twin star

Moderatorji: Mipopegasus

Odgovori
Uporabniški avatar
Multijet
Tekmovalec
Prispevkov: 339
Pridružen: 24 Mar 2008, 14:48
Kraj: Šentjernej

twin star

Odgovor Napisal/-a Multijet » 12 Apr 2008, 16:53

kupil sem twin starja pa me zanima kakšna je največja baterija lipo ki jo lahko dam v avion da ne bo pretežak model?
Kdor ne leti sploh ne živi!!!!

Uporabniški avatar
Aleks
Tekmovalec
Prispevkov: 435
Pridružen: 27 Avg 2005, 19:09

Odgovor Napisal/-a Aleks » 12 Apr 2008, 17:47

3S 2500 - ni problem teža, temveč napetost na 6V speed 400 motorjih. Ne smeš predolgo tiščati na polno.

Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly » 12 Apr 2008, 23:05

Z originalnimo motorji do max 500g težko baterijo. Za test sem imel 8 celic 4200 nimh teža točno 500g. Sedaj imam 2 x BK motor, letim z 3s2500, razmišljam o dvakrat 3s 2500 (vsaka 180g).
lp Melly

Aj em bak!

Pulti za oddajnike.
http://forum.modelarji.com/viewtopic.php?f=64&t=71649

Uporabniški avatar
Multijet
Tekmovalec
Prispevkov: 339
Pridružen: 24 Mar 2008, 14:48
Kraj: Šentjernej

Odgovor Napisal/-a Multijet » 13 Apr 2008, 13:28

Jst mam 2500 3s 30c
mislim da nebi smel bit pol problem ali je lahko kaj narobe y regulatorjem(32a)hvala za odgovore
Kdor ne leti sploh ne živi!!!!

Uporabniški avatar
Multijet
Tekmovalec
Prispevkov: 339
Pridružen: 24 Mar 2008, 14:48
Kraj: Šentjernej

?

Odgovor Napisal/-a Multijet » 13 Apr 2008, 16:29

kaj pa regulator moj je originalen 32a sam nč ne piše gor da je ze lipo-je.lahk vozm useeno?blaž
Kdor ne leti sploh ne živi!!!!

Uporabniški avatar
Perx
Začetnik
Prispevkov: 46
Pridružen: 11 Mar 2008, 15:39
Kraj: Tržič

Odgovor Napisal/-a Perx » 13 Apr 2008, 19:13

Če tvoj regulator tudi v resnici nima li-po podpore, potem je stvar sledeča. Uporabljaš ga v kombinaciji z li-po baterijami seveda lahko. Najbrž pa regulator nima funkcije odklopa motorja pri nizki voltaži. To v praksi pomeni, da bo treba pristajat z veliko rezerve, če nočeš uničit/preveč izpraznit celic.

Sem to nekaj časa prakticiral na easystarju ter vmes dostikrat pristal ter z voltmetrom pomeril, če je še varno za en krog. Potem pa prenehal z letenjem pri cca. 3.6V na celico.

:) Peter
Foam is just german for fun!

Uporabniški avatar
Multijet
Tekmovalec
Prispevkov: 339
Pridružen: 24 Mar 2008, 14:48
Kraj: Šentjernej

Odgovor Napisal/-a Multijet » 14 Apr 2008, 18:23

Hvala za odgovor .ja nč poltlej bom mogu pa še jst merkat d jih noum preveč spraznu.če ne3 bom mogu pa kupet drug regulator kot zgleda. #-o
Kdor ne leti sploh ne živi!!!!

Uporabniški avatar
Gladiac
Profesor
Prispevkov: 1266
Pridružen: 15 Jun 2010, 16:47
Kraj: Smlednik

Re: twin star

Odgovor Napisal/-a Gladiac » 28 Jan 2013, 23:28

Uf že dolg noben ni tuki pisu ampak bom vseen prašu :D

Kako je pri tem modelu s smerjo vrtenja motorjev?
Načeloma mi je blo rečen da se morta vrtet v kontra smer - se pravi en levo en desno.
Na nekaterih slikah pa gledam, da naj bi se vrtela v isto smer, vsaj po propih sodeč.

In kako je z nakloni v enem ali drugem primeru.

Hvala in upam, da še kdo spremlja to temo :D

LP
http://www.onedrone.com - vse za fpv/uav... :D
http://www.patron.si - Spletna trgovina s pripomočki za vaš avto, dom, računalnike, ovitki za telefone
http://www.kopterworx.com Aerial solutions ... :D
http://www.lipo.si GensAce - Izbira Prvakov :)

oldtimer 65
Razpravljalec
Prispevkov: 156
Pridružen: 14 Jul 2012, 14:10
Kraj: Ljubljana

Re: twin star

Odgovor Napisal/-a oldtimer 65 » 10 Feb 2013, 00:03

Ti tale posnetek kaj pomaga... http://www.youtube.com/watch?v=cvGBQvczUnQ :whistle: ?
Priponke
dvomotorc.jpg
dvomotorc.jpg (52.74 KiB) Pogledano 4344 krat

Odgovori

Vrni se na