Zdravo!
Čestitke za novo pridobitev!
Naj te dolgo navdušuje!
Imel sem priložnost spoznati oba brata Bruckner (Nils in Peer) pred nekaj leti na tekmi v Salzburgu. Takrat sta letela s predhodnikom LIMITED; Sta izjemno prijazna fanta. Zanimivo je, da oba letita trenutno z Yamadami, prej pa sta na elektro.
Nils je uspešnejši in bo reprezentant Nemčije v 2017.
Glede na podatke o pogonu, ki si jih dal, gre za CD od Petra Haaseja, sicer znanega inovativnega konstruktorja z modeli PROGRES. Trenutno mislim da je pri verziji PROGRES 4 ali 5.
LP
Marko
Dogajanje na stezi AK Kranj 2016
Moderator: tomazcc
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: Dogajanje na stezi AK Kranj 2016
- Priponke
-
- Limited.jpg (82.05 KiB) Pogledano 5221 krat
-
- Progress.jpg - IrfanView.jpg (65.18 KiB) Pogledano 5220 krat
We is E-xperts.
Re: Dogajanje na stezi AK Kranj 2016
Hvala Marko za dodatne informacije o modelu, vem da se na F3A dobro spoznaš, zato pohvala modela s tvoje strani pomeni še več.
M. Luetzen (mogoče si ga kdaj srečal na kakšni tekmi) s katerim sva si izmenjala modele, mi je prav tako rekel da gre trend razvoja modelov nazaj k batnim motorjem.
Mogoče veš zakaj? Ali tudi pri batnih motorjih (lahko) uporabljajo contra drive?
Ta dva gospoda (Bruckner) ki si jih omenil. Ali izdelujeta modele sicer samo zase ali jih tudi prodajata (Luetzen mi je pomojem omenil da je moj model unikat)? Imata sicer neko spletno stran, a je zelo skromna z informacijami.
M. Luetzen (mogoče si ga kdaj srečal na kakšni tekmi) s katerim sva si izmenjala modele, mi je prav tako rekel da gre trend razvoja modelov nazaj k batnim motorjem.
Mogoče veš zakaj? Ali tudi pri batnih motorjih (lahko) uporabljajo contra drive?
Ta dva gospoda (Bruckner) ki si jih omenil. Ali izdelujeta modele sicer samo zase ali jih tudi prodajata (Luetzen mi je pomojem omenil da je moj model unikat)? Imata sicer neko spletno stran, a je zelo skromna z informacijami.
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: Dogajanje na stezi AK Kranj 2016
Zdravo!
Kolikor sem zasledil tokom let ob spremljanju tekem za nemško prvenstvo, so bili modeli Limited in pa predhodnik BELUGA razširjeni krajevno, približno tako kot je recimo BULLDOG v SLO. Morda so se tudi komercialno prodajali, vendar mi o tem ni nič znanega. Gospoda Luetza ne poznam, verjetno pa je kdaj nastopal v nemški F3A ligi, bodisi v združenju DaEC bodisi po DMFV. Tam se izmenja veliko različnih tekmovalcev, v vsaki zvezi pa je kakih 15 stalnih pilotov. Letos pa sta zvezi prvič imeli skupne tekme za prvaka in izbiro reprezentance v F3A letenju po FAI pravilih. Zveza DMFV teh pravil pri svojih tekmovanjih sicer ne upošteva, saj lahko nastopiš tudi s 3m akrobati. Sta se pa zvezi lani dogovorili, da njuni člani lahko nastopajo na tekmah po obeh zvezah.
Ugotovitev letošnjega F3A EP v Untermunkheimu je bila, da se ponovno vrača v modo letenje na veliko in nekoliko hitreje. Tu seveda zopet pridejo do izraza motorji z notranjim izgorevanjem. Na tako visokem nivoju seveda izključno 4T YAMADE, večinoma 185 CDI. Po gledanju posnetkov na Youtube se letenje na veliko dobro vidi.
Vendar pa ta trend ni tako močan, da bi pomenil menjavo pogona pri najboljših. Sicer pa recimo novi evropski prvak Gernot Bruckman leti izredno počasi in z ekstremno lahkim modelom (cca 4000gr)
CD pogona pri batnih motorjih ne poznam. Tudi ni potreben, saj motorji sami najbolje zavirajo in električni pogoni so jim postali enakovredni šele z uporabo F3A zavore prek krmilnika.
Prepričan sem, da se ti bodo z letenjem novega modela odprli še drugi vidiki kot doslej.
Uživaj!
LP
Marko
Kolikor sem zasledil tokom let ob spremljanju tekem za nemško prvenstvo, so bili modeli Limited in pa predhodnik BELUGA razširjeni krajevno, približno tako kot je recimo BULLDOG v SLO. Morda so se tudi komercialno prodajali, vendar mi o tem ni nič znanega. Gospoda Luetza ne poznam, verjetno pa je kdaj nastopal v nemški F3A ligi, bodisi v združenju DaEC bodisi po DMFV. Tam se izmenja veliko različnih tekmovalcev, v vsaki zvezi pa je kakih 15 stalnih pilotov. Letos pa sta zvezi prvič imeli skupne tekme za prvaka in izbiro reprezentance v F3A letenju po FAI pravilih. Zveza DMFV teh pravil pri svojih tekmovanjih sicer ne upošteva, saj lahko nastopiš tudi s 3m akrobati. Sta se pa zvezi lani dogovorili, da njuni člani lahko nastopajo na tekmah po obeh zvezah.
Ugotovitev letošnjega F3A EP v Untermunkheimu je bila, da se ponovno vrača v modo letenje na veliko in nekoliko hitreje. Tu seveda zopet pridejo do izraza motorji z notranjim izgorevanjem. Na tako visokem nivoju seveda izključno 4T YAMADE, večinoma 185 CDI. Po gledanju posnetkov na Youtube se letenje na veliko dobro vidi.
Vendar pa ta trend ni tako močan, da bi pomenil menjavo pogona pri najboljših. Sicer pa recimo novi evropski prvak Gernot Bruckman leti izredno počasi in z ekstremno lahkim modelom (cca 4000gr)
CD pogona pri batnih motorjih ne poznam. Tudi ni potreben, saj motorji sami najbolje zavirajo in električni pogoni so jim postali enakovredni šele z uporabo F3A zavore prek krmilnika.
Prepričan sem, da se ti bodo z letenjem novega modela odprli še drugi vidiki kot doslej.
Uživaj!
LP
Marko
We is E-xperts.
Re: Dogajanje na stezi AK Kranj 2016
Thunderbolt je zrihtan in opravljen tudi že krstni polet
Ker je bilo dopoldan v Kranju zelo megleno sem se za laširanje odločil za Lesce.Seveda sem prej poklical Melota za dovoljenje uporabe piste.
Ker sem bil sam,sem naredil 3 slikce pred 1. poletom (za spomin) če bi šlo kaj narobe.
No ,ampak model je uspešno prestal krst.Veliko že to pove da je model od firme BlackHorse,kateri slovijo po prijaznih modelih
Letalo je sicer namenjeno za 10ccm 2takt ali 15ccm 4 takt,jaz pa sem gor obesil bencinarja 20ccm ki sem ga imel na lagerju oz. nezaposlenega in je delal res perfektno !
S 3 krako eliso model leti najbolje na švoh polovičnem gasu.Po eleronih je sicer malce len,višino sem pa malenkost zmanjšal.Tudi podvozje ki zgleda malce rahitično se obnese zadovoljivo,edino zaradi malih koles je malo problemov v višji travi ker ga rado kipne na nos,prav to se mi je zgodilo na 1.pristanku ki je bil sicer res kičast,le ko se je model že ustavil ,mi je kipnil na prop.
Z minimalko sem super zadovoljen saj je s flapi ali pa tudi brez res nizka,model pa je obenem lahko tudi kar hiter,vendar pri prvih dveh poletih kolikor sem jih opravil nisem upal pretiravat.
To je to ..
Ker je bilo dopoldan v Kranju zelo megleno sem se za laširanje odločil za Lesce.Seveda sem prej poklical Melota za dovoljenje uporabe piste.
Ker sem bil sam,sem naredil 3 slikce pred 1. poletom (za spomin) če bi šlo kaj narobe.
No ,ampak model je uspešno prestal krst.Veliko že to pove da je model od firme BlackHorse,kateri slovijo po prijaznih modelih
Letalo je sicer namenjeno za 10ccm 2takt ali 15ccm 4 takt,jaz pa sem gor obesil bencinarja 20ccm ki sem ga imel na lagerju oz. nezaposlenega in je delal res perfektno !
S 3 krako eliso model leti najbolje na švoh polovičnem gasu.Po eleronih je sicer malce len,višino sem pa malenkost zmanjšal.Tudi podvozje ki zgleda malce rahitično se obnese zadovoljivo,edino zaradi malih koles je malo problemov v višji travi ker ga rado kipne na nos,prav to se mi je zgodilo na 1.pristanku ki je bil sicer res kičast,le ko se je model že ustavil ,mi je kipnil na prop.
Z minimalko sem super zadovoljen saj je s flapi ali pa tudi brez res nizka,model pa je obenem lahko tudi kar hiter,vendar pri prvih dveh poletih kolikor sem jih opravil nisem upal pretiravat.
To je to ..
- Priponke
-
- čez zimo moram narest še pokrovčke za kolesa da bo bolj scale :)
- DSC05923.jpg (72.84 KiB) Pogledano 5114 krat
-
- DSC05928.jpg (67.31 KiB) Pogledano 5114 krat
-
- DSC05932.jpg (112.31 KiB) Pogledano 5114 krat
Re: Dogajanje na stezi AK Kranj 2016
Tole od zadnjič sem še dolžan Finixu ..
- Priponke
-
- DSC05967.jpg (91.32 KiB) Pogledano 5009 krat
-
- DSC05969.jpg (77.63 KiB) Pogledano 5009 krat
-
- DSC05954.jpg (147.79 KiB) Pogledano 5009 krat
Re: Dogajanje na stezi AK Kranj 2016
Prelepo vreme je treba izkoristit
- Priponke
-
- IMG_0058.jpg (156.96 KiB) Pogledano 4909 krat
-
- IMG_0060.jpg (140.8 KiB) Pogledano 4909 krat
-
- IMG_0063.jpg (158.65 KiB) Pogledano 4909 krat
Re: Dogajanje na stezi AK Kranj 2016
Ja res je.Offshore napisal/-a:Prelepo vreme je treba izkoristit
Prov lepo je bilo.