Stran 2 od 5
Objavljeno: 02 Dec 2005, 15:03
Napisal/-a Mipo
Za izdelavo "tigerčka" me je navdušil mali modelček, ki sem ga sestavil še v prejšnji državi.
Miloš
Objavljeno: 04 Dec 2005, 22:20
Napisal/-a KamiKaza
Objavljeno: 04 Dec 2005, 22:53
Napisal/-a pegasus
Jup,
comet bi utegnil biti zanimiva igrača za pylonaše po duši ... bi se ga dal prov fejst nabrit ... pa saj je tudi bil narejen za dirko
Objavljeno: 05 Dec 2005, 08:17
Napisal/-a Mipo
Rupert, zdaj si me pa našel. Tole sem videl v živo in iskra tli pod pepelom.
Miloš
večmotorci
Objavljeno: 05 Dec 2005, 15:07
Napisal/-a ogrizek
Pozdrav
Pubeci ,če kdo želi sem pred kretkim kupil načrt za to ptico z razponom 2400cm,na dve desetki,vendar bom dal jaz dva FX-91.
Načrt je detaljni saj ga je cca 50 strani a4 in nekaj a3.
Če ste zainteresirani kakega jurčka za kopije pa je to to samo naročila poberem,da nebi večkrat kopiral.
L.P.Vlado
Objavljeno: 06 Dec 2005, 18:05
Napisal/-a JKSniper
še eno večmotorno "letalo"
...mogoče za dvig večjih jadrilic
Heinkel He.111Z (zwilling)
nekaj podatkov pravega:
POWER PLANT:
Five Junkers Jumo 211F-2/S-2 engines.
JATO rockets could be used on takeoff,
one below each fuselage and one each
side of the central engine.
EMPTY EQUIPPED WEIGHT:
47,400 lb. (21500 kg)
LOADED WEIGHT:
63,052 lb. (28600 kg)
WING SPAN:
116 ft. 1.66 in. (35.4 m)
LENGTH:
55 ft. 9.66 in. (16.4 m.)
WING AREA:
1,587.06 sq. ft. (148 m²)
DISTANCE BETWEEN FUSELAGE
CENTRE LINES:
41 ft. 11.75 in. (12.8 m.)
TOWING SPEED (2x Go.242):
155 mph (250 km/h)
TOWING SPEED (1x Me.321):
137 mph (220 km/h)
MAX. SPEED:
264-270 mph (425-435 km/h)
SERVICE CEILING:
In excess of 32,800 ft. (10000 m.)
OPTIMAL CRUISING ALTITUDE:
9,030 ft. (5800 m.)
in slike:
Iz simulacije IL-2
pa še nekaj slik:
LP!
jure
Objavljeno: 06 Dec 2005, 23:03
Napisal/-a MarE69
A tole beštijo je že kdo "prilimal" v to temo?
spruce goose
Objavljeno: 07 Dec 2005, 15:36
Napisal/-a crt
Hehe, tisti ki so osebno poznali Howarda Hughesa so rekli, da bojda ni bil čist "diht". Tole je nedvomno dokaz
...97.5m čez krila
Objavljeno: 07 Dec 2005, 15:55
Napisal/-a MarE69
crt napisal/-a:Hehe, tisti ki so osebno poznali Howarda Hughesa so rekli, da bojda ni bil čist "diht".
Kdo Howard ali avijon?
Objavljeno: 07 Dec 2005, 16:38
Napisal/-a crt
Howard; za avijon ne vem, verjetno pa je bil, glede na to da se ni potopil na svojem edinem poletu.
BTW, letalo je leseno ne? Sem slišal da je bil na mestu puščavu Mojave na začetku tega stoletja gozd
Objavljeno: 07 Dec 2005, 17:04
Napisal/-a raktivec
crt napisal/-a:Hehe, tisti ki so osebno poznali Howarda Hughesa so rekli, da bojda ni bil čist "diht". Tole je nedvomno dokaz
...97.5m čez krila
Tisti, ki so ga "poznali" misliš. Le zakaj se za vsakega ultra bogatega zemljana govori da ni čist "diht"? Je morda krivo to, da si lahko privoščijo čisto vse, tudi take zadeve, ki jih ostali še sanjat ne upamo? Ali je morda bolj krivo to, kar imaš ti v podpisu?
Ko je on usekal mimo z tem lesenjakom je vedel cel svet, ko pa nekdo od nas navadnih useka mimo za kak milionček ne ve nihče, razen bližnjih, nas pa ta milionček useka neštetokrat bolj kot je Hugesa njegova lesena gos. Pri tem je uboga para vedno zavarovala svoje projekte, pa še pri davkih je privarčeval. Je bil pa res bedak ta Huges!
lp
Sašo
Objavljeno: 08 Dec 2005, 21:56
Napisal/-a crt
Dobro, no nisem tako resno mislil, seveda je bil pameten mož in ga glede tega in njegovih projektov povsem spoštujem. Posebnež je bil zaradi svojega obnašanja, baje je bil (še posebno bolj na koncu) obseden z neke vrste higieno, tako da več let nikogar ni spustil v svojo sobo, ker bi jo tako lahko okužil, spustil ni niti čistilk. Koliko je v teh zgodbicah resnice ne vem, vendar sem jo slišal že iz parih koncev. Seveda pa človeka ne sodim po tem kakršen je bil, vendar po tem kar je za njim ostalo in sem pripombo navrgel bolj tako za zabavo. Konec koncu ni ravno veliko ljudi, ki bi se spuščali v take projekte in za to že moraš biti malo "drugačen", ni nujno v slabem smislu
mimogrede; njegova je bila tudi tista velika ladja, s katero so dvigovali rusko potopljeno podmornico.
Objavljeno: 09 Dec 2005, 10:04
Napisal/-a buffalo
Objavljeno: 09 Dec 2005, 11:38
Napisal/-a miskolin
Tegale si pa lahko kupis in sestavis
ME 323 GIGANT
Spannweite: 1666 mm
Gewicht: 1650 g
Motor: 6xSP280
Steuerung: H,S,M,Q
Hersteller: Graupner
Rumpf: Holz
Flächen: Rippenb.
AusfĂĽhrung Bausatz
kaj pa tale
Objavljeno: 09 Dec 2005, 20:20
Napisal/-a markx
PLANE CANT-ZETA - 70096
Cant Z
Semi Scale Italien 3 engine aircraft used as
a bomber, The Fuselage is laser cut and planked, Foam wings and all the hardware and Decals
SPECIFICATION
Length = 1640mm
Wing span = 2280mm
Motor size =.3 x .45 2st
Weight = 7700grms
Part no 70096 = ÂŁ205.00
PLANE CESSNA 177 - 70075
Objavljeno: 09 Dec 2005, 22:41
Napisal/-a miskolin
...ne vem ce nisem enkrat takegale pri Nebcu videl........ze dolgo nazaj
Objavljeno: 10 Dec 2005, 08:24
Napisal/-a Mipo
miskolin napisal/-a:...ne vem ce nisem enkrat takegale pri Nebcu videl........ze dolgo nazaj
Zelo verjetno. Dobavljal jih je italijanski proizvajalec Avimodelli:
http://www.modelshopbelfast.co.uk/rc%20 ... 0AIRCRAFT/
Mipo
Objavljeno: 10 Dec 2005, 13:40
Napisal/-a King Arthur
Je že kdo vidu tega mustanga? V bistvu sta dva spojena z kvadratnim kosom krila in višinskega krmila. Narejen je bil za dolge patrulje nad Pacifikom. Ime: F/P-82 Twin mustang
Objavljeno: 10 Dec 2005, 15:27
Napisal/-a KamiKaza
lp Rupert
Objavljeno: 10 Dec 2005, 15:38
Napisal/-a KamiKaza
Saj že sploh ne vem, kaj vse skriva moj mlinček
lp Rupert
Objavljeno: 16 Dec 2005, 23:34
Napisal/-a KamiKaza
Objavljeno: 16 Dec 2005, 23:36
Napisal/-a KamiKaza
Objavljeno: 16 Dec 2005, 23:40
Napisal/-a KamiKaza
Ja ja , s ptiči se ni šaliti-tale a 26 je imel v zraku bližnje srečanje s ptico
; preživel nobeden
to je tudi eden od modelov, ki je bil izdelan 2x
lp Rupert
Objavljeno: 17 Dec 2005, 09:54
Napisal/-a Leopard2
Hei......
Ja stric je res lepe avijončke naredu, to ni dvoma.
Zih ma zlo dobro penzijo......
Lep pozdrav
Objavljeno: 17 Dec 2005, 12:43
Napisal/-a Brane