zanimam se za naslednji avto:
http://www.primusr.com/?p=productsMore& ... :-L--50497
na kaj pa je to saj piše da dobiš zraven tank... ali je na nitro...
hvala za odgovore
začetnik
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
- Bad-Boy24/7
- Začetnik
- Prispevkov: 47
- Pridružen: 06 Apr 2006, 11:52
- Kraj: Kamnik
1:8!grkman napisal/-a:Vse piše.
1:10 offroad
nitro
3,5ccm motor
Jah na hitro...plastik fantastik. Zapleji se do Mantua-model aka. Nebec hobi in se pozanimaj o off-road avtih. V trgovini boš slišal marsikaj in še fizično boš lahko predelal vsak model iz njihove ponudbe.
Kaj ti pa ugaja, ti bo pa večinoma narekovala denarnica!
Pa dober nakup
EDIT: sem šele zdaj opazil, da sploh ne veš kaj kupuješ (ne mislim kot žaljivko). Avto je na "bencin" tako kot nekateri pravijo, zato ti res toplo priporočam, da se oglasiš pri Nebcu, kjer ti bo lepo razložil vse kar je v zvezi z nitro modeli
Jaz imam tak model. To je od Lindingerja za 200 EUR. Sicer vsa čast Nebčevim modelom, ampak ne vem kaj ima za 200 EUR.
Sicer pa je z avtom takole: Ima Carsonov 3,5 nitro motor. Šasija je alu plata, roke so plastične, da se štelat nagibe koles, ne pa stekanja zadnjih koles. Amortizerje se da postaviti v 2 položaja za trdoto in 2 za višino. Bremze so 2 diska (spredaj in zadaj), plastična in lahko po izkušnjah vedno zablokirajo - torej so dovolj močne. Gradnja je solidna, stvari se med vožnjo ne odšraufujejo (razen preslabo prišraufanih - kronično izgubljanje koles). Ob nabavi je 90% sestavljen.
Vozne lastnosti so še kar, najbrž ni za na dirke. Rado mu obrne zadek, čeprav ima motor zadaj, baterije pa spredaj. Zadaj ima tudi tank, ampak tisti ni težak.
Je precej kratko iberzecan - originalno ima na sklopki 13 zob, kar je v redu za teren z original kolesi. Jaz sem kupil tudi rally kolesa (Delko), ki so manjša in cestna. Trenutno imam 15 zob na sklopki, pa je še malo kratek. Razmišljam o 16 ali 17.
Dobi se tudi razna dodatna oprema: osi z zaskočkami za pritrditev rok (namesto vijakov), stabilizatorje, tde fedre itd. (je v manualu). Dobi se tudi rezervne dele, če kaj razbiješ (že nabavil ohišje menjalnika).
Je pa tako, da če si popoln začetnik raje razmisli o elektro buggyju, ker je manj problematičen in ga imaš kje spuščati. Jaz še po 2 mesecih ne vem čisto točno kje naj vozim, elektra pa lahko voziš na majhnih urbanih placih (idealno bi bilo pred NLB na TR3, kjer npr. rolkajo), ker ne ropota in ne vzbuja preveč pozornosti.
Sicer pa je z avtom takole: Ima Carsonov 3,5 nitro motor. Šasija je alu plata, roke so plastične, da se štelat nagibe koles, ne pa stekanja zadnjih koles. Amortizerje se da postaviti v 2 položaja za trdoto in 2 za višino. Bremze so 2 diska (spredaj in zadaj), plastična in lahko po izkušnjah vedno zablokirajo - torej so dovolj močne. Gradnja je solidna, stvari se med vožnjo ne odšraufujejo (razen preslabo prišraufanih - kronično izgubljanje koles). Ob nabavi je 90% sestavljen.
Vozne lastnosti so še kar, najbrž ni za na dirke. Rado mu obrne zadek, čeprav ima motor zadaj, baterije pa spredaj. Zadaj ima tudi tank, ampak tisti ni težak.
Je precej kratko iberzecan - originalno ima na sklopki 13 zob, kar je v redu za teren z original kolesi. Jaz sem kupil tudi rally kolesa (Delko), ki so manjša in cestna. Trenutno imam 15 zob na sklopki, pa je še malo kratek. Razmišljam o 16 ali 17.
Dobi se tudi razna dodatna oprema: osi z zaskočkami za pritrditev rok (namesto vijakov), stabilizatorje, tde fedre itd. (je v manualu). Dobi se tudi rezervne dele, če kaj razbiješ (že nabavil ohišje menjalnika).
Je pa tako, da če si popoln začetnik raje razmisli o elektro buggyju, ker je manj problematičen in ga imaš kje spuščati. Jaz še po 2 mesecih ne vem čisto točno kje naj vozim, elektra pa lahko voziš na majhnih urbanih placih (idealno bi bilo pred NLB na TR3, kjer npr. rolkajo), ker ne ropota in ne vzbuja preveč pozornosti.