Motor velikosti 600 in 30A regulator hitrosti z prop. 8x3.8

Splošna elektro debata

Moderator: alien2108

Odgovori
Uporabniški avatar
Letme
Tekmovalec
Prispevkov: 449
Pridružen: 17 Nov 2004, 11:49
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Motor velikosti 600 in 30A regulator hitrosti z prop. 8x3.8

Odgovor Napisal/-a Letme »

Kot že v naslovu piše imam konfiguracijo motor velikosti 600 in 30A regulator hitrosti z prop. 8x3.8, osem NiMh 2300mAh baterij v packu, med baterijami in regulatorjem pa je 1.45m dolg kabel s premerom 5mm.

Težave pa so naslednje:
Motor brez propa lepo dela (sem ga že pustil laufati na polnem gasu dokler se niso iztrošile baterije), ko pa mu dodam prop. 8x3.8 pa motor ugasne takoj ko dam gas do konca. Če gas dodajam postopoma oziroma ne na maximalnih vrtljajih se motor (s propelorjem) vrti, če pa hočem potisniti ročico do konca pa ponovno crkne. Aja motorju sem zamenjal polariteto ker je potisni (prav tako sem obrnil eliso) in tok zraka je pravilen (piha tam kjer mora).

Kje sedaj tiči moja težava?

Hvala za pomoč.
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem :(
boco
Tekmovalec
Prispevkov: 311
Pridružen: 14 Apr 2006, 16:45
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a boco »

Najprej poiskusi pravilno obrnit polariteto in testiraj zadevo, čeprav mislim, da tiči težava v tvojem regulatorju -prešvoh.
LP
Boco
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Zdravo!



Verjetno je nekje preveč padca in ti regler izklaplja. Krivda je lahko v dolgih kablih ali akuju.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
Letme
Tekmovalec
Prispevkov: 449
Pridružen: 17 Nov 2004, 11:49
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Letme »

Znamka regulatorja je Graupner Power v30, 14,4V/30A - če to preračunam je 8X2300=18400mAh kar je enako recimo 19A - torej malce več kot polovica tistega kar bi moral regulator požreti.

Erm stvar je enaka s pravilno polariteto. Aja še to: preden se motor izklopi regulator piskne s kratkim piskom
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem :(
Uporabniški avatar
Letme
Tekmovalec
Prispevkov: 449
Pridružen: 17 Nov 2004, 11:49
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Letme »

Erm kako bi to rešil?
Kabel je na mestu 20cm pred regulatorjem "pricinjen".


Res bi rad letel in to kmalu (btw: v navodilih piše: Vzemite primerno debele kable za to dolžino, pa sploh ne vem koliko bi bila ta primerna debelina):D
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem :(
Uporabniški avatar
Intruder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2285
Pridružen: 16 Nov 2004, 22:56
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Intruder »

Kakšne velikosti so te celice NiMH 2300? Če so AA, potem tukaj tiči tvoj problem. Takšna velikost ni zmožna dati iz sebe tako velikih moči, napetost pade in regulator izklopi!

Jan

P.S.

Teh 1,45m dolg kabl zna bit kar sumljiva zadeva. Se ne da tega skrajšati?
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Letme napisal/-a:Znamka regulatorja je Graupner Power v30, 14,4V/30A - če to preračunam je 8X2300=18400mAh kar je enako recimo 19A - torej malce več kot polovica tistega kar bi moral regulator požreti.

Erm stvar je enaka s pravilno polariteto. Aja še to: preden se motor izklopi regulator piskne s kratkim piskom
1.) Nimaš kaj računat! Če piše 30A, potem prenese 30A! Tak regler ti mora kratkotrajno gnati dva 600 motorja naenkrat.
2.) Polariteta nima veze. Pri nekaterih reglerjih se lepo pokadi iz njih ko jih napačno priklopiš, drugi počakajo na popravek napake.
3.) Išči napako v akuju ali dolžini kablov!
lp
Sašo
Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2463
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a tornado »

Letme napisal/-a:če to preračunam je 8X2300=18400mAh kar je enako recimo 19A - torej malce več kot polovica tistega kar bi moral regulator požreti.
Od kdaj se pa tako računa?
Kolikor je meni poznano se seštevajo napetosti 8X1,2V=9,6V, kapaciteta- amperaža pa ostane še vedno 2300mAh, ali......?
Lp Rado
Uporabniški avatar
Letme
Tekmovalec
Prispevkov: 449
Pridružen: 17 Nov 2004, 11:49
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Letme »

Njah kabla se ne da skrajšati - glej Tim 9/10 model F-16 zaradi težišča. Accuji so AA zadevsne - Kaksni bi mogli biti accuji da bi zdrzali @Intruder Bi NiCD zdrzali?
V Timu namrec pise da je letela zadeva z 8 2400mAh accuji.

Pa še to: se da regler kako sprogramirati da ne izklopi pri takem padcu napetosti, vendar pri nižjem? Kako bi "ublažil" padec napetosti pred regulatorjem?

(Novi accuji me bodo ponovno prišli vsaj okoli 6-8kSIT) :(

EDIT: Sem stestiral krajši kabel do baterije (Tisti od regulatorja do sprejemnika je bil enako dolg) pa isto ugasne. torej so skoraj sigurno accuti narobe :|

EDIT2: Testiral tudi s 7 Sanyo 1100mAh celicami - isto ugasne. Bi lahko bil motor ali pa celo elisa napačna?
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem :(
Uporabniški avatar
Icoman
Freak
Prispevkov: 624
Pridružen: 23 Nov 2004, 16:10
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Icoman »

Problem je v akumulatorju kot so že prej ugibali imaš ti akumulatorje ki
so primerni za napajanje oddajnika ali pa sprejemnika. Za poganjat motor rabiš tokovno zmogljivejše celice kot naprimer GP200AFHR ali GP220SCHR.
tudi male GP1200 ali KAN 1050 bi bile za prvo silo samo bi letelo samo kakih 4 minute. AA [-X

Ko boš imel notri težje celice boš tudi kabel lahko skrajšal za ene pol metra :D
šmergl itaq rulz
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

@Letme:


Ko boš zamenjal aku boš ugotovil, da moraš močno skrajšat kable.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
Letme
Tekmovalec
Prispevkov: 449
Pridružen: 17 Nov 2004, 11:49
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Letme »

Torej je krivo oboje? No ja, meni je bilo rečeno da tista dolžina kablov ne vpliva na vse skupaj. Se ena zadeva- ali je mozno da motor na začetku potegne "preveč" štroma potem pa se umiri (nimam namreč vmes vezane varovalke) in bi lahko bil to tisti problem? Za več kot 8 celic pa nažalost nimam polnilca...
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem :(
Uporabniški avatar
Letme
Tekmovalec
Prispevkov: 449
Pridružen: 17 Nov 2004, 11:49
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Letme »

Torej probal sem z drugimi tipi celic (tudi s predlaganimi GP 1100) in rezultati so bili sledeči viewtopic.php?t=13019 . Torej zdi se mi, da sem baterije kot krivca izključil, bil bi pa vesel, če bi mi lahko kdo povedal če so še zmeraj krivec - bom pač kupil katere druge.

Pa še to bi rad povdaril - če na roko vrtim motor se čuti kakor da je notranjost jajčasta - ali je to v redu?
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem :(
Uporabniški avatar
racman1
Razpravljalec
Prispevkov: 54
Pridružen: 21 Maj 2006, 14:06
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a racman1 »

Bi dal se jst svoje mnenje...
regler se mi zdi kar močen (jst imam 25A za 540-tko, pa prop 8*4.5)....no pa to nima veze
en predlog....da daj voltmeter na sponke baterij (vzpotredno) in priključi stvar....videl boš kako hitro se ti stvar seseda...
druga stvar pa če kdo ve, pri kaksni napetosti ta regler izklopi? če imas koga, da ti posodi motor, preveri to pri drugem motorju.
ČE so celice taprave, pol regler izklop edin zarad padca nap, ko se poveča tok... Jst s kontronikam nimam problemov

LP; Rok
Odgovori

Vrni se na Splošni pogovori o elektro modelih