Fotografije večmotorcev

Moderatorji: Mipo, pegasus

Slowfly
Profesor
Prispevkov: 1015
Pridružen: 11 Jun 2003, 19:04
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Slowfly »

Jure, poglej ZS!
Takšno skico v boljši resoluciji, pa lahko dobiš pri meni.
Priponke
Untitled.pdf
(34.19 KiB) Prenešeno 388 krat
KRISTJAN-airman
Začetnik
Prispevkov: 22
Pridružen: 19 Maj 2009, 15:51
Kraj: Cerknica

.....

Odgovor Napisal/-a KRISTJAN-airman »

evo še jst mam neki slik so pa mau bl moderni večmotorci d anebomo ostajal sam u 20 let pa več nazaj :D

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

pa še to bi prašu ma kdo načrt od tistega na predzadnji sliki?? YF-23 black widow??
Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing »

Ko jim pokažeš, kak so dvomotorci fajn, jih začnejo vsi delat :D

Na fotki dva dvomotornjaka z naših koncev - zadaj A320 (1.5m), spredaj moj twinstar iste velikosti, še brez kljuna (se mi še ni dalo pobarvat :oops:)...
Priponke
Copy of IMG_3222.jpg
Copy of IMG_3222.jpg (294.36 KiB) Pogledano 9215 krat
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Uporabniški avatar
skorp_jon
Profesor
Prispevkov: 1329
Pridružen: 09 Avg 2006, 09:02
Kraj: Beltinci

Odgovor Napisal/-a skorp_jon »

A320 je zelo lep, vendar kolesa ima kot traktor :)
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Kako gre Twinstar? Napiši kaj več o njemu (odpri novo temo).

LP
Mipo
Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing »

A320 je samo aerodinamični testni model, da vidimo, ali zadeva z vsemi modifikacijami sploh leti in če, do kakšne teže :)
Pravi model bo iz trsk, krila stiro/balza, impeler, lučke, uvlačljivo podvozje in vse ostale neumnosti, ki pašejo zraven...

Twinstar gre super. Pri teži 3100g ga ženeta 2 SK3542-1000 motorja na 2x 3s3300 zippy-h s kontra vrtečima MA 9x7x3 propelerjema - ki sta premajhna, idealen prop bi bil 10x7x3, ki ju že imam doma in čakata na test - in zadeva leti fenomenalno. Poraba cca 38A/motor poln gas.
Pri polnem gasu sam vzleti po cca 7m, s flaperoni po cca 5metrih. Original 10mm globoke elerone sem vrgel ven in jih zamenjal s 35mm eleron letvicami. Odzivnost je za trainerja čisto predivja, sploh pri polnem gasu, zato ga vozim na 45% expo po eleronih.
Horizontalni let pri slabe pol gasa, pri polnem gasu vzpenjanje cca 60* brez izgube hitrosti. S polno odklonjenimi flaperoni in s palico malo nase je minimalka nižja od klasičnega 6.5cc trainerja in se da zelo dobro natrenirat pristanke, je pa po eleronih slabo občutljiv, zato je treba malo pomagati z motorji.
Kovit je neproblematičen, po 1/4 obrata se sam ulovi, z malo gasa in potegom nase se izvleče brez posebnosti - čisto po šolsko.
Pri pospeševanju oz. dodajanju gasa ni sledu o nagibanju ali zavijanju modela -> točno to, kar sem želel dosežt z uporabo kontra propelerjev.
Koti motorjev gor/dol so tovarniški, levo/desno pa sta oba motorja na 0*.

Na začetku oz. proti koncu gradnje sem se malo bal, da sem s težo butnil čez, pa sploh ni sile. Nameraval sem uporabit manjše baterije, nekaj v rangu 2500mah, s čimer bi zbil še kake 150-200g, pa ne bom, nima smisla. Šlo bi še s kake pol kile dodatne obtežitve, sicer samo scale letenje. S 3300mAh naredim 2 scale starta po 7 minut + pristanek oz. 10 minut "žganja" pa dopolnim cca 2500-2800mAh - idealno.
Hrbtni let gre brez težav s palico malo od sebe, odzivnost po višini je OK.

Je pa model, glede na to da je v principu trainer in za letenje zelo predvidljiv, razmeroma drag, končna cifra se giblje okoli 600€. Veliko bi se dalo prišparati z dvokrakimi propelerji in še več brez kompliciranja s kontra vrtečimi propelerji, ker je izbor primernih motorjev bistveno večji, ravno tako je strošek in časovno zamudno tudi slačenje in ponovno prekrivanje modela, vgradnja pozicijskih in pristajalnih luči itd. Dobršen del odpade tudi na poštnine in vstopne dajatve -> 60$ poštnine za 130$ vreden model, kar ceno iz začetnih 100€ dvigne na 160, 170...

V prihodnosti nameravam namesto originalnega podvozja gor namontirati vzmeteno podvozje na vseh 3 nogah, poštimati nos, dokončati pokrove motornih gondol in nalimati nekaj nalepk. Ni veliko dela, zraven spravit se, je hudič :)


Zagledal pa sem se v H9 twin otterja -> 2040mm čez krila... če bo, bo narejen po istem principu -> elektro kontra vrteči 3-kraki propi.
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Hvala za opis. Čestitke! Pričakujemo nove modele v novih poročilih.

Mipo
Odgovori

Vrni se na Večmotorni letalski modeli