Motor velikosti 600 in 30A regulator hitrosti z prop. 8x3.8
Moderator: alien2108
Motor velikosti 600 in 30A regulator hitrosti z prop. 8x3.8
Kot že v naslovu piše imam konfiguracijo motor velikosti 600 in 30A regulator hitrosti z prop. 8x3.8, osem NiMh 2300mAh baterij v packu, med baterijami in regulatorjem pa je 1.45m dolg kabel s premerom 5mm.
Težave pa so naslednje:
Motor brez propa lepo dela (sem ga že pustil laufati na polnem gasu dokler se niso iztrošile baterije), ko pa mu dodam prop. 8x3.8 pa motor ugasne takoj ko dam gas do konca. Če gas dodajam postopoma oziroma ne na maximalnih vrtljajih se motor (s propelorjem) vrti, če pa hočem potisniti ročico do konca pa ponovno crkne. Aja motorju sem zamenjal polariteto ker je potisni (prav tako sem obrnil eliso) in tok zraka je pravilen (piha tam kjer mora).
Kje sedaj tiči moja težava?
Hvala za pomoč.
Težave pa so naslednje:
Motor brez propa lepo dela (sem ga že pustil laufati na polnem gasu dokler se niso iztrošile baterije), ko pa mu dodam prop. 8x3.8 pa motor ugasne takoj ko dam gas do konca. Če gas dodajam postopoma oziroma ne na maximalnih vrtljajih se motor (s propelorjem) vrti, če pa hočem potisniti ročico do konca pa ponovno crkne. Aja motorju sem zamenjal polariteto ker je potisni (prav tako sem obrnil eliso) in tok zraka je pravilen (piha tam kjer mora).
Kje sedaj tiči moja težava?
Hvala za pomoč.
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem
Znamka regulatorja je Graupner Power v30, 14,4V/30A - če to preračunam je 8X2300=18400mAh kar je enako recimo 19A - torej malce več kot polovica tistega kar bi moral regulator požreti.
Erm stvar je enaka s pravilno polariteto. Aja še to: preden se motor izklopi regulator piskne s kratkim piskom
Erm stvar je enaka s pravilno polariteto. Aja še to: preden se motor izklopi regulator piskne s kratkim piskom
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem
Erm kako bi to rešil?
Kabel je na mestu 20cm pred regulatorjem "pricinjen".
Res bi rad letel in to kmalu (btw: v navodilih piše: Vzemite primerno debele kable za to dolžino, pa sploh ne vem koliko bi bila ta primerna debelina):D
Kabel je na mestu 20cm pred regulatorjem "pricinjen".
Res bi rad letel in to kmalu (btw: v navodilih piše: Vzemite primerno debele kable za to dolžino, pa sploh ne vem koliko bi bila ta primerna debelina):D
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem
1.) Nimaš kaj računat! Če piše 30A, potem prenese 30A! Tak regler ti mora kratkotrajno gnati dva 600 motorja naenkrat.Letme napisal/-a:Znamka regulatorja je Graupner Power v30, 14,4V/30A - če to preračunam je 8X2300=18400mAh kar je enako recimo 19A - torej malce več kot polovica tistega kar bi moral regulator požreti.
Erm stvar je enaka s pravilno polariteto. Aja še to: preden se motor izklopi regulator piskne s kratkim piskom
2.) Polariteta nima veze. Pri nekaterih reglerjih se lepo pokadi iz njih ko jih napačno priklopiš, drugi počakajo na popravek napake.
3.) Išči napako v akuju ali dolžini kablov!
lp
Sašo
Sašo
Od kdaj se pa tako računa?Letme napisal/-a:če to preračunam je 8X2300=18400mAh kar je enako recimo 19A - torej malce več kot polovica tistega kar bi moral regulator požreti.
Kolikor je meni poznano se seštevajo napetosti 8X1,2V=9,6V, kapaciteta- amperaža pa ostane še vedno 2300mAh, ali......?
Lp Rado
Njah kabla se ne da skrajšati - glej Tim 9/10 model F-16 zaradi težišča. Accuji so AA zadevsne - Kaksni bi mogli biti accuji da bi zdrzali @Intruder Bi NiCD zdrzali?
V Timu namrec pise da je letela zadeva z 8 2400mAh accuji.
Pa še to: se da regler kako sprogramirati da ne izklopi pri takem padcu napetosti, vendar pri nižjem? Kako bi "ublažil" padec napetosti pred regulatorjem?
(Novi accuji me bodo ponovno prišli vsaj okoli 6-8kSIT)
EDIT: Sem stestiral krajši kabel do baterije (Tisti od regulatorja do sprejemnika je bil enako dolg) pa isto ugasne. torej so skoraj sigurno accuti narobe :|
EDIT2: Testiral tudi s 7 Sanyo 1100mAh celicami - isto ugasne. Bi lahko bil motor ali pa celo elisa napačna?
V Timu namrec pise da je letela zadeva z 8 2400mAh accuji.
Pa še to: se da regler kako sprogramirati da ne izklopi pri takem padcu napetosti, vendar pri nižjem? Kako bi "ublažil" padec napetosti pred regulatorjem?
(Novi accuji me bodo ponovno prišli vsaj okoli 6-8kSIT)
EDIT: Sem stestiral krajši kabel do baterije (Tisti od regulatorja do sprejemnika je bil enako dolg) pa isto ugasne. torej so skoraj sigurno accuti narobe :|
EDIT2: Testiral tudi s 7 Sanyo 1100mAh celicami - isto ugasne. Bi lahko bil motor ali pa celo elisa napačna?
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem
Problem je v akumulatorju kot so že prej ugibali imaš ti akumulatorje ki
so primerni za napajanje oddajnika ali pa sprejemnika. Za poganjat motor rabiš tokovno zmogljivejše celice kot naprimer GP200AFHR ali GP220SCHR.
tudi male GP1200 ali KAN 1050 bi bile za prvo silo samo bi letelo samo kakih 4 minute. AA
Ko boš imel notri težje celice boš tudi kabel lahko skrajšal za ene pol metra
so primerni za napajanje oddajnika ali pa sprejemnika. Za poganjat motor rabiš tokovno zmogljivejše celice kot naprimer GP200AFHR ali GP220SCHR.
tudi male GP1200 ali KAN 1050 bi bile za prvo silo samo bi letelo samo kakih 4 minute. AA
Ko boš imel notri težje celice boš tudi kabel lahko skrajšal za ene pol metra
šmergl itaq rulz
Torej je krivo oboje? No ja, meni je bilo rečeno da tista dolžina kablov ne vpliva na vse skupaj. Se ena zadeva- ali je mozno da motor na začetku potegne "preveč" štroma potem pa se umiri (nimam namreč vmes vezane varovalke) in bi lahko bil to tisti problem? Za več kot 8 celic pa nažalost nimam polnilca...
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem
Torej probal sem z drugimi tipi celic (tudi s predlaganimi GP 1100) in rezultati so bili sledeči viewtopic.php?t=13019 . Torej zdi se mi, da sem baterije kot krivca izključil, bil bi pa vesel, če bi mi lahko kdo povedal če so še zmeraj krivec - bom pač kupil katere druge.
Pa še to bi rad povdaril - če na roko vrtim motor se čuti kakor da je notranjost jajčasta - ali je to v redu?
Pa še to bi rad povdaril - če na roko vrtim motor se čuti kakor da je notranjost jajčasta - ali je to v redu?
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem
Bi dal se jst svoje mnenje...
regler se mi zdi kar močen (jst imam 25A za 540-tko, pa prop 8*4.5)....no pa to nima veze
en predlog....da daj voltmeter na sponke baterij (vzpotredno) in priključi stvar....videl boš kako hitro se ti stvar seseda...
druga stvar pa če kdo ve, pri kaksni napetosti ta regler izklopi? če imas koga, da ti posodi motor, preveri to pri drugem motorju.
ČE so celice taprave, pol regler izklop edin zarad padca nap, ko se poveča tok... Jst s kontronikam nimam problemov
LP; Rok
regler se mi zdi kar močen (jst imam 25A za 540-tko, pa prop 8*4.5)....no pa to nima veze
en predlog....da daj voltmeter na sponke baterij (vzpotredno) in priključi stvar....videl boš kako hitro se ti stvar seseda...
druga stvar pa če kdo ve, pri kaksni napetosti ta regler izklopi? če imas koga, da ti posodi motor, preveri to pri drugem motorju.
ČE so celice taprave, pol regler izklop edin zarad padca nap, ko se poveča tok... Jst s kontronikam nimam problemov
LP; Rok