podmornice
Moderatorji: Intruder, A6_quattro
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
- sebastiant
- Tekmovalec
- Prispevkov: 248
- Pridružen: 14 Maj 2006, 18:42
- Kraj: ljubljana
- sebastiant
- Tekmovalec
- Prispevkov: 248
- Pridružen: 14 Maj 2006, 18:42
- Kraj: ljubljana
Podmornica
Prilagam še nekaj slik ROBBE U 47.
- Priponke
-
- uboot7.jpg (41.83 KiB) Pogledano 5242 krat
-
- u47pen.jpg (55.68 KiB) Pogledano 5242 krat
-
- u47 conwater.jpg (57.81 KiB) Pogledano 5242 krat
LP
Sebastian
Sebastian
- sebastiant
- Tekmovalec
- Prispevkov: 248
- Pridružen: 14 Maj 2006, 18:42
- Kraj: ljubljana
- sebastiant
- Tekmovalec
- Prispevkov: 248
- Pridružen: 14 Maj 2006, 18:42
- Kraj: ljubljana
Notranjost podmornice
Tudi mene zanima notranjost podmornic in tvoje rešitve.Upam ,da kmalu najdeš čas in bomo videli kako novo sliko.Posebno me zanima rešitev tesnenja.Po sliki vidim,da je trup deljiv in to zna biti problem.
LP
Sebastian
Sebastian
Lep pozdrav
Manjša podmornica je Seawolf podjetja Robbe -prva izvedba. Je iz ABS plastike, zaradi katere jo moram popraviti, ker nisem imel primernega lepila. Tesnenje trupa je preprosto z O tesnilom, kar je tovarniška izvedba, krmila pa so tesnjena z gumijasto manšeto. Krmiljenje je preprosto, samo globina in smer, ter motor. Hotel sem krmiliti prednja krilca, kar pa se ni obneslo, gre pa brez njih. Sama gradnja je relativno preprosta, vendar je treba stvari poenostaviti in jih ne po nepotrebnem zakomplicirati, kot sem naredil sam. Probleme sem imel z napačnim lepilom za plastiko, pa še z poliestrom, s katerim sem laminiral balast, zato je tudi nos drugačne barve. Poliester se ni trdil, pa še barvo topi, tako da se človek zmeraj nauči kaj novega. Lansko leto so bile testne vožnje uspešne, Wolfi se lepo potopi in doseže kar lepo hitrost. Potopi se dinamično, kar pomeni da mora imeti primerno hitrost, ko pa se hitrost zmanjša pa se dvigne na površino.
Večja podmornica - Patrick Henry je izdelek podjetja Engel, nabavil pa sem samo trup, ker sem hotel malo eksperimentirati in nisem nameraval vgraditi originalnih rezervarjev za balast, ki jih prodaja proizvajalec. Zaenkrat je še prazen, sem pa nabavil nekaj robe, nekaj pa še moram. Bom pa zadevo poskušal poenostaviti, razmišljal sem o delno statičnem potopu, kjer bi napolnil balastni rezervar in bi se podmornica delno potopila, za sam potop bi še pa zmeraj potreboval dovolj hitrosti. Prednost je v tem, da se podmornica pri kakšnem problemu še zmerja vrne na površje, če pa se potopi samo z balastom pa lahko ostane na dnu .
Malo preveč sem se razpisal, je pa zadeva zanimiva in tehnično kar zahtevna, še posebej ker na periferiji še nerjaveč vijak težko dobiš, kaj šele kaj drugega.
Lep pozdrav, Sebastjan
Manjša podmornica je Seawolf podjetja Robbe -prva izvedba. Je iz ABS plastike, zaradi katere jo moram popraviti, ker nisem imel primernega lepila. Tesnenje trupa je preprosto z O tesnilom, kar je tovarniška izvedba, krmila pa so tesnjena z gumijasto manšeto. Krmiljenje je preprosto, samo globina in smer, ter motor. Hotel sem krmiliti prednja krilca, kar pa se ni obneslo, gre pa brez njih. Sama gradnja je relativno preprosta, vendar je treba stvari poenostaviti in jih ne po nepotrebnem zakomplicirati, kot sem naredil sam. Probleme sem imel z napačnim lepilom za plastiko, pa še z poliestrom, s katerim sem laminiral balast, zato je tudi nos drugačne barve. Poliester se ni trdil, pa še barvo topi, tako da se človek zmeraj nauči kaj novega. Lansko leto so bile testne vožnje uspešne, Wolfi se lepo potopi in doseže kar lepo hitrost. Potopi se dinamično, kar pomeni da mora imeti primerno hitrost, ko pa se hitrost zmanjša pa se dvigne na površino.
Večja podmornica - Patrick Henry je izdelek podjetja Engel, nabavil pa sem samo trup, ker sem hotel malo eksperimentirati in nisem nameraval vgraditi originalnih rezervarjev za balast, ki jih prodaja proizvajalec. Zaenkrat je še prazen, sem pa nabavil nekaj robe, nekaj pa še moram. Bom pa zadevo poskušal poenostaviti, razmišljal sem o delno statičnem potopu, kjer bi napolnil balastni rezervar in bi se podmornica delno potopila, za sam potop bi še pa zmeraj potreboval dovolj hitrosti. Prednost je v tem, da se podmornica pri kakšnem problemu še zmerja vrne na površje, če pa se potopi samo z balastom pa lahko ostane na dnu .
Malo preveč sem se razpisal, je pa zadeva zanimiva in tehnično kar zahtevna, še posebej ker na periferiji še nerjaveč vijak težko dobiš, kaj šele kaj drugega.
Lep pozdrav, Sebastjan
- sebastiant
- Tekmovalec
- Prispevkov: 248
- Pridružen: 14 Maj 2006, 18:42
- Kraj: ljubljana
Sea Wolf
Ali si pri podmornici Sea Wolf namenoma obrnil stolp?Mogoče je bila prva verzija drugačna.
Zanima me tesnenje pri Englu.Če imaš kakšno sliko,jo objavi.Engel je drugače zelo dobra zadeva.Ni pa poceni.
Originalno tesnenje pri Robbe podmornicah je doživelo veliko kritik na netu in v revijah.
Zanima me tesnenje pri Englu.Če imaš kakšno sliko,jo objavi.Engel je drugače zelo dobra zadeva.Ni pa poceni.
Originalno tesnenje pri Robbe podmornicah je doživelo veliko kritik na netu in v revijah.
Zadnjič spremenil sebastiant, dne 15 Jun 2006, 11:13, skupaj popravljeno 1 krat.
LP
Sebastian
Sebastian
če smo že pri podmornicah si poglejte totega tipa http://www.subcommittee.com/SubComm/pho ... fm?CID=113
to že morš met orožni list
to že morš met orožni list