robertjur napisal/-a:Čak mal .. nič ne štekam ... kaj si počel če nisi vozu in če nisi vozu zakaj te je bolelo zapestje ko si stiskal sklopko???
Nisem napisal da nisem vozu, šiht pomeni testiranje, nisem pa vozil po stezi. Verjamem da imajo ljudje, ki temu niso blizu nekoliko drugačne predstave o tem, kako testiranja potekajo zato ta nesporazum. Vožnja po stezi do maksimuma je le del testiranja ki ga mora dati skozi neka guma oz. dimenzija gum oz. verzija gume...kakorkoli, dokler guma ne dokaže določenega nivoja, dokler se ne ve za njene osnovne karakteristike, dobre in slabe lastnosti, posebnosti, toliko časa ne bo šla na stezo. Vse to in še marsikaj drugega pa je treba odkriti pred tem.
Ko jaz dobim gumo v prvič roke oz na motor, vem le to, da je na preizkusni postaji vzdržala hitrost, ki zagotavlja, da mi pri tem ko bom nagnal motor do konca, ne bo med vožnjo gume razneslo. Odkriti napake, posebnosti, dobre in slabe lastnosti, pod vsemogočimi pogoji, to zapisati in pojasniti konstruktorju pa je moje delo. Potem se naredijo nove variante in ponovno....dokler nekaj gum ni tako dobrih, da se gre z njimi na stezo....na koncu se izbere taka, ki se nam glede na namen za katerega je bila narejena, zdi najboljša in taka guma gre v proizvodnjo in pride na trg.
Grobnik z okolico, pa nudi čudovito okolje za uspešno testiranje. Če odštejemo, da je sedaj le tam primerna temperatura za vožnjo z motorjem, okolica dirkališča ima dovolj asfaltnih površin, kjer v miru testiram nekatere osnovne stvari, ki mi doma zaradi gostote prometa delajo sive lase, čudovita gorska cesta v okolici, z oprijemljivim deloma povsem gladkim, deloma že precej grbinastim asfaltom in zelo malo prometa in še in še ... bolje skoraj ne more biti. Na dirkališču pa še vulkanizer, ki menja gume.
Ker šef skrbi, da sem dobro izkoriščen, sedem na motor, takoj ko je to mogoče, ko pridem nazaj, spišem poročilo, motor pa gre na menjavo gum in se običajno vrne preden končam poročilo, potem pa spet na motor in tako naprej, cel dan.
In ker tisto kar počnem potem, ko se vsedem na motor, večinoma ni spokojna vožnja po deželi, na koncu šihta boli kakšna mišica ali zglob.