Thermik Dream
Thermik Dream
Že nekaj časa si želim imeti malo večji model za jadranje za svojo dušo, pa so me odvračali od te namere pogledi na cenike tako velikih letal.
Ker je bila želja prevelika, žep pa preplitek, sem se odločil, da poiščem tri metersko letalo, ki mi bo na pogled ugajalo, ter bilo cenovno dostopno.
Ko sem našel model Thermik Dream na www strani Modelarstvo Stopar Ptuj, sem opazil, da lahko nabavim cel model v ARC (Allmost Ready to Cover) varianti, in s tem "prvi obrok" kar precej znižam. "Drugi obrok" bo folija in še kake drobnarije, tretji obrok pa servomotorji.
In tako bom počasi do pomladi (no, upam da veliko prej prvič poletim z njim) imel krasen jadralni model!
RAZPON KRIL 3000 mm
DOLŽINA 1470 mm
MASA 2600 g
POVRŠINA KRIL 60,9 dm2
KRILNA OBREMENITEV 42,7 g/dm2
PROFIL SD7012
RC 6 kanalov, 6 x micro servo
POGON MEGA 22/30/2
reduktor 2:1
8 celic 2400 mAh
prop 16 x 8
Cena ARC variante je 43.100 SIT
Cena ARF variante pa 63.600 SIT
http://www.stopar.si/jadralna%20letala/ ... _dream.htm
Danes sem zadevo pripeljal domov, in vam bom tukaj poizkušal model predstaviti.
Pa najprej poglejmo, kako pravzaprav model izgleda, ko je narejen:
A ni lep?!
No, če ga sestavim provizorično, za enkrat izgleda samo takole:
Ker je bila želja prevelika, žep pa preplitek, sem se odločil, da poiščem tri metersko letalo, ki mi bo na pogled ugajalo, ter bilo cenovno dostopno.
Ko sem našel model Thermik Dream na www strani Modelarstvo Stopar Ptuj, sem opazil, da lahko nabavim cel model v ARC (Allmost Ready to Cover) varianti, in s tem "prvi obrok" kar precej znižam. "Drugi obrok" bo folija in še kake drobnarije, tretji obrok pa servomotorji.
In tako bom počasi do pomladi (no, upam da veliko prej prvič poletim z njim) imel krasen jadralni model!
RAZPON KRIL 3000 mm
DOLŽINA 1470 mm
MASA 2600 g
POVRŠINA KRIL 60,9 dm2
KRILNA OBREMENITEV 42,7 g/dm2
PROFIL SD7012
RC 6 kanalov, 6 x micro servo
POGON MEGA 22/30/2
reduktor 2:1
8 celic 2400 mAh
prop 16 x 8
Cena ARC variante je 43.100 SIT
Cena ARF variante pa 63.600 SIT
http://www.stopar.si/jadralna%20letala/ ... _dream.htm
Danes sem zadevo pripeljal domov, in vam bom tukaj poizkušal model predstaviti.
Pa najprej poglejmo, kako pravzaprav model izgleda, ko je narejen:
A ni lep?!
No, če ga sestavim provizorično, za enkrat izgleda samo takole:
- Priponke
-
- Ko sem slikal, mi je menda veter obrnil pendel rep...zato je v takem položaju.
- ThDr-1.jpg (57.23 KiB) Pogledano 19351 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 15 Okt 2006, 20:23, skupaj popravljeno 6 krat.
No pa poglejmo, kaj najdemo v škatli:
Karton je precej debel, tako da ni večjega strahu, da bi se med stransportom kaj potečkalo.
Segmenti krila so vstavljeni med stiroporne ostanke sredic.
Višinski rep in smerno krmilo, sta zapakirana v plastične vrečke.
Trup s smernim stabilizatorjem leži na boku.
Ob stenah škatle so pritrjene vrečke z drobnimi elementi za končno montažo.
Karton je precej debel, tako da ni večjega strahu, da bi se med stransportom kaj potečkalo.
Segmenti krila so vstavljeni med stiroporne ostanke sredic.
Višinski rep in smerno krmilo, sta zapakirana v plastične vrečke.
Trup s smernim stabilizatorjem leži na boku.
Ob stenah škatle so pritrjene vrečke z drobnimi elementi za končno montažo.
- Priponke
-
- Kartonska škatla dimenzij 142 x 37 x 13 centimetrov
- thdr2.jpg (34.38 KiB) Pogledano 19290 krat
-
- Segmenti krila so zaščiteni s stiroporom.
- thdr3.jpg (38.42 KiB) Pogledano 19280 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 18 Sep 2006, 14:00, skupaj popravljeno 1 krat.
in še se najde....
- Priponke
-
- drobni elementi: mizica pendel repa, elementi pritrjevanja krila, pritrjevanja kabine...
- thdr8.jpg (38.47 KiB) Pogledano 19238 krat
-
- rebra trupa, deli mizice za akumulator, prvo rebro za montažo motorja...
- thdr9.jpg (46.33 KiB) Pogledano 19235 krat
-
- vakumirani pokrovi servomotorjev in vložki za njihovo bočno pritrjevanje v krilo
- thdr10.jpg (33.87 KiB) Pogledano 19231 krat
Trup je solidno narejen. S karbonskim rowingom sta ojačani odprtini kabine in pod krilom.
Kabina lepo sede na trup in je seksi
Krilo je tridelno in deljivo. Gradnja je stiro/balza z lesenim krilnim nosilcem. Bajoneti na spojih so jekleni. Detajli so narejeni v redu.
Na stičnih mestih na krilu so rebra iz vezane plošče, tako da so robovi zelo ojačani. Odprtine za vgradnjo servomotorjev zo že izrezkane.
Kabina lepo sede na trup in je seksi
Krilo je tridelno in deljivo. Gradnja je stiro/balza z lesenim krilnim nosilcem. Bajoneti na spojih so jekleni. Detajli so narejeni v redu.
Na stičnih mestih na krilu so rebra iz vezane plošče, tako da so robovi zelo ojačani. Odprtine za vgradnjo servomotorjev zo že izrezkane.
- Priponke
-
- thdr11.jpg (41.23 KiB) Pogledano 19192 krat
-
- THDR12.jpg (29.64 KiB) Pogledano 19179 krat
-
- thdr13.jpg (49.59 KiB) Pogledano 19171 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 18 Sep 2006, 15:14, skupaj popravljeno 1 krat.
Še ne vem!
Če ga bom imel samo za nedeljsko letenje, potem je praktično čisto vseeno...morda AXI 2826...pa bo šlo gor ene 3,5m/s.
TopmodelCZ priporoča motor MEGA 22/30/2 in reduktor 2:1
Sicer pa imam lep hrib in štroma skorajda ne bom potreboval...razen v skrajni sili, če se bo potrebno potegnit iz kake luknje...
Če ga bom imel samo za nedeljsko letenje, potem je praktično čisto vseeno...morda AXI 2826...pa bo šlo gor ene 3,5m/s.
TopmodelCZ priporoča motor MEGA 22/30/2 in reduktor 2:1
Sicer pa imam lep hrib in štroma skorajda ne bom potreboval...razen v skrajni sili, če se bo potrebno potegnit iz kake luknje...
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 19 Sep 2006, 06:09, skupaj popravljeno 1 krat.
Zadnje dni ni bilo časa za gradnjo.
Danes sem se lotil malega zalogaja, pritrjevanja pokrova kabine na trup.
Variant je mnogo, a sem se odločil, da se bom tukaj držal načrta.
Pokrov kabine ima spredaj en jeklen zatič, zadaj pa zapah na vzmet.
Na zgornjem delu kabine sem moral izrezati tanko špranjo, skozi katero gleda ročka zapaha. Z notranje strani pa sem elemente zalepil kar z dvokomponentnim epoksijem, kasneje pa še ojačal s trakcem steklene tkanine.
Zadnji rob kabine, kjer se zatakne zatič zapaha, sem malce zapilil s tanko okroglo pilico, da sem naredil ležišče zanj.
Jutri bom začel likati folijo na krila. Upam, da bo v nedeljo zvečer že kaj bolj konkretnega za pokazati.
Zaenkrat izgleda, da bo gradnja potekala brez težav. V kompletu je menda vse kar rabim. Tudi kosi pašejo en na drugega, tako da bo šlo menda kar hitro naprej.
LP Mitja
Danes sem se lotil malega zalogaja, pritrjevanja pokrova kabine na trup.
Variant je mnogo, a sem se odločil, da se bom tukaj držal načrta.
Pokrov kabine ima spredaj en jeklen zatič, zadaj pa zapah na vzmet.
Na zgornjem delu kabine sem moral izrezati tanko špranjo, skozi katero gleda ročka zapaha. Z notranje strani pa sem elemente zalepil kar z dvokomponentnim epoksijem, kasneje pa še ojačal s trakcem steklene tkanine.
Zadnji rob kabine, kjer se zatakne zatič zapaha, sem malce zapilil s tanko okroglo pilico, da sem naredil ležišče zanj.
Jutri bom začel likati folijo na krila. Upam, da bo v nedeljo zvečer že kaj bolj konkretnega za pokazati.
Zaenkrat izgleda, da bo gradnja potekala brez težav. V kompletu je menda vse kar rabim. Tudi kosi pašejo en na drugega, tako da bo šlo menda kar hitro naprej.
LP Mitja
- Priponke
-
- Zapah stoji na leseni letvici 3x5x20. Preko vsega, sem dal še en sloj steklene tkanine.
- zapah.jpg (29 KiB) Pogledano 11747 krat
-
- Prednji zatič sem pred leplenjem malo obrusil in nahrapavil, da se ne bo mogel zasukati v lepilu.
- prednji zatiÄŤ.jpg (30.32 KiB) Pogledano 11747 krat
-
- Za zapah, je bilo treba izrezati vzdolžni utor na pokrovu.
- zapah kabine.jpg (33 KiB) Pogledano 11747 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 15 Okt 2006, 20:25, skupaj popravljeno 2 krat.
Saj te ne mislim strašiti ampak si kaj pogledal na koledar, zima je tudi vedno bliže Ali je pa žena izvedela za modelarski fond, pa zdaj ni za servote Je pa zelo lep model ,sem ga videl tudi v živo in upam da bo tako tudi letel. Sneg te pa tudi še nikoli ni ustavil, kar tako naprej.
LP Andrej
LP Andrej
Zadnjič spremenil URAN8, dne 22 Sep 2006, 19:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Nedelja!
Likamo krilo
Likamo krilo
- Priponke
-
- zlikano perilo.jpg (21.27 KiB) Pogledano 11304 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 24 Sep 2006, 13:52, skupaj popravljeno 1 krat.
Z "gospodinjskimi opravili" sem sedaj opravil.
Na vrsti je bilo poizkusno lepljenje kosov s selotejpom za prvo slikanje modela, ki se je iz ARC spremenil v ARF
Na vrsti je bilo poizkusno lepljenje kosov s selotejpom za prvo slikanje modela, ki se je iz ARC spremenil v ARF
- Priponke
-
- Hitro slikaj, da mu kaj stran ne odpade !
- poziranje1.jpg (107.8 KiB) Pogledano 11336 krat
-
- Čaka me vrtanje lukenj v trupu za pritrditev kril...tu ne sme priti do napake!
- poziranje2.jpg (113.21 KiB) Pogledano 11326 krat
-
- Sedaj pa tole razdreti narazen in odnesti nazaj v delavnico!!!
- poziranje3.jpg (115.59 KiB) Pogledano 11318 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 24 Sep 2006, 13:46, skupaj popravljeno 2 krat.
Za prekrivanje sem uporabil belo oracover folijo.
Srednji del krila-centroplan sem oblekel z enim kosom folije, ki je obvil cel segment in je preklopni spoj folije samo eden, na zadnjem robu.
Zunanje trapezne dele, pa sem oblekel najprej na spodnji strani, potem pa še po zgornji. Preklopni spoj je spredaj pod nosom profila, ter zadaj na vertikali, kjer pride krilce.
Z repnimi površinami in krilci je bilo "izi", tako da sem bil mimogrede fertik!
Za tečaje krilc in flapov bom uporabil lepilni trak. Morda ga spredaj odrežem s cikcak škarjami, da bo izgledalo kot turbulator
Srednji del krila-centroplan sem oblekel z enim kosom folije, ki je obvil cel segment in je preklopni spoj folije samo eden, na zadnjem robu.
Zunanje trapezne dele, pa sem oblekel najprej na spodnji strani, potem pa še po zgornji. Preklopni spoj je spredaj pod nosom profila, ter zadaj na vertikali, kjer pride krilce.
Z repnimi površinami in krilci je bilo "izi", tako da sem bil mimogrede fertik!
Za tečaje krilc in flapov bom uporabil lepilni trak. Morda ga spredaj odrežem s cikcak škarjami, da bo izgledalo kot turbulator