povijanje nosilca
Moderator: RLogar
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
povijanje nosilca
Tehnika izdelave ,oziroma povijanje nosilca,je izredno pomembna faza pri izdelavi krila,prav zaradi obremenitve pri nekaterih akro figurah.Tako prinašam slike izdelave za moj nov model : Antonov 3.
- Priponke
-
- IMG_0667.jpg (47.24 KiB) Pogledano 3045 krat
-
- IMG_0668.jpg (33.14 KiB) Pogledano 3045 krat
-
- IMG_0680.jpg (38.85 KiB) Pogledano 3045 krat
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
povijanje nosilca
Slovenska izpeljanka Antonova 3 se v mnogih ozirih razlikuje od Ruskega .
Ko je slednji uporabil za pogon v začetku batne motorje in na koncu turbo-prop(na sliki Tedija),je v slovenski izvedbi znanega konstruktorja in modelarja Antona rojenega v središču Evrope (šiška) model poganjal krtačni motor serije 400.S tem pogonom mu je prinesel model obilo užitkov,kljub temu da je zakuril v dveh letih samo dva. Čas je prinesel tudi spremembo in tako je letošnjega Antonova 1 že poganjal odličen BK kitajske izdelave tako imenovani zunajvrteči BK iz trgovine v Logatcu.Konstrukcijsko se je Antonov 2 izkazal ne Euro pokalu v Hungary,ko je pilot izgubil kontrolo nad letalom,s pomočjo moderatorja na forumu pa mu ga je uspelo po 200 m pikiranja celega privleči nazaj.Antonov 3 pa bo skušal že oponašati Mihata in druge heroje v akro programu F5j-brez meja.
Glede povijanja pa za Ultralajta-s tem načinom ojačitve,me še noben nosilec v dolgih letih ni pusti na cedilu.
Ko je slednji uporabil za pogon v začetku batne motorje in na koncu turbo-prop(na sliki Tedija),je v slovenski izvedbi znanega konstruktorja in modelarja Antona rojenega v središču Evrope (šiška) model poganjal krtačni motor serije 400.S tem pogonom mu je prinesel model obilo užitkov,kljub temu da je zakuril v dveh letih samo dva. Čas je prinesel tudi spremembo in tako je letošnjega Antonova 1 že poganjal odličen BK kitajske izdelave tako imenovani zunajvrteči BK iz trgovine v Logatcu.Konstrukcijsko se je Antonov 2 izkazal ne Euro pokalu v Hungary,ko je pilot izgubil kontrolo nad letalom,s pomočjo moderatorja na forumu pa mu ga je uspelo po 200 m pikiranja celega privleči nazaj.Antonov 3 pa bo skušal že oponašati Mihata in druge heroje v akro programu F5j-brez meja.
Glede povijanja pa za Ultralajta-s tem načinom ojačitve,me še noben nosilec v dolgih letih ni pusti na cedilu.