
Gre za semi-scale model pravega letala, ki leti pri British Airways pod registracijo G-BZFP. Nekaj dobrih slik sem našel tu, tu in tu. Google med drugim najde tudi poročilo o incidentu, ki ga je doživelo to letalo.
Model je večinoma opremljen s kitajsko opremo: motorja, krmilnika, bec in servoti. Servoti so upravičili svojo ceno, saj je tisti za višino crknil koj, ko je model naredil nekih 10m po travi


Trava je nagajala tudi vodljivemu nosnemu kolesu, ki se je prehitro postavil pravokotno na smer vzleta ...
Zato več vtisov o letenju, ko bo model dejansko poletel (upam da bo pripravljen za Lesce), medtem pa nekaj vtisov o sami izdelavi. Na rcgroups je bilo precej povedanega o prvih verzijah tega modela in njegovega pakiranja. Krilo ima rahel v lom, pakiranje pa je bilo pripravljeno za ravno krilo, tako da je prva serija kompletov prišla s poškodovanim ali celo zlomljenim krilom

Presenetilo me je, da je model z mojo konfiguracijo skoraj v težišču že brez pogonske baterije, zato je za moj okus kadička zanjo vlimana preveč naprej. Opremljena je tudi z 20A avtomobilsko varovalko, skozi katero naj bi speljal tok. Nenavadna in ob uporabi beca celo nevarna domislica. Moje meritve so sicer take: oba motorja ob polnem plinu skupaj vlečeta 27A na 3S, vsi servoti ob maksimalnem miganju in bremzanju pa 1.6A, tako da 3A bec zadostuje. Masa znaša okrog 1600g, odvisno od uporabljene baterije. Prvi štarti bodo z FP evo lite 2Ah, kasneje pa planiram uporabo FP evo20 5Ah in lete prek 20min
