Kaj se kje kaj dogaja?
Moderatorji: Intruder, A6_quattro
V forumu zadnje case ne tece nobena resnejsa debata.
Ja, OK, sej se priblizuje cas izpitov na faxih, zakljucnih kontrolk in mature na solah, zaposlenim pa sefi nalagajo nove in nove obveznosti…. Poleg tega so tu se ostale druzinske obveznosti, ipd, itd.
Vseeno pa malo povejte na kaksnih projektih delate v prostem casu oziroma pripravah za naslednjo tezko pricakovano tekmo na Vogrscku. Lahko pricakujemo se kaksne novince??
Z moje strani lahko v kratkem pricakujete ze obljubljeno (v Galeriji).
Ja, OK, sej se priblizuje cas izpitov na faxih, zakljucnih kontrolk in mature na solah, zaposlenim pa sefi nalagajo nove in nove obveznosti…. Poleg tega so tu se ostale druzinske obveznosti, ipd, itd.
Vseeno pa malo povejte na kaksnih projektih delate v prostem casu oziroma pripravah za naslednjo tezko pricakovano tekmo na Vogrscku. Lahko pricakujemo se kaksne novince??
Z moje strani lahko v kratkem pricakujete ze obljubljeno (v Galeriji).
www.lipo.si
Spomladansko/poletne tekme za DP so mimo, cas je za pocitnice…za nekatere pa se del mature in pa seveda izpiti.
Torej: Po kratki pavzici se pripravlja update z »Bingy 44« Mini ECO colnom, kmalu za tem pa naj bi se sledila »reklama« za kategorijo Mono Start - v kratkem clanku bo predstavljen coln ARGON (z detajlnimi slikami seveda). Tisti, ki vas kategorija ECO Start ne gane, boste lahko naslednje leto (ali pa ze letos jeseni - demo voznje) prisli na svoj racun!
Osebno zelo »navijam« tudi za kategorijo Hidro Start, kjer bi res na racun prisli tudi vsi tisti, ki ste delali modele hidrogliserja Proton! Tu pozivam vse tiste, ki ze imate kaksne izkusnje s hidro modeli (kategorija Hidro 1), da »konvertirate« kaksen svoj model za demostracijski coln Hidro Start - torej zaprt 500/600 motor (spet ne gre mimo 600 Race 7.2 V) in plasticno eliso (prvi priblizek je K Serija 37.5 mm dvo/trokraka). To bo brez dvoma najhitrejsa »Start« kategorija!
Do septembra je kar dolga. Najbolj zagreti se bomo dobili se na kaksnem srecanju/pikniku, pridno bomo trenirali in izboljsevali modele, konec avgusta pa nas caka tudi Koseska olimpijada.
Vsem obiskovalcem zelim prijetne pocitnice, kjerkoli ze boste!
Torej: Po kratki pavzici se pripravlja update z »Bingy 44« Mini ECO colnom, kmalu za tem pa naj bi se sledila »reklama« za kategorijo Mono Start - v kratkem clanku bo predstavljen coln ARGON (z detajlnimi slikami seveda). Tisti, ki vas kategorija ECO Start ne gane, boste lahko naslednje leto (ali pa ze letos jeseni - demo voznje) prisli na svoj racun!
Osebno zelo »navijam« tudi za kategorijo Hidro Start, kjer bi res na racun prisli tudi vsi tisti, ki ste delali modele hidrogliserja Proton! Tu pozivam vse tiste, ki ze imate kaksne izkusnje s hidro modeli (kategorija Hidro 1), da »konvertirate« kaksen svoj model za demostracijski coln Hidro Start - torej zaprt 500/600 motor (spet ne gre mimo 600 Race 7.2 V) in plasticno eliso (prvi priblizek je K Serija 37.5 mm dvo/trokraka). To bo brez dvoma najhitrejsa »Start« kategorija!
Do septembra je kar dolga. Najbolj zagreti se bomo dobili se na kaksnem srecanju/pikniku, pridno bomo trenirali in izboljsevali modele, konec avgusta pa nas caka tudi Koseska olimpijada.
Vsem obiskovalcem zelim prijetne pocitnice, kjerkoli ze boste!
www.lipo.si
Zivjo,...
Ko clovek toliko studira da se mu porajajo neumne ideje pride tudi od tega, da bi si marsikateri modelarski kos pridelal kar sam doma. Nekaj studija se ze razvija o motorjih ki bi (eventuelno) lahko zamenjali da ne recem stare brushlesse z magneti na rotorju z kratkosticno kletko. Seveda takodalje tudi vsa elektronika ki to krmili. Idej je veliko izkoristek pa narase od danasnjega komaj 1 do 2%. Uf pa nekaj le je. Zivalski motorji, ki imajo to prednost da kar jim narocis to pocnejo za vsako ceno. Pa smo spet na teoriji kaj poceti z ostalimi kosi v colnu.
Nacrti so maksimalen pocitek, vsekakor pa nekaj bo treba delat da ne zalenarim do pleha, ki posledicno lahko se zarosta. Rja je pa bolj sranje za odstranit...
lp,Andrej
Ko clovek toliko studira da se mu porajajo neumne ideje pride tudi od tega, da bi si marsikateri modelarski kos pridelal kar sam doma. Nekaj studija se ze razvija o motorjih ki bi (eventuelno) lahko zamenjali da ne recem stare brushlesse z magneti na rotorju z kratkosticno kletko. Seveda takodalje tudi vsa elektronika ki to krmili. Idej je veliko izkoristek pa narase od danasnjega komaj 1 do 2%. Uf pa nekaj le je. Zivalski motorji, ki imajo to prednost da kar jim narocis to pocnejo za vsako ceno. Pa smo spet na teoriji kaj poceti z ostalimi kosi v colnu.
Nacrti so maksimalen pocitek, vsekakor pa nekaj bo treba delat da ne zalenarim do pleha, ki posledicno lahko se zarosta. Rja je pa bolj sranje za odstranit...
lp,Andrej
Uf, tole se vse skupaj slisi, kot da se poslajvljamo in ne bo nobenega vec na spregled in ne na forumu. No tudi prav, saj namrec imam kar nekaj dela s svojo zverino, ki je sele po 5 letih prisla na vrsto in dobi mogoce tudi moznost plavanja
Gre namrec za model Azimut, ki meri malenkost manj kot 130 cm in ga poganjata dva JET pogona. Kratko receno je to cela maketa, saj vse tiste strikce in ograjce skup nametat sploh ni tko za na hitr narest ... Vzame casa, upam da bo nared in preverjeno do koseske olimpijade, sicer ne za tekmovanje ))
Bo potrebno se veliko casa in denarja za piljenje podrobnosti in izbiro ustreznih pogonov, ampak volja je zelja se vecja in upam da bo ratalo.
Gre namrec za model Azimut, ki meri malenkost manj kot 130 cm in ga poganjata dva JET pogona. Kratko receno je to cela maketa, saj vse tiste strikce in ograjce skup nametat sploh ni tko za na hitr narest ... Vzame casa, upam da bo nared in preverjeno do koseske olimpijade, sicer ne za tekmovanje ))
Bo potrebno se veliko casa in denarja za piljenje podrobnosti in izbiro ustreznih pogonov, ampak volja je zelja se vecja in upam da bo ratalo.
Zivjo,
Kar se tice teh motorjev niso nevem kako nova zdava, osnutke in vse ostalo je svetu ponudil ze Tesla a nevem zakaj se ti ne tako mnozicno uporabljajo. Karakteristike so kratkomalo namenjene dirkanju. Res je pa da je potrebno za samo delovanje in pravilno uporabo kar nekaj vedeti.Torej standard brushless oprema odpade. Novi svet, nove tezave. Kar pa ta svet ponuja je kratkomalo nemogoce in hkrati na meji. Ce vse skupaj pravilno sestavis teorija kaze na to da je ni stvari ki bi bila takemu motorju kos, majhna napaka pri celotni zadevi pa se stvar popolnoma porusi. Teoretiki welcome.
lp, Andrej
Kar se tice teh motorjev niso nevem kako nova zdava, osnutke in vse ostalo je svetu ponudil ze Tesla a nevem zakaj se ti ne tako mnozicno uporabljajo. Karakteristike so kratkomalo namenjene dirkanju. Res je pa da je potrebno za samo delovanje in pravilno uporabo kar nekaj vedeti.Torej standard brushless oprema odpade. Novi svet, nove tezave. Kar pa ta svet ponuja je kratkomalo nemogoce in hkrati na meji. Ce vse skupaj pravilno sestavis teorija kaze na to da je ni stvari ki bi bila takemu motorju kos, majhna napaka pri celotni zadevi pa se stvar popolnoma porusi. Teoretiki welcome.
lp, Andrej
Malo teorije.....bolj za salo kot zares...
Do jeseni bi lahko malo razmisliti ce ne bi dodali novo kategorijo, ki bo namenjena najmlajsim, to je malckom iz vrtcev:
ECO Superprevodni-Start
Vsa teorija je ze izdelana (ta je zares):
http://www.mesj.or.jp/bunken/english/te ... 993p4.html
manjka samo se nekaj malega podrobnosti, naprimer material rezervoarja za tekoc helij in pa kateri superprevodnik uporabiti ali YBCO ali MgB2, toda glede na veliko zakladnico znanja bi to lahko obvladali v manj kot 18 celih 34/00 dneva (problema nema).
Torej se ze pred jesensko Kosesko olimpijado obeta prvi preiskus ECO Superprevodni-Start. Cena modela bo le za nekaj velikostnih redov visja kot je ECO Start, ves potreben material pa lahko vsak najde doma po predalih, vrtu in kompostu - samo pazite, kompostirati morate z glivami iz seva Hibridikus officialis.
pa veliko uspeha
(malo za salo malo zares),
JanezH
Do jeseni bi lahko malo razmisliti ce ne bi dodali novo kategorijo, ki bo namenjena najmlajsim, to je malckom iz vrtcev:
ECO Superprevodni-Start
Vsa teorija je ze izdelana (ta je zares):
http://www.mesj.or.jp/bunken/english/te ... 993p4.html
manjka samo se nekaj malega podrobnosti, naprimer material rezervoarja za tekoc helij in pa kateri superprevodnik uporabiti ali YBCO ali MgB2, toda glede na veliko zakladnico znanja bi to lahko obvladali v manj kot 18 celih 34/00 dneva (problema nema).
Torej se ze pred jesensko Kosesko olimpijado obeta prvi preiskus ECO Superprevodni-Start. Cena modela bo le za nekaj velikostnih redov visja kot je ECO Start, ves potreben material pa lahko vsak najde doma po predalih, vrtu in kompostu - samo pazite, kompostirati morate z glivami iz seva Hibridikus officialis.
pa veliko uspeha
(malo za salo malo zares),
JanezH