Zdravo!
Kupil sem rabljenga LRP S18BX na Nitro in motor sprva ni vžgal, nato sem nastavil igle na tovarniške nastavitve in zadeva je vžgala, po parih krogih po vrtu sem ga ugasnil in izmeril temperaturo pri svečki (skoraj 130 C)
Ko se je ohladil in sem ga hotel ponovno zagnat sm vgotovol da se motor težje zavrti čez zgornjo max pozicijo (večja kompresija, če svečko odšraufan gre čisto na lahko) in tudi ušgat mi ga ni ratalo...
Prvo sm posumil mešanco goriva: Jets- 74% akohol 10% lube 16% nitro
In drugo da ima motor za sabo že 3,5 litra goriva kar je baje dosti...
Na 2 nemških straneh sem videl da so motorčki za ta buggy znižani iz 114€ na 25€, so mogoče šli iz proizvodnje in se kmalu ne bo več dobilo kosov? ali so kosi več ali man kompatibilni med sabo?
Po vožnji je WD 40 dober nadomestek za after run olje?
LRP S18BX problem z motorjem, rezervni kosi...
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
WD40, ki je na bazi petroleja ne uporabljaj kot sredstvo za konzerviranje in zaščito po vožnji. Ima namreč slabo lastnost, da izpere še tisto malo masnosti iz goriva, ki je ostalo in izpari. Moji ladijski modelarski kolegi so se že ''nasankali'' z WD-jem.
Za konzervacijo uporabi CROWN ali kakšen podoben sprej, ki imam tudi mazalne lastnosti. V ponudbi jih najdeš pod raznimi komercijalnimi imeni v vseh tehničnih trgovinah, bencinskih servisih.......... Če boš vprašal za ''tekočo mast v spreju'' ti bodo že ponudilo pravo reč.
ahko uporabiš tudi olje za šivalne stroje, saj je brezkislinsko in je primerno za daljše konzerviranje, sploh po končani sezoni.
Če ne verjameš tem nasvetom pač uporabi AFTER RUN olje, ki ga ima vsaka boljša modelarska trgovina. Lastnost teh olij je brezkislinska osnova, zato so primerni in priporočljiva za daljše konzerviranje.
Za konzervacijo uporabi CROWN ali kakšen podoben sprej, ki imam tudi mazalne lastnosti. V ponudbi jih najdeš pod raznimi komercijalnimi imeni v vseh tehničnih trgovinah, bencinskih servisih.......... Če boš vprašal za ''tekočo mast v spreju'' ti bodo že ponudilo pravo reč.
ahko uporabiš tudi olje za šivalne stroje, saj je brezkislinsko in je primerno za daljše konzerviranje, sploh po končani sezoni.
Če ne verjameš tem nasvetom pač uporabi AFTER RUN olje, ki ga ima vsaka boljša modelarska trgovina. Lastnost teh olij je brezkislinska osnova, zato so primerni in priporočljiva za daljše konzerviranje.
Lp Rado
Motor pali in tudi temperaturo sem znižal na okoli 90 C, tko da je še placa za povečat moč...
Po končani vožnji sem med pihanjem s kompresorjem opazil da je zvita sprednja leva pogonska gred (na bunkici ki gre v diferencial je manjkal zatič in je bunka drzsala po plastiki in se zvila) Ni mi pa jasno kako se leahko to zgodilo razen če ni že prej nanjkal zatič.
Na mantuini strani se ne znajdem najbolj, kaj so deli za LRP shark 1:18 in S18BX enaki (razen motorja in bremze) in če paše motor in bremza od LRP Monster trucka 1:18 Nitro gor?
Po končani vožnji sem med pihanjem s kompresorjem opazil da je zvita sprednja leva pogonska gred (na bunkici ki gre v diferencial je manjkal zatič in je bunka drzsala po plastiki in se zvila) Ni mi pa jasno kako se leahko to zgodilo razen če ni že prej nanjkal zatič.
Na mantuini strani se ne znajdem najbolj, kaj so deli za LRP shark 1:18 in S18BX enaki (razen motorja in bremze) in če paše motor in bremza od LRP Monster trucka 1:18 Nitro gor?