Zanima me
Moderator: John
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
Jaz sem imel v lukanu motor speed 600 sp race. je šel okrog 30km/h. če ga boš imel za šolsko tekmovanje je to malce (pre)divji čoln. sem ga sam imel tudi za šolsko tekmovanje in je enih parkrat končal v robu bazena
Naša življenja so podobna sončevi poti. V najtemnejšem trenutku je zaznati obet svetlobe.
V ČASOPISU "THE TIMES", LONDON, 24.12.1984
LRP S8BX Team
V ČASOPISU "THE TIMES", LONDON, 24.12.1984
LRP S8BX Team
Se strinjam. Kot 2. ovrščeni na državnem prvenstvu dalnega leta 2001 (če se ne motim ) ti priporočam čim bolj nežen pogon. Hitrost pri kategoriji MČ nima nobene prednosti. Potrebuješ le zanesljiv pogon ki bo deloval od točke a do točke b. Vsem graditeljem bi predlagal 6V napajanje in Motor S280 6V v kombinaciji z 26mm plastičnim propelerjem Graupner ali pa v skrajnsti S400 6C z istim propom.
Lep pozdrav.
Lep pozdrav.
aja. kolk se spomnim mi je čoln pri prvi vožnji lovil tovariš. ga je tko presenetu, da se je čoln zabil v rob bazena, je vrglo naprej aku pack zlomilo kardan in zabilo motor povsev vrh čolna
Naša življenja so podobna sončevi poti. V najtemnejšem trenutku je zaznati obet svetlobe.
V ČASOPISU "THE TIMES", LONDON, 24.12.1984
LRP S8BX Team
V ČASOPISU "THE TIMES", LONDON, 24.12.1984
LRP S8BX Team
-
- Freak
- Prispevkov: 914
- Pridružen: 02 Dec 2004, 23:38
- Kraj: Mlajtinci
Pogon je bil izbran na podlagi testiranja modelov na OŠ Puconci. Mentor je bil takrat Vunek, ki je pristaš hitre vožnje. Pravi, da je hitrejši čoln manj občutljiv na valove, ki so jih napravili predhodniki.
So pa bili fantje(več!) pripravljeni na lovljenje čolnov na koncu bazena. Imeli so tudi nataknjene kovinske rokavice - mesna industrija.
So pa bili fantje(več!) pripravljeni na lovljenje čolnov na koncu bazena. Imeli so tudi nataknjene kovinske rokavice - mesna industrija.
V mojih časih smo imeli na nosilcu akumulatorjev pritrjen"preklopnik Bled"So pa bili fantje(več!) pripravljeni na lovljenje čolnov na koncu bazena. Imeli so tudi nataknjene kovinske rokavice - mesna industrija.
,če se ga kdo spominja.Tipka stikala je bila naslonjena na rebro,nosilec pa založen z stiroporjen.Ob zaustavitvi je nosilec vrglo naprej ,rebro pa je porinilo stikalo....
Če mi je pravilnik še dovolj znan, imaš pravico počakati, da se voda umiri, tako da načeloma valovi ne bi smeli biti faktor. Hitri čolni so dosti bolj občutljivi na štartu. Sila lepenja med roko in čolnom zna bil na eni strani zanemarljivo večja kakor na drugi, kar prinese, da čoln že ob spustu gre v levo ali desno kljub pravilno naravnanemu krmilu. Sem videl hitre čolne, ki niso bili kaj prida. Fant ki me je premagal je imel v svojei "Luki I" Motor klase S280 in 4,5V Zmajevo BATERIJO in ne akumulatore.
Jan
Jan
Pa še moje mnenje... Če hočeš tekmovati v MČ2 si izberi čim manjši čoln ter daj vanj speed 400 6V in 7 celic GP1100. To je bila moja kombinacija na državnem prvenstvu leta 2006 kjer sem koncal kot podprvak. Čoln sem imel pa vsekakor najhitrejši, vendar ga je preveč metalo v zrak zaradi česar sem izgubil preveč česa... Aja pa moj čes je bil kot se spomnim 3,63s...
rok0191 napisal/-a:Pa še moje mnenje... Če hočeš tekmovati v MČ2 si izberi čim manjši čoln ter daj vanj speed 400 6V in 7 celic GP1100. To je bila moja kombinacija na državnem prvenstvu leta 2006 kjer sem koncal kot podprvak. Čoln sem imel pa vsekakor najhitrejši, vendar ga je preveč metalo v zrak zaradi česar sem izgubil preveč česa... Aja pa moj čes je bil kot se spomnim 3,63s...
tebe se pa še spomnim. takrat sem tudi jst bil v celju (mislim da je bilo to takrat).
Naša življenja so podobna sončevi poti. V najtemnejšem trenutku je zaznati obet svetlobe.
V ČASOPISU "THE TIMES", LONDON, 24.12.1984
LRP S8BX Team
V ČASOPISU "THE TIMES", LONDON, 24.12.1984
LRP S8BX Team
Ne bom odpiral nove teme ker gre itak za enak čoln Luka II. Pred časom sem se odločil da se lotim tega čolna. Zanima me če bo dovolj 170 eur in pa tudi ali potrebujem vodno hlajenje. To 170 eur mislim vso opremo, baterije, daljinec, motor ipd...
Zaenkrat sem se lotil samo izdelave trupa brez kontrol. Slike bom objavil ko bo kakšen napredek, mogoče v novi temi, ker bo nekaj sprememb kot pri Luka II.
Hvala za odgovore.
Zaenkrat sem se lotil samo izdelave trupa brez kontrol. Slike bom objavil ko bo kakšen napredek, mogoče v novi temi, ker bo nekaj sprememb kot pri Luka II.
Hvala za odgovore.
Lp Blaž