Ideje, kako napraviti vitlo

Visokozmogljivi tekmovalni modeli jadralnih letal

Moderatorji: Pisaneli, rossi

grega
Razpravljalec
Prispevkov: 148
Pridružen: 15 Avg 2003, 11:47

Odgovor Napisal/-a grega »

Sicer malo pozno (dopust), ampak to je zaganjač, predvidevam da vzet iz traktorja.
sasos
Freak
Prispevkov: 713
Pridružen: 19 Sep 2003, 02:21
Kraj: Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sasos »

Najprej pohvale za izvedbo elektronike...
Tudi kolega dela vitlo podobne velikosti (3kW motor) in ima menda "mehanski" del bolj ali manj ze končan, razmišlja pa še o elektroniki...



grega napisal/-a:Pri 200 A (trenutna zmogljivost) motor razvije moment 7Nm, kar pri osi navijanja laksa premera 4 cm pomeni 350N potega - torej 35 kg.
To še bolj ugibam...a ni pri F3j modelih (ki so recimo pri nas nekakšen sinonim za "vitlanje") sila vleka precej višje? (npr. dva "hrusta" vlečeta preko škripca model, se pravi da je sila na vrvici vsaj 100kg, če ne še precej več?)
majstr
Profesor
Prispevkov: 1445
Pridružen: 22 Jan 2005, 10:05

Odgovor Napisal/-a majstr »

Točno tako! Po FAI pravilniku bi mogli na uradnih tekmah ki štejejo za DP vleči na roke, ampak zaradi pomanjkanja pomočnikov (šleparjev) in smo bili po dogovoru vsi enotnega mnenja da se izvedejo vse F3J tekme na vitlo, vključno z DP. Naša mednarodna tekma ki bo septembra na Letališču v Lescah pa se vleče preko škripca z dvema hrustoma na roke.
Uporabniški avatar
Roberto
Dr. Modelar
Prispevkov: 8648
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:16
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Roberto »

Majstr, če mi ga boš pa ti na roke, potem pa pridem tudi jaz na jesensko F3J tekmo v Lesce. :jumpjump:

Robi
grega
Razpravljalec
Prispevkov: 148
Pridružen: 15 Avg 2003, 11:47

Odgovor Napisal/-a grega »

Včeraj sem zaganjač prvič uspešno zagnal. Regulacija toka dela. Slike sledijo. Upam da bo drug teden že kaj v real:)
sasos
Freak
Prispevkov: 713
Pridružen: 19 Sep 2003, 02:21
Kraj: Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sasos »

Zdaj je minilo skoraj leto več, kot teden...a dela?
Uporabniški avatar
CINX
Profesor
Prispevkov: 1212
Pridružen: 16 Nov 2004, 08:33
Kraj: Poljane nad Šk. Loko
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a CINX »

Roberto napisal/-a:Majstr, če mi ga boš pa ti na roke, potem pa pridem tudi jaz na jesensko F3J tekmo v Lesce. :jumpjump:

Robi
Robi, če prideš, ti ga bom še jez ne sam Majstr 8-[
Uporabniški avatar
CINX
Profesor
Prispevkov: 1212
Pridružen: 16 Nov 2004, 08:33
Kraj: Poljane nad Šk. Loko
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a CINX »

Dons sem si vzel čas in pošvasal stojalo na katero bo pritrjena vitla :lol: Treba ga bo še dat pocinkat, očistit štarter in ga na novo pobarvat, narest vodilo za laks, verjetno bom naredu še dodatno oporo za štarter, da ne bo pri zagonu prihajalo do zvijanja, posledično pa do lufta.

Evo fotke!
Priponke
3.JPG
3.JPG (53.79 KiB) Pogledano 4270 krat
2.JPG
2.JPG (45.31 KiB) Pogledano 4270 krat
1.JPG
1.JPG (51.6 KiB) Pogledano 4270 krat
Zadnjič spremenil CINX, dne 28 Avg 2006, 15:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
CINX
Profesor
Prispevkov: 1212
Pridružen: 16 Nov 2004, 08:33
Kraj: Poljane nad Šk. Loko
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a CINX »

Stojalo se z lahkoto odstrani odviješ šest vijakov in to je to!
Priponke
Pojstelca na katero je privijačen boben vitle!
Pojstelca na katero je privijačen boben vitle!
7.JPG (40.01 KiB) Pogledano 4262 krat
6.JPG
6.JPG (53.46 KiB) Pogledano 4262 krat
5.JPG
5.JPG (47.43 KiB) Pogledano 4262 krat
Uporabniški avatar
Poštar
Začetnik
Prispevkov: 39
Pridružen: 21 Jan 2006, 16:00
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a Poštar »

=D> =D> =D> =D>
benđo
Mitja.A
Razpravljalec
Prispevkov: 72
Pridružen: 16 Avg 2006, 08:37

Odgovor Napisal/-a Mitja.A »

Ploščice so pa Zirconio Terra cobre + bordure Tosca.

Sorry, poklicna deformacija!
Uporabniški avatar
CINX
Profesor
Prispevkov: 1212
Pridružen: 16 Nov 2004, 08:33
Kraj: Poljane nad Šk. Loko
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a CINX »

No evo vitla je skompleterana in danes tudi prvič preizkušena.

Včeraj sem moral dat obnoviti štarter in sedaj res dela kot nov. Vitla nima praktično nobenega upora in je zelo dobro uležajena, kar se še posebaj pozna takrat ko je treba nazaj povleči laks. Boben se ne zaganja ampak se lepo enakomerno vrti. Moč štarterja je 1,4 kW in se mi zdi glede na preprobane vitle ravno prava, sprobal sem jih namreč šest. Tudi patent, ki sem ga kopiral od Venture mkII za zablokeranje vitle se je zaenkrat super obnesu.

Lahko rečem, če bo vse tako delovalo kot je danes, bom kar zadovoljen!!! Brez nesreče pri zvijanju laksa na koncu, ko me je padalo tako užgalo po nogi, da se mi konkretno pozna obroček, je kar utisnjen pod koleno, podpludba, da je kej!!!

Še par slikc!
Priponke
2.JPG
2.JPG (91.03 KiB) Pogledano 3990 krat
1.JPG
1.JPG (98.86 KiB) Pogledano 3990 krat
3.JPG
3.JPG (88.39 KiB) Pogledano 3985 krat
Odgovori

Vrni se na F3B, F3J in F3F