čolnarstvu.

Moderatorji: Intruder, A6_quattro

Odgovori
saso
Administrator
Administrator
Prispevkov: 657
Pridružen: 18 Apr 2001, 01:00
Kraj: Ljubljana - Slovenia
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a saso »

Tole sporočilo je še iz prejšnega Foruma od SimonV:

Dan je bil kot narocen, le malce vec vetra bi se prileglo ker je bilo skoraj brezvetrje.
Torej danes je bil zame "zgodovinski" dan, ker sem prvic probal ECO model z brushless motorjem. Stiri leta sem "gural" s krtacnim Lehnerjem, ki se je izkazal za zares vrhunski motor in je bil vreden vsakega stotina. Sedaj ko je koncno odsluzil svoje v Eco modelu se bo preselil v H1 model, upam da se bo tudi tu izkazal tako uspesno kot v preteklih letih....


Za pogon sem uporabil Hopfov motor, regler oz. ce smo bolj slovnicni ,krmilnik hitrosti je Schulzejev Future...pogonske celice so kar "klasicne" Mibo- SANYO RC3000 H. Za prvo voznjo oz. "krst" sem uporabil stiri leta stare Team Orion RC2000, ki so trenutno v bratovem modelu ECO-Start...cas teka 5min, hitrost je taka da "trga gate"...potem za drugi tek uporabim NiMH celice....hitrost je se visja in cas teka celih.....6 minut in 5 s (gladina je bila gladka kot zrcalo). Je pa res da je model ze na robu vodljivosti, saj na ravnini dobesedno leti....potrebno bo se kar nekaj treningov in dela, da bo vse skupaj "spilalo" kot se gre ampak zaenkrat sem vec kot zadovoljen....


LP,Simon


<font size=-1>[ This Message was edited by: sasox on 2001-04-27 22:24 ]</font>
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Simon, komaj cakam, da se pomerimo !!!

Pravilo:
1 km/h visja hitrost = (problemi)^3 :grin:

_________________
Miha Holc
[email protected]

<font size=-1>[ This Message was edited by: mihah on 2001-04-27 22:25 ]</font>
SimonV
Razpravljalec
Prispevkov: 125
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Slovenia;Krašnja

Odgovor Napisal/-a SimonV »

Ja tista "enacba" glede problemov drzi...najvecji problem je stabilnost modela v zavojih, saj so hitrosti ze tako visoke, da je ze najmanjsa napaka usodna--->cesplja,premet,....s spuscanjem gasa v zavojih pa pa ne prides vec dalec...ali pac?

LP,Simon
Odgovori

Vrni se na Razne čolnarske zadeve