Stran 1 od 1

Regulator motorjev mater-slave

Objavljeno: 26 Nov 2011, 22:17
Napisal/-a wind
Namen imam delati dvomotorno letalo. Motorji so nabavljeni. Sedaj bi pa rabil nek regulator, ki bi meril obrate na enemu motorju drugi pa bi imel natanko iste.

L.P. Matej

Objavljeno: 27 Nov 2011, 11:50
Napisal/-a T0RN4D0

Re: Regulator motorjev master-slave

Objavljeno: 29 Jan 2012, 13:51
Napisal/-a robar
Zdravo.
Ko sem videl, kakšne imaš želje, sem se spomnil na podoben problem, ki smo ga imeli v službi z dvema velikima enosmernima motorjema. Na prvem je bil montiran taho generator, ki je dajal željeno vrednost za drugega. Kombinacija se ni obnesla, ker so obrati drugega motorja preveč nihali. Potem smo vezavo spremenili tako, da sta oba regulatorja delala paralelno z isto željeno vrednostjo. Rezultati so bili boljši in tako stroj še danes deluje. Verjetno je to tudi zate prava rešitev. Po mojem mnenju bi rabil samo neko vezje, ki bi imelo 1 vhod za hitrost in 2 izhoda, pri tem pa bi se lahko vrednost enemu izhodu spreminjala za kakih +/- 10%. S tem bi popravil razliko med enim in drugim pogonom, če bi se slučajno pojavila.
LP
Robar

Re: Regulator motorjev mater-slave

Objavljeno: 29 Jan 2012, 14:01
Napisal/-a T0RN4D0
Ne rabiš _natanko_ istih obratov. For all intents and purposes se identične komponente enako povezane dovolj podobno obnašajo da ne rabijo dodatnega usklajevanja.

Re: Regulator motorjev mater-slave

Objavljeno: 31 Mar 2012, 18:41
Napisal/-a Mipo
wind napisal/-a:Namen imam delati dvomotorno letalo. Motorji so nabavljeni. Sedaj bi pa rabil nek regulator, ki bi meril obrate na enemu motorju drugi pa bi imel natanko iste.

L.P. Matej
O kakšnih motorjih pa tukaj pišeš? Elektro, metanol, bencin?

Re: Regulator motorjev mater-slave

Objavljeno: 01 Apr 2012, 08:47
Napisal/-a Melly
Če imaš elektro motorje je dovolj, da vsak krmilnik povežeš na svoj kanal. En na kanal za plin, drugega pa na kanal, katerega zmiksaš s plinom. S spreminjanjem miksa pa reguliraš obrate na drugem motorju.

Je pa prvi pogoj, enaka motorja in krmilnika in elisi, drugi pogoj pa je enake nastavitve krmilnikov, predvsem pa enaka nastavitev "hoda" signala. Torej t.i. "end point" signala na krmilniku.

Imel sem dve letali z dvema motorjema (no eno je imelo dve elektro turbini) in iz izkušenj ti povem, da se ob enakih vhodnih signali vrtijo precej enako. Lahko pa jih v zraku sinhroniziraš na "uho".